Raiskaus octoberfesteillä, Suomi mainittu

54

785

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulen kyllä että tässäkin tapauksessa, kyseessä oli voimakas päihtymistila eikä raiskaus lol. Sori,mutta eukot jo mun aikana suostu seksiin ja lähti nusuttelemaan kenen kanssa tahansa,kännissä..osa sitten sammui sinne. Jos nutipäät vetäisitte sitä viinaa vähän maltillisemmin..vaikka suominaiset onkin tunnettuja h*roilusta ulkomailla: p

• Niin no minäkin vähän mietin että pitäasikö laittaa se raiskaus lainausmerkkeihin, voihan se olla niinkin että se onkin leederhoosen joka on väkivalloin raahattu sinne pusikkoon.

• Harmaaritari kirjoitti:

Niin no minäkin vähän mietin että pitäasikö laittaa se raiskaus lainausmerkkeihin, voihan se olla niinkin että se onkin leederhoosen joka on väkivalloin raahattu sinne pusikkoon.

Mä luulen että tässä kävi niin että ihan sovittiin että nusaistaan,on sitä puskissa ennenkin pantu..ja kun suomi nainen on mitä on ulkomailla,varsinkin ton ikäset. kivittäkää vaan mutta multa ei heru mitään sääliä näille ympärikännissä oleville tai perse paljaana juoksenteleville. Kun tapahtuu pahoja asioita oppiipahan ajattelemaan ja oivaltamaan,ehkä... Sentään ei henki lähtenyt.

• hkhkhk

Samoin ajattelin. Tuskin kyse mistään raiskauksesta vaan tavanomaisesta suominaisesta joka ylittänyt puolen promillen rajan.

• happamiasanoikettu
        peppupupu kirjoitti:

Mä luulen että tässä kävi niin että ihan sovittiin että nusaistaan,on sitä puskissa ennenkin pantu..ja kun suomi nainen on mitä on ulkomailla,varsinkin ton ikäset. kivittäkää vaan mutta multa ei heru mitään sääliä näille ympärikännissä oleville tai perse paljaana juoksenteleville. Kun tapahtuu pahoja asioita oppiipahan ajattelemaan ja oivaltamaan,ehkä... Sentään ei henki lähtenyt.

Sinäkin se olet kova "tietämään" millaisia suominaiset ovat vaikka itsekin haet huomiota heruttelemalla.

• happamiasanoikettu kirjoitti:

Sinäkin se olet kova "tietämään" millaisia suominaiset ovat vaikka itsekin haet huomiota heruttelemalla.

lässyn lää : p mulla voi olla vähän enemmän kokemusta kun sulla, mitä jengi on tehny ja missä,mikä on homman nimi..kai sä ymmärrät että se mitä sanoin ei koske juuri sinua, ellet ole kaatokänni juoppo muija jolla ei ole mitään rotia touhuissa? :)

• hohhoijakkaaaa
        peppupupu kirjoitti:

lässyn lää : p mulla voi olla vähän enemmän kokemusta kun sulla, mitä jengi on tehny ja missä,mikä on homman nimi..kai sä ymmärrät että se mitä sanoin ei koske juuri sinua, ellet ole kaatokänni juoppo muija jolla ei ole mitään rotia touhuissa? :)

Kova olet itseäsi kehumaan, mutta et varmastikaan edes ymmärrä että typerissä asioissa. Tai sitten olet vain teini joka yrittää saada jotain respektiä olemalla "kova", mikä on myös enemmän kuin säälittävää mutta ymmärrettävää koska teinillä aivot eivät ole vielä kehittyneet.

• asiaa.sanoi
        hohhoijakkaaaa kirjoitti:

Kova olet itseäsi kehumaan, mutta et varmastikaan edes ymmärrä että typerissä asioissa. Tai sitten olet vain teini joka yrittää saada jotain respektiä olemalla "kova", mikä on myös enemmän kuin säälittävää mutta ymmärrettävää koska teinillä aivot eivät ole vielä kehittyneet.

mutta peppupupu sanoi asiaa noinhan se oikeasti on ja jossain tapauksissa määrätyt naiset tulee katuma päälle ja sanoo että raiskattiin esim varattu nainen joko pelko että tuli raskaaksi tai joku näki kun suostui tai selittää kavereilleen että raiskattiin ettei kaverit sano puolisolle että itse pyysi miestä naimaan tai just kuten pupu sanoi mentiin naimaan ja tyttö onnellisena ja tyydytettynä sammui ja herää ja haluu lisää ihanaa

• hohhoijakkaaaa
        asiaa.sanoi kirjoitti:

mutta peppupupu sanoi asiaa noinhan se oikeasti on ja jossain tapauksissa määrätyt naiset tulee katuma päälle ja sanoo että raiskattiin esim varattu nainen joko pelko että tuli raskaaksi tai joku näki kun suostui tai selittää kavereilleen että raiskattiin ettei kaverit sano puolisolle että itse pyysi miestä naimaan tai just kuten pupu sanoi mentiin naimaan ja tyttö onnellisena ja tyydytettynä sammui ja herää ja haluu lisää ihanaa

Ei vaan ole eka, eikä varmastikaan viimeinen, kerta kun täällä yrittää elvistellä "kokemuksillaan". Mikä on muutenkin säälittävää, mutta kyllä se on niin että ne jotka ovat kokeneet ovat hiljaa kun taas ne jotka eivät ovat äänessä.

• asiaa.sanoi kirjoitti:

Toi on varmaan toi tyyppi joka suutahti kun sanoin kärkkäästi mielipiteeni siitä benzo-tyypistä :) sen jälkeen tuntuu roikkuvan persuksessa..mutta joo,paljon sattuu noita että sitten katumapäällä oleva nainen päättää että se oli "raiskaus" eihän se nyt oikein ole että jos nainen ekaksi antaa luvan ja hommat päällä,niin yht äkkiä päättääkin ei..jotain rajaa siihen pimpero häröilyyn tai sit pysyy pullossa korkki kiinni. Mä olen nähnyt monia "puska nusaisu" juttuja ja ihan samalle ne näytti,festareilla ainakin ysärillä toi oli ihan normi juttu..

• panomiesjasanonsen
        hohhoijakkaaaa kirjoitti:

Ei vaan ole eka, eikä varmastikaan viimeinen, kerta kun täällä yrittää elvistellä "kokemuksillaan". Mikä on muutenkin säälittävää, mutta kyllä se on niin että ne jotka ovat kokeneet ovat hiljaa kun taas ne jotka eivät ovat äänessä.

Joopajoo. puhu vaan itsestäsi neitsytpoika.

• wertwertwertwert
        panomiesjasanonsen kirjoitti:

Joopajoo. puhu vaan itsestäsi neitsytpoika.

Meinaako "panomies" saada valkoritaroinnilla?

• Oppisitte te miehet olemaan raiskaamatta.

Vai häkkiinkö teidät pitää laittaa..

• Ruotsissahan oli festarit, jonne ei päästetty miehiä lainkaan. Ei vissiin aiheesta Iltapaskassa tai Seiskassa kerrottu, kun ei siitä ollut täällä juttua?

Ehkä ei tarvitse noin pitkälle mennä, vaan rakennetaan miehille oma häkkialua, jossa voivat keskenään bailata. Vapaalle liikkuma-alueelle voisi myös päästää miehiä, jotka on jonkun naisen vastuulla, esim. nuoret miehet äitinsä kanssa..Eihän miehillä itsellään ole kykyä johonkin niin vakavaan asiaan, kuten vastuuseen teoistaan.

• åkejahåkanko
        Wwuwuw kirjoitti:

Ruotsissahan oli festarit, jonne ei päästetty miehiä lainkaan. Ei vissiin aiheesta Iltapaskassa tai Seiskassa kerrottu, kun ei siitä ollut täällä juttua?

