Japanilainen ATM suortti itsemurhan ja kertoo syyt

Naisasialooser11

18

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuolemaatoivovaHCATM

      100% rispektit tälle ätmille. Perusteli erittäin hyvin ja päätyi lopulta järkiratkaisuun, itsekin olen jo hyvin lähellä lopullista pistettä, miksi elää rumana hcätminä vuosikymmenestä toiseen kituen. Ei mitään järkeä, ei vähimmässäkään määrin

      • teillä on sentään terveys jäljellä,mieti kun on pysyvästi sairas,kipu joka päivänen kaveri ja yksin. repikää siitä..


      • Naisasialooser11

        Itsemurha on aina järkiratkaisu ja Japanialiset ovat paitsi järkeviä ja loogisia niin heillä on myös vahva kunniakäsitys ja häpään joutuvan odotetaankin lunastavansa kunniansa miehekkäästi tappamalla itsensä.


      • peppupupu kirjoitti:

        teillä on sentään terveys jäljellä,mieti kun on pysyvästi sairas,kipu joka päivänen kaveri ja yksin. repikää siitä..

        Niin nämä palstan ätmit ovakin olleet aina vaan ihan turhasta valittajia, kun eivät ole itse pystyneet tekemään mitään sen oman elämänsä parantamiseksi. Muutenkin tollainen naisettomuudesta valittaminen ja kuoleman toivominen on mielestäni todella alhaista kaikkia oikeasti sairaita ja kärsiviä ihmisiä kohtaan, sillä nämä palstalla kitisevät ätmit ovat kuitenkin mun tietääkseni kaikki ihan fyysisesti terveitä ja hyväkuntoisia nuoria miehiä.


      • Naisasialooser11
        peppupupu kirjoitti:

        teillä on sentään terveys jäljellä,mieti kun on pysyvästi sairas,kipu joka päivänen kaveri ja yksin. repikää siitä..

        Myös henkinen kipu on ihan yhtä tusakllista ja HC-AT-miehuus ei ole pysyvä sairaus vaan pysyvä kehitysvamma.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Myös henkinen kipu on ihan yhtä tusakllista ja HC-AT-miehuus ei ole pysyvä sairaus vaan pysyvä kehitysvamma.

        Voisihan ne ätmit hakea vaikka psykiatrin apua ja saada mahdolisesti jotain mielenterveyslääkkeitä niihin henkisiin kipuihinsa. Etkös sä ole itsekin jotain lääkkeitä syönyt?

        Ainahan sitä voi myös omaa tasoaan nostaa ja keskittyä myös johonkin muihin asioihin elämässään, että onhan sitä elämässä aina syitä elää, vaikka sitä naista ei löytyisikään.


      • ddfsfgfdg45tg
        DarkFear kirjoitti:

        Voisihan ne ätmit hakea vaikka psykiatrin apua ja saada mahdolisesti jotain mielenterveyslääkkeitä niihin henkisiin kipuihinsa. Etkös sä ole itsekin jotain lääkkeitä syönyt?

        Ainahan sitä voi myös omaa tasoaan nostaa ja keskittyä myös johonkin muihin asioihin elämässään, että onhan sitä elämässä aina syitä elää, vaikka sitä naista ei löytyisikään.

        Kehitysvammaan ei ole parannusta, idiootti.


    • Gaffix

      eikö japski ätmeille ole olemassa joku oma itsarimetsä jonne ne vaeltaa? sellainen pitäisi olla Suomessakin, joku aarniometsä jonne voisi mennä pää pystyssä viimeiselle matkalle jättämään hyvästit paskalle ätmielämälle

      • on. aika suosittu paikka..


      • Jokuha se o sielä Japanin metsässäkkii ollu ensimmäine.


      • Naisasialooser11

        On kyllä. Japanissa on itsemurhametsä, jolle HC-AT-miehet lähtevät viimeiselle vaellukselle, mutta tuo japsiATM asui Englannissa Lontoossa.


    • Chad69

      Tee sinä sama ja pian.

    • Pillujen--asiantuntija

      Rumuus on häpeä ja siksi miehet tekee itsarin kun eivät saa edes rumaa naista.

    • hyvässävauhdissa

      Mieluummin ryyppään itteni hengiltä, hidas, mutta varma lähtö

    • 8787898

      Ei millään jaksa lukea sataan kertaan kirjoitettua samaa tarinaa. Tiivistäminen ei kuulunut kaverin taitoihin. Itse en tossa käsittänyt miksi piti miettiä jonkun aasialaisen ja valkoihoisen naisen suhteita. Olisi ollut Japanissa ja etsinyt sieltä kumppanin, niin ne muutkin japanilaiset tekevät. En itsekään missään tapauksessa olisi aasialaisen kanssa. Ei ole mun juttu.
      Toi pituus juttukin oli niin tyhmä. Monen mittaiset ihmiset ovat suhteissa keskenään. Itsekin olin hyvinkin ihastunut 170cm mieheen ja tämän hetken ihastus on kaksi senttiä tätä pidempi. Itse olen 167cm.
      En muutenkaan ymmärrä miten pariutuminen jollekin on joku elämän tärkein asia. Hyvin täällä pärjää yksikseenkin - varmasti.

      • No näillä naisasialuusereilla ja muilla ätmeillä kun ei olekaan se mielenterveys ihan kunnossa, kun heille se pariutuminen tuntuu olevan aina tärkeä asia elämässä ja ihan kun mitään muita asioita ei elämässä muka olisi.

        Naisasialuuserilla niiden incel-palstojen vuosikausien seuraaminen ei ole ainakaan niitä pakkomielteitä ja mielenterveyttä yhtään mihinkään parantanut, vaan päinvastoin pahentanut niitä entisestään.


    • EVVK

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      173
      3239
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1348
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      41
      1052
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      985
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      902
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      55
      865
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      807
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      795
    9. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      56
      790
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      774
    Aihe