Olin Englannissa kesätöissä 30 vuotta sitten. Tapasin pubissa kivan brittimiehen, jonka kanssa sitten kävin useita kertoja treffeillä. Vaihdoin kesken kesän työpaikkaa, ja mies auttoi minua siten, että asuin jopa pari viikkoa hänen luonaan. Mies vei minut jopa tapaamaan äitiään. Sen kyllä vaistosin tapaamisesta, että hän suhtautui minuun jotenkin varauksellisesti. Ilmeisesti, koska olin ulkomaalainen ja vain kesätöissä maassa. Pidin miehestä kovasti, mutta en koskaan sanonut hänelle, että rakastan häntä tai vastaavaa. Eikä hänkään sanonut minulle.
Kun en enää tarvinnut hänen apuaan, ja muutin toiseen osoitteeseen hänen luotaan (olosuhteiden pakosta), hän ilmoitti minulle, ettei enää halua jatkaa kanssani. Olin silloin 20-vuotias ja plakkarissa oli vasta ensimmäinen opiskeluvuosi yliopistossa. Muistiini ovat jääneet hänen sanansa: ” I am a realist. Although, we got on all right you have to go to school. You are attractive and maybe you would not give me a thought meanwhile.” Mies otti sitten kerran myöhemmin yhteyttä, kun asuin jo muualla tuon kesän aikana. Kävin hänen kotonaan, mutta koska olin ylpeä, en enää suostunut menemään hänen kanssaan sänkyyn. Sen jälkeen emme enää tavanneet.
Miehellä oli ollut hollantilainen tyttöystävä, ja ilmeisesti hän ei halunnut olla jossain etäsuhteessa toistamiseen. Ymmärrän kyllä tämän hyvin. Jos jotkut bänät harmittavat, nämä, sillä me oikeasti tulimme toimeen keskenämme. Aivan mukava muisto tästä jäi, vaikka lomaromanssin puolelle tämä menikin. Sitten joitain vuosia myöhemmin, kerran olin jo kirjoittamassa hänelle, mutta laitoin sitten kirjeen roskiin, koska asuin Suomessa, opinnot kesken jne., enkä tiennyt hänen tilannettaan. Nyt muuten, etsimisen jälkeen löysin hänet sosiaalisesta mediasta. Hän asuu aika lailla samoilla kulmilla, ja hänellä näyttäisi olevan ihan menestyvä yritys. Jopa kuvan löysin. Samannäköinen, mutta toki harmaantunut. Ehkä oikeasti jopa rakastin häntä. Nyt haikailen hänen peräänsä, kun olen keski-ikäinen ja turhautunut avioliitossani (suomalaisen kanssa). Sama mies ollut minulla jo yli 20 vuotta. Mutta tämä brittimies, oli kyllä kaikin puolin kiva, oli muuten ihan hyvä sängyssäkin. Ja me näytimmekin hyvältä yhdessä. Hän oli minua melkein 10 vuotta vanhempi. Jos jonkun kundikaverin haluaisin takaisin, hänet. Hänen kanssaan kaikki jäi vähän kuin kesken. Tämä oli siis muisto 30 vuoden takaa. Kiitos siitä, että sain jakaa tämän teidän kanssanne. Kenellekään ei voi tästä kertoa paitsi teille, tuntemattomat ystävänäni palstalla….
muisto brittimiehestä 30 vuoden takaa
girlfriend2
2
403
Vastaukset
- Alkuperäinen
Ei näytä tarinani kovasti kiinnostavan. Sitä ihmettelen, että mies vei minut äidilleenkin näytille. Ehkä en silloin nuorena ihan tajunnut, että ei kait nyt ihan ketä tahansa viedä vanhemmille nähtäväksi. Vai olinko sittenkin seksilelu ?
- riamurulla
Ota ihmeessä häneen yhteyttä ja kysele kuulumisia. Ihana muisto sinulla ja varmasti miehelläkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999