Minusta puhutaan paljon, niin

rekisteröidyin sitten tänne.

Kysymyksiä saa esittää, olkaa hyvä ja hauskaa viikonloppua!

63

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alanaurata.com

Vanha tuttu, mutta väärä nimimerkki ahhhaah.

• Mistä tulevat kirjaimet Y T M ?

• ahhahahhha

YleensäTomppeliMies?

• ahhahahhha kirjoitti:

YleensäTomppeliMies?

ATM... Aina tomppeli mies.

• Correct
        Wwuwuw kirjoitti:

Bravo!

• Wwuwuw kirjoitti:

Mun mielestäni wuppiksella on palstan ehottomasti paras tilannekomiikan taju.

• puristaperseellä
        elisakettu kirjoitti:

Mun mielestäni wuppiksella on palstan ehottomasti paras tilannekomiikan taju.

Sillä on ollut hyvä mentorointi! Kröhöm!

• palstasivistys
        puristaperseellä kirjoitti:

Ytm=Yksinäinen touhuilija muoniosta
        ktm=Kiva touhuaja maaningalta
        atm=alati toimelias maavedeltä

• kummeli.stories
        puristaperseellä kirjoitti:

Kummelit?

Sitä katsomallahan se tilannekomiikan taju paranee.

• puristaperseellä kirjoitti:

Kehut vain itseäsi. Ei jessetittelillä voi olla kovinkaan uskottava koomikko.

• Samaasarjaattämäkin
        palstasivistys kirjoitti:

Ytm=Yksinäinen touhuilija muoniosta
        ktm=Kiva touhuaja maaningalta
        atm=alati toimelias maavedeltä

htm=?

• posmotipomiloi
        Samaasarjaattämäkin kirjoitti:

htm=?

Heimo Tilasi Maatuskan!

• kumarrusx100
        elisakettu kirjoitti:

Kehut vain itseäsi. Ei jessetittelillä voi olla kovinkaan uskottava koomikko.

Pitäähän Wuppiksen valtavasta palstahehkusta jonkun ottaa onnittelut vastaan....
        Mähän oon sen ällyyttänyt vaikka mihin...muummoassa rekkautumaan, vaikka on sitoutumiskammoinen...

Että kiitoksia vaan kaikesta glooriasta...kiitoskiitoskiitos.... :oD

• Wwuwuw kirjoitti:

ATM = Automaatilla Tanssiva Mies

• elisakettu
        kumarrusx100 kirjoitti:

Pitäähän Wuppiksen valtavasta palstahehkusta jonkun ottaa onnittelut vastaan....
        Mähän oon sen ällyyttänyt vaikka mihin...muummoassa rekkautumaan, vaikka on sitoutumiskammoinen...

Omit kehut päällesi toisten tekemästä työtä? Narsku. :-D

• arkistojenkätköistä
        elisakettu kirjoitti:

Omit kehut päällesi toisten tekemästä työtä? Narsku. :-D

No siksihän minua tuumataan täällä, niin pitää nyt äkkiä sitten olla sellainen. :oD

No Wuppis on kuitenkin mun parhaita palstakamuja ja hupailukamuna täällä ehdotonta eliittiä. Uramme alkoi joskus aikoinaan sen paloittelijanaisen vapauduttua vankilasta...vähän lähti lapasesta se ketju... Virpi Butthan se oli...joo. Silloin irroiteltiin vaikka mitä ja miten....

• kumarrusx100 kirjoitti:

Kuulehan jannu, mä oon palstaillut vuosikymmeniä, ellen jopa vuosisatoja ennen kuin Sä olit edes pilkkeenä mutsis silmäkulmassa.. (sanon näin, kun faktahan on se, että miehillä syntyy ja kuolee päivittäin tuhansia siittiösoluja ja naisten sukusolut on tallessa jo syntymästä lähtien)

Ettäs tiiät!

Mullon lunssa. Ellu pelotteli jo sairaalahoidolla..

Tietääkö joku mistä sais testin, jossa testattais vain sitä onko kissoille allerginen?

