Ikäiseni mies ei voi enää saada kunnonnaista

Mies.Sanoo

Niin se vaan juna meni ... ikää liki 50 vee ja mahdollisuudet saada sellainen nainen jolla ylipäätään tekee jotakin ovat menneet. Se nyt vaan on niin ettei niillä naisilla joihin tämän ikäisellä taviksella on edes teoreettiset mahdollisuudet tee yhtään mitään. Miettikääs mitä ne eukot on joita tämän ikäiselleon tajolla. Ikää näillä on jo 40 ja varsin usein lapsiakin kuvioissa mukana. Lisäksi nämä ovat lähes aina jo useampaankin kertaan eronneita ja katkeroituneita. Kroppa on armotta sitä mitä se näillä on, eikä siitä viitsi edes tämän enempää kirjoittaa.
Millainenko minä olen? Luulette varmaan että rapakuntoinen sohvaperuna jolle " keitto" maistuu ja sitä on saatava jos nyt ei pävittäin niin ainakin joka viikonloppu. Ei , tuollainen en ole minä. Minä olen fysiikaltani varsin hyvässä kunnossa, esim. Cooperissa menee himpun verran yli 3000 metriä ja penkistä rautaa nousee 150 kiloa. Pituutta 188 ja painoa 92kg. Savuton ja raitis. Paksut hiukset päässä. Ei velkaa, ei lasia eikä exiä perässä. Ainoa miinus on se etten tee lainkaan aloitteita naisille ja omaan kehnonlaiset sosiaaliset taidot - siis olen huono keskustelemaan. Olen kunnonmies ja minulle olisi kuulunut kunnollinen nainen.
Nyt te kaikki Alemman Tason Miehinä itseänne pitävät. Uskokaa kun vanha ATM sanoo teille tämän - Te vanhenette ja jokainen ikävuosi vähentää mahdollisuuksianne saada nainen itsellenne ja sitä kautta oma perhe. Olkaa rohkeita ja tehkää aloitteita, älkääkä välittäkö vaikka pakkeja satelee. Itse en niitä tehnyt ja nyt edessä yksinäinen vanhuus.

117

1858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no.mutta.mikä.mättää

      Palstatotuuksien mukaan sulle tulvii teinityttöjä ovista ja ikkunoista.

      • Faktatpöydässä

        Yhdeksi iltaa ei loppuelämäksi viisikymppinen mies saa enää ketään. Nuoret kokeilevat ja lähtevät. Peli pelattu.


      • no.mutta.mikä.mättää
        Faktatpöydässä kirjoitti:

        Yhdeksi iltaa ei loppuelämäksi viisikymppinen mies saa enää ketään. Nuoret kokeilevat ja lähtevät. Peli pelattu.

        Mutta kun palstatotuuksien mukaan hänen MA on huipussaan, ja kaikki nuoret naiset haluavat nimenomaan vakisuhteeseen tuollaisen huippukauttaan viettävän ytmin.


      • mklbgflrt
        no.mutta.mikä.mättää kirjoitti:

        Mutta kun palstatotuuksien mukaan hänen MA on huipussaan, ja kaikki nuoret naiset haluavat nimenomaan vakisuhteeseen tuollaisen huippukauttaan viettävän ytmin.

        Jotkut palstatotuudet ovat perseestä, ollen lähinnä fantasioita, jotka niiden toistelijat toivoisivat olevan totta. Ja jotkut palstatotuudet sitten ovat oikeastikin melko paikkansapitäviä, mutta totuuksina niin epämukavia, että nekin halutaan kiistää.


      • KirkkaallaHuuhtoen
        Faktatpöydässä kirjoitti:

        Yhdeksi iltaa ei loppuelämäksi viisikymppinen mies saa enää ketään. Nuoret kokeilevat ja lähtevät. Peli pelattu.

        Saako 40 työtön juoppo naisia, vai loppuelämä menee yhä syvemmälle pulloon vajoten?


    • olisiaikanaanpitänyt

      Niin se juna meni.

    • elämäohi

      Saman joutunut huomaamaan. En tosin itse mikään urheilija ole, ihan tavallinen nainen mulle olis kelvannukkin, mutta ei enää löydy mitään. Ei yhen eikä kahen illan juttuja mistään muusta puhumattakaan. Tosi on, että nuorempana ois tää pitäny tajuta.

    • ätmelsson

      raittius on aika paha oikeesti. tulee mieleen takakireä jehovantodistaja.

      kun kerta olet hyvännäköinen ni mee baariin. juo muutama lasi jotain, että rohkaistut tekemään aloitteen. ei se sitä tarkota, että räkälässä joisit ittes konttauskuntoon pulsujen seurassa

    • Opettelet niitä sosiaalisia taitoja ja ennenkaikkea muistat kysyä, kyllä heruu.

      Ongelma tietysti se että valtaosa 30 sinkkunaisista on syystäkin sinkkuja, eli vintti sen verran sekaisin etteivät kykene suhteeseen.

      • suomalaisetnaiset

        Juuri näin. Sinkkuudelle on oikeasti aina olemassa jokin hyvä syy. Omasta mielestäni täydellisen naisen kanssa meni juuri muutaman viikon säädöt poikki pienen väärinymmärryksen takia josta pyysin moneen kertaan anteeksi. Ei antanut anteeksi. Suurin osa pitkäkestoisista suhteista perustuu molemminpuoliseen anteeksiantamiseen ja on tullut huomattua että useimmat 30 sinkkunaiset on tiukkapipoja vailla mitään huumorintajua. Ei sellaisten kanssa kannata lapsia vääntää. Mielummin hoidat ulkomailta sen muijan joka ei edes Suomea osaa, ei ainakaan voi vetää herneitä nenään ihan pienistä kun se ei ymmärrä mitä sille sanotaan.


      • Naisasialooser11

        Tuon ikäiset naiset ovat paitsi fyysisesti nahistuneita niin myös ynseitä, penseitä ja epäseksuaalisia sekä huumorintajuttomia


      • suomalaisetnaiset

        Kyllä ne usein melko kiihkeitä sängyssä ovat, mutta huumorintaju tosiaan puuttuu ja aikamoisia tiukkapipoja. Useimmat haluavat puoliepätoivoisena perheen ja mies ei saa tehdä pientäkään virhettä niiden kanssa, siksi koska joku ex-puoliso on tehnyt jotain vastaavaa ja suhde ollut ihan kauhea. Ei ole enää sitä pilkettä silmäkulmassa, ronski huumorintaju ja rempseä luonne loistaa poissaolollaan. Yli 30v naisilla se kello käy ja ne eivät todellakaan haaskaa aikaansa yhteenkään turhaan mieheen, vaan miehen pitää olla lähes täydellistä isäainesta ja haluta lapsia.

        No sellaiset miehet on lähes poikkeuksetta varattuja, niillä on jo lapsia, eikä varmasti katsele yhtään tiukkapipoa kovin pitkään. Eronneetkin ovat erittäin varovaisia koska jos suhde alkaa ja niitä lapsia on tarkoitus tehdä lisää, kyllä sen naisen vaan pitää olla erittäin siedettävä ja ymmärtäväinen. Jokainen perheenisä tietää millaista työtä se on, eikä kukaan halua työkaverikseen huumorintajutonta nipottajaa, koska se työ on jo muutenkin ihan perseestä enimmäkseen.

        Eipä käy kateeksi 30v naisia koska meillä miehillähän ei ole vielä mitään hätää edes 50 vuotiaana. Presidenttikin hankki lapsen vielä lähes 70 vuotiaana. Suomalaiset valitettavasti kuihtuu kansana koska meillä ei ole enää synnyttäjiä omasta takaa.


    • nusser

      Älähän huoli. Kyllä naisia on sulle. oot selvä yktm mutta olet antanut itselesi kertoa että saat vaan näitä läskei...ja roikkuvii fatsohelttoi. huoli pois!

