https://www.is.fi/viihde/art-2000000791248.html
Suomen seksikkäimmäksi äänestetty mies vuonna 2014 on 170cm pätkä, joka painaa noin 90kg.
Seuraavasta kuvasta päätellen Tunna on about saman pituinen.
https://d3ncwv2e9zpfbf.cloudfront.net/24117465-800x_.jpg
Kuva otettu linnan juhlista ja samaa pituutta näyttäisi olevan moni muukin. Eikö miehen pituudella olekaan väliä?
Suomen seksikkäin mies vuodelta 2014 on 170cm
9
544
Vastaukset
- n49
Voi, voi ... kyllä pituudella on väliä ja paksuudella!
Sinun aika harmistua ja olla hyvin, hyvin huolissasi ....- Vanhanen_Matti
Ei se pituus aina itseisarvo ole . Pienempi tuppi mahtuu paremmin Heidin suuhun
Niin mutta onko se äänestys pätevä, jos oikein muistan niin joku lehti tai kyseinen lehti esittelee kolme ehdokasta? Lukijat saavat äänestää näistä kolmesta ehdokkaasta seksikkäimmän - sitten lehti julistaa, että hän Suomen seksikkäin mies oman äänestyksensä pohjalta. Niin minä näin ilmeisesti Eevassa tänä vuonna tehdyn. Lukijat siis näkevät vain lehden sivuilla henkilön - ei missään elävässä kuvassa televiossa tai puhuttamaakaan livenä. Minusta tuollaisesta menettelystä ei voi kovin pitkiä johtopäätöksiä tehdä - onko joku lehti ihmekriteireillä valmis valitsemaan kolme todellista ehdokasta ja onko äänestys edes pätevä? Minusta lehdellä on taustalla kansan viihdyttäminen ja otsikoiden tekeminen - Suomen seksikkäin mies, joka taitaa melkein aina olla melkoinen tavis tai ainakin ne kolme ehdokasta siinä lehdessä tänä vuonna oli (Eevassa?, jota luin muutama viikko tai kuukausi sitten kahvilassa, jossa oli vanhoja lehtiä).
- lihavihatipunen
Eeva-lehdessä on enemmän kuin kolme ehdokasta. Ja eiköhän ne kaikki ole sellaisia, joita on nähnyt esim. TV:ssä tai jopa "livenä". Jonain vuonna ehdokkaana oli ainakin Joel Melasniemi, joka on sexy AF (käytin nyt nuorisikieltä).
- lihavihatipunen
Joillekin on, joillekin ei. Minä olen ihastunut pitkiin ja pätkiin, enimmäkseen ns. pätkiin. Eli jos multa kysytään niin ei ole väliä. Paitsi jos on mua päätä lyhyempi ni sit on.
- läaakalgmgvo
Mulle tuli heti mieleen Disse ja sen se viimesyksyinen hiustatuointi... Entäs jos Disse onkin Rantala?
- varmaatietoo
Rantala on 168cm.
Ihan kyllä riippuu siitä, miten mies itseään kantaa.
Jos nainen on neuroottinen meikeistään, niin mieshöppänät pituudestaan...
Mittaatteko te varpaankynnenkin pituuden?
Ohhoh..
(huokaus)
Musta tuntuu, että ukkelit keskittyvät enemmän itseensä kuin mihinkään naiseen...ottakaapa sitten vaikka jukkapalmu kainaloon.- cxzv
Entäs tärkeät puolisenttiset päälle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1243741Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801371GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys521323- 831232
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351182Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn301121- 601097
- 55950
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39922- 67898