Sinkut palstan "richsplaining"

Selityksiätasoaalemmas

Sinkut palstalla on vallalla eräänlainen richsplaining eli rikasselittäminen, joka olkoon vaikka singlesplaining.
Eli toisinsanoen he, joilla on on ainaiset mahdollisuudet parisuhteisiin ja ovat joko vapaaehtoisesti sinkkuina tai eivät, niin näillä on joku ylimielinen tarve selittää pakonomaisesti sinkkuina oleville lue. rumille tai muutenvaan statuksettomille miksi he ovat sinkkuja ja että he ("ette tee mitään sille että pääsisitte parisuhteisiin") eivät muka olisi yrittäneet kaikkensa.
Tällä selitteellä on siksi erittäin hyvä dissata ja nujertaa alemmas jo moneen otteeseen nujerrettuja. Ihan kuin rikkaiden neuvot köyhille rahapulassa oleville. "Luovu autosta ja kulje pyörällä, Muuta maaseudulle kaupungista, Lopeta koirasi" jne jne ja he tietenkin vastaavissa tilanteissa tekisivät ohjeidensa mukaan....? Niinpä.
Tavallaan he joilla ei ole pulaa ja joilla ei koskaan tule olemaan ongelmia joidenkin osa alueiden kanssa eivät ikinä voi päästä sille tasolle, jossa toisella on ongelmia.
Tämä palsta on erinomaisen helposti nähtävissä tuon tyhjän selittämisen palstana.
Täällä on naiskirjoittajista ehkä yksi ja lähes ainoa zorro, tai millä lie nimimerkillä nykyisin, joka ei ole sortunut pakonomaisesti sinkkuna olevien nujertamiseen, mutta lähestulkoon kaikille muille se POSinkkujen alasajo tuntuu olevan lähinnä huvitusta ja puukon kääntöä haavassa. Kuten kaikilla kiusaajilla. Se joka on askeleen ylempänä sen on helpompi hallita heitä, jotka ovat sillä alimmalla portaalla.

67

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ananias.Palstamäki

      Harvinaisen selkeä ja johdonmukaisesti laadittu aloitus, täydet pisteet siitä. Jokainen taatusti käsitti mistä kirjoitit.

      Normaalisti lähtisin komppaamaan kirjoittajaa, mutta reilun parin vuoden kokemus palstalta saa minut toteamaan vain, "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa".

      Jännämiesjutut, naisten keittämiset ja ikuinen itkuvirsi siitä ettei "kiltti ja kunnollinen" kelpaa, ovat johtaneet vastakkainasetteluun.

      • juurinäinpäinsiis

        Yksi kirjoittaja keittää naisia tarkoittaa siis sinulle että kaikki alemmantason kirjoittajat keittää naisia?
        Tuleepa mieleen inttiajat. Yksi mokaa kaikkia rangaistaan sitä kapitalismiksi kutsutaan.
        Eli toimit kuten edellä.
        Tämä!


      • Ananias.Palstamäki
        juurinäinpäinsiis kirjoitti:

        Yksi kirjoittaja keittää naisia tarkoittaa siis sinulle että kaikki alemmantason kirjoittajat keittää naisia?
        Tuleepa mieleen inttiajat. Yksi mokaa kaikkia rangaistaan sitä kapitalismiksi kutsutaan.
        Eli toimit kuten edellä.
        Tämä!

        Kyse ei ole yhden ihmisen mokailusta, vaan koko incel-liikkeen sekoiluista.


      • juurinäinpäinsiis
        juurinäinpäinsiis kirjoitti:

        Yksi kirjoittaja keittää naisia tarkoittaa siis sinulle että kaikki alemmantason kirjoittajat keittää naisia?
        Tuleepa mieleen inttiajat. Yksi mokaa kaikkia rangaistaan sitä kapitalismiksi kutsutaan.
        Eli toimit kuten edellä.
        Tämä!