Ehkä ei tarvitse noin pitkälle mennä, vaan rakennetaan miehille oma häkkialua, jossa voivat keskenään bailata. Vapaalle liikkuma-alueelle voisi myös päästää miehiä, jotka on jonkun naisen vastuulla, esim. nuoret miehet äitinsä kanssa..Eihän miehillä itsellään ole kykyä johonkin niin vakavaan asiaan, kuten vastuuseen teoistaan.

Tiesitkö muuten mitkä miehet aiheutti sen mieskiellon festareille?

• lempeä_herätys

Miten voi olla mahdollista, että tätä oikeasti tapahtuu?

Siis uhrin syyllistämistä. Voimakasta humalatilaa kannattaa toki välttää monestakin syystä, mutta on erittäin ilkeää poimia uutisesta vain tuo humalatila ja kehottaa välttämään sitä.

Kyseinen henkilö on juuri kokenut yhden luultavasti kamalimmista hetkistään elämässä. Nyt on aika toivottaa hänelle tsemppiä tapahtumasta toipumiseen ja mahdollisen oikeusprosessin läpikäymiseen. Sitä uhri tarvitsee nyt enemmän kuin vihjailuja siitä, miten hän olisi voinut tapahtuneen välttää.

Ovatko tuntemattomat ihmiset teille syyllistäjille jotenkin vähemmän arvokkaita kuin läheiset? Olisitteko reagoineet samanlaisella syyllisyyden vihjailulla, jos uhrina olisi ollut joku läheisenne?

Voihan olla, ettei kyseessä ollut raiskaus. Mutta ei ole meidän tai teidän asia arvuutella sitä täällä. Ja ihan varmasti on traumatisoivaa huomata harrastaneensa seksiä ilman muistikuvia, vaikka olisikin antanut suostumuksensa siihen.

• Niinhän minä avauksessa maintisin että pitäisi oppia suominaisten kohtuullisuuteen alkoholin kanssa niin ei noita sattuisi. Aika usein tuntuu olevan kuitenkin niin että kun suominainen tulee raiskatuksi niin on alko mukana voimakkaasti, ei tokikaan aina. Entäs jos ei olutkaan raiskaus vaan sinne pusikkoon mentin yhteistuumin tai jopa naisen aloitteesta?siinäkin tapauksessa mies on kuitenkin automaattisesti syyllinen ja kantaa raiskaajan leimaa loppuikänsä.

• whwnnever

lempeäherätys. Booring.
        Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä miten tietynlaiset naiset käyttäytyy juovuksissa kun todennäköisesti olet elänyt kuplassa.

• whwnnever kirjoitti:

lempeäherätys. Booring.
        Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä miten tietynlaiset naiset käyttäytyy juovuksissa kun todennäköisesti olet elänyt kuplassa.

näimpä,näitä kuplassa eläjiä tuntuu olevan aika paljon. ei suostuta ymmärtämään että paljon löytyy naisia jotka örveltävät kuin siat kaatokännissä,pannen kaikkia..epäilen että tässä tapauksessa samanlainen "neitonen" mitä sen miehen olisi pitänyt tehdä? jos housujen napitus ja pois meno oli rikos..hyvin harva jää lässyttämään panon jälkeen,varsinkin jos toinen kaatokännissä räkä poskella sönköttää..ja tottakai sen piti olla suomalainen lol..yleensä britit on pahimpia: p

• lempeä_herätys
        Harmaaritari kirjoitti:

Niinhän minä avauksessa maintisin että pitäisi oppia suominaisten kohtuullisuuteen alkoholin kanssa niin ei noita sattuisi. Aika usein tuntuu olevan kuitenkin niin että kun suominainen tulee raiskatuksi niin on alko mukana voimakkaasti, ei tokikaan aina. Entäs jos ei olutkaan raiskaus vaan sinne pusikkoon mentin yhteistuumin tai jopa naisen aloitteesta?siinäkin tapauksessa mies on kuitenkin automaattisesti syyllinen ja kantaa raiskaajan leimaa loppuikänsä.

En leimaa ketään syylliseksi, ennen kuin henkilö on todettu syylliseksi. Olisi hyvä, jos muutkaan eivät tekisi niin. Tämä koskee SEKÄ epäiltyä raiskaajaa että epäillyn raiskauksen uhria.

