Sileä, pehmeä iho ja selluliitti pois

HaastanKokeilemaan

Ikuinen kysymys siitä miten ihon saa jälleen samettisen pehmeäksi, rypyt pois ja selluliitin häviämään. Siihen on todella yksinkertainen ratkaisu jonka suomalaiset ovat unohtaneet: Valkosipuli !!

Jos et usko niin kokeile kaksi päivää. Syöt aamulla aamupalan jälkeen yhden valkosipulin kynnen. Kahvin tai muun nesteeen/jogurtin/piimän kanssa pureskelet sitä sen verran että psytyt nielemään. Ensimmäisenä päivänä et huomaa suurtakaan muutosta, paitsi että maha saattaa kurista. Mutta toisen päivän iltana iho on jo pehmeä ja silkkinen. Ja rypyt häviämässä. Ja jos näin ei ole käynyt, niin kolmatta kynttä ei tarvitse syödä. Sen voi lopettaa tähän.

Veikkaan kuitenkin että kaikki huomaavat jo tässä vaiheessa eron. Ja kun syöt yhden valkosipulin kynnen päivässä (mieluummin aamulla) pienenee vatsan turvotus, selluliitti poistuu ja sipulin tasapainottava vaikutus laihduttaa (napostelu jää kuin luonnostaan).

Kun mietit Välimeren maiden asukkaiden ruokatottumuksia niin sielä on lähes jokaisella aterialla valkosipulia, muodossa tai toisessa. Ja siksi ehidän ihonsa ovat niin paljon paksunmpia ja sileämpiä

Eikä sitä mahdollista hajua tarvitse pelätä. Kun elimistöstä on kuona-aineet poistuneet niin "haju" loppuu. Mahdollinen haju tulee vain siitä että elimistöön on kertynyt kuonaa jota elimistö itse ei pysty poistamaan. Kuten selluliittia.

Sitäpaitsi, tupakoitsijat haisevat paljon pahemmalta. Heidän elimistöönsä kertyneet kuonat kaatavat raavaimmankin uroksen vessassakäynnin jälkeen. Oletteko muuten miettineet miksi tupakoitsijoille käy näin, että ne rupeavat haisemaan? Siksi että tupakointi pienentää valtimoita ja lopettaa hiusverisuonten verenkierron lähes kokonaan. Siksi kuonaa kertyy ihon alle paljon suurempia määriä kuin ei-tupakoitsijoilla. Ja siksi mm. tupakoitsijoille ei voidan asentaa nastahampaita ja siksi luunmurtumat ja katkeamat eivät koskaan parane kunnolla. Siksi mm. nivelrikkoja tulee niin paljon ja ihminen jäykistyy jo nuorella iällä. Mutta tämä ei kuulunut tähän, muutakuin välillisesti.

0

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
        Ikävä
        119
        1682
      2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
        Ikävä
        99
        1498
      3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
        Maailman menoa
        37
        943
      4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
        Ikävä
        29
        879
      5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        38
        831
      6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
        Ikävä
        50
        796
      7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
        Ikävä
        43
        758
      8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
        Ikävä
        37
        740
      9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        738
      10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
        Ikävä
        37
        720
      Aihe