        Ja kapitalismilla tarkoitan herrojen eli ylempi arvoisten alemman portaan nujertamista.


      • NainenRuudunTakaa
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Kyse ei ole yhden ihmisen mokailusta, vaan koko incel-liikkeen sekoiluista.

        Niin kauan kun ätmit ei pistä joukolla naivihan levittämistä kuriin, se leimaa koko ätmi/inceljengiä. Eli oma pesä (sic!) puhaaksi.


      • "Jännämiesjutut, naisten keittämiset ja ikuinen itkuvirsi siitä ettei "kiltti ja kunnollinen" kelpaa, ovat johtaneet vastakkainasetteluun."

        Älähän ana puhu p..kaa. Juurikin kun esmes sinä ja tähänsekaappi ilmestyitte palstalle te veljekset välittömästi aloititte tuon richplainingin:

        "niin näillä on joku ylimielinen tarve selittää pakonomaisesti sinkkuina oleville lue. rumille tai muutenvaan statuksettomille miksi he ovat sinkkuja ja että he ("ette tee mitään sille että pääsisitte parisuhteisiin") eivät muka olisi yrittäneet kaikkensa. "

        Nyttemmin olette molemmat rauhoittuneet, ihan kuten kaikille tuon harjoittajille ajan myötä käy, mutta se on ihan tyyppillistä käytöstä ja siihen syyllistyy myös naiset, esimerkkinä vaikkapa n39 joka nyt ensinnä tulee mieleen palstan parisuhdeasiantuntijoista.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        "Jännämiesjutut, naisten keittämiset ja ikuinen itkuvirsi siitä ettei "kiltti ja kunnollinen" kelpaa, ovat johtaneet vastakkainasetteluun."

        Älähän ana puhu p..kaa. Juurikin kun esmes sinä ja tähänsekaappi ilmestyitte palstalle te veljekset välittömästi aloititte tuon richplainingin:

        "niin näillä on joku ylimielinen tarve selittää pakonomaisesti sinkkuina oleville lue. rumille tai muutenvaan statuksettomille miksi he ovat sinkkuja ja että he ("ette tee mitään sille että pääsisitte parisuhteisiin") eivät muka olisi yrittäneet kaikkensa. "

        Nyttemmin olette molemmat rauhoittuneet, ihan kuten kaikille tuon harjoittajille ajan myötä käy, mutta se on ihan tyyppillistä käytöstä ja siihen syyllistyy myös naiset, esimerkkinä vaikkapa n39 joka nyt ensinnä tulee mieleen palstan parisuhdeasiantuntijoista.

        "Älähän ana puhu p..kaa. Juurikin kun esmes sinä ja tähänsekaappi ilmestyitte palstalle te veljekset välittömästi aloititte tuon richplainingin."

        Miten meni ne "vitunkantotelinejutut" joita sinä olet pitänyt kansakunnan muistissa jottei kukaan pitäisi Ananiasta kunniallisena palstalaisena?

        Minä tein ensi alkuun palsta-analyysin jossa totesin naisten estävän asiallisen keskustelun jyräten liiaksi naisnäkökulmaa. Minä todellakin puolustin hetken aikaa veljiä.

        Joitakin viikkoja myöhemmin minä olin nähnyt tarpeeksi mitä täällä tapahtuu, ja tein korjausliikkeen. Irtisanouduin palstaveljien porukasta ja siirryin omaan puolueeseeni.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        "Älähän ana puhu p..kaa. Juurikin kun esmes sinä ja tähänsekaappi ilmestyitte palstalle te veljekset välittömästi aloititte tuon richplainingin."

        Miten meni ne "vitunkantotelinejutut" joita sinä olet pitänyt kansakunnan muistissa jottei kukaan pitäisi Ananiasta kunniallisena palstalaisena?

        Minä tein ensi alkuun palsta-analyysin jossa totesin naisten estävän asiallisen keskustelun jyräten liiaksi naisnäkökulmaa. Minä todellakin puolustin hetken aikaa veljiä.