      Läski yök roikkuu yök. ei me miehet sellasta haluta

    • TurhautunutHCATM

      Oletko aloittaja saanut koskaan edes pillua?
      Jos ei sulla oo koskaan ollut suhdetta, ei sitä tule vastakaan.
      Oon sua jonkun verran nuorempi ja samassa tilanteessa kuin sä. En nuorena opetellut juomaan viinaa enkä tanssimaan, niin naiset eivät kiinnostuneet. Tai paremminkin, naiset kyllä ovat aina flirttailleet, mutta kun he saavat tietää, etten juo enkä tanssi enkä ole koskaan ollut suhteessa, kiinnostus loppuu.
      Olen tullut siihen tulokseen, että olen aivan liian tylsä persoona, että suomalainen nainen kelpuuttaisi minut suhteeseen. Netinkin kautta pääsen helposti treffeille, mutta ei ensitreffit koskaan johda mihinkään. Pitäisi olla jännät jutut ja jonkinasteinen renttu, niin sitten sitä pesää varmaan saisi.

      • Mies.Sanoo

        Maksullista naista pariin otteeseen. Ilmaispillua tai ns. normaalisti en koskaan.


      • hyhhyh
        Mies.Sanoo kirjoitti:

        Maksullista naista pariin otteeseen. Ilmaispillua tai ns. normaalisti en koskaan.

        Ja tuollaiselle huorissa hyppäävälle ällötykselle mukamas ”kuuluisi” kunnon nainen. Yäk. Kukaan kunnon nainen ei huoli huorissa käynyttä miestä.


      • hyhyökhyh
        hyhhyh kirjoitti:

        Ja tuollaiselle huorissa hyppäävälle ällötykselle mukamas ”kuuluisi” kunnon nainen. Yäk. Kukaan kunnon nainen ei huoli huorissa käynyttä miestä.

        Kukaan kunnon mies ei huoli lorttoillutta naista.


    • sellastaseon

      Itekin kun on päältä nelkyt on huomannut että yhtään itseään kiinnostaville naisille on pitkälti ilmaa. Joko sitten pitäisi opetella muuttamaan kiinnostuksiaan, mikä ei käy ihan tosta vaan, tai sitten tyydyttävä olemaan itekseen, mikä on huomattavasti todennäköisempi vaihtoehto.

    • viinamies

      Viinaa pitää miehen juoda ja bailata yökerhossa. Viinanjuonti pitäisi opetella jo teini-iässä jotta siitä tulee luonteva osa omaa persoonaa. Jos viinanjuontia ei nuorena opi, on sitten ongelmissa aikuisena kun naisia pitäisi tavata. Viina on tie naissuhteisiin. Raittiit jäävät yksin.

      • ätmelsson

        jos naista saadakseen ei voi periaatteistaan sen vertaa joustaa, että vähän viinaa joisi niin silloin ei halua naista tarpeeksi.
        eikä kukaan täysin joustamatonta ihmistä halua


      • jgjhgjhgjhgjhk
        ätmelsson kirjoitti:

        jos naista saadakseen ei voi periaatteistaan sen vertaa joustaa, että vähän viinaa joisi niin silloin ei halua naista tarpeeksi.
        eikä kukaan täysin joustamatonta ihmistä halua

        Teidän jutuille aina nauretaan, mutta itse olen samaa mieltä.

        Alkoholi vähentää estoja, joten sen avulla pääsee helpommin edes alkuun..

        Missä ap edes tapaa naisia? Ei kaupan kassajonosta mitään löydä.

        Treffipalstalle turha mennä, jos ei osaa itseään tuon mielenkiintoisemmin markkinoida, ja teksti täynnä yhdyssanavirheitä. Komealla naamalla tosin saa kaiken anteeksi.

        Salilla käynti ei riitä, koska sillä ei erotu. Monella muullakin on myös tuossa iässä kukkaro kunnossa pitkän työuran jälkeen. Jne.. jne.. Pituus on kyllä iso ..


    • Tiedän useita plusmiinus 50v ikäisiä naisia joissa ei ole mitään vikaa, jotkut paremmas kuosis kuin moni alle 40v ja mitä haittaa on lapsista? Eikö niistä olisi iloa sun yksinäiseen vanhuuteen naisen ohella?
      Keitto maistuu...se ei mennyt jakeluun mitä se tarkoitti.

      • totuuskomissioz

        50v naiset on kyllä mummoja kaikki, moni jo haiseekin sille aika pahasti kun luonto on hoitanut tehtävänsä. Joo, poikkeuksiakin löytyy, muutama tuhannesta mutta ei nekään kämmeneen tunnu kovin hyvältä.

        Joo ja on alle nelikymppisiä ja myös kaksikymppisiä panokelvottomia mut miten se tähän liittyy?


      • totuuskomissioz kirjoitti:

        50v naiset on kyllä mummoja kaikki, moni jo haiseekin sille aika pahasti kun luonto on hoitanut tehtävänsä. Joo, poikkeuksiakin löytyy, muutama tuhannesta mutta ei nekään kämmeneen tunnu kovin hyvältä.

        Joo ja on alle nelikymppisiä ja myös kaksikymppisiä panokelvottomia mut miten se tähän liittyy?

        "Miettikääs mitä ne eukot on joita tämän ikäiselleon tajolla. Ikää näillä on jo 40 ."

        Liittyy tähän mitä ap kirjoitti.

        Vai muutama tuhannesta, oot siis pitänyt tilastoa.

        "omaan kehnonlaiset sosiaaliset taidot - siis olen huono keskustelemaan. Olen kunnonmies ja minulle olisi kuulunut kunnollinen nainen. "

        Kunnon mies kirjoittaakin juuri noin naisista kuin mitä aloitusviesti on.


      • totuuskomissioz
        Jiimen kirjoitti:

        "Miettikääs mitä ne eukot on joita tämän ikäiselleon tajolla. Ikää näillä on jo 40 ."

        Liittyy tähän mitä ap kirjoitti.

        Vai muutama tuhannesta, oot siis pitänyt tilastoa.

        "omaan kehnonlaiset sosiaaliset taidot - siis olen huono keskustelemaan. Olen kunnonmies ja minulle olisi kuulunut kunnollinen nainen. "

        Kunnon mies kirjoittaakin juuri noin naisista kuin mitä aloitusviesti on.

        E tarvitse olla kovinkaan älykäs ymmärtääkseen että mistä tahansa isommasta otannasta löytyy ääripäät.

        Jos sulle jostain syystä toimii elähtänyt mummeli, niin hyvä asia, ei se ole muilta pois. Kaikki ei vaan pysty, sama juttu kuin rumien tai lihavien kanssa.


      • totuuskomissioz kirjoitti:

        E tarvitse olla kovinkaan älykäs ymmärtääkseen että mistä tahansa isommasta otannasta löytyy ääripäät.

        Jos sulle jostain syystä toimii elähtänyt mummeli, niin hyvä asia, ei se ole muilta pois. Kaikki ei vaan pysty, sama juttu kuin rumien tai lihavien kanssa.

        Et edes älynnyt miten alle 40 v nainen asiaan liittyi, turha puhua älykkyydestä ainakaan mun kans.
        Mulla on kokemusta kaiken ikäisistä naisista, huomaan että kaikilla ei ole..

        Laita linkki tutkimukseen josta selviää että muutama nainen tuhannesta tuossa ikäluokassa on vielä hyvässä kuosissa.


      • totuuskomissioz
        Jiimen kirjoitti:

        Et edes älynnyt miten alle 40 v nainen asiaan liittyi, turha puhua älykkyydestä ainakaan mun kans.
        Mulla on kokemusta kaiken ikäisistä naisista, huomaan että kaikilla ei ole..

        Laita linkki tutkimukseen josta selviää että muutama nainen tuhannesta tuossa ikäluokassa on vielä hyvässä kuosissa.

        Voi olla ettei niitä löydy, siis kuosissa olevia mummoikäisiä. Mut jyystä sä niitä, nehän ekaksi lähtee poiskin.


      • Kaunis.nainen
        totuuskomissioz kirjoitti:

        50v naiset on kyllä mummoja kaikki, moni jo haiseekin sille aika pahasti kun luonto on hoitanut tehtävänsä. Joo, poikkeuksiakin löytyy, muutama tuhannesta mutta ei nekään kämmeneen tunnu kovin hyvältä.

        Joo ja on alle nelikymppisiä ja myös kaksikymppisiä panokelvottomia mut miten se tähän liittyy?

        Ei pidä paikkaansa, koska monet 50v hyvässä kuosissa ja näyttävät paremmilta, kuin 40v. Naamalleen nykyään voi tehdä paljonkin ja näyttää nuoremmalta. Itse seurustelen 10v nuoremman miehen kanssa, enkä vanhaa ukkoa huoli. Miehet 40v monet näyttät jo saattohoitopotilaalta.


