Kysyin miehelta virhekysymyksen

Sanniska

Kysyin miehelta hanen parhaasta seksikokemuksesta ja han kertoi yksityiskohtaisesti yhden illan naisen muutaman vuoden takaa kuvaillen ulkonaosta (taysin painvastoin kuin mina), pehmeasta ihosta oikeisiin aanenvoimakkuuksiin seksin aikana. Miten tuo nainen tiesi ihan vaistomaisesti kuinka tehda mies hulluksi. Tuntu ihan hirveelta kuulla vaikka ite kysyin. En pysty enaa koskemaan mieheen kun vertaan itteeni siihen toiseen ja tunnen olevani ihan paska. Eika se helpota yhtaan kun mies sanoo etta oon ihan riittava hanelle ja miksi olisi mun kanssa jos en olis. Riittava. Just. Haluan olla enemman omalle miehelle. Tuntuu ettei paasta tasta yli ollenkaan eika han ainakaan sano asioita mika helpottais omaa oloa ja sais itsevarmuutta takasin... Mies sanoo etta rakastaa just mua ja nauttii seksista munkin kanssa mut ei se nyt oikeen helpota. Miten voin paasta yli, onko muilla vastaavia kokemuksia ja mita muita ajatuksia tasta heraa?

9

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanniska

Ja viela lisays etta kun sanoin etta oon jotenki ihan lukossa ja en siksi pysty koskettamaan hanta kun en osaa samoja temppuja niin vastasi etta ei se haittaa vaikken osaa. "Ei haittaa" ei sekaan lohduttanu yhtaan. Kaipasin jotain hieman nostattavampaa etta osaathan sakin vaikka mita tms.

Ja iasta sen verran etta lapsellisesta riidasta huolimatta ollaan 40 molemmin puolin.

• Omaamyrkkyä

Onpas ikävää, jotkut asiat on sellaisia että kannattaa jättää kysymättä ja kuulostaa kieltämättä ilkeältä, että mies meni noin ylsityiskohtiin. Olisi voinut olla sinulle huomaavaisempi. Onko teillä ihan oikea suhde, pelkässö seksisuhteessa tuo on ”normaalimpaa” kun saa olla itsekkäämpi?

Toivottavasti kerroit perään vastaavasti omasi ja herkuttelit tarinalla vastaavasti (yhdellä miehellä oli järjettömän kokoinen jne..)

• Sanniska

Ihan parisuhteessa ollaan reilu vuosi oltu. En hennonnut kostaa enka muutenkaan kannata kostamista parisuhteessa, ei se mihinkaan hyvaan johda ja mulle tama mies on paras seksikokemus niin mitapa sita keksimaan tarinoita. Kysyin kylla milta se hanesta tuntuis jos kertoisin yksityiskohtaisesti miten joku toinen mies on tehnyt mut hulluksi, johon han totesi etta se olis ihan ok jos ma riittaisin hanelle talla hetkella, menneet on menneita ja etta onhan tassa elamaa ja seksia nahty ja koettu puolin ja toisin. Mutta ehka se on helppo hanen sanoa talleen jalkeenpain, eri asia ois varmaan ollut jos tilanne ois ollu alunperin toisinpain.

• Sanniska

Korjaus: siis "jos han riittais mulle talla hetkella" :)

• on_intimiteettisuoja

Miksi pitää udella seksikokemuksista muiden kanssa sun muuta paskaa!
      En ole ikinä kertoillut yhdellekään kumppanille kuinka monen kanssa olen ollut tai mitä tehnyt. Eikä tulis pieneen mieleenkään kysyä heiltä asiasta.
      Ota opiksi seuraavassa suhteessasi ja pidä pääsi kiinni.

• 898908908

Kysyt mieheltä paljonko on 1-1 ja kun se vastaa nolla, sä vedät herneen nenään. Ja jatkat sitä miten siihen olisi voinut vastata, että ehkä se on nolla mutta ei 1 huono vaihtoehto ole Älä kysy, jos et halua vastausta. Mies oli rehellinen, olisit toivonut että ei olisi ollut. Sillä on ollut elämä ennen sua.

Ihan vinkkinä: jos jos miehesi pettää sinua, älä kysy yhtään mitään, koska saat ne vastaukset, etkä pysty elämään niiden kanssa.

• jalatalle

Kukaan täysjärkinen mies ei mene kertoilemaan naiselleen tuollaista. Taitaa olla mies tosi ikävä tyyppi, en kyllä olisi tuollaisen kanssa hetkeäkään. Selvästi oli tarkoitus loukata, ellei ukko sitten ole kehitysvammaisen tasolla älyllisesti.

• narsunexä

Miehet juuri kerrokaan. Lyhytaikainen pano kertoi auliisti kaiken, mitä oli tehnyt ja kenen kanssa. Vit..aa, kun näitä muita miehiä näkee joka päivä. Syytä lyhytaikaisuuteen ei tarvinne perustella..?!!

• tyhmäää

Typeriin kysymyksiin saa tyhmät vastaukset tyhmiltä vastaajilta. piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8546
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3672
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe