Onko suosituksia?
Katsoin äsken Rings -jatko-osan, ja mun mielestä siinä on kaikkien aikojen paras kauhuhahmo..Se oudosti vääntelevä pikkutyttö, roikkuva musta tukka silmillä..Ja se miten se vääntäytyy telkkarista, tai näytöstä ulos.. heh.
Jotenkin kipeänä sitä tykkää katsella kauhua, ehkä se johtuu siitä että on niin turta fiilis muutoin..😝
Paras kauhuleffa?
88
832
Vastaukset
.. Ns. "Puhtaat" KauhuLeffat ei nappaa.. Jotkut sellaiset missä Tapellaat Kauheuksia vastaan Khyl.. Mut ne ei taida olla Tarkkoittamiasi Juttuja.. ;P
En mä ainakaan mitään suolet ulos- leffoja tarkoita. Pitää olla myös juoni, joka vetää mukaan. Esim
Kuudes aisti.Wwuwuw kirjoitti:
En mä ainakaan mitään suolet ulos- leffoja tarkoita. Pitää olla myös juoni, joka vetää mukaan. Esim
Kuudes aisti... Pitäis varmaan edes hieman katella mitä Sormet naputtelee Ruudulle.. Tuli Vaan taas Mieleen noista Typoista(ni).. ;D
.. KuudesAisti tais olla mun(kin) mielestä ihan hyvä.. Mut se nyt ei olekaan Mikään QaameaKauhuLeffa.. Vaan Jännäri.. Ja jooh.. En mäkään anna Pisteitä Suolistuksille.. Mut ne ei niin paljon haittaa, jos/kun kyseinen ToimenPide kohdistuu johonkin EpäInhimilliseen Qaameeseen Otukseen.. Esim. Zombiet jne.. Sellaisia Leffoja/Sarjoja voi sopivin Annostuksin joskus/toisinaan katsellakin.. Mut ne harvemmin on mitään ns. Puhtaita Kauhuleffoja.. Monet niistä on ennemminkin, Seikkailu, Selviytymis, Scifi, Fantasia jne. Leffoja ja Sarjoja.. ;P- flowersreally
Walking Deadissä suolestaminenkin toimii.
flowersreally kirjoitti:
Walking Deadissä suolestaminenkin toimii.
.. Jeps.. Kunhan ei Katso Liian montaa Jaksoa Putkeen.. Alkaa Suolet Pursuu Korvistakin ja Koko homma alkaa käyrä PitkäVeteiseksi.. Mut.. Sama "Tylsistys" Homma se on monessa muussakin Sarjassa, jos/kun liian Monta jaksoa katsoo liian pienessä ajassa.. ;P
- flowersreally
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Jeps.. Kunhan ei Katso Liian montaa Jaksoa Putkeen.. Alkaa Suolet Pursuu Korvistakin ja Koko homma alkaa käyrä PitkäVeteiseksi.. Mut.. Sama "Tylsistys" Homma se on monessa muussakin Sarjassa, jos/kun liian Monta jaksoa katsoo liian pienessä ajassa.. ;P
Mä taisin kyllä alussa vetää aika monta jaksoa putkeen, niissä tarina eteni eri tavalla kuin nyt näissä parissa vikassa kaudessa.
flowersreally kirjoitti:
Mä taisin kyllä alussa vetää aika monta jaksoa putkeen, niissä tarina eteni eri tavalla kuin nyt näissä parissa vikassa kaudessa.
.. Noh, Mulla Kävi niin, että tuli Katsottua Just YliYliAnnostuksen verran noita jossain vaiheessa putkeen ja sitten meni hieman Moti Koko Sarjaan ja tais siinä olla kaikkea muutakin samaan aikaan, mitkä aiheutti tuon, ettei jaksanut/ehtinyt seurailemaan.. Kyllä mun piti alkaa seuraamaan tuota sarjaa uudestaan, mutta pitäisi löytää ensin MotiVaatiota selvittää, että mihin asti olen Seurannut, että vois jatkaa sitten siitä kohtaa seurailemaan.. ;P
.. Noh, Mulla Kävi niin, että tuli Katsottua Just YliYliAnnostuksen verran noita jossain vaiheessa putkeen ja sitten meni hieman Moti Koko Sarjaan ja tais siinä olla kaikkea muutakin samaan aikaan, mitkä aiheutti tuon, ettei jaksanut/ehtinyt seurailemaan.. Kyllä mun piti alkaa seuraamaan tuota sarjaa uudestaan, mutta pitäisi löytää ensin MotiVaatiota selvittää, että mihin asti olen Seurannut, että vois jatkaa sitten siitä kohtaa seurailemaan.. ;P
.. Tosin.. Vaarana on, että tulee taas AikaMoisia T.W.D MaraTooneja, jos/kun on Paljon Jaksoja Näkemättä.. ;D
- flowersreally
Walking Deadin voi jakaa aikaan ennen Lucillea ja aikaan jälkeen Lucillen.
flowersreally kirjoitti:
Walking Deadin voi jakaa aikaan ennen Lucillea ja aikaan jälkeen Lucillen.
.. Noh, Mulla Riittää Katsottavaa, kun Olen Seurannut vain E.L asti.. ;D
- flowersreally
.. Noh, Mulla Riittää Katsottavaa, kun Olen Seurannut vain E.L asti.. ;D
Lucille ilmaantuu muistaakseni kauden 6 lopussa.
flowersreally kirjoitti:
Lucille ilmaantuu muistaakseni kauden 6 lopussa.
.. Joo.. Selvitin sen Khyl.. ;P
.. Lupaan ja Vannon, että Tulen Viel Kirimään Sut Kiinni.. Ennemmin tai Myöhemmin.. Ei HätiäMitiä.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Joo.. Selvitin sen Khyl.. ;P
.. Lupaan ja Vannon, että Tulen Viel Kirimään Sut Kiinni.. Ennemmin tai Myöhemmin.. Ei HätiäMitiä.. ;D.. Tai Noh, Nyt on ainaskin Pakko, kun menin.. ;D
Viikingit nyt ei ole mikään kauhusarja mutta sitä olen usein ahnehtinut jaksokaupalla.
Ringin nähny niin monesti että ihan kyllästyttää. Samoin kuin kaunakin :D
Itte tykkään The Conjuring.
Yrittäny kattella kaikenmoisia kauhuleffoja mutta loppujen lopuksi ei kovin pelottavia monetkaan niistä. :DConjuring, eli kirottu..juu mä olen nähnyt kaksi Netflixissä. Tykkäsin.
Kauna kuulostaa tutulta, mutten saa mieleen..löytyyköhän Netflixistä?Wwuwuw kirjoitti:
Conjuring, eli kirottu..juu mä olen nähnyt kaksi Netflixissä. Tykkäsin.
Kauna kuulostaa tutulta, mutten saa mieleen..löytyyköhän Netflixistä?Pitäs löytyä ja niitä on 3.
En tiedä tosin löytyykö kaikki netflixistä.AinaNorsu kirjoitti:
Pitäs löytyä ja niitä on 3.
En tiedä tosin löytyykö kaikki netflixistä.Ei löytynyt..The Amityville horroria alan katteleen..
Wwuwuw kirjoitti:
Ei löytynyt..The Amityville horroria alan katteleen..
Ainakin joskus ollu mutta näköjään otettu pois. Amityville on ihan hyvä.
AinaNorsu kirjoitti:
Ainakin joskus ollu mutta näköjään otettu pois. Amityville on ihan hyvä.
Se oli sitten semmonen säikyttelypätkä se, ..ihan ok. Juonesta tuli mieleen Hohto..senkin vois kattoa pitkästä pitkästä äikaa..
Tarjolla olis myös Mirrors, muistan sen joskus nähneeni, jos nyt siten sen ensin vilkasis...😨Wwuwuw kirjoitti:
Se oli sitten semmonen säikyttelypätkä se, ..ihan ok. Juonesta tuli mieleen Hohto..senkin vois kattoa pitkästä pitkästä äikaa..
Tarjolla olis myös Mirrors, muistan sen joskus nähneeni, jos nyt siten sen ensin vilkasis...😨Mun mielestä justiin tosi tapahtumiin perustuvat kauhuleffat on hyviä.
