Aika moni sinkku on varmasti törmännyt tuohon lauseeseen. Äkkiseltään sitä voisi pitää vittuiluna, tai vähintään surkeana yrityksenä lohduttaa rakkaudenjanoista sinkkua.
Oikeastihan asia on kuitenkin noin, liian suurella omalla aktiivisuudella kun löytää vain liudan vääriä kumppaneita. Monilla on haku päällä, ja monilla on äärettömän alhainen kynnys hypätä parisuhteeseen, vain todetakseen ettei tämä homma toimi.
Parisuhde vaatii toimiakseen poikkeuksellisen hyvän henkisen yhteyden, pelkkä fyysinen viehätys tai ruuanlaittotaito ei riitä. Aktiivisuus auttaa tapaamaan monia pariutumishaluisia ihmisiä, mutta oikeanlaisen kemian syttyminen ei ole vain omassa kädessä. Se oikea tulee eteen jos on tullakseen, se on jossain määrin myös onnen kauppaa.
Kyllä se oikea vielä löytyy
4
285
Vastaukset
- RumaÄtmi
Ätmillä ei ole suuria vaatimuksia parisuhteelta, kunhan naista saisi katsella ja tuntea naisen kosketusta ja hellyyttä edes kerran viikossa, mut kun vaan ei voi, koska on ruma ätmi, eikä nainen rumaa ätmiä halua, ei suo edes kosketusta.
Valitettavasti olet oikeassa :(. Sen kun vielä jokainen osaisi sinne omaan takaraivoon takoa. Asian vaikeuttavat myös sinkkumarkkinoilla pyörivät hyvät peesaajat ja näyttelijät. Yhteys muka on, mutta nuo karvat alkaa paljastua vasta myöhemmin. Nykyään on jotenkin jelppoa sanoa "rakastan sinua", mutta harva pohtii mitä se rakkaus oikeasti on ja pohtii onko se todella rakkautta sitä toista ihmistä kohtaan, mitä tuntee, vaiko rakastumista omiin tunteisiin ja ohastumisen vaiheen hyvän oloon. Tuollainen ajattelemattomuus särkee sitten monia sydämiä.
- Ananias.Palstamäki
Kaikki eivät vain luota itseensä ja masentuvat. Sellaista elämä on...
Kyllä se aika varmasti löytyykin, mikäli asenne on kohdallaan ja aikaa on tarpeeksi.
Mutta valitettavasti monien kohdalla on niin, että sitä aikaa ei ole tarpeeksi.
Toisaalta jos asennekaan ei ole kohdallaan, saattaa sen oikean löytäminen olla jopa mahdotonta riippumatta siitä, kuinka paljon on aikaa käytettävissä.
Tämä on näin yksinkertaista. Uskokaa pois jos ette vielä usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2512512Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151571Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141459Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3731324Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161171Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t241113Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist180974Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19846- 75813
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.62801