https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/e9d53602-9b4d-41e1-86e9-2429d059cf68_rk.shtml
ei naiset sittenvoi huijata maksumieheksi.
Eetu hankki sterilisaation
10
193
Vastaukset
- lempeä_herätys
Tuo on hyvä idea.
Minä etsin miestä, joka ei halua lapsia. Miehen sterilisaatio on pienempi toimenpide kuin naisen sterilisaatio ja ainakin siitä näkökulmasta perustellumpi.- eitäysillämatkassa
Tämäkin selittää lempeä_herätys outouden. Edes lapset ei kelpaa.
- okokoko
Ex-vaimon kanssa tehtiin myös noin minulle että voitaisiin harrastaa seksiä huoletta keskenämme.
- Panisin-mies
Siinä säästää 80 tonnia elareita kun napsaisee piuhan poikki. Olen jutellut kaverin kanssa joka maksaa elareita 4000 euroa vuodessa. Töitä se vaan paiskii että saa maksettua, sil on 8 v poika
- Nainen39vee
Säästö riippuu ihan tuloista. Joku pienituloinen ei säästä senttiäkään, koska ei joutuisi maksamaan elatusmaksuja. Ja suurin osa muutenkin maksaa suunnilleen saman summan, mikä olisi Kelan maksama elatustuki, eli n. 150 euroa /kk.
Etusmaksun laskemiseen on tietty kaava, jossa määritetään iän mukaan lapsen laskennallinen elatus, ja tämän sitten jaetaan tasan molempien vanhempien kesken sen jälkeen, kun siitä on vähennetty Kelan maksama lapsilisä. - totuuskomissioz
Nainen39vee kirjoitti:
Säästö riippuu ihan tuloista. Joku pienituloinen ei säästä senttiäkään, koska ei joutuisi maksamaan elatusmaksuja. Ja suurin osa muutenkin maksaa suunnilleen saman summan, mikä olisi Kelan maksama elatustuki, eli n. 150 euroa /kk.
Etusmaksun laskemiseen on tietty kaava, jossa määritetään iän mukaan lapsen laskennallinen elatus, ja tämän sitten jaetaan tasan molempien vanhempien kesken sen jälkeen, kun siitä on vähennetty Kelan maksama lapsilisä.höpöhöpö
Nainen39vee kirjoitti:
Etusmaksun laskemiseen on tietty kaava, jossa määritetään iän mukaan lapsen laskennallinen elatus, ja tämän sitten jaetaan tasan molempien vanhempien kesken sen jälkeen, kun siitä on vähennetty Kelan maksama lapsilisä."Ja suurin osa muutenkin maksaa suunnilleen saman summan, mikä olisi Kelan maksama elatustuki, eli n. 150 euroa /kk. "
Mihin tuo tieto perustuu? vastaapa rehellisesti paljonko sinun äxä maksaa?- daadaajadaa
Nainen39vee kirjoitti:
Etusmaksun laskemiseen on tietty kaava, jossa määritetään iän mukaan lapsen laskennallinen elatus, ja tämän sitten jaetaan tasan molempien vanhempien kesken sen jälkeen, kun siitä on vähennetty Kelan maksama lapsilisä.Mistä revit "totuuksiasi", kylläpä osaat yleistää, kyllä sitä rahaa jää säästöön jos elää sen mukasesti, esimerkiksi moni vios miettiä kulutustottumuksiaan, liikaa kun tuhlataan turhuuksiin rahaa niin eihän sitä säästöön jää ja sitten toiseksi se on vaan rahaa, itse kyllä näen elämäsäs muitakin asioita kuin pelkän rahan, esim työtäni teen myös siksi että saan auttaa ihmisiä ja siitä tulee hyvä olo ja se kasvattaa ihmisenä. Tienaan sen verran että tulen toimeen ja kun löydän naisen ja lapsia siunautuu niin teen aina kaikkeni perheen eteen ihan sama onko pienet tulot koska löytyy sitä selkärankaa.
Yks asia missä itse säästää on se että osaan laittaa ruokaa ja oppinut oman alan töissäni käyttään ne ns hävikki raaka-aineetkin järkevästi, ruokaa en heitä turhaan hukkaan enkä hamstraa vaan ostan ruoat järkevästi, lisäksi teen itse aina kotiruokaa ja leivon niin siinäkin säästää. Ulkonäöstänikin pidän huolta näin miehenä ihan itteni takia mutta en tuhlaa rahaa miesten hoito tuotteisiinkaan turhaan.
Onneksi on kotona opetettu jotain lapsuudessa mikä tuntuu monelta jopa keski-ikäseltä pyuutuvan.
Mitä tuohon aiheeseen tulee niin kyllä on tyhmä mies, eiköhän se ehkäisy ole myös miehen vastuulla, sitä kondoomia voi ja pitää käyttää, joillakin niin suuri se romut sisään fetissi että vastuuttomasti naidaan ympäriinsä, saadaan atuteja ja levitellään niitä muihinkin ja tulee vahinko lapsia, onneksi itse sen verran älykäs mies ja osaa tunnistaa kieroilun että ei mua ainakaan sais huijattua isäksi, lapsia toki haluan saada mutta sitä ernnen pitää löytyä hyvä kumppani ja olla yhdessä vähintään pari vuotta ennenku alkaa ees harkitteen lapsia.
Kertoo siitä kuinka tyhmäksi osa on muuttunut, tämä nykymeininki on naurettavan lapsellista.
- petetty
Onpa huijattu meikäläistäkin mutta kun naiselle selvisi etten tule osallistumaan niin keskeytti seitsemännellä viikolla.
Hirvittää ajatuski... :D
Mennee miehuus..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215604- 531695
- 211173
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858