        Joitakin viikkoja myöhemmin minä olin nähnyt tarpeeksi mitä täällä tapahtuu, ja tein korjausliikkeen. Irtisanouduin palstaveljien porukasta ja siirryin omaan puolueeseeni.

        No niillä jutuilla pyrit kohauttamaan ja järkyttämään palstan nnaisia mutta kyllä sullakin oli kova tarve kokeneen parisuhdemiehen rintaäänellä selittää "ätmeille" kuinka tulee naisten kanssa toimia juuri kuten ap avauksessaan tarkoitti. Ei se iso synti ole, melkeinpä kaikki muutkin parisuhdekokeneet yrittää päteä aina täällä aluksi noissa asioissa.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        No niillä jutuilla pyrit kohauttamaan ja järkyttämään palstan nnaisia mutta kyllä sullakin oli kova tarve kokeneen parisuhdemiehen rintaäänellä selittää "ätmeille" kuinka tulee naisten kanssa toimia juuri kuten ap avauksessaan tarkoitti. Ei se iso synti ole, melkeinpä kaikki muutkin parisuhdekokeneet yrittää päteä aina täällä aluksi noissa asioissa.

        Sinähän syyllistyt historian muuntelemiseen.

        Minä en tosiasiallisesti keksinyt itse näkökulmaa jolla kirjoittelin, vaan tasoteorian dosentti pikkukakkonen alkoi nostamaan minua esille kun hänelle valkeni että minulla on kokemusta naisista ja hivenen ärtyisyyttä sinne päin.

        Alkuunhan incelit jopa kiittelivät minua jutuistani joissa todistin että naisetkin harrastavat seksiä himosta. Ei ollut ristiriitoja, muistan kun "helgamies" jopa erikseen kiitteli minua suorapuheisuudestani aiheesta jota naiset eivät halunneet suoraan myöntää.

        Kuilu minun ja palstapoikien välille kasvoi pikkuhiljaa, ja pikkukakkonen teki paljon työtä pyrkiessään pitämään minut inceleiden "hyödyllisenä idioottina" joka romuttaa naisten madonnamyyttiä.

        Ellei pikkukakkonen ja muutamat muut olisi yrittäneet tehdä minusta omaa soturiaan, niin olisin mahdollisesti pysytellyt neutraalina.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Sinähän syyllistyt historian muuntelemiseen.

        Minä en tosiasiallisesti keksinyt itse näkökulmaa jolla kirjoittelin, vaan tasoteorian dosentti pikkukakkonen alkoi nostamaan minua esille kun hänelle valkeni että minulla on kokemusta naisista ja hivenen ärtyisyyttä sinne päin.

        Alkuunhan incelit jopa kiittelivät minua jutuistani joissa todistin että naisetkin harrastavat seksiä himosta. Ei ollut ristiriitoja, muistan kun "helgamies" jopa erikseen kiitteli minua suorapuheisuudestani aiheesta jota naiset eivät halunneet suoraan myöntää.

        Kuilu minun ja palstapoikien välille kasvoi pikkuhiljaa, ja pikkukakkonen teki paljon työtä pyrkiessään pitämään minut inceleiden "hyödyllisenä idioottina" joka romuttaa naisten madonnamyyttiä.

        Ellei pikkukakkonen ja muutamat muut olisi yrittäneet tehdä minusta omaa soturiaan, niin olisin mahdollisesti pysytellyt neutraalina.

        No joo, voi olla ettäm muistan hieman väärin mutta kyllä mulla on sellainen mielikuva jäänyt että sinäkin olisit pyrkinyt neuvomaan "ätmejä", et tosin niin voimakkaasti kuin kaappi joka sitä kyllä vielä näkyvämmin harjoitti.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        No joo, voi olla ettäm muistan hieman väärin mutta kyllä mulla on sellainen mielikuva jäänyt että sinäkin olisit pyrkinyt neuvomaan "ätmejä", et tosin niin voimakkaasti kuin kaappi joka sitä kyllä vielä näkyvämmin harjoitti.