Mirrorsin oon kattonu kanssa joskus.
Ei enää kyllä muista mitä siinäkin tapahtui.
Sit oishan tässä American Horror Story tv sarja :DAinaNorsu kirjoitti:
Mun mielestä justiin tosi tapahtumiin perustuvat kauhuleffat on hyviä.
Mirrorsin oon kattonu kanssa joskus.
Ei enää kyllä muista mitä siinäkin tapahtui.
Sit oishan tässä American Horror Story tv sarja :DMitä taas pidän sellaisista kauhuleffoista, jotka eivät perustu tosi tapahtumiin. Esimerkiksi minusta Coraline animaatio on hyvä kauhuleffa? Pitääkö joku muu siitä? Tässä sen traileri mukana.
https://www.youtube.com/watch?v=LO3n67BQvh0Faith.Hope.Love kirjoitti:
Mitä taas pidän sellaisista kauhuleffoista, jotka eivät perustu tosi tapahtumiin. Esimerkiksi minusta Coraline animaatio on hyvä kauhuleffa? Pitääkö joku muu siitä? Tässä sen traileri mukana.
https://www.youtube.com/watch?v=LO3n67BQvh0Mä oon nähny siitä silloin mainoksen kun tuli elokuviin.
silleen ihan kiinnostava animaatio kun tuntuu että harvoin on animaatiossa kauhuja.
Joskus lapsena tuli katottua sitä yhtä ''opettavaista'' lasten kauhu satu sarjaa.
Sätkyjä ja tärinöitä :DAinaNorsu kirjoitti:
Mä oon nähny siitä silloin mainoksen kun tuli elokuviin.
silleen ihan kiinnostava animaatio kun tuntuu että harvoin on animaatiossa kauhuja.
Joskus lapsena tuli katottua sitä yhtä ''opettavaista'' lasten kauhu satu sarjaa.
Sätkyjä ja tärinöitä :DOikeastaan jotain kauhu tuo Coraline kumminkin minussa taisi herättää, vaikka siitä taitaa olla monia vuosia, kun sen näin. Hohto on järkyttävämpi. Joskus pentuna katsoin Painajainen Elm Streetillä sarjan. Täällä on mainittu monta muutakin joita olen nähnyt - esimerkiksi Poltergeist.
Jostain syystä enää minun juttuni ei ole kauhufilmit. Tietysti, jos olisi tyttöystävä, joka haluaisi sellaisen yhdessä katsoa - niin ilmeisesti hän kainalossa sellainen pitäisi nähdä, vaikka ei enää ole minun lajiani. Tulee katsottua seikkailuita, piirettyjä, sarjoja, komedioita, fantasiaelokuvia ja tieteiselokuvia. Mitä muita sinä katsot kuin kauhufilmejä?
- siinä.sitä.onkin
Kyllä se on kun tätä palstaa katsoo. :D
- Perfetto
Wwuwuw kirjoitti:
Se ei ollu edes hyvä..
Kuva kävi siihen.
1408
Se oli hyvä.- JossainMuualla
Alien - kahdeksas matkustaja.
Vaikkapa scifi ja mörmelöt eivät yleensä nappaa, niin tämä on kyllä hyvä.mulla on elinikäsiset traumat alien leffoihin haha katsoin liian nuorena ja kuvotus jatkuu,ei pysty :p
- Dodda
scrg kirjoitti:
Carpenterin "Thing" oli muistaakseni aika toimiva hiukan samalla idealla.
Jep, se on parhaita kauhuleffoja mitä on ylipäätään tehty.
- JossainMuualla
Dodda kirjoitti:
Jep, se on parhaita kauhuleffoja mitä on ylipäätään tehty.
Olen nähnyt siitä joskus kasarilla Elokuvatarkastamon silppuaman version.
Ei oikein vakuuttanut.
Pitääpä katsoa vandalisoimaton versio.
- Lisälitkuissa
Telkustakin tullut Emily Rosen riivaaja. Perinteinen hyvä/paha asetelma ja alkuperäinen Ennustus.
