Kun yleensä valitetaan, että puolin lapset ovat vaikeita, niin minulla on hiemn päinvastainen tilanne.
Olen ollut suhteessa kaksi vuotta ja miehelläni on ex liitosta kaksi lasta.
Minulla ei nimittäin ole lapsia ja olen kohta 30. Viime talvena tulin raskaaksi ja päädyin aborttiin.
Minulla on jopa liian hyvät välit poikaystävän 10-vuotiaan tytön kanssa. Tunnen hänen kanssa todella voimakasta yhteyttä, tiedän tarkkaan miltä hänestä tuntuu ja tuntuu kuin hän kävisi minun jalanjäljissäni... hän sanoo minua äidiksi. Olen niin kiintynyt siihen tyttöön ja mietinkin, että satutanko vain itseni. Koska ei kuitenkaan ole minun ja hänellä on oma äiti...
Kuitenkin... minussa on valtava katkeruus. Mieheni oli naimisissa ja heillä oli tosi kiva perhe-elämä. Paljon kavereita, yhteinen menneisyys, perhe... Heidän molempien vanhemmat ovat keskenään hyviä kavereita.
Minun kanssani mies sanoi että ei kuitenkaan ”ole valmis”? lapsiin ja oli abortin puolesta. Sanoi että kuulemma minäkään ole valmis siihen. Ex naisen kanssa tämä tapahtui kuitenkin heti. Naimisiinmenosta ei tarvitse edes puhua. Minun perhettä hän ei jaksa tavata eikä yhteisiä harrastuksia meillä ole. Minä olen luonteeltani ujo, herkkä eikä minulla ole kuin muutama kaveri. Meillä ei käy ikinä vieraita kun inhoan vieraita. Hän kuitenkin kaipaa sellaista elämää.
Hän kyllä puhuu että olen elämänsä paras päätös ja se, miten hyvin tulen toimeen tytön kanssa on mahtavaa. Mutta onko ihan oikein? Tunnen hieman olevani hyväksykäytetty :( onko sellainen suhde väärä..
Toisenlainen tilanne
Ihmeellinenperhe
1
291
Vastaukset
- uloskuorestavaan
"Meillä ei käy ikinä vieraita kun inhoan vieraita."
Meidän kotona ei käy vieraita ihmisiä, käy vain tuttuja :).
Tutut koostuu mun sukulaisista ja ystävistä, miehen sukulaisista ja ystävistä. Miehen puolen kavereista ja sukulaisista on tullut minulle vuosien saatossa mukavia ja läheisiä ihmisiä.
Suosittelen tutustumaan ihmisiin, ei ne pure, tai ei ainakaan purematta niele :). Tsemppiä, tutustu rohkeasti miehen porukoihin ja ystäviin. Etsi omiakin ystäviä itsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1963959Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t562807Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per871401Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101219Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20201011- 46974
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt228924- 48921
Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107706