        Sulta lienee jäänyt tarkemmin hahmottamatta miten minun suhtautumiseni palstailun eri "joukkueisiin" muuttui palstailuni kuluessa.

        Lähtökohtaisestihan minä tulin tänne ilman ennakkoasenteita, mutta jossain vaiheessa olin keskellä taistelutannerta liekinheittäjä kädessä. Tässä on joutunut vähän improvisoimaan ja hakemaan omaa paikkaa.


      • h567jh67
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Niin kauan kun ätmit ei pistä joukolla naivihan levittämistä kuriin, se leimaa koko ätmi/inceljengiä. Eli oma pesä (sic!) puhaaksi.

        Voidaanko samaa sanoa myös feminimistä?

        "Niin kauan kun maltilliset, tasa-arvoon pyrkivät eivät pistä miesvihan levittämistä kuriin, se leimaa koko feminismiä"

        Ei tietenkään, sehän olisi sovinismia.

        Entä voidaanko samaa sanoa islamista?

        "Niin kauan kun maltilliset muslimit eivät pistä radikaalin islamismin levittämistä kuriin, se leimaa koko islamia"

        Ei tietenkään, sehän olisi rasismia.

        Mutta kun kohteena on jokin yhtä epäyhteinäinen joukko valkoisia mutta henkisesti heikkoja heteromiehiä, niin totta kai joukkosyyllistäminen on täysin oikeutettua.


      • mklbgflrt
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Niin kauan kun ätmit ei pistä joukolla naivihan levittämistä kuriin, se leimaa koko ätmi/inceljengiä. Eli oma pesä (sic!) puhaaksi.

        Tarkoitatko, että jonkun ätmin pitäisi oikeasti käydä pistämässä naisasialooseri päiviltä? Se on nimittäin ainoa keino hiljentää hänet lopullisesti. Jos olet eri mieltä, niin kerropa keino millä hänet vaiennettaisiin?


    • NainenRuudunTakaa

      Helvetin moni haluaa auttaa, potkia ETEENPÄIN, ei alaspäin ja selittää miten asiat toimii tosimaailmassa, mutta kun takaisin tulee papukaijamaista ätmi-ideologiaa, niin ei siihen kauaa jaksa mitään ystävällistä sanoa.

      Mutta totta, on se normaalit sosiaaliset taidot, kiinnostunut ja erilaisia mieltymyksiä kunnioittava suhtautuminen omaan ja toisten seksuaalisuuteen jne osalle ilmeisesti mahdotonta. Että sikäli, kaikki ei vaan voi saada.

      • muultiinikkkkiiiii

        Siinä taas tämä palsta feministi joka on milloin nainenruuduntakana milloin n39vee ja milloin mikäkin rekattu valittaja mutta stoorit aina samat.
        Yksi ja sama monen nimimerkin takaa. Kuvitteletko todella että tuolla multinikkaamisella pääset pätemään täällä tai omien kirjoituksiesi jälkijättöisellä peukuttamisella lukuisten rekisteröityjen nimimerkkiesi takaa?
        Painu sinne parisuhde, nettideittailu yms muiden ikuisten suhde aiheidesi taakse miesvihaasi potemaan.


      • Seseon

        Helka neiti se vaan on eli Minna S Karkkilan kuuluisin feministi


      • sesesepäse
        Seseon kirjoitti:

        Helka neiti se vaan on eli Minna S Karkkilan kuuluisin feministi

        juuri se


      • h567jh67

        NainenRuudunTakaa, loputon haukkuminen, syyllistäminen ja osoittelu on mielestäsi eteenpäin potkimista eikä alaspäin potkimista?