      • totuuskomissioz kirjoitti:

        Voi olla ettei niitä löydy, siis kuosissa olevia mummoikäisiä. Mut jyystä sä niitä, nehän ekaksi lähtee poiskin.

        Jos näkisit mun viimeisimmän seurustelukumppanin 48v, joka oli vanhin seurustelukumppanini, peruisit puheesi mummoikäisistä.
        3 vuotta sitten oli 30 ja 32v naiset samanaikaisesti kuvioissa mukana, ei kiinnostanut koska jäivät kaikilla mittareilla mitattuna tämän vanhemman naisen jalkoihin.
        Parin yli 50v naisen kanssa oon harrastanut seksiä ja onhan se uskomatonta että voi olla vielä teinitytön vartalo sen ikäisillä, useimmat teinitkään ei saa 26" farkkuja jalkaansa kuten toisella näistä oli.
        Ei tarkoita sitä että vanhempi olisi parempi vaan että vanhemmista löytyy myös kiinnostavia yksilöitä samoin kuin nuoremmistakin.


      • totuuskomissioz
        Jiimen kirjoitti:

        Jos näkisit mun viimeisimmän seurustelukumppanin 48v, joka oli vanhin seurustelukumppanini, peruisit puheesi mummoikäisistä.
        3 vuotta sitten oli 30 ja 32v naiset samanaikaisesti kuvioissa mukana, ei kiinnostanut koska jäivät kaikilla mittareilla mitattuna tämän vanhemman naisen jalkoihin.
        Parin yli 50v naisen kanssa oon harrastanut seksiä ja onhan se uskomatonta että voi olla vielä teinitytön vartalo sen ikäisillä, useimmat teinitkään ei saa 26" farkkuja jalkaansa kuten toisella näistä oli.
        Ei tarkoita sitä että vanhempi olisi parempi vaan että vanhemmista löytyy myös kiinnostavia yksilöitä samoin kuin nuoremmistakin.

        Kun se nyt vaan ei ole totta että 48v naisella olisi kimmoisa perse kuten alle kakseiskalla sportilla.

        Jokainen voi pettää itseään miten paljon tahansa mutta on turha tulla muille puhumaan paskaa.


      • jm___
        totuuskomissioz kirjoitti:

        Kun se nyt vaan ei ole totta että 48v naisella olisi kimmoisa perse kuten alle kakseiskalla sportilla.

        Jokainen voi pettää itseään miten paljon tahansa mutta on turha tulla muille puhumaan paskaa.

        Mitä tarkoittaa kakseiska? Pitäiskö olla yhtä kimmoisa? Miksi? Riittää kun on hyvän mallinen/muotoinen mutta älä murehdi tälläisiä asioita koska tuskin saat mitään alhaisen älykkyytesi vuoksi.


      • Supliikilla
        totuuskomissioz kirjoitti:

        Kun se nyt vaan ei ole totta että 48v naisella olisi kimmoisa perse kuten alle kakseiskalla sportilla.

        Jokainen voi pettää itseään miten paljon tahansa mutta on turha tulla muille puhumaan paskaa.

        Niin kuin sekään ei ole totta, että sun oma persees olis sen enempää timmi. Ja vaikka sattuiskin olemaan, niin jossain muualla mättåä, kun kerran olet täällä asiasta valittamassa ja asian ollessa se, ettei naista saa.

        Mitenhän on mielestänne mahdollista, että lihakseton ja laiha, pienituloinen ja lyhyenläntä, ei ihan nuorikaan mies saa jatkuvasti hyvännäköisiä naisia, ainakin paremman näköisiä kuin minkänäköisten kanssa useat ovat naimisissa? Arvioni on ne puheenlahjat nimenomaan ja tietynlainen arvoituksellisuus. Tähän peilaten aloituksen ilmoitus huonoista sosiaalisista taidoista puhuu omasta puolestaan.


    • siitävaankuule

      Aloittajan pitäus saada naispaketti, kun hän haluaa naisen, jolla tekee jotain. Eli pannaan hänelle pakettiin moottori-imuri, monitoimikone, pyykinpesukone ja seksirobotti, eiköhän niillä onnistu!

    • Itekin olen tässä ajatellut, että pitääkö se siirtyä nuorempaan kun tytöt ovat sanoneet, että mie kattelen ihan väärään suuntaan.

      • Mulla on jotenkin vahingossa lipsahtanut tuonne 40, mutta ettäkö...ei se kyllä vielä ole myöhäistä 25.

        Laitan vakavaan harkintaan.


      • 1515151515

        Oo nyt jo hiljaa


    • Kyllä tuon ikäiselle hyväkuntoiselle miehelle pitäisi olla nelikymppistä naista tarjolla pilvin pimein.
      Sitten jos viisikymppinen haluaa saada parisuhteeseen kolmikymppisen naisen, niin pitäisi suunnata katseet ulkomaille.
      Yksi ikäisesi sukulaismieskin on seurustellut jo vuoden päivät 23vuotiaan kaunottaren kanssa.
      Tuo tytön hän tapasi ulkomailla käydessään ja nyt se asuu tämän miehen luona Suomessa.

      Ei ole kauankaan kun täälläkin pyöriteltiin tutkimusta joka todisti, että itseasiassa 50v miehillä on nettitreffeillä miehissä kaikkein kovin kysyntä ja tämä johtuu juurikin siitä, että kun nelikymppisten naisten kysynyntä on heikentynyt, niin se pakottaa nelikympiset naiset aktivoitumaan. Minäkin saan viikoittain lähetymisiä nelikymppisiltä naisilta, mutta itse haen nuorempaa naista.....Todennäköisesti sitten kun itse olen sinun ikäisesi, niin alan huomioimaan myöskin nämä nelikymppiset naiset mikäli olen vielä sinkku , eli kyllä sitä seuraa varmasti tulee löytymään..

      • gsfdsgfdg

        No.. Jotain seuraa löytyy kaikille ihan loputtomasti. Sinkkuja niin paljon.

        Jos sosiaaliset taidot puuttuu, niin menee todella vaikeaksi.

        Jos haluaa 10v nuoremman, hoikan ja lapsettoman naisen, niin sitten oltava todella ihmeellinen. Hetkeksi toki saa nuoremmankin. Ap ei siltä kuulosta.


      • uhugguuggu
        gsfdsgfdg kirjoitti:

        No.. Jotain seuraa löytyy kaikille ihan loputtomasti. Sinkkuja niin paljon.

        Jos sosiaaliset taidot puuttuu, niin menee todella vaikeaksi.

        Jos haluaa 10v nuoremman, hoikan ja lapsettoman naisen, niin sitten oltava todella ihmeellinen. Hetkeksi toki saa nuoremmankin. Ap ei siltä kuulosta.

        Ei viisikymppisen miehen jolla on asiat kunnossa ja hyvä fysiikka, kannata lymmentä vuotta nuorempaa ottaa kun ne joko ovat kurppaantuneet tai rupsahtavat huomenna.


      • gsfdsgfdg kirjoitti:

        No.. Jotain seuraa löytyy kaikille ihan loputtomasti. Sinkkuja niin paljon.

        Jos sosiaaliset taidot puuttuu, niin menee todella vaikeaksi.

        Jos haluaa 10v nuoremman, hoikan ja lapsettoman naisen, niin sitten oltava todella ihmeellinen. Hetkeksi toki saa nuoremmankin. Ap ei siltä kuulosta.

        Itse en pidä tuota 10vuoden ikäeroa miehen hyväks minään ihmeellisenä juttuna...
        Ei se ole edes paljon...Etenkin kun ikää tulee enemmän. 40v nainen ja 50v mies..Ihan nappi homma.


      • 567567675675

        Toki niitä nuoria voi ulkomailta löytyä niin kauan kuin haluaa elättää, mutta onhan se aika säälittävää kun ukko muistelee jotain aikoja milloin likka ei ollut edes suunnitelmissa vielä.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Itse en pidä tuota 10vuoden ikäeroa miehen hyväks minään ihmeellisenä juttuna...
        Ei se ole edes paljon...Etenkin kun ikää tulee enemmän. 40v nainen ja 50v mies..Ihan nappi homma.

        Mutta eikö mies tunnu silloin vähän niin kuin isäpapalta?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta eikö mies tunnu silloin vähän niin kuin isäpapalta?