- Parasxxx
Halloween - vailla mitää tehosteita hyytävää kauhua (ylipäänsä 70-luvulla tehdyt ovat parhaita).
Kaikki, missä mennään kirveellä ovesta läpi.
Toisaalta poikkeaako se paljoa arjestaJack Nicholsonin parhaassa roolissaan hulluna talonmiehenä menee kirveellä ovesta läpi. Se tapahtuu elokuvassa "Hohto" eli "Shine". Minusta se saattaa olla paras kauhuelokuva, jonka olen nähnyt. Se kummittelee vieläkin mielessä, sillä tarjoaa jotenkin kauhua ja yllätyksiä. Ehkä näin sen liian nuorena?
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Jack Nicholsonin parhaassa roolissaan hulluna talonmiehenä menee kirveellä ovesta läpi. Se tapahtuu elokuvassa "Hohto" eli "Shine". Minusta se saattaa olla paras kauhuelokuva, jonka olen nähnyt. Se kummittelee vieläkin mielessä, sillä tarjoaa jotenkin kauhua ja yllätyksiä. Ehkä näin sen liian nuorena?
Joo, joku siinä kylppäriin rymysi kirveen kanssa, lienekö ollunna tulijalla kovakin hätä kun ei vuoroaan malttanut odottaa. Mahotonta metsurointia...
Mutta kyllähän E.T.:kin oli kauhuleffa.misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, joku siinä kylppäriin rymysi kirveen kanssa, lienekö ollunna tulijalla kovakin hätä kun ei vuoroaan malttanut odottaa. Mahotonta metsurointia...
Mutta kyllähän E.T.:kin oli kauhuleffa.Ja Linnut.
misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta kyllähän E.T.:kin oli kauhuleffa.Ei minusta E.T. mikään kauhuleffa ollut, sillä se on tieteisfantasia. Mitä kauhuleffa aineksia siinä on? Muuten Jack Nicholsilla on kaksi parempaa suoritusta kuin "Hohto" elokuvan rooli: Yksi lensi yli käen pesän ja Noidat. Viimeksi mainittu on minusta ehkä hänen parhaimpansa ja siinä on vähän kauhun aineksia.
Ei minusta E.T. mikään kauhuleffa ollut, sillä se on tieteisfantasia. Mitä kauhuleffa aineksia siinä on? Muuten Jack Nicholsilla on kaksi parempaa suoritusta kuin "Hohto" elokuvan rooli: Yksi lensi yli käen pesän ja Noidat. Viimeksi mainittu on minusta ehkä hänen parhaimpansa ja siinä on vähän kauhun aineksia.
Pitkät kippuraiset sormet ja nariseva ääni.
misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta kyllähän E.T.:kin oli kauhuleffa.misspönttöuuni: "Mutta kyllähän E.T.:kin oli kauhuleffa."
Rotten Tomatoes verkkosivu tietää kaiken elokuvista. Sen mukaan se on tieteiselokuva.
E.T:llä on Rotten Tomatoes -verkkosivulla arvosanana 98 %, joka oli vuonna 2007 korkeampi kuin millään muulla tieteiselokuvalla.Faith.Hope.Love kirjoitti:
misspönttöuuni: "Mutta kyllähän E.T.:kin oli kauhuleffa."
Rotten Tomatoes verkkosivu tietää kaiken elokuvista. Sen mukaan se on tieteiselokuva.
E.T:llä on Rotten Tomatoes -verkkosivulla arvosanana 98 %, joka oli vuonna 2007 korkeampi kuin millään muulla tieteiselokuvalla.Olkoonkin mikä hyvään sivusto, mutta mulle se oli kauhuleffa
:D
Avaruudesta ei tarvitse tulla yhtään mitään ylimääräistä. Piste.misspönttöuuni kirjoitti:
Olkoonkin mikä hyvään sivusto, mutta mulle se oli kauhuleffa
Avaruudesta ei tarvitse tulla yhtään mitään ylimääräistä. Piste.Sitten sinulle on kauhuleffa myös Alien, joka luokitellaan tieteiselokuvaksi minun tietääkseni. Oletko nähnyt sen ensimmäisen? Yhdessä kohtauksessa oikeasti elokuvan näyttelijätkin säikähtävät.
