Hän on paperilla (nettipalstalla) tavallaan sanavalmis ja itsevarma ja tuntuu hyvinkin tietäväiseltä ihmissuhteiden suhteen, mutta IRL on kuitenkin hyytelönä vapiseva olmi.
Arvatkaa kenestä puhun
20
683
Vastaukset
- onko.pertsa
Pertsa?
- ujopiimä.on
Harmaaritari ehken.
- Mikssehaittaa
Haittaaks se?
Tunnut tuntevan tuntemuksia - Täsmäisi
Darkkis tai peris tai kummatkin.
- JossainMuualla
Sanoisin, että wwwwuwwwuw.
Olmi tosin viittaa mieheen. Toi aloitushan 100% match mun elämästä :D
- faaar
Olisko ap naisen/miehen jättämä ja nyt kiusanteko on pääasia.
- oliskotää
Helmiä_siolle?
- pus.kissa
Sillä ei ole muuta elämää.
- plötspläts
Arvatkaa kenestä puhun: ylipainoinen, irstas ja saastainen lehmä, joka tykkää kytätä ja tirkistellä naapuria. Kognitiiviset kyvyt tosi alhaiset, osaa kyllä ihan elämän perustoimintoja suorittaa.
- plötspläts
KonnaKettu kirjoitti:
Vaimo?
:DEi, vaimosta en koskaan noin puhuisi, koska en tuollaisen kanssa koskaan naimisiin menisi.
- ösödöföög
Puhut itsestäsi
- Kyssäriä
Onko naisen miesystävä?
- Kyssär
Miespuolinen naisystävä?
- elämäniloalisää
Olen samaa mieltä jälkimmäisen kanssa.
- hmmmmph
Ujosta ja arasta ihmisestä. Ei liene rikos olla sitä miksi itse kukakin on syntynyt heikkouksineen.
Aloittajan sietäisi hävetä omaa erinomaisuuttaan ja sen esille tuomista. - Entäsme
Kauniit ja sanavalmiit ovat onnellisia parisuhteessaan
- imdone
Minun piti hoitaa yks tietoisuus homma
En kenest mut miks. Sä puhut siks ku puute. Sä puhut pystille aamukuute.
Sul o vilaus siitä mistä alko, hään pröllö hiuksias halko.
Sä kuset sillan alle, sinne mis hän nukkuu, hedelmättömiä kuukautisiaan syöt.
Sä heität kolikon mut heität sen lujaa, lyöt, huudat "hajaa", mut et "hujaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976