        Puhutaanko tässä nyt 10vuoden ikäerosta vai tuosta mun sukulaismiehen tapauksesta, jossa ikäeroa yli 20vuotta?
        No siis mun mielestä nainen vanhenee nopeammin fyysisesti kuin mies, joten sen vuoks on jopa optimaalinen homma, että nainen on ainakin sen 10vuotta nuorempi, että pysyy mukana.
        Itse voisin lähteä parisuhteeseen vaikka 20vuotiaan naisen kanssa...Mä en nää siinä mitään ihmeellistä ongelmaa.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Puhutaanko tässä nyt 10vuoden ikäerosta vai tuosta mun sukulaismiehen tapauksesta, jossa ikäeroa yli 20vuotta?
        No siis mun mielestä nainen vanhenee nopeammin fyysisesti kuin mies, joten sen vuoks on jopa optimaalinen homma, että nainen on ainakin sen 10vuotta nuorempi, että pysyy mukana.
        Itse voisin lähteä parisuhteeseen vaikka 20vuotiaan naisen kanssa...Mä en nää siinä mitään ihmeellistä ongelmaa.

        Kymmenen vuoden ikäerosta. Saattais siinä kyllä ruveta tuntumaan, että setä on vähän pappa...

        Ei pahalla, mut fysiikka.


      • 567567675675 kirjoitti:

        Toki niitä nuoria voi ulkomailta löytyä niin kauan kuin haluaa elättää, mutta onhan se aika säälittävää kun ukko muistelee jotain aikoja milloin likka ei ollut edes suunnitelmissa vielä.

        Jos ajatellaan esim. talollista miestä, niin ei siinä naisessa mitään erityistä elättämistä ole..
        Siinä tapauksessa nainen saisi ilmaisen asumisen miehen luona ja kela maksaisi työttömyysrahaa sen verran, että nainen kyllä sillä elää ihan mainiosti miehen asunnossa ja kustantaa omat ruokansa. Ja kyllähän nuorelle naiselle aina jossain vaiheessa varmasti Suomesta töitäkin löytyy.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kymmenen vuoden ikäerosta. Saattais siinä kyllä ruveta tuntumaan, että setä on vähän pappa...

        Ei pahalla, mut fysiikka.

        No se riippuu miehestä...Esim. mun fysiikka on nelikymppisenä parempi kuin 90% 20vuotiaista miehistä keskimäärin ihan rehellisten mitattavissa olevien tuloksienkin valossa.


      • CamelBoots kirjoitti:

        No se riippuu miehestä...Esim. mun fysiikka on nelikymppisenä parempi kuin 90% 20vuotiaista miehistä keskimäärin ihan rehellisten mitattavissa olevien tuloksienkin valossa.

        Onko vatsaa silti? Moni 40 on rapakunnossa vaikka pitävät itseään hyvä kuntoisina?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Onko vatsaa silti? Moni 40 on rapakunnossa vaikka pitävät itseään hyvä kuntoisina?

        Ei ole vatsaa.....Me palstalaiset kun ollaan lähestulkoon kilpaurheilijoita, kuten tuo aloittajakin.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Ei ole vatsaa.....Me palstalaiset kun ollaan lähestulkoon kilpaurheilijoita, kuten tuo aloittajakin.

        Hih :D, niinpä -> tuolle loppukaneetille.

        Olisi se kaikkien hyvä vaan olla rehellinen. Minä just olin tuolla toisessa ketjussa. :)


      • 567567675675
        CamelBoots kirjoitti:

        Jos ajatellaan esim. talollista miestä, niin ei siinä naisessa mitään erityistä elättämistä ole..
        Siinä tapauksessa nainen saisi ilmaisen asumisen miehen luona ja kela maksaisi työttömyysrahaa sen verran, että nainen kyllä sillä elää ihan mainiosti miehen asunnossa ja kustantaa omat ruokansa. Ja kyllähän nuorelle naiselle aina jossain vaiheessa varmasti Suomesta töitäkin löytyy.

        No ei nuori likka jonkun ukon kanssa ole jollei siitä jotain hyödy, tai sitten on jokin psykologinen isähahmon tarve tms.. Ja kuinka montaa keski-ikäistä ukkoa kiinnostaa samat asiat kuin parikymppisiä, tai kun parikymppinen ei edes tiedä tai muista läheskään samoja asioita.


      • gdhgfdghfdhg
        CamelBoots kirjoitti:

        Itse en pidä tuota 10vuoden ikäeroa miehen hyväks minään ihmeellisenä juttuna...
        Ei se ole edes paljon...Etenkin kun ikää tulee enemmän. 40v nainen ja 50v mies..Ihan nappi homma.

        Toki noin onkin ihan jokaisen keski-ikäisen miehen mielestä. Mutta unelmat vs. todellisuus.. Kuinka monta pariskuntaa tiedät, joilla ikäeroa yli 10v? (En puhu nyt postimyyntivaimoista.)

        Itsellä pitkät parisuhteet:

        1. 13v ikäero
        2. 8v ikäero
        3. 24v ikäero

        Nykyisessä 11v.

        Tunnen todella paljon ihmisiä. Eipä tule montaa paria mieleen, jossa ikäero yli 5v.


      • Aika pitkälle CamelBootsin kanssa samaa mieltä. Itse alan pian viittäkymppiä kolkuttelemaan ja täytyy sanoa, että menestys naisten keskuudessa on huomattavasti parempi kuin kaksikymppisenä.

        Aktiivisin ryhmä on 40 naiset, mutta ihan runsaasti 30 naisiakin olisi tarjolla. 20 naiset alkavat jo olla harvinaisuus, mutta niitäkin välillä olisi.

        Se kyllä on sanottava, että nettimaailmassa ei tachejä nuorten naisten kanssa juurikaan tule, koska he ajattelevat, että 20 vuotta vanhempi mies on jotenkin lähtökohtaisesti luontaantyöntävä. Livekohtaamisissa asia koutenkin on eri .


      • 76543
        CamelBoots kirjoitti:

        Jos ajatellaan esim. talollista miestä, niin ei siinä naisessa mitään erityistä elättämistä ole..
        Siinä tapauksessa nainen saisi ilmaisen asumisen miehen luona ja kela maksaisi työttömyysrahaa sen verran, että nainen kyllä sillä elää ihan mainiosti miehen asunnossa ja kustantaa omat ruokansa. Ja kyllähän nuorelle naiselle aina jossain vaiheessa varmasti Suomesta töitäkin löytyy.

        Löytyy töitä ja se nuorempi mieskin, sitten kun on päässyt kotoutumaan.....


      • pidä.kiirettä
        gdhgfdghfdhg kirjoitti:

        Toki noin onkin ihan jokaisen keski-ikäisen miehen mielestä. Mutta unelmat vs. todellisuus.. Kuinka monta pariskuntaa tiedät, joilla ikäeroa yli 10v? (En puhu nyt postimyyntivaimoista.)

        Itsellä pitkät parisuhteet:

        1. 13v ikäero
        2. 8v ikäero
        3. 24v ikäero

        Nykyisessä 11v.

        Tunnen todella paljon ihmisiä. Eipä tule montaa paria mieleen, jossa ikäero yli 5v.

        Taidat Camelboots olla jo ainakin 70 vuotias, jos eka suhteenkin alussa varmaan yli 30 v. ja mainostat pitkiä suhteita


    • fhwiuhwiewyuuuw

      Aikoinaan en kelvannut kun en ollut akateeminen, ja lisämiinusta tuli kun oli oma firma jonka kanssa aloitin nollilta. Aika meni töiden parissa, eikä tuntunut edes siltä että naisille olisi edes aikaa. Saavutin kaikki tavoitteeni ja jäin työnteon vauhtiin "koukkuun". Tuli 50 ikä ja edelleen tuntuu ettei ole naisille aikaa. Hommat jatkuvat, ja olen ollut tyytyväinen irtosuhteiluun.
      Kerran olin valmis sitoutumaan kunnolla, mutta onnekseni nainen jatkoi matkaansa.
      Edes tänä päivänä en koe että olisi naisille aikaa paitsi joskus satunnaisina irtosuhteina.
      Juna meni todellakin joo, mutta en enää edes välitä vaikka en päätynyt lapsiperheelliseksi.
      Aina olen saanut kaikki mansikat kakusta, kun olen saanut toimia aivan omien aikataulujeni ja toiveideni mukaan, ilman lapsivelvoitteita tai muita jotka olisivat päässeet osille elareiden kautta.

    • Mirtsukka

      Voit olla hyvässä kunnossa, mutta fyysinen ikääntyminen näkyy silti kehossa, joten turha siitä on leveillä. Sosiaaliset taidot tärkeät ihmissuhteissa, jos ne puuttuu niin olet aika heikoilla eli niitä voisit kehittää. Mitä haittaa siitä on, jos naisella lapsia? Sehän voi olla hyväkin asia. Sori, mutta sun ikäisellä papparaisella ei ole enää valinnanvaraa ja nuoret naiset vilkaisekkaan suuntaasi. Saahan sitä etsiä täydellistä ihmistä katkeraan hamaan tappiin asti, mutta tuskin löytyy.. Itse olen 40 v nainen ja seukkaan 15v nuoremman miehen kanssa, joten kaikki naiset rupsahtaneita ole ja pitävät, myös kunnostaan huolta käymällä salilla ja lenkillä.

      • katso.peiliin

        Kyllä sinullakin se "parasta ennen" päiväys kohta lähestyy. Yritä pitää se 15 vuotta nuorempi vielä muutama vuosi. Seksin (ja/tai rahan) takia hän sinun kanssasi on, eikä tarvitse pelätä että muut miehet tulevat koko ajan kilpasille.


      • aivan.ihana.mies
        katso.peiliin kirjoitti:

        Kyllä sinullakin se "parasta ennen" päiväys kohta lähestyy. Yritä pitää se 15 vuotta nuorempi vielä muutama vuosi. Seksin (ja/tai rahan) takia hän sinun kanssasi on, eikä tarvitse pelätä että muut miehet tulevat koko ajan kilpasille.

        40 nainen on hyvä varaäiti 25v miehelle, passaa ihan täysillä menettämisen pelossa.


      • Mirtsukka
        katso.peiliin kirjoitti:

        Kyllä sinullakin se "parasta ennen" päiväys kohta lähestyy. Yritä pitää se 15 vuotta nuorempi vielä muutama vuosi. Seksin (ja/tai rahan) takia hän sinun kanssasi on, eikä tarvitse pelätä että muut miehet tulevat koko ajan kilpasille.

        Tuskinpa on, koska paremmin hankkii, kuin minä. No siinä olet oikeassa, että osittain on seksin takia, koska meillä, se on taivaallista ja seksi on parisuhteen liima toki, se henkinen puolikin toimii.. Kukaan ei voi tietää huomista, joten miks sitä murehtia ja pitää nauttia tästä hetkestä, eikä rakkaus häviä mihinkään. No mutta, kun näitä kyynisiä ja katkeria papsuja löytyy,jotka itse jääneet ilman rakkautta. Jokaiselle luulis löytyvän jtn, nyt papsut ylös ja ulos lenkille niin, se pallomahakin häviää ja kuntoilu kohottaa mielialaa..


      • julma.totuus
        Mirtsukka kirjoitti:

        Tuskinpa on, koska paremmin hankkii, kuin minä. No siinä olet oikeassa, että osittain on seksin takia, koska meillä, se on taivaallista ja seksi on parisuhteen liima toki, se henkinen puolikin toimii.. Kukaan ei voi tietää huomista, joten miks sitä murehtia ja pitää nauttia tästä hetkestä, eikä rakkaus häviä mihinkään. No mutta, kun näitä kyynisiä ja katkeria papsuja löytyy,jotka itse jääneet ilman rakkautta. Jokaiselle luulis löytyvän jtn, nyt papsut ylös ja ulos lenkille niin, se pallomahakin häviää ja kuntoilu kohottaa mielialaa..

        >>eikä rakkaus häviä mihinkään
        Niin ne kaikki eronneetkin joskus luulivat


    • JossainMuualla

      Jos olet mielestäsi

      -Melko täyspäinen
      -Olet töissä noin keskipalkalla tai paremmalla
      -Terve ja kohtuullisessa kunnossa
      -Talous hyvässä jamassa

      etsi rouva-kandidaatti vaikkapa Ukrainasta.

      Sellainen mukavan tuntuinen, ei-missi, yli kolmekymppinen nainen.

      Rouva-kandidaattia motivoi toki voimakkaasti elintason parantuminen.

      Hän ei kuitenkaan ole mikään nukke tai robotti, vaan ihan oikea ihminen ihan oikeilla tunteilla ja ajatuksilla.

      Kohtele häntä kunnioutuksella, puhu hänen kanssaan ja ole noin yleensäkin mies eikä hiiri.

      Riippumatta miten käy, sinulla ei tule olemaan tylsää.

      • kotiinpäin.kaikki

        Tsekkiläisiä löytyy jo kotimaan baaritiskeiltä, ei tarvitse Ukrainaan asti.


      • Ainut harmi on tuossakin, että mitä 30v kaunis Ukranalainen nainen näkisi ikääntyvässä sedässä? Ei muuta, kuin mahdollisen elättäjän ja sitten, kun nämä naikkoset pääsevät jaloilleen niin setä saa jäädä. Valitettavasti näitäkin nähty. Yhteinen kielikin pitäis löytyä, että vois edes jotenkin kommunikoida, muuten voi olla aika tylsää.


      • JossainMuualla

        Sanovat, että suomalaisten lukutaito on huonontunut.

        En sano, että ovat oikeassa.

        En sano, että ovat väärässä.


      • ehigiigsig
        kotiinpäin.kaikki kirjoitti:

        Tsekkiläisiä löytyy jo kotimaan baaritiskeiltä, ei tarvitse Ukrainaan asti.

        Sopii hyvin Skodakuskeille nuo Tsekkiläiset ja Ukrainalaiset naiset. Uudenkarhea Skoda suomalaisella ja ja nainen itäblokeista. Ei varmaan nainenkaan valita kun tottunut jo itäkippanoihin omassa lähtömaassaan useita vuosia.


    • Kehitäitseäs

      Musta sulla on asenneongelma, ja se on tuo valitus. Ja lisäksi vaikutat itserakkaalta ja ylimieliseltä. Kannattais kehittää itseään fyysisen kunnon lisäksi myös henkisellä tasolla. Ja ottihan tuo Hanna-Maria Seppäläkin melkein kuuskymppisen ukon.

      • Kaisanoasaa

        Huono keskustelutaito ja ikävä asenne johtaa yksinäisyyteen


    • Isotvaatimukset

      Vaikka jaksaisit juosta maratonin niin rupsahtaminen näkyy naamassa,toki itsesi kannalta olla hyvässä kunnossa. Ehkä kätket epävarmuutesi ylimieliseen käytökseen? Sosiaalinen kanssakäyminen tärkeää, parisuhteen kannalta. Kyllä 40 naisiakin on hyväkroppaisia ja pitävät itsestään huolta.. Eipä taida tuosta ikäluokasta löytyä, ettei olis naisilla lapsia ja tuskin olet enää 35v naisten mieleleenkään , jos et ole komea tai rikas, puhumattakaan, että olisit supliikkimies.

    • Juust. Ja kunnolliset miehethän kirjoittaa keskustelupalstalle valittaen epäkelvoista naisista. Samalla kehuen itseään, tottakai.

      Ehkä et olekaan niin täydellinen kuin ajattelet olevasi. Jossainhan se vika on. On luonnollista, että keski-ikäisillä on lapsia.

      Mikäli ei ole, on peiliin katsomisen aika. Ja nyt en tarkoita ulkonäköä.

      • 98989089

        Pitäskö munkin katsoa peiliin, kun olen keski-ikäinen, samassa parisuhteessa yli 30 vuotta ollut ihminen eikä ole lapsia?


      • 98797897898
        98989089 kirjoitti:

        Pitäskö munkin katsoa peiliin, kun olen keski-ikäinen, samassa parisuhteessa yli 30 vuotta ollut ihminen eikä ole lapsia?

        Kunnioitettavaa.

        Teit elämän ehkä tärkeimmän valinnan silloin, kun sen aika oli! Parikymppisenä se nuori ja lapseton nainen kuuluu löytää -ei enää viiskymppisenä.


      • jättijuoksutjuoksematta
        98797897898 kirjoitti:

        Kunnioitettavaa.

        Teit elämän ehkä tärkeimmän valinnan silloin, kun sen aika oli! Parikymppisenä se nuori ja lapseton nainen kuuluu löytää -ei enää viiskymppisenä.

        Kyseessä on kunnioitettva nainen.


    • No voivoi ja nyyh..ota sitten leivonnainen.

    • 673k57k35k357k3

      No eiköhän se ole oma vika jos jää asemalle.

    • Tämä-selvä

      En usko että aloittaja vanha mies juoksee yli 3000 cooperissa. Lihaksia on mutta et ole mikään juoksija.

      • kävelykivempaa

        Ei kai kaikkien tarvi ollakaan.


      • llllll

        En usko minäkään. On saattanut joskus juosta yli 3000m cooperissa mikä ei edes ole vielä hyvä saavutus mutta tuskinpa enää juoksee.


    • reuitgiwiicsii

      Aloitukseen toteaisin, että ollessasi 70 vuotias tai 80 vuotias, saatat ajatella että kylläpä nuo 50 ovat nuoria vielä, JA SIINÄ SE!!! Olet edelleen nuori, kuten itsekin olen. On itsestä kiinni onko vanhuutesi sitten joskus hamassa tulevaisuudessa yksinäinen tai ei.
      Itsellä myös oikein hyvä kunto, ja "leikit" sen mukaiset. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita en väistele, ja en edes ajattele kuinka kauan elän. On elettävä vain tässä ja nyt, ja sen mukaan pelit ja vehkeet.
      Voihan sitä kuolla jo aiemmin kuin vanhana esim liikenneonnettomuuksien kautta tms.
      Jos et kuole aiemmin, sinut tapetaan kuitenkin vanhainkoteihin lääkkeillä.
      Aja mieluummin superautoja ja tee kaikkea mitä ikinä huvittaa, vaaroista välittämättä.
      Jos naisia tarvitaan mukaan vauhtiin, kyllä naisiakin aina vauhti kiinnostaa.
      Jos ei naisia näy, niin mitä väliä... pääasia että itsellä on superhauskaa ja vauhtia riittää...

    • Kaisanoasaa

      Naiset on kaikki jonkun väkivaltaisen miehen käyttämiä. Ei ole kunnollisia naisia joilla on normaali elämä , jotka ei ole ollut jonkun alkoholistin patjana tai väkivaltaisen miehen säkkinä.

    • vanhamiesjo

      Ätmillä, ja miksei monella taviksellakin, vaan on semmoinen ongelma että nuorena olis paras tilaisuus mutta harva mies tajuaa ja osaa nuorena sitä mitä vanhempana.

      Mullakin olis ollut ehkä kaksvitosena tsäänssit vallan hyvään naiseen jos olis osannut ja uskaltanut olla aloitteellinen. Mutta nää asiat tuli vasta iän myötä.

      Siks varmaan jotkut avioituneet miehet alkaakin tsiigailla nuorempien naisten perään. Se 18-28 vuosikymmen oli ihan epätoivoista kun naisilla oli varaa nirsoilla, ja sit otettiin riemuissaan eka nainen joka tartti perheelle elättäjää.

      Mulla tsäänssit jatkui tai parani kolmevitoseks asti, sitten musta tuli nuoremmille naisille näkymätön. Nyt oon 43 ja oman ikäisiä olis tarjolla kyllä, ja mulle ollaan peräti aloitteellisia. Mutta harva sytyttää seksuaalisesti,a ja ne harvat sytyttävät on tottuneet olemaan suosittuja ja on mieluummin yksin kuin downgreidaavat miestä verrattuna exiin. Miesten silmissä tyylikäs tavis oli nuorena missitasoa, ja on mielessään rotunainen yhäkin.

      Samaa mieltä kuin ap. Nuorena on paras tilaisuus. Jonkun pitäis kertoa 16-kesäisille pojille että nyt kun yrittää, nyt voi saada kaunottaren kun vaan uskaltaa riskillä lähestyä naapurin söpöä tyttöä. Tai näin ainakin oli mun nuoruudessa. Pari vuotta ja kisa kovenee kun päästään rafloihin ja Tinderiin. Kymmenen vuotta niin katselet että melkein kaikki naiset oli hotimpia kymmenen vuotta sitten.

      Nää palstan nallit ja pikkukakkoset kuvaa jutuissaan jotain Hollywood-hopeakettuja. Ei ätmeistä sellaisia tule.

      • 8768568688

        Nuorena tilaisuus mihin, saada sen ikäinen nainen? Jos yhdessä pysyy niin silloinhan on oman ikäisensä kanssa myöhemminkin, vai oletatkos ettei toinen vanhene. Ikää tulee kuitenkin ja molemmat kuitenkin kurppaantuu/ukkoontuu niin lämmittääkö se vanhempana mieltä että sai nuorena?


      • vanhamiesjo
        8768568688 kirjoitti:

        Nuorena tilaisuus mihin, saada sen ikäinen nainen? Jos yhdessä pysyy niin silloinhan on oman ikäisensä kanssa myöhemminkin, vai oletatkos ettei toinen vanhene. Ikää tulee kuitenkin ja molemmat kuitenkin kurppaantuu/ukkoontuu niin lämmittääkö se vanhempana mieltä että sai nuorena?

        Mä en ymmärrä ajatusta että eihän sillä olis väliä milloin saat naisen, kunhan vain saat. Se on vähän kuin että voitat lotossa ja sulle sanotaan että on varmaan ok jos maksetaan potti sulle 25 vuoden päästä ja oot sen aikaa rahattomana :D

        Eli joo, jos saa naisen nuorena niin siinähän on menty koko paletti läpi ja ehkäpä hitsauduttu yhteen vuosien varrella.


      • faaa
        vanhamiesjo kirjoitti:

        Mä en ymmärrä ajatusta että eihän sillä olis väliä milloin saat naisen, kunhan vain saat. Se on vähän kuin että voitat lotossa ja sulle sanotaan että on varmaan ok jos maksetaan potti sulle 25 vuoden päästä ja oot sen aikaa rahattomana :D

        Eli joo, jos saa naisen nuorena niin siinähän on menty koko paletti läpi ja ehkäpä hitsauduttu yhteen vuosien varrella.

        Puolet avioliitoista päättyy eroon, koitapa olla vuosikymmeniä saman naisen kanssa.


      • 8768568688
        vanhamiesjo kirjoitti:

        Mä en ymmärrä ajatusta että eihän sillä olis väliä milloin saat naisen, kunhan vain saat. Se on vähän kuin että voitat lotossa ja sulle sanotaan että on varmaan ok jos maksetaan potti sulle 25 vuoden päästä ja oot sen aikaa rahattomana :D

        Eli joo, jos saa naisen nuorena niin siinähän on menty koko paletti läpi ja ehkäpä hitsauduttu yhteen vuosien varrella.

        Eli olisit vähemmän nirso toisen suhteen kun on yhteen "hitsauduttu"? Yleensä tuppaa käymään niin että ajan myötä suhde väljähtyy, niin melko suurella todennäköisyydellä valittaisit samaa.


    • totuusss

      Harva saa nuorempanakaan, koska niitä on todella harvassa.

    • DRE_amer

      Hmm mm..........

      Voisinpa sanoa, että jos olet mielekästä silmänruokaa, voit kyllä saada hyvinkin kunnollista naista. Ikäistäsi tai paljon nuorempaakin. Tai vaikka et olisi, eipä se sitä ulkonäköä aina katso, kunhan pitää hygieniastaan ja yleisestä olemuksestaan huolen.

      Itse ihastuin aikanaan 36 v vanhempaan mieheen eikä hän ollut sen kummoisempi ulkoisesti. Asiat vain kliksahti :) hän oli samanlainen runosielu kuin minäkin, sen tunsi kun hän tuli aluksi edes 3 metrin päähän... Ja lopulta ne keskustelut, intiimiys ah..... (kunnes hän näytti todellisen luontonsa, alkoholisoitunut ja hyvin mustasukkainen, eli se siitä).

      Silti sanon että älä heitä pyyhettä kehään! Varmasti kaltaisiasi kunnon miehiä arvostetaan. Kaikki eivät silti rakastu vain renttuihin 😉

      • gkdkkty

        Entä ap,n sosiaalinen osaamattomuus? Siitä vaan läpänheittoon vai? Tai olla vaan se jyrmy, naisia riittää.


    • ylva

      Minuun otti yhteyttä ikäisesi mies ja olen itse häntä pari vuotta vanhempi. Olen hoikka ja hänen silmissään kaunis ja luonne miellyttää. Kiinnostuin hänen keskustelutaidoistaan ja harrastusten yhteensopivuudesta. Viihdymme hyvin toistemme seurassa ja ainakin tällä hetkellä olemme onnellisia. Pilvilinnoja ei tässä ikälukemassa enää haahuile, vaan elämän realiteetit myöntää ja elää sen mukaan.

    • GoneIn60Hours

      Itä-Eurooppa täynnä hyvärunkoisia tätejä, ei kun menoksi lämmönperään.
      Kotimaisiin ei kannata edes koskea.

    • jam.ppa

      en koskaan nuorempana ujostellut naisten seurassa. marssin baarissa samaan pöytään ja rupesi juttua tulemaan. joskus tuli kyllä äkkilähtö, mutta useimmin ei. mukaviahan se minä juttelin. naisia tuli ja meni. en koskaan valehdellut mitään mutta en koskaan luvannutkaan mitään. en minä kyllä kaikista toilailuista ilman kolhujakaan selvinnyt, enkä niistä ylpeä ole, mutta tehty mikä tehty. nyt kun mittari on yli viidenkympin, ja vauhti väkisinkin rauhoittuu, olen alkanut viihtyä pelottavan hyvin yksin. en olisi nuorempana uskonut. kyllä minä vieläkin naisia tapaan ja mansikan maun tunnistan mutta mieli on onneksi sees. olen iloinen, että juoksuaika meni jo.

    • Ehkäsiinäsyy

      Jos viisikymppinen mies on hyvässä fyysisessä kunnossa, naamansa ja hiuksensa säilyttänyt, hyvässä duunissa ja eikä edes exiä tai lapsia, niin sellaisella miehellä on hyvät saumat 35-40 yksinhuoltajaäitiin. Paitsi jos mies on urpo, urpot eivät kelpaa kenellekään, koskaan. Urpot ovat juuri niitä, jotka eivät tajua olevansa urpoja, ja nillittävät koko elämänsä, että minulle olisi kuulunut kaunis, hoikka ja nuori nainen.

      • näinhänsemenee

        Just, eli pitää olla hyvässä kunnossa, hyvässä työssä ja hyvässä elämäntilanteessa että saa jotain keskinkertaista. Näinhän se meillä miehillä menee.


      • Juppimäänsika

        Minä olen tahdostani ylimielinen paska urpo, ja ajan bemarillani, pysäköin minne haluan, asun Espoossa omassa talossani meren rannalla, ja naiset ovat pelkkiä panoja.
        Arvostan naista yhtäpaljon kuin autoni kumeja, joita poltellaan surutta.


      • Ehkäsiinäsyy
        näinhänsemenee kirjoitti:

        Just, eli pitää olla hyvässä kunnossa, hyvässä työssä ja hyvässä elämäntilanteessa että saa jotain keskinkertaista. Näinhän se meillä miehillä menee.

        Sille kolmevitoselle yksinhuoltajaäidille se viisikymppinen hyvässä kunnossa ja duunissa oleva mies ON keskinkertainen.


    • Tahvo54

      Miksi ihmeessä haikailet parisuhdetta vielä tuon ikäisenä. Pelkäätkö olla yksin, vanheta yksin tai kuolla yksin. Itse olen sinua vanhempi ja ei sitä päivää että ryhtyisin parisuhteeseen enää tässä vaiheessa. Elämä on aivan järkyttävän mukavaa ja helppoa, ok duuni, hyviä frendejä, oma fleda päässä ja leegot suussa ja huolta pidän itsestäni kuntosalilla ja ulkoilemalla. Reissata voi kun tuntuu siltä ja mitä parasta voi jättää reissaamatta jos ei huvita...ei selityksiä kenellekkään.
      Ala nyt hvä mies elämään omaa elämää itsesi kautta, ei muiden.

    • AsianVierestä

      Aloitus on kyllä surkeudessaan hupaisa.
      Ei voi saada KUNNON naista.

      No niin, katsotaanpas. Kunnon nainen ei aloittajan mukaan ole yli 40-vuotias, hänellä ei ole lapsia, ei saa olla eronnut, ei ex-miehiä historiassa, vartalossa ei saa näkyä ikääntymisen merkkejä. Naisen pitää olla savuton ja raitis. Hänellä ei saa olla velkaa, jos on säästöjä hän saa yhden pisteen kunnollisuuteen ja kelpoisuuteen.

      Mies itse on 50-vuotias eli aivan liian vanha isäksi uudessa suhteessa mutta hakee ilmeisesti alle 40-vuotiasta neitsyyden pitänyttä naista jonka harrastuksiin kuuluisi urheileminen sekä Sunnuntaisin kirkossa käynti.

      Ihmetyttää jos tämä mies on sinkku?

      • bbtert5

        Tämä on niin just paras, ei voisi paremmin sanoa :D
        Just tuollaisia miehet nykyään on, mikään ei riitä, ja sitten vielä ihmetellään miksi ollaan yksin...


    • Liikojaluuleva

      Vaikka jaksaisit juosta maailman ääriin niin fyysinen ikääntyminen sinussa näkyy ja, mitä merkitystä sillä on parisuhteen kannalta? Tietty hyvä, että huolehtii itsestään ja terveydestään, mutta ei se kaikkea ratkaise. Oletko katsonut peiliin, ehkä vissiin 20v sitten.. Noilla vaatimuksilla olet sinkku hautaan asti, etkä tajua reaaliteetteja, mihin rahkeesi riittävät.. Et ole enää 20-30v,että olis varaa valita.

    • nplus50

      Olet tosiaan jäänyt sinne laiturille ... mutta, uusi junia tuleee vielä.

      Sinun täytyy vain laskea omaa rimaa alemmaksi . Ole itse rohkea ja tee aloitteita.
      Älä asetta naiselle liian kovat vaatimukset.

      Kaikki miehet haluavat 10 vuotta nuoremman akateemisesti koulutun blondi, eikö?

      Kaikki naiset/miehet ovat tutustumisen arvoisia ... täydellistä helmeä ei vain ole tässä maailmassa. Jokaisella meistä on elämän varrella tullut säröjä ja naarmuja pintaan.

      • nplus50

        Niin kiire tässä elämässä --- ja silmälasit, kirjoitustaito ja ajatus hukassa.-- Sorry


    • Asemallasoitellaanjasven

      Mielenkiintoinen aihe. Olen viiskymppinen nainen ja nyt vasta olen tajunnut mitä todellinen naiseus on. Ikäiseni miehet arvuuttelevat yli kymmentä vuotta ( jopa viisitoist nuoremmaksi kuin todellisuudessa olen. Pidän huolta itsestäni, pukeudun, meikkaan, hiukseni ovat huolitellut ja tuoksun hyvältä. Syön terveellisesti ja liikun säännöllisesti. Saan miehiltä huomiota ja katseita missä vain liikunkin.

      Mutta yksi asia minua ihmetyttää kuitenkin. Kun haluaisin saada vakituisen parisuhteen niin juuri haluamani samanikäiset miehet: joko näyttävät kuusi- tai seitsemänkymppisiltä, ovat lihavia tai muutoin vaan oma elämän hallinta on kateissa. Ja ne, jotka ovat ns. säilyneet discoilevat parikymppisten kanssa siihen saakka kun valomerkki tulee. Nuorethan nauttivat ihailusta, mutta lopulta tanssilattialle jäävät nuo miehet kun nuorikot antavat pakit. Joskus aivan naurattaa seurata tätä sivusta. Yht'äkkiä tanssilattialla on joukko keski- ikäisiä miehiä, joilla on erittäin hömistyneet ilmeet kasvoillaan.
      Niinpä niin, luulen, että nettiporno on vienyt monen keski- ikäisen mukanaan. Kiiltokuvamaiset nuoret naiset sytyttävät ja tuovat erektion, joka alkaa tuossa iässä hiipua. Sitä sitten etsitään myös livenä. Hetken huumaa.

      Itse olen mieluummin ilman miestä kuin em. seikoilla varustettuja.
      Elämä on lyhyt- juna ei ole mennyt ohi ainakaan minulta: Nautin elämässä siitä mikä on itselleni tärkeintä.