Sitten sinulle on kauhuleffa myös Alien, joka luokitellaan tieteiselokuvaksi minun tietääkseni. Oletko nähnyt sen ensimmäisen? Yhdessä kohtauksessa oikeasti elokuvan näyttelijätkin säikähtävät.
En oo nähnyt...
Mulle riittäis Jaki ja Nuka...Faith.Hope.Love kirjoitti:
Sitten sinulle on kauhuleffa myös Alien, joka luokitellaan tieteiselokuvaksi minun tietääkseni. Oletko nähnyt sen ensimmäisen? Yhdessä kohtauksessa oikeasti elokuvan näyttelijätkin säikähtävät.
"Alien – kahdeksas matkustaja (engl. Alien) on Ridley Scottin ohjaama kauhu/tieteiselokuva vuodelta 1979. Elokuva voitti Oscar-palkinnon parhaista erikoistehosteista. Elokuvan alien-hirviön suunnitteli sveitsiläinen kuvataiteilija H. R. Giger, ja se kuuluu kauhuelokuvien tunnetuimpiin hirviöhahmoihin.
Alien uudisti lajityyppiä yhdistämällä scifiä ja psykologista trilleriä. Sen kulunutta ja eletyn näköistä maailmaa on arvostettu."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Alien_–_kahdeksas_matkustaja
Tuo onkin näköjään myös kauhuelokuva! Yllätyin!misspönttöuuni kirjoitti:
En oo nähnyt...
Mulle riittäis Jaki ja Nuka...Vai jotain lasten karhu juttuja. Itse oikeastaan en enää ole kauheasti kauhu- ja thrilleri-genren ystävä, sillä kerran olin sellaisissa töissä, että vähän näin murhatutkimuksia. En ollut poliisi, mutta tuli nähty surmatöistä valokuvia - miksi kauhu ei enää kiehtonut. Joskus pentuna kummitteli mielessä "Hohdon" kummituskaksoset ja veren tulviminen ovista. Viimeisin kauhu elokuva taisi olla "Alien vs Predator". Sen jälkeen en ole juuri niitä katsonut. Sinäkö katsot vielä?
Vai jotain lasten karhu juttuja. Itse oikeastaan en enää ole kauheasti kauhu- ja thrilleri-genren ystävä, sillä kerran olin sellaisissa töissä, että vähän näin murhatutkimuksia. En ollut poliisi, mutta tuli nähty surmatöistä valokuvia - miksi kauhu ei enää kiehtonut. Joskus pentuna kummitteli mielessä "Hohdon" kummituskaksoset ja veren tulviminen ovista. Viimeisin kauhu elokuva taisi olla "Alien vs Predator". Sen jälkeen en ole juuri niitä katsonut. Sinäkö katsot vielä?
Siis minähän en katsoa kauhua. Muistelen vaan vanhoja, jolloin tyynyn takaa vahingossa jonkun kohtauksen näin.
Pahimpia ovat noi suihkujutut, vesihöyry, suikuveden ääni, verho ja se musiikki. YÖK!
En en kato kauhua.
Katon elokuvia, joissa on meri.misspönttöuuni kirjoitti:
Siis minähän en katsoa kauhua. Muistelen vaan vanhoja, jolloin tyynyn takaa vahingossa jonkun kohtauksen näin.
Pahimpia ovat noi suihkujutut, vesihöyry, suikuveden ääni, verho ja se musiikki. YÖK!
En en kato kauhua.
Katon elokuvia, joissa on meri.Asutko sitten merenrannalla, kun katsot elokuvia, joissa on meri? Katsot pelkästään merellisiä elokuvia?
Asutko sitten merenrannalla, kun katsot elokuvia, joissa on meri? Katsot pelkästään merellisiä elokuvia?
Ei ole merta. Pidän vaan siitä.
Jotain jännitystä se aina elokuvaan antaa. Elokuvaan tai sarjaan.
Merikuviin tarttuu kiinni.misspönttöuuni kirjoitti:
Ei ole merta. Pidän vaan siitä.