• Perintöäodotellessa
        Wwuwuw kirjoitti:

Kuulehan jannu, mä oon palstaillut vuosikymmeniä, ellen jopa vuosisatoja ennen kuin Sä olit edes pilkkeenä mutsis silmäkulmassa.. (sanon näin, kun faktahan on se, että miehillä syntyy ja kuolee päivittäin tuhansia siittiösoluja ja naisten sukusolut on tallessa jo syntymästä lähtien)

Ettäs tiiät!

Mullon lunssa. Ellu pelotteli jo sairaalahoidolla..

Tietääkö joku mistä sais testin, jossa testattais vain sitä onko kissoille allerginen?

Jäkäjäkä mummo!

Ei taida mitään kissatestiä olla, mutta kyllä se helpottaa vuorokauden sisään jo, kun sellasessa paikassa on käynyt. Antihistamiini kitusiin ja se päivä ja oireet pitäis hävitä.

Saattohoitoon muuten jos ei tuo tepsi. Ja mulle testamenttaat sen tablettis... on se kohtuu..

• Perintöäodotellessa kirjoitti:

Jäkäjäkä mummo!

Ei taida mitään kissatestiä olla, mutta kyllä se helpottaa vuorokauden sisään jo, kun sellasessa paikassa on käynyt. Antihistamiini kitusiin ja se päivä ja oireet pitäis hävitä.

Saattohoitoon muuten jos ei tuo tepsi. Ja mulle testamenttaat sen tablettis... on se kohtuu..

Ei kun mä haluaisin kissan..

• Otakateistaselvää
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei kun mä haluaisin kissan..

No kissoja on monenlaisia. Jotkut käy nokkaan, jotkut ei.

• Otakateistaselvää kirjoitti:

No kissoja on monenlaisia. Jotkut käy nokkaan, jotkut ei.

Ei se noin mene! Haloo..

Jos se on poikakissa, niin annan sen nimeks Touho..
        Jos se on tyttökissa, niin annan sen nimeks Touho.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei se noin mene! Haloo..

Löytökissan otan, jos otan.

Tää meitin koira on aiemmin asustellut kissan kanssa, että ei pitäs sen puoleen olla ongelmia..

Ukko haluis kylläkin pennun..jos jotain.

• Kissatonnarsujamuuten
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei se noin mene! Haloo..

Kyllä se vaan menee. Kissoissa on eroa. Joillekin en oo allerginen, joillekin olen. Sama on pojassa. Se on fakta.

Et kuitenkaan nimeä touhupyllyks vilkasta kollia? Hypfh!

• Kissatonnarsujamuuten kirjoitti:

Kyllä se vaan menee. Kissoissa on eroa. Joillekin en oo allerginen, joillekin olen. Sama on pojassa. Se on fakta.

Et kuitenkaan nimeä touhupyllyks vilkasta kollia? Hypfh!

Olisipa siinä naapureilla ihmettelemistä..

Mutsi kertoi, että heillä oli kissa jonka nimi oli Kikero. Nimi oli annettu sen mukaan, kun avasivat tietokirjan jostain sattumanvaraisesta sivulta ja siellä oli sitten juttu roomalaisesta Cicerosta.

Mä en usko sua ton allergian suhteen, paitsi että joillain hyvin tuuheakarvaisilla kissoilla hilsettä pölisee vähemmän. Sama juttua koirissa. Sitäkö sä tarkotit?

• Näinsevaanonon
        Wwuwuw kirjoitti:

Olisipa siinä naapureilla ihmettelemistä..

Mutsi kertoi, että heillä oli kissa jonka nimi oli Kikero. Nimi oli annettu sen mukaan, kun avasivat tietokirjan jostain sattumanvaraisesta sivulta ja siellä oli sitten juttu roomalaisesta Cicerosta.

Mä en usko sua ton allergian suhteen, paitsi että joillain hyvin tuuheakarvaisilla kissoilla hilsettä pölisee vähemmän. Sama juttua koirissa. Sitäkö sä tarkotit?

Luultavasti johtuu karvan laadusta. Jotkut kissat hilseilee kai enemmän. Joskus olin sellaisen norjalaisen vuoristokissan kanssa samassa kämpässä. Vois kuvitella, että se jos mikä hilseilee, mutta ei. Ei käynyt nokkaan. Mutta kaverin kissa käy, vaikka ei oo ees samassa kämpässä. Riitti kun tulivat mun luo käymään. Aivastutti ja nokka vuoti kun sulhasukon mul... no tiijät.