• lempeä_herätys
        peppupupu kirjoitti:

näimpä,näitä kuplassa eläjiä tuntuu olevan aika paljon. ei suostuta ymmärtämään että paljon löytyy naisia jotka örveltävät kuin siat kaatokännissä,pannen kaikkia..epäilen että tässä tapauksessa samanlainen "neitonen" mitä sen miehen olisi pitänyt tehdä? jos housujen napitus ja pois meno oli rikos..hyvin harva jää lässyttämään panon jälkeen,varsinkin jos toinen kaatokännissä räkä poskella sönköttää..ja tottakai sen piti olla suomalainen lol..yleensä britit on pahimpia: p

Miehen ei olisi pitänyt sekstailla naisen kanssa ollenkaan, vaikka nainen olisikin antanut suostumuksensa. Humalatila oli niin voimakas, että se esti järkevät päätökset, ja miehen olisi pitänyt huomata se.

Jos mies oli vakuuttunut, että nainen antoi suostumuksensa vakavissaan, miehen olisi jälkeen päin pitänyt varmistaa naisen turvallisuus ja huolehtia, ettei ainakaan kukaan MUU pääse vahingoittamaan tätä.

Jos seksiä harrastettiin yhteisymmärryksessä, hälytyskellojen olisi pitänyt soida viimeistään siinä vaiheessa, kun mies huomasi, ettei nainen pysty pukeutumaan itse. (Iltalehden uutisen mukaan nainen löydettiin ilman alushousuja. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/6071e452-660d-4b40-bb40-75cd36d62973_ul.shtml)

Viimeistään tuossa vaiheessa miehen olisi pitänyt varmistaa, ettei kukaan muu pääse vahingoittamaan naista.

Ymmärrän kyllä, että varsinkin parikymppiset juovat joskus aivan liikaa. Minusta se ei ole kuitenkaan mikään peruste olla pitämättä heistä huolta. Huolehtijan tai huolehdittavan sukupuolesta riippumatta.

Minun kuplassani on miellyttävämpää elää kuin teidän kuplassanne. Tervetuloa kokeilemaan.

• lempeä_herätys kirjoitti:

Miehen ei olisi pitänyt sekstailla naisen kanssa ollenkaan, vaikka nainen olisikin antanut suostumuksensa. Humalatila oli niin voimakas, että se esti järkevät päätökset, ja miehen olisi pitänyt huomata se.

Jos mies oli vakuuttunut, että nainen antoi suostumuksensa vakavissaan, miehen olisi jälkeen päin pitänyt varmistaa naisen turvallisuus ja huolehtia, ettei ainakaan kukaan MUU pääse vahingoittamaan tätä.

Jos seksiä harrastettiin yhteisymmärryksessä, hälytyskellojen olisi pitänyt soida viimeistään siinä vaiheessa, kun mies huomasi, ettei nainen pysty pukeutumaan itse. (Iltalehden uutisen mukaan nainen löydettiin ilman alushousuja. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/6071e452-660d-4b40-bb40-75cd36d62973_ul.shtml)

Viimeistään tuossa vaiheessa miehen olisi pitänyt varmistaa, ettei kukaan muu pääse vahingoittamaan naista.

Ymmärrän kyllä, että varsinkin parikymppiset juovat joskus aivan liikaa. Minusta se ei ole kuitenkaan mikään peruste olla pitämättä heistä huolta. Huolehtijan tai huolehdittavan sukupuolesta riippumatta.

Minun kuplassani on miellyttävämpää elää kuin teidän kuplassanne. Tervetuloa kokeilemaan.

Noinhan se menisi täydellisessä maailmassa,mutta kun tämä ei ole. Luuletko että octoberfestissä porukka on selvinpäin? Kaikkihan siellä on enemmän tai vähemmän jurrissa..ei sekään äijä varmaan ihan selvänä ollut..Tuota se on,vedetään nuppi täyteen,mennään mukaan juttuihin ja sitten herätään ja huomataan,oho alkkarit puuttuu,mitäs tuli tehtyä..niinkuin sanoin,onneksi henki säästyi..