Jotain jännitystä se aina elokuvaan antaa. Elokuvaan tai sarjaan.
Merikuviin tarttuu kiinni.Itselläni oli Stadissa asuessa tapana mennä viikonloppuisin himasta dösällä Steissille ja sieltä Kauppatorille. Pidän meren rannasta ja bulevardista. Hotelli Kampin seutu on kivaa Stadia ja jostain syystä minusta vielä kivempi katsella Uspenskin katedraalin mäeltä merelle. Meri, Kauppatori, kostea ilma mereltä, lokkien äänet... jostain syystä meri kuuluu Stadiin. Myös Kaivopuistossa on kiva katsella merelle. Mutta jostain syystä meren rantamilla tai veden ääressä asuminen kiinnostaa, mutta en pidä valtameristä. Esimerkiksi Atlanti on vähän ahdistava ja sisämeri Itämerelläkin on kovassa tuulessa epämielyttävä aallokko. Myöskään meri elokuvissa ei kiinnosta, vai tunnetko sinä loistavia meri aiheisia elokuvia?
Itselläni oli Stadissa asuessa tapana mennä viikonloppuisin himasta dösällä Steissille ja sieltä Kauppatorille. Pidän meren rannasta ja bulevardista. Hotelli Kampin seutu on kivaa Stadia ja jostain syystä minusta vielä kivempi katsella Uspenskin katedraalin mäeltä merelle. Meri, Kauppatori, kostea ilma mereltä, lokkien äänet... jostain syystä meri kuuluu Stadiin. Myös Kaivopuistossa on kiva katsella merelle. Mutta jostain syystä meren rantamilla tai veden ääressä asuminen kiinnostaa, mutta en pidä valtameristä. Esimerkiksi Atlanti on vähän ahdistava ja sisämeri Itämerelläkin on kovassa tuulessa epämielyttävä aallokko. Myöskään meri elokuvissa ei kiinnosta, vai tunnetko sinä loistavia meri aiheisia elokuvia?
Meren raivo, Open Water,
sitten se hemmetin sarja, jonka nimeä en muista (mieskirjailija rakastuu majakalla naiseen),
ja Dolmen tv-sarja (sekin oli jossain merenrannoilla, saarella).misspönttöuuni kirjoitti:
Meren raivo, Open Water,
sitten se hemmetin sarja, jonka nimeä en muista (mieskirjailija rakastuu majakalla naiseen),
ja Dolmen tv-sarja (sekin oli jossain merenrannoilla, saarella).Mereen liittyen on myös noin maailman huonoin elokuva, joka oli valmistuessaan maailman kallein kunnes toinen merellinen Titanic meni ohi loppuvuodesta 1997. Tosi huonon merellisen elokuvan nimi on "Waterworld" - oletko nähnyt? Maailman kallein noin yhden tähden elokuva.
Oisko se majakan naisen nimi Maja. Myrskyluodon Maija?
https://www.youtube.com/watch?v=UosMTU0jRL0
Mikä se oli se klovni-juttu...hyi olkoon. Asusti viemäreissä. Meinasi tulla pelko lavuaareja kohtaan
(naurua)Se oli It..eli se oli se. Ja senkin oon kattonut tässä viime päivien aikana, samoin Sinisterin..
Wwuwuw kirjoitti:
Se oli It..eli se oli se. Ja senkin oon kattonut tässä viime päivien aikana, samoin Sinisterin..
Niinpä muuten olikin. Katsoin sen ja en oikein suihkuun uskaltanut tuommosen jälkeen. Mieti kun pistät shampoot päähän ja silmät kiinni, niin mitä sieltä lattiakaivosta voi putkahtaa.
Huu,jotenkin toi leffa "ghost ship" anto väreitä ^_^ ja penskana ainakin the amityville horror(1979)jäi mieleen yäk.