• Näinsevaanonon kirjoitti:

Luultavasti johtuu karvan laadusta. Jotkut kissat hilseilee kai enemmän. Joskus olin sellaisen norjalaisen vuoristokissan kanssa samassa kämpässä. Vois kuvitella, että se jos mikä hilseilee, mutta ei. Ei käynyt nokkaan. Mutta kaverin kissa käy, vaikka ei oo ees samassa kämpässä. Riitti kun tulivat mun luo käymään. Aivastutti ja nokka vuoti kun sulhasukon mul... no tiijät.

Joo.. kylhän ne hilseilee kaikki, mutta karvan laadusta riippuu kuinka paljon sitä hilsettä leviää ympäristöön. Esim villakoirat sopii niille, joilla on vähäinen koira-allergia, ja onhan sekin eräänlaista siedätyshoitoa..

• kissatonjulmia
        Wwuwuw kirjoitti:

Joo.. kylhän ne hilseilee kaikki, mutta karvan laadusta riippuu kuinka paljon sitä hilsettä leviää ympäristöön. Esim villakoirat sopii niille, joilla on vähäinen koira-allergia, ja onhan sekin eräänlaista siedätyshoitoa..

Joo, kyllä näin on. Siis sinäänsä kannattaa vähän ottaa selvää, mutta pentukissat järjestään käy nokkaan mulle. Ja minusta vähän riippuu myös, mitä niille syöttää. Maatiaiskissat, mitkä vetää sitä mitä sattuu, käy enempi, mutta urbanisoituneet citykisut napsii niin öyleet eväät, että nehän kiiltää oikein...

Tietty joku imurointi jne. auttaa, mutta jos on yhtään jotain astmaoireilua muutenkin, niin en suosittelis...tietty kaikista paras olis, jos vois vaikka viikon kokeilla...jostain löytöeläinkodista varmaan antavat viikoks kokeiluun ja samalla näkee, miten ne sen koiran kanssa ottaa matsia... Koirallehan se voi olla ok, mutta kissat on penteleen itsepäisiä otuksia ja höppänä koira voi saada kynsistä uteliaisuuttaan...

• vastaappa

Onko totta jotta saat kaikilta naisilta?

• Ei. En saa kaikilta keneltä kysyn.

• kerropa
        YTM kirjoitti:

Ei. En saa kaikilta keneltä kysyn.

Oletko kysynyt palstanaisilta?

• Chad_
        YTM kirjoitti:

Ei. En saa kaikilta keneltä kysyn.

Oikea YTM saa ihan jokaiselta jolta kysyy.

• onko.se
        Chad_ kirjoitti:

Valeytmi.

• arska-
        onko.se kirjoitti:

Valeytmi.

Siltä todellakin näyttää. Säälittävää.

• näin
        Chad_ kirjoitti:

No sittenhän niitä "oikeita YTM:ä" ei ole olemassakaan.

• TurkkilainenKapyysi
        onko.se kirjoitti:

Valeytmi.

Ei, vaan kyseessä on DarkFear jolla on ollut useita naisia. Miesten lukumäärää ei nyt kannata kirjoittaa Kirkon kansiin.

• Minkälaisesta naisen haluaisit?

• TurkkilainenKapyysi

Pusuhuulisen, raskasilmäluomisen, huohottavan ja kunnon karvainen vulva.

• YTM – Yksinäisyyttään Trollaava Mies.

ATM – Aivan Tavallinen Mies

• Merja98

Ei oo kyl hauska viikonloppu mut mitä sinusta puhutaan?

• No kysytään nyt sitten eli:

Millä nimimerkillä olet aiemmin tehnyt itseäsi tunnetuksi?

Mikä saim sinut valitsemaan nimimerkin YTM, koetko olevasi jotenkin muita palstalaisia ylempänä älyllisesti, henkisesti tai fyysisesti?

• ytmiananas

Anakonda puskassa tässäkin.

• Ananas.bananas
        ytmiananas kirjoitti:

Mietin ihan samaa, Anakonda tässäkin taustalla.

