mikä saisi sinut pettämään

milloin.pettäisit

milloin pettäisit

21

390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Ei mikään.. Ja kaikki Syyt on Kaikilla Vain TekoSyitä.. Oikea Syy on Omassa Veressä, jos/kun Pettää.. Elikkäs Geeneissä.. Persoonassa/Luonteessa.. ;P

• Runqqariätmi

No, ensin pitäis löytää se jota edes pettää. Se olis ihan niin kuin ensimmäinen vaadittava askel koko ketjussa. Sen jälkeen pitäisi vielä löytää joku joka haluais mun pettävän kanssaan. Kaksi varsin epätodennäköistä tapahtumaa.

• Kaveriton

En petä kaveria missään tilanteessa.

• jfhfhfgdg

Olen niin pettynyt ihmisten palstatasoon, että ei enempää ajanhukkaa. Pettymys joka kerta pahempi.

• petän.kun.panettaa

Silloin pettän kun panettaa ja joku on tarjolla juuri silloin. En muulloin. Ei siinä sen kummempaa. Puhdasta biologiaa

• Ei kyllä mikään.
      Jos toinen pettäisi ei tulisi mieleenkään pettää myös.

• No jos tulis ytmi vastaan, niin sillehän ei kerta kaikkiaan voisi mitään. Ytmihän saa naisen kuin naisen ja panna napauttaa jokaista vastaantulevaa..

Tosin mä vähän epäilen, että se on satuolento.

• olen.pettänyt

minä petin joku päivä piti säästää pari munkkia aamu kahveille mutta söin ne iltapalaksi

• 40-v-aviossa

Jos joku siistin näköinen nainen antais.

• Tyytyväinen.nainen

Jos puolisollani olisi pieni penis niin se saisi varmaan aika ajoin laukkaamaan vieraissa.
      Onneksi hänellä on 20cm makkara ;)

• lazyz

Ei pettämään mikään, mutta jättämään kyllä jos tajuan olevani suhteessa, jossa en näe tulevaisuutta. Joskus asioista avoimesti puhuminen ihmisten kanssa avaa silmät ja rohkenee kohdata nekin asiat, joista päätti olla vaiti ja hyväksyä hiljaa.

Tämä on kohtaloni..kohtaloon voi vaikuttaa valitsemalla seuransa.

• Sellaista vaihtoehtoa ei ole.

• Näinkävimeillä

Kukapa se suunnittelee pettävänsä. Sitten yksi ilta juhlissa asiat vain tapahtuu ja vahingossa vieras kalu painuu suoleen...

• Näinkävimeillä kirjoitti:

Kukapa se suunnittelee pettävänsä. Sitten yksi ilta juhlissa asiat vain tapahtuu ja vahingossa vieras kalu painuu suoleen...

Sitten toinen on ihan p.ska. Kyllä se on idiotismia.

• älähän
        misspönttöuuni kirjoitti:

Sitten toinen on ihan p.ska. Kyllä se on idiotismia.

Eipäs ole, vaan inhimillistä. Väitän että kaikki pettää jos sopiva vastapeluri osuu kohdalle, ihminen kun ei ole yksiavioinen.

• älähän kirjoitti:

Eipäs ole, vaan inhimillistä. Väitän että kaikki pettää jos sopiva vastapeluri osuu kohdalle, ihminen kun ei ole yksiavioinen.

No ei kyllä petä! Se on omavalintainen ja -tahtoinen asia. Törkype.seet pettää.

Uskon siihen, että ihminen voi olla yksiavioinen.

Moraali.

• lazyz
        älähän kirjoitti:

Minä taas luulen, että pettämiseen on syy joko kyvyttömyydessä rakastaa, tuntea aidosti tai sitoutua yhteen. Ihmiset joilla on hyvä parisuhde yhden kanssa, harvemmin haluavat sen vaarantaa pettämällä, vaikka muutoin päässä olisikin viiraa.. :)

Jopa niin, että jotkut eivät ikinä petä, vaikka olisivat onnettomiakin kumppaninsa kanssa. Mielummin jättävät, kuin pettävät. Joillekin taas uskollisuus on vaan hölinää, jota ei oteta vakavasti ja vieraissa käyminen on pikku juttu. Polygamia on joillekin luontaisempaa kuin toisille. Mutta ei suinkaan kaikille.

Minusta olisi perin outoa pettää ja vielä väittää rakastavansa ihmistä jota pettää. Jotenkin yksiavioisuus on automaatio, kun se yksi valtaa sen sydämen. Eikä hetken hupia jonkun vaan kanssa...

Pidän mahdottomana pettää ihmistä jota rakastaa ja harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota ei rakasta. Ei siis kovinkaan yksinkertaista olisi pettää, kun himo vaatii rakkauden tunteet...näin ollen miltei mahdoton yhtälö.

• KaunistaSaisi

Kaunista naista jos saisi.

• Kepulina

Kepulisaatio.

• hberwhtklö

En pettäisi kuin tilaisuuden tullen. En muulloin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5520
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3683
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3245
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      453
      2568
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1610
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1356
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1283
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      150
      1192
    Aihe