Wwuwuw kirjoitti:
Tänään just ton Amityvillen katoin..
toi ghost ship,ainakaan aikasemmin ei ollut paljoa kunnon kummittelu leffoja,paranormaaleja juttuja,aina vaan joitain demoneja jne..tossa laiva leffassa oli kunnon fiilistä. ja amityville,antaa vieläkin yöks oloja,en tiedä oliko se sitten se leffan tyyli,vanhempaa kamaa mutta jotenkin ahdistava..ja onhan toi amityville oikea talo..
peppupupu kirjoitti:
toi ghost ship,ainakaan aikasemmin ei ollut paljoa kunnon kummittelu leffoja,paranormaaleja juttuja,aina vaan joitain demoneja jne..tossa laiva leffassa oli kunnon fiilistä. ja amityville,antaa vieläkin yöks oloja,en tiedä oliko se sitten se leffan tyyli,vanhempaa kamaa mutta jotenkin ahdistava..ja onhan toi amityville oikea talo..
aivopieru,tarkoitin siis "ja onhan toi amityvillessä oleva kauhuhörskä ihan oikea talo"
- Litkuissa
Naisille jännähenkeä, Entity. Olikohan seitkyt tai kaheksankytluvulta.
- Scaryshit
Tämän pitäis olla kohtuu hyvä kauhuleffa kriitikot kehuvat, kannattaa katsoa
Hereditary
https://youtu.be/YHxcDbai7aUImdb:n mukaa pisteitä 7,3. Ja se on kovat pojot noin uudelle leffalle ja vielä kauhusellaiselle..
- lazyz
Candyman oli ihan jees ja saw: n jaksot, ringit ja kauna...
En muista kaikkien nimiä, mutta yks oli Wolf Creek...mikä teki aika olotilan.☹️Oliko Candyman se, jossa peilin edessä piti hokea sitä nimeä viisi kertaa ja sitten se ilmestyi? Tjsp..
- lazyz
Just se! Silent Hill on kans aika viheliäinen, varsinkin yksin ja väsyneenä kattella. Vanhan talon hirret paukkui elokuvaa katellessa ja tuuli läimi oksia seinään...huih!!😬
Ulkona oli pilkkopimeää...mielikuvitus laukkas. lazyz kirjoitti:
Just se! Silent Hill on kans aika viheliäinen, varsinkin yksin ja väsyneenä kattella. Vanhan talon hirret paukkui elokuvaa katellessa ja tuuli läimi oksia seinään...huih!!😬
Ulkona oli pilkkopimeää...mielikuvitus laukkas.the haunting on kans aika jäätävä leffa..siinä on se kummitus kartano joka herää eloon hrrrr! ^-^ silent hill on muuten pelinä vielä karmivampi,kandee kokeilla;)
lazyz kirjoitti:
Ulkona oli pilkkopimeää...mielikuvitus laukkas.Mä muistan sen Candymanin siitä, kun sen leffan jälkeen piti tietty mennä ite peilin eteen hokemaaan sitä nimeä.. 🤣
Nuoruudesta muistan myös pelottavina Elm streetit ja Poltergeistit. Carol Anne, se Poltterin vaaleatukkainen pikkutyttö kuoli tosielämässä jo 12-vuotiaana..Manaajan joku jo mainitsi..- lazyz
peppupupu kirjoitti:
the haunting on kans aika jäätävä leffa..siinä on se kummitus kartano joka herää eloon hrrrr! ^-^ silent hill on muuten pelinä vielä karmivampi,kandee kokeilla;)
Juu, olen kans kattonut sen The Haunting, mutta vähän peiton takaa. :D
Silent Hilliä pelasin joskus tai kokeilin pelata exän pelikoneella. Olin työttömänä kotona ja pitihän mun käydä läpi mitä pelejä sillä siellä oli. Joku James Bond peli oli sitten semmonen mitä vähän hartaammin yritin pelata.
Ja Mortal Kombat pätkiä tuli katseltua. Mielinmäärin elokuvia, kun exä oli leffaharrastelija ja keräilijä. :D - lazyz
Wwuwuw kirjoitti:
Mä muistan sen Candymanin siitä, kun sen leffan jälkeen piti tietty mennä ite peilin eteen hokemaaan sitä nimeä.. 🤣
Nuoruudesta muistan myös pelottavina Elm streetit ja Poltergeistit. Carol Anne, se Poltterin vaaleatukkainen pikkutyttö kuoli tosielämässä jo 12-vuotiaana..Manaajan joku jo mainitsi..Mä taas koitin vältellä peiliin katselua. :D
Elm Streetin katoin vasta aikuisena, se oli jotenkin pannassa pitkään... lazyz kirjoitti:
Mä taas koitin vältellä peiliin katselua. :D
Elm Streetin katoin vasta aikuisena, se oli jotenkin pannassa pitkään...Pelot pitää kohdata.. 🤣
Kakkosella näytetään just kuina isis kouluttaa lapsia tekemään vääräuskoisten teloituksia ja viiltämään kurkkuja auki, minusta hakkaa mennen tullen keksityt tarinat.
- lazyz
Minä taas kattelisin mielummin keksittyjä juttuja, kun tuommosta. Isiskin saisi olla vaan keksitty tarina....
lazyz kirjoitti:
Minä taas kattelisin mielummin keksittyjä juttuja, kun tuommosta. Isiskin saisi olla vaan keksitty tarina....
Joo niinhän se sais olla mutta muistetaanpa että meillä 60 miljoonaa muslimia tullut eurooppaan ja lisää vaan lapppaa. Nuo siinä ohelmassa näytetyt oli jotain 5v., taistelukuntoisia sotureita vielä pitkään eteenpäin että siinä sitä jännäriä riittää.
- Njm
Voin suositella lämpimästi elokuvia Creep (ykkönen), The woman in black, Funny games ja Calibre.
Viimeinen ei varsinaisesti kauhu, kuten ei toiseksi viimeinenkään, mutta ehkä kauhein katsomani elokuva, hyvässä mielessä.
Nää löytyy Netflixistä. Woman in black:n oon nähnyt.
Täytyy laittaa nuo muut muistiin.- Lähessos
Kelanauhurista: pääministerin nuhtelu.
- PolitiKallejakille
Vähän herrassaan ja seuraus on tätä päivää.
Uusi osa tulee kerran viikossa. Ihan ylen kanavilta. Se on hirveää katsottavaa! EDUSKUNNAN KYSELYTUNTI.
- tosikauhu
Et ole koskaan käynyt naistutkimuksen luennolla? Siis niin walking dead ja vaikka mitä kauhelementtejä lasten demonisoinneista niin että oli pakko lähteä kesken pois. Ja minä olen paljon nähnyt ja kokenut.
tosikauhu kirjoitti:
Et ole koskaan käynyt naistutkimuksen luennolla? Siis niin walking dead ja vaikka mitä kauhelementtejä lasten demonisoinneista niin että oli pakko lähteä kesken pois. Ja minä olen paljon nähnyt ja kokenut.
Tuosta tuli mieleen, että minä menin kerran naistutkimuksen ja psykologian yhteiselle luennolle, sillä olin alkanut opiskelemaan naistutkimusta sivuaineena. Mielenkiintoista luennolla oli se, että minä olin ainut naistutkija siellä ja mies - muut olivat naispsykologian opiskelijoita, jotka suorittivat aineopintoa. Ei ollut kovin kauhea minulle, mutta läksin pois, sillä kurssi olisi pitänyt suorittaa luentopäiväkirjalla läsnäolevana ja minulla oli ensimmäistä tuntia lukuunottamatta toinen pakollinen luento päälekkäin. Psykologiaa olen opiskellut ja ei ole kauheaa joku luento pelkästään, mutta naistutkimuksessa tai genre-tutkimuksessa vastaan tullut tenttikirja "Masculinities" on. Siinä puhutaan paljon homoista ja on gay-pride-juttuja. Kirjoittaja on entinen mies, joka on korjannut sukupuolensa naiseksi. Jos haluat oikean kauhukirjan niin lue se!
Ainoa kauhuleffa, joka mulla on saanut kylmiä väristyksiä aikaan on Hohto.
- Naiselta
Hohto on ehdottomasti paras kauhuleffa. Tykkään myös Saw:sta.
- Oldschool
Manaaja. Toisena hohto. Nostalgiaa. Enää ei juurikaan tehdä hyviä kauhuelokuvia..enemmän kikkaillaan tehosteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799