• ytmiananas kirjoitti:

Niin minäkin arvelin mutta ajattelin esittää varmistavan kysymyksen kun tuo nimimerkkivalinta ei minusta ihan täsmää oletukseen, olisin odottanut jotain omaperäisempää.

• on.bananas
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin minäkin arvelin mutta ajattelin esittää varmistavan kysymyksen kun tuo nimimerkkivalinta ei minusta ihan täsmää oletukseen, olisin odottanut jotain omaperäisempää.

Yrittää ehkä hämätä nikillä jota ei arvaisi Anakondan nikiksi. Tyyli on silti tunnistettava ja ätmejä pilkkaava.

• hedelmäsose
        Harmaaritari kirjoitti:

Anakonda tänä viikonloppuna jokaisen uuden nimimerkin takana.

• on.bananas kirjoitti:

Yrittää ehkä hämätä nikillä jota ei arvaisi Anakondan nikiksi. Tyyli on silti tunnistettava ja ätmejä pilkkaava.

Niinhän se on kuten aina, ana omaan ylemmyydentunteeseensa toistuvasti aina haksahtaa.

• luulee.ettei.tunneta
        Harmaaritari kirjoitti:

Niinhän se on kuten aina, ana omaan ylemmyydentunteeseensa toistuvasti aina haksahtaa.

Näinpä. Kaikkihan sen tunnistavat.

• kyllästynyt
        Harmaaritari kirjoitti:

Miten tämän saa loppumaan?

• tietäjä.iänikuinen
        kyllästynyt kirjoitti:

Miten tämän saa loppumaan?

Ei se lopu varmaan koskaan, Anakonda trollaa niin kauan kun elää.

• En koe olevani muita oarempi tai ylempänä, mula nyt vaan menee elämässä hyvin monessakin suhteessa.

• pulipuli
        YTM kirjoitti:

En koe olevani muita oarempi tai ylempänä, mula nyt vaan menee elämässä hyvin monessakin suhteessa.

Tekaistuja kirjoitusvihreitä

• Mulla olis kysymys.
      Kuka olet?

• Mua ei kiinnosta kuulla muiden vastauksia.

• TurkkilainenKapyysi

Olen: "Ahje eser ahje". Sinun kuolevaisen elukan pitäisi kumartaa ja peljätä omaa luojaasi.

• TurkkilainenKapyysi kirjoitti:

Olen: "Ahje eser ahje". Sinun kuolevaisen elukan pitäisi kumartaa ja peljätä omaa luojaasi.

Mistä voit olla niin varma että olen kuolevainen?

• TurkkilainenKapyysi
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Mistä voit olla niin varma että olen kuolevainen?

Koska vain minä olen olevainen kaikki muut ovat kuolevaisia.

Koska vain minä olen olevainen kaikki muut ovat kuolevaisia.

Jos sulla on nyt jotain ihan kunnon asiaa mulle niin kerro pois. En jaksa leikkiä kanssasi.

• TurkkilainenKapyysi
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Jos sulla on nyt jotain ihan kunnon asiaa mulle niin kerro pois. En jaksa leikkiä kanssasi.

Totisesti, totisesti uppiniskaisija ovat luomani lapset ja silti katselen noita turhantärkeitä kokoomus- ja " timosoinislaisia" kylmää tuntien sekä miettien teinkö sittenkin erheen. Leikkimistäkö tämä luomani Maailma on ? Vaan olisiko sinua harhaista olemassa jos en olisi sinua luonnut ?

Totisesti, totisesti uppiniskaisija ovat luomani lapset ja silti katselen noita turhantärkeitä kokoomus- ja " timosoinislaisia" kylmää tuntien sekä miettien teinkö sittenkin erheen. Leikkimistäkö tämä luomani Maailma on ? Vaan olisiko sinua harhaista olemassa jos en olisi sinua luonnut ?

Sitten vaan pöytä puhtaaksi jos on tosiaan noin paljon alkanu vituttaa aikaisemmat siirrot.

• NainenRuudunTakaa

Miksi ätmi ottaa nimimerkikseen YTM?

• onSuakaivattukin

Moikka PalstanRuminMies ja tervetuloa takaisin!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe