milloin pettäisit
mikä saisi sinut pettämään
21
390
Vastaukset
.. Ei mikään.. Ja kaikki Syyt on Kaikilla Vain TekoSyitä.. Oikea Syy on Omassa Veressä, jos/kun Pettää.. Elikkäs Geeneissä.. Persoonassa/Luonteessa.. ;P
- Runqqariätmi
No, ensin pitäis löytää se jota edes pettää. Se olis ihan niin kuin ensimmäinen vaadittava askel koko ketjussa. Sen jälkeen pitäisi vielä löytää joku joka haluais mun pettävän kanssaan. Kaksi varsin epätodennäköistä tapahtumaa.
- Kaveriton
En petä kaveria missään tilanteessa.
- jfhfhfgdg
Olen niin pettynyt ihmisten palstatasoon, että ei enempää ajanhukkaa. Pettymys joka kerta pahempi.
- petän.kun.panettaa
Silloin pettän kun panettaa ja joku on tarjolla juuri silloin. En muulloin. Ei siinä sen kummempaa. Puhdasta biologiaa
Ei kyllä mikään.
Jos toinen pettäisi ei tulisi mieleenkään pettää myös.No jos tulis ytmi vastaan, niin sillehän ei kerta kaikkiaan voisi mitään. Ytmihän saa naisen kuin naisen ja panna napauttaa jokaista vastaantulevaa..
Tosin mä vähän epäilen, että se on satuolento.- olen.pettänyt
minä petin joku päivä piti säästää pari munkkia aamu kahveille mutta söin ne iltapalaksi
- 40-v-aviossa
Jos joku siistin näköinen nainen antais.
- Tyytyväinen.nainen
Jos puolisollani olisi pieni penis niin se saisi varmaan aika ajoin laukkaamaan vieraissa.
Onneksi hänellä on 20cm makkara ;) - lazyz
Ei pettämään mikään, mutta jättämään kyllä jos tajuan olevani suhteessa, jossa en näe tulevaisuutta. Joskus asioista avoimesti puhuminen ihmisten kanssa avaa silmät ja rohkenee kohdata nekin asiat, joista päätti olla vaiti ja hyväksyä hiljaa.
Tämä on kohtaloni..kohtaloon voi vaikuttaa valitsemalla seuransa. Sellaista vaihtoehtoa ei ole.
- Näinkävimeillä
Kukapa se suunnittelee pettävänsä. Sitten yksi ilta juhlissa asiat vain tapahtuu ja vahingossa vieras kalu painuu suoleen...
Näinkävimeillä kirjoitti:
Kukapa se suunnittelee pettävänsä. Sitten yksi ilta juhlissa asiat vain tapahtuu ja vahingossa vieras kalu painuu suoleen...
Sitten toinen on ihan p.ska. Kyllä se on idiotismia.
- älähän
misspönttöuuni kirjoitti:
Sitten toinen on ihan p.ska. Kyllä se on idiotismia.
Eipäs ole, vaan inhimillistä. Väitän että kaikki pettää jos sopiva vastapeluri osuu kohdalle, ihminen kun ei ole yksiavioinen.
älähän kirjoitti:
Eipäs ole, vaan inhimillistä. Väitän että kaikki pettää jos sopiva vastapeluri osuu kohdalle, ihminen kun ei ole yksiavioinen.
No ei kyllä petä! Se on omavalintainen ja -tahtoinen asia. Törkype.seet pettää.
Uskon siihen, että ihminen voi olla yksiavioinen.
Moraali.- lazyz
älähän kirjoitti:
Minä taas luulen, että pettämiseen on syy joko kyvyttömyydessä rakastaa, tuntea aidosti tai sitoutua yhteen. Ihmiset joilla on hyvä parisuhde yhden kanssa, harvemmin haluavat sen vaarantaa pettämällä, vaikka muutoin päässä olisikin viiraa.. :)
Jopa niin, että jotkut eivät ikinä petä, vaikka olisivat onnettomiakin kumppaninsa kanssa. Mielummin jättävät, kuin pettävät. Joillekin taas uskollisuus on vaan hölinää, jota ei oteta vakavasti ja vieraissa käyminen on pikku juttu. Polygamia on joillekin luontaisempaa kuin toisille. Mutta ei suinkaan kaikille.
Minusta olisi perin outoa pettää ja vielä väittää rakastavansa ihmistä jota pettää. Jotenkin yksiavioisuus on automaatio, kun se yksi valtaa sen sydämen. Eikä hetken hupia jonkun vaan kanssa...
Pidän mahdottomana pettää ihmistä jota rakastaa ja harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota ei rakasta. Ei siis kovinkaan yksinkertaista olisi pettää, kun himo vaatii rakkauden tunteet...näin ollen miltei mahdoton yhtälö.
- KaunistaSaisi
Kaunista naista jos saisi.
- Kepulina
Kepulisaatio.
- hberwhtklö
En pettäisi kuin tilaisuuden tullen. En muulloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192