• lempeä_herätys
        peppupupu kirjoitti:

Noinhan se menisi täydellisessä maailmassa,mutta kun tämä ei ole. Luuletko että octoberfestissä porukka on selvinpäin? Kaikkihan siellä on enemmän tai vähemmän jurrissa..ei sekään äijä varmaan ihan selvänä ollut..Tuota se on,vedetään nuppi täyteen,mennään mukaan juttuihin ja sitten herätään ja huomataan,oho alkkarit puuttuu,mitäs tuli tehtyä..niinkuin sanoin,onneksi henki säästyi..

Mikään ei oikeuta syyllistämään ketään ilman perusteita, oli maailma täydellinen tai ei.

• h567jh67
        lempeä_herätys kirjoitti:

Mikään ei oikeuta syyllistämään ketään ilman perusteita, oli maailma täydellinen tai ei.

"Syyllistäminen" on sana, jota käyttävät vain vastuuntunnottomat pelkurit, joiden mielestä muu maailma on yhteisvastuussa siitä ettei heille tapahdu mitään pahaa.

• lempeä_herätys
        h567jh67 kirjoitti:

"Syyllistäminen" on sana, jota käyttävät vain vastuuntunnottomat pelkurit, joiden mielestä muu maailma on yhteisvastuussa siitä ettei heille tapahdu mitään pahaa.

Minä vastustan sekä epäillyn raiskauksen uhrin että epäillyn raiskauksen tekijän turhaa syyllistämistä.

Odotellaanpa, millainen mielipide nimimerkillä todellavaikeeta on tähän keskusteluun.

• h567jh67

Minä vastustan sekä epäillyn raiskauksen uhrin että epäillyn raiskauksen tekijän turhaa syyllistämistä.

Odotellaanpa, millainen mielipide nimimerkillä todellavaikeeta on tähän keskusteluun.

Kukaan ei "syyllistä" ketään, vaikka pitääkin ihmistä vastuussa omista teoistaan. Jos ihminen ei pysty ottamaan vastuuta omista teoistaan, pitäisi hänelle määrätä holhooja.

• h567jh67

"Ja ihan varmasti on traumatisoivaa huomata harrastaneensa seksiä ilman muistikuvia, vaikka olisikin antanut suostumuksensa siihen. "

Tarkoitat siis, että jos nainen on ympärikännissä ja haluaa seksiä tai suostuu siihen, niin se on 100% miehen syytä että seksiä harrastetaan, ja 0% naisen vastuulla?

• lempeä_herätys
        h567jh67 kirjoitti:

"Ja ihan varmasti on traumatisoivaa huomata harrastaneensa seksiä ilman muistikuvia, vaikka olisikin antanut suostumuksensa siihen. "

Tarkoitat siis, että jos nainen on ympärikännissä ja haluaa seksiä tai suostuu siihen, niin se on 100% miehen syytä että seksiä harrastetaan, ja 0% naisen vastuulla?

"Tarkoitat siis, että jos nainen on ympärikännissä ja haluaa seksiä tai suostuu siihen, niin se on 100% miehen syytä että seksiä harrastetaan, ja 0% naisen vastuulla?"

Älä olkiukkoile.

Tarkoitan, että myös ja erityisesti seksiin liittyvissä asioissa voisi jokainen käyttää harkintakykyään. Jos toinen osapuoli on enemmän humalassa, vähemmän humalaisen osapuolen pitäisi käyttää suurempana säilynyttä harkintakykyään.

Enkä minä syyllistä ketään. Kannatan sitä, että jokainen kantaisi vastuuta sekä itsestään että toisista.

• h567jh67

"Tarkoitat siis, että jos nainen on ympärikännissä ja haluaa seksiä tai suostuu siihen, niin se on 100% miehen syytä että seksiä harrastetaan, ja 0% naisen vastuulla?"

Älä olkiukkoile.