      Jossain asemalla uskon, että odottaa se mies. Mies, joka ajattelee elämästä juuri päinvastoin kuin pinnallinen keskustelun aloittaja.

      • sellastaseon

        Niinpä niin, naisillehan on tärkeintä se että itsestä tuntuu hyvältä. Sen takia ei kelpaa mm. työtön mies koska silloin ei voi matkustella, sisustaa yms. tärkeää.


      • käsilaukusta.päähän

        Siis ikäasiassahan naiselle sanotaan tietenkin kohteliaasti että näyttää niin ja niin nuorelta vaikka se ei pitäisi paikkaansa.
        Yks 55v nainen kysyi vuodenvaihteessa minkä ikäiseltä hän näyttää mun mielestä, muutama sekunti piti miettiä mitä uskaltaa sanoa, päätin sanoa 45v että nainen pysyisi hyvällä tuulella. Ei pysynyt, loukkaantui siitä. Olis kannattanut valehdella vielä enemmän ja sanoa 35v...


      • jasvengaillaan
        sellastaseon kirjoitti:

        Niinpä niin, naisillehan on tärkeintä se että itsestä tuntuu hyvältä. Sen takia ei kelpaa mm. työtön mies koska silloin ei voi matkustella, sisustaa yms. tärkeää.

        Juuripa ymmärsit väärin. Tämän ikäisenä voi sisustaa ja matkustella, ei siihen miestä tarvita. Juuri noin nuo nuoremmat ajattelee ja myy itsensä siis rahasta.
        Rakkauttakin voi olla niin monenlaista esim. statukseen ja mammonaan.
        Jos mies eläisi omien hyvien arvojen mukaan niin hän olisi paljon kiinnostavampi. Moni vaan antaa periksi?
        Työtönkin voi tuntea olonsa tärkeäksi.


      • sellastaseon
        jasvengaillaan kirjoitti:

        Juuripa ymmärsit väärin. Tämän ikäisenä voi sisustaa ja matkustella, ei siihen miestä tarvita. Juuri noin nuo nuoremmat ajattelee ja myy itsensä siis rahasta.
        Rakkauttakin voi olla niin monenlaista esim. statukseen ja mammonaan.
        Jos mies eläisi omien hyvien arvojen mukaan niin hän olisi paljon kiinnostavampi. Moni vaan antaa periksi?
        Työtönkin voi tuntea olonsa tärkeäksi.

        Siltikään se työtön mies ei naiselle kelpaa, tai silloin pitää "tietää mitä haluaa" ja "olla määrätietoinen" ym. kliseitä. Jos ukko vaikka sanoo suoraan että on ihan ok olla työttömänä eikä haluakaan töihin, niin kyllä peli on pelattu olisi muuten kuinka hyvä vaan.


      • AsianVierestä
        sellastaseon kirjoitti:

        Siltikään se työtön mies ei naiselle kelpaa, tai silloin pitää "tietää mitä haluaa" ja "olla määrätietoinen" ym. kliseitä. Jos ukko vaikka sanoo suoraan että on ihan ok olla työttömänä eikä haluakaan töihin, niin kyllä peli on pelattu olisi muuten kuinka hyvä vaan.

        Moniko mies joka olisi eronnut haluaisi naimisiin jos vähänkin raksuttaisi:)
        Useimmilla ei raksuta eikä tikitä...tik tak tik tak...riks räks poks.


      • SoliterniuM1977

        Se ei ole pinnallista, jos haluaa kunnostaan huoltapitävän naisen. Eli hoikan naisen. Jos vaihtoehto on plösö nainen, niin ei kiitos.

        Fakta on se, ettei hoikkia sinkkunaisia ole olemassa enään 40 naisissa yleisesti. Harvoja on, mutta epätodennäköistä että osuu kohdalle.

        Tämä ei ole pinnallisuutta. Järkeä.


      • 687tueyktgjrtuyk
        SoliterniuM1977 kirjoitti:

        Se ei ole pinnallista, jos haluaa kunnostaan huoltapitävän naisen. Eli hoikan naisen. Jos vaihtoehto on plösö nainen, niin ei kiitos.

        Fakta on se, ettei hoikkia sinkkunaisia ole olemassa enään 40 naisissa yleisesti. Harvoja on, mutta epätodennäköistä että osuu kohdalle.

        Tämä ei ole pinnallisuutta. Järkeä.

        Eli sitten ei myöskään kelpaa laihaläski tai ns. mallin mitoissa oleva?


    • väävääjamää

      No siis kyllähän viiskymppinen mieskin kelpaisi, jos se oli yhtä kuosissa kuin vaikka tämä mies.

      https://youtu.be/lYJDYJZUR0Y

      Ihan heittämällä kelpais ulkonäkönsä puolesta, mutta onko sitten mimmonen henkiseltä olemukseltaan...oldish niin noup..too youngish...noup...

      Mut niin, 43 vuotiaana oon ihan tyytyväinen näinkin, et oon 34 vuotiaan kanssa..sopivan ikäinen mies.

      • Lerpukkaa

        Aika kaahtuneen näköinen kurppamies toi on.. Käy specsaversilla.


      • AsianVierestä

        Hmm...kai riittää jos on sinut omien ajatustensa kanssa riippumatta siitä missä on ja kenen kanssa!?
        Loppujen lopuksi se oma tyyni minuus tekee sen elämän elämisen arvoiseksi. Harva sen löytää mutta moni tulee ihan hyvin toimeen itsensä kanssa. Onhan elämässä ne kriisihetket riippumatta miten olisi elänyt tai tulee elämään. Myös riippumatta siitä kenen kanssa, miten ja missä eläisi.


      • eläkehtaa
        Lerpukkaa kirjoitti:

        Aika kaahtuneen näköinen kurppamies toi on.. Käy specsaversilla.

        Höpö höpö, s. 14. syyskuuta 1959 Kongsberg, Norja syntyneenä ihan jees. :D


        Katoppa monia muita sen ikäisiä, niin näät kaahtuneempia.


      • väävääjamää
        AsianVierestä kirjoitti:

        Hmm...kai riittää jos on sinut omien ajatustensa kanssa riippumatta siitä missä on ja kenen kanssa!?
        Loppujen lopuksi se oma tyyni minuus tekee sen elämän elämisen arvoiseksi. Harva sen löytää mutta moni tulee ihan hyvin toimeen itsensä kanssa. Onhan elämässä ne kriisihetket riippumatta miten olisi elänyt tai tulee elämään. Myös riippumatta siitä kenen kanssa, miten ja missä eläisi.

        Tottakai pitääkin olla sinut ajatustena kanssa, mutta onhan se mukavempaa jos kumppanikin pystyy olemaan sinut kumppaninsa kanssa. Ettei tunnu kuin avaruusolion kanssa olis, ihan eri planeetoilta. :D

        Minä en ainakaan kykene olemaan niin erilaisen ihmisen kanssa, että en kykene tajuamaan hölkäsen pöläystä toisen ajatuksista..tai ene olis jotakin liian korkelaentoista ja utopistisen tuntuista.

        Jalat maassa mies on mun makuun, vaikka hiukan "taiteellisista" ehkäpä omanlaisistaan jollain tavalla tykkäänkin... tai kaunosieluisista jos niin voisi sanoa. :)


      • hahaniinpä
        eläkehtaa kirjoitti:

        Höpö höpö, s. 14. syyskuuta 1959 Kongsberg, Norja syntyneenä ihan jees. :D


        Katoppa monia muita sen ikäisiä, niin näät kaahtuneempia.

        Ei ollenkaan ruma mistään kohtaan, kyllä tuommonen mulle kelpaisi oikeen jättebra.. :D

        https://youtu.be/m5RMz0GRYSM

        Aika makee...


    • ikinuoret5kybäset

      Ollikin vaihtoi muutama vuosi stten nuorempaan.
      Ja kattokaa kui kävi.

    • ikäONnumeroita

      Ilmankos näöntarkastus on ilmainen 50 vuotiaille. Älkää valehdelko itsellenne.

    • SoliterniuM1977

      Yksinäinen vanhuus onkin juuri se, mitä tavoittelen. Ei ole ketään pyörimässä jaloissa ja saa olla rauhassa. Sit saa kuolla tutussa kämpässä omassa rauhassa, jos kohtaus iskee. Itse olen kohta 42v lähes kokematon sinkkumies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe