https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005837416.html
Ja tallinnassa. Kannattaa hakea niin säästätte rahaa.
Ruotsissa viinat halvempia
10
178
Vastaukset
Ei kannata.
Vieläkin enemmän säästää mitä vähemmän viinaksia ostaa. Maksakin kiittää.
- Rumahcätmi
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Kuka on väittänyt etten itse juo?
Näkyyhän se jo tuosta kirjotuksestasi.
Rumahcätmi kirjoitti:
Näkyyhän se jo tuosta kirjotuksestasi.
Eihän näy. Siitä näkyy vain se, että halvemmalla pääsee mitä vähemmän ostaa viinaa.
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Eihän näy. Siitä näkyy vain se, että halvemmalla pääsee mitä vähemmän ostaa viinaa.
Puhumattakaan terveysvaikutuksista.
Sitäkin voidaan miettiä olisiko joskus ennenvanhaan naiset kehdanneet kehua viinaostoksiaan lehdessä? sehän perinteisesti ollut miesten tonttia. Varmaan muutaman vuoden päästä naiset viinaostostelun lisäksi ylpeänä kehuvat kuinka siellä ylläksen paljussa paneskellaan kaikkien tuttujen ja tuntemattomien kanssa, voimaannuttavaa.
- Aikuinenmies-
Juoda kannattaa aina. Kävin hakees ja säästin noin 500 euroa.
- Raha-on-kemia
Tästä on ruotsiin 600 kilsaa ja tallinnaan 400 kilsaa. Ei se halvemmaksi tule jos hakee. Pitäisi asua hesassa tai ruotsin rajalla jos aikoo säästää. Pitäisi olla iso porukka joka jakaa bensakulut niin ehkä sitten.
- Viinamies--
Voi kuulkaa monta kertaa oon hakenut viinaa, lonkeroo ja kaljaa ja myynyt kavereille. Tienistii tulee 3 kk välein. Lonkerosta saa hyvän hinna, ja viinasta koska viina virossa maksaa jopa 13 euroa vähemmän per pullo ja jos myyn vitosen voitolla suomen hintoihin verrattuna per pullo niin saan hyvät voitot. Lonkku kori latviassa maksaa just alle 20 euroa, suomessa yli 40 euroa, voitan kun myyn 28,50 eurolla ja kun ostaa 50 koppaa tulee tulee yli 200 euroa voittoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530