Tarkoitan, että myös ja erityisesti seksiin liittyvissä asioissa voisi jokainen käyttää harkintakykyään. Jos toinen osapuoli on enemmän humalassa, vähemmän humalaisen osapuolen pitäisi käyttää suurempana säilynyttä harkintakykyään.

Enkä minä syyllistä ketään. Kannatan sitä, että jokainen kantaisi vastuuta sekä itsestään että toisista.

Millä perusteella sinä sitten oletat, että mies oli vähemmän humalassa kun nainen? Entä onko harkintakyky selvänäkään samanlainen ihmisten kesken, jopa samaa sukupuolta olevien?

• lempeä_herätys
        h567jh67 kirjoitti:

Millä perusteella sinä sitten oletat, että mies oli vähemmän humalassa kun nainen? Entä onko harkintakyky selvänäkään samanlainen ihmisten kesken, jopa samaa sukupuolta olevien?

"Millä perusteella sinä sitten oletat, että mies oli vähemmän humalassa kun nainen?"

Oletukseni perustuu kolmeen asiaan:

- Toinen kävelee paikalta pois ja toinen jää paikalle makaamaan ilman alushousuja.
        - Iltalehden uutinen kertoo: "Suomalaisnainen ei ole pystynyt voimakkaan humalatilansa vuoksi kertomaan tapahtuneesta mitään."
        - Jos mies on ollut onnistuneessa sukupuoliyhteydessä (penetroivana osapuolena), on syytä olettaa, ettei hän ole ollut ihan kaatokännissä.

Toki tämä on edelleen oletus. Emme voi tietää totuutta.

"Entä onko harkintakyky selvänäkään samanlainen ihmisten kesken, jopa samaa sukupuolta olevien?"

Ei ole aina, mutta selvin päin kukaan jää harvoin pusikkoon lojumaan alastomana.

• h567jh67

"Millä perusteella sinä sitten oletat, että mies oli vähemmän humalassa kun nainen?"

- Toinen kävelee paikalta pois ja toinen jää paikalle makaamaan ilman alushousuja.
        - Iltalehden uutinen kertoo: "Suomalaisnainen ei ole pystynyt voimakkaan humalatilansa vuoksi kertomaan tapahtuneesta mitään."
        - Jos mies on ollut onnistuneessa sukupuoliyhteydessä (penetroivana osapuolena), on syytä olettaa, ettei hän ole ollut ihan kaatokännissä.

"Entä onko harkintakyky selvänäkään samanlainen ihmisten kesken, jopa samaa sukupuolta olevien?"

Ei ole aina, mutta selvin päin kukaan jää harvoin pusikkoon lojumaan alastomana.

Kaatokännissäkin mies pystyy esim. kusemaan veneestä järveen. Aina se ei edes johda veneestä putoamiseen. Ja kaatokännissäkin saattaa jollain ilveellä löytää kotiinsa kävellen tai taksillakin vaikka ei muista edes osoitetta.

• lempeä_herätys

Ei ole rakasta näkynyt kommentoimassa. :(
        Minä olisin niin halunnut tietää hänen mielipiteensä.

• ddddl

"Minun kuplassani on miellyttävämpää elää kuin teidän kuplassanne. Tervetuloa kokeilemaan. "

En usko, sen perusteella miten puhut täällä miehen puutteesta.

• wpwpwpw

Nainen hyvin saaneena jää useinkin makaamaan paikoilleen toviksi. Kokeilisit joskus sinäkin miltä se tuntuu.
        Luulen että koska olet pudonnut kelkasta jo ajat sitten, et ymmärrä miten maailma pyörii nykyään.
        Enää ei ainoastaan pidetä kädestä kiinni festareilla kuten nuoruudessasi.

• Mistähän.Johtunee

Ainakin Suomessa on raiskausten normalisointi-kamppanja menossa...

Ennen ne luokiteltiin vakaviksi rikoksiksi...

• Vois jo lopettaa näiden uutisointi..

• kukström

Aikas" säälittävän" saamattomia tuppiku##eja niin sanotut MIEHET,jotka yleensäkään JOUTUVAT "nakittamaan"niitä räkäposkella jakavia automaatteja,hehheh...Ai niin,kun EI PAREMPAAKAAN ole tsäänsejä,HAHHAHHAH!!

• Miksi pitää raiskata?

• h567jh67

Onko raiskausta oikeasti edes tapahtunut? Eihän tästä ole kauaakaan kun Suomessa paljastui tapaus, missä varattu nainen oli valehdellut tulleensa raiskatuksi, ettei olisi tarvinnut tunnustaa että petti omaa kumppaniaan tietoisesti, ja jäi kiinni.

Puhumattakaan siitä, että joka kymmenes naisten tekemä raiskausilmoitus on perätön (Poliisin tilastoista). Siis ihan pelkkää valetta alusta loppuun.

Nyt ilmoitusta ei edes tehnyt se nainen, vaan joku sivullinen järjestyksenvalvoja tai vastaavaa. Vielä en menisi kovaan ääneen julistamaan että kyseessä todella oli raiskaus.

• h567jh67 kirjoitti:

Onko raiskausta oikeasti edes tapahtunut? Eihän tästä ole kauaakaan kun Suomessa paljastui tapaus, missä varattu nainen oli valehdellut tulleensa raiskatuksi, ettei olisi tarvinnut tunnustaa että petti omaa kumppaniaan tietoisesti, ja jäi kiinni.

Puhumattakaan siitä, että joka kymmenes naisten tekemä raiskausilmoitus on perätön (Poliisin tilastoista). Siis ihan pelkkää valetta alusta loppuun.

Nyt ilmoitusta ei edes tehnyt se nainen, vaan joku sivullinen järjestyksenvalvoja tai vastaavaa. Vielä en menisi kovaan ääneen julistamaan että kyseessä todella oli raiskaus.

Enhän minä sitä tiedä, mutta ylipäänsä. Miksi pitää raiskata?

• h567jh67 kirjoitti:

Saksalainen järjestyksenvalvoja ei ollut tottunut siihen, että suomalaisille naisille on ihan tavallista vapaa-ajan viettoa ja laatuaikaa touhuta festareilla pusikoissa ilman housuja.

• scrg kirjoitti:

Saksalainen järjestyksenvalvoja ei ollut tottunut siihen, että suomalaisille naisille on ihan tavallista vapaa-ajan viettoa ja laatuaikaa touhuta festareilla pusikoissa ilman housuja.

Onhan se ihmisen pissillä käytävä, Saksassa kun ei tiedä, onko siellä vessoja, joissakin maissa se on vain maakuoppa.

Mies siinä ei erota milloin on puskapissistä vai hellänhetken mahdollisuudesta kyse.

Antakaa naisten olla rauhassa.

Noillakin juhlilla olis ihan vaan tarkotuksena, että miehet keskittyvät olueeseen.

• scrg kirjoitti:

Minä kun menen vattuun niin joka kerta on ollut housut.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Onhan se ihmisen pissillä käytävä, Saksassa kun ei tiedä, onko siellä vessoja, joissakin maissa se on vain maakuoppa.

Mies siinä ei erota milloin on puskapissistä vai hellänhetken mahdollisuudesta kyse.

Antakaa naisten olla rauhassa.

Noillakin juhlilla olis ihan vaan tarkotuksena, että miehet keskittyvät olueeseen.

On Saksassa vessoja ja pienen asian tekeminen sujuu vaivatta. Ison asian toimittaminen onkin sitten seikka, joka paljastaa että ihan normaalien ihmisten keskuudessa et ole:

https://wonderfulengineering.com/know-german-toilet-design-different-rest-world-wisdom-behind/

Ei hyvää päivää. Ollaanko nyt piilokamerassa?? Huijaatko sinä minua?

Someaikana ihmisillä on tapana kuvata ravintola-annoksensa ja julkaista ne kaikille. Näin etenkin, jos ollaan matkalla. Jos edes osa sen sijaan julkaisisi instoissa kuvat toisesta annoksesta posliinilla, ei moisesta huijauksesta olisi epäilyjä. Parhaat kuvat tulisi aina Saksasta.

#lomalla #WC #turistiripuli

• scrg kirjoitti:

Someaikana ihmisillä on tapana kuvata ravintola-annoksensa ja julkaista ne kaikille. Näin etenkin, jos ollaan matkalla. Jos edes osa sen sijaan julkaisisi instoissa kuvat toisesta annoksesta posliinilla, ei moisesta huijauksesta olisi epäilyjä. Parhaat kuvat tulisi aina Saksasta.

#lomalla #WC #turistiripuli

Tuossa vessassa ei ollut mitään järkeä niin kuin ei raiskauksissakaan, että joku korrelaatio siinä on.
        Molempi asia järkyttävä.

Tuossa vessassa ei ollut mitään järkeä niin kuin ei raiskauksissakaan, että joku korrelaatio siinä on.
        Molempi asia järkyttävä.

Millainen mahtaa olla saksalainen puucee? Siis meikäläisessähän on perinteisesti yleensä vain pari erikokoista reikää ja alla riittävästi tilaa. Saksalaisessa on varmaan reiän alla jokin vippaslauta, jossa paska on ensin tarkasteltavana ja josta se sitten voidaan jollain mekanismilla "ach so, alles in ordnung, auf wiedersehen" lauseen säestämänä singota edellisten jatkoksi.

• scrg kirjoitti:

Millainen mahtaa olla saksalainen puucee? Siis meikäläisessähän on perinteisesti yleensä vain pari erikokoista reikää ja alla riittävästi tilaa. Saksalaisessa on varmaan reiän alla jokin vippaslauta, jossa paska on ensin tarkasteltavana ja josta se sitten voidaan jollain mekanismilla "ach so, alles in ordnung, auf wiedersehen" lauseen säestämänä singota edellisten jatkoksi.

Hahahah :'D Kuulisitpa pihisevän, kähisevän naurun! "Alles in ordnung" ei helv..:'D

Joo, Roope, ei enempää kiitos. :D

• h567jh67
        misspönttöuuni kirjoitti:

Miksi pitää murhata, miksi pitää varastaa, miksi pitää hakata, miksi pitää pettää? Olen ihan varma että jos noilta tekijöiltä kysyt, heillä on taatusti hyvä selitys miksi he tekivät niin kuin tekivät. Se ei tee asiasta sen hyväksytympää, tai laillista. Ei kaikki ihmiset ole hyviä ihmisiä, eikä maailma ole hyvä paikka. Ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaankaan.

Näin Suomessa saattaa tuntua siltä, mutta jossain Meksikossa, Kolumbiassa, Somaliassa tai muussa maassa kysymyksen esittäminenkin on absurdia, koska tuollaiset teot ovat niin arkipäivää ettei kenellekään jää edes aikaa miettiä miksi näin, kun kaikki aika kuluu oikeasti tuon kohtalon välttelemiseen.

• NuuskaMuikkune
        h567jh67 kirjoitti:

Miksi pitää murhata, miksi pitää varastaa, miksi pitää hakata, miksi pitää pettää? Olen ihan varma että jos noilta tekijöiltä kysyt, heillä on taatusti hyvä selitys miksi he tekivät niin kuin tekivät. Se ei tee asiasta sen hyväksytympää, tai laillista. Ei kaikki ihmiset ole hyviä ihmisiä, eikä maailma ole hyvä paikka. Ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaankaan.

Näin Suomessa saattaa tuntua siltä, mutta jossain Meksikossa, Kolumbiassa, Somaliassa tai muussa maassa kysymyksen esittäminenkin on absurdia, koska tuollaiset teot ovat niin arkipäivää ettei kenellekään jää edes aikaa miettiä miksi näin, kun kaikki aika kuluu oikeasti tuon kohtalon välttelemiseen.

.. Narsu ja PsykoMarsustelu ymv. NilviäisToiminta Johtuu Mittavasta Marsu&Nilviäis Ongelmasta.. ;D

• Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

Siksi kun sinäkin annat ymmärtää mutta et ymmärrä antaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1537
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1410
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      93
      1359
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1011
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      938
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      885
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      856
    Aihe