      • 7uyhtfoi

        "Helvetin moni haluaa auttaa, potkia ETEENPÄIN, ei alaspäin ja selittää miten asiat toimii tosimaailmassa, mutta kun takaisin tulee papukaijamaista ätmi-ideologiaa, niin ei siihen kauaa jaksa mitään ystävällistä sanoa. "

        Se on justiinsa näin. Ätmit ei halua kuulla totuutta itsestään. Se tuntuu kiusalliselta ja siksi he hyökkäävät vastaan.


      • h567jh67
        7uyhtfoi kirjoitti:

        "Helvetin moni haluaa auttaa, potkia ETEENPÄIN, ei alaspäin ja selittää miten asiat toimii tosimaailmassa, mutta kun takaisin tulee papukaijamaista ätmi-ideologiaa, niin ei siihen kauaa jaksa mitään ystävällistä sanoa. "

        Se on justiinsa näin. Ätmit ei halua kuulla totuutta itsestään. Se tuntuu kiusalliselta ja siksi he hyökkäävät vastaan.

        Eihän naiset ja ytmitkään halua kuulla totuutta itsestään. Mutta ätmi on ainoa joka ei ole oikeutettu omiin väärinkäsityksiinsä.


      • 7uyhtfoi kirjoitti:

        "Helvetin moni haluaa auttaa, potkia ETEENPÄIN, ei alaspäin ja selittää miten asiat toimii tosimaailmassa, mutta kun takaisin tulee papukaijamaista ätmi-ideologiaa, niin ei siihen kauaa jaksa mitään ystävällistä sanoa. "

        Se on justiinsa näin. Ätmit ei halua kuulla totuutta itsestään. Se tuntuu kiusalliselta ja siksi he hyökkäävät vastaan.

        Mä oletan että ätmit oikeasti pelkää sitä, että muut olisivat sittenkin oikeassa. He pelkäävät sitä, että heidän ihan oikeasti olisi tehtävä korjausliike omaan asenteeseensa. He pelkäävät mukavuusalueeltaan poistumista.

        Tämä pelko ilmenee palstalla kahdella tavalla: hiljaisuutena sekä aggressiona.
        "Ätmi" saattaa pysyä keskustelussa hiljaa silloin, kun ei uskalla ottaa siihen osaa ja ryhtyä kaivelemaan sen taustoja, sillä oma maailmankuva saattaisi tuolloin horjua liikaa. Tämä on alkukantainen reaktio pelon hetkellä - jäädytään paikalleen.

        "Ätmi" vetäytyy keskustelusta ja siten hiljenee samasta syystä. Tämäkin on alkukantainen reaktio pelkoon - pakeneminen. Sillä mikä voikaan olla pelottavampaa kuin tosiasia?

        Toisinaan "ätmi" heittäytyy aggressiiviseksi, koska haluaa puolustaa omaa maailmankuvaansa. "Ätmi" pelkää, että hänen turvallisuudentunnetta pönkittävä maailmakuvansa on vaarassa joutua liian kyseenalaiseen valoon, ja siksi sitä on vahvistettava, tavalla tai toisella. Kyllä vain, tämäkin on alkukantainen reaktio pelkoon - taisteleminen pelkoa tai sen aiheuttajaa vastaan. Mutta jos/kun "ätmi" saa huomata taistelun olevan turhaa, hän pakenee, eli hiljenee.
        Koska edelleen pelkää.


      • selittäjä
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mä oletan että ätmit oikeasti pelkää sitä, että muut olisivat sittenkin oikeassa. He pelkäävät sitä, että heidän ihan oikeasti olisi tehtävä korjausliike omaan asenteeseensa. He pelkäävät mukavuusalueeltaan poistumista.

        Tämä pelko ilmenee palstalla kahdella tavalla: hiljaisuutena sekä aggressiona.
        "Ätmi" saattaa pysyä keskustelussa hiljaa silloin, kun ei uskalla ottaa siihen osaa ja ryhtyä kaivelemaan sen taustoja, sillä oma maailmankuva saattaisi tuolloin horjua liikaa. Tämä on alkukantainen reaktio pelon hetkellä - jäädytään paikalleen.

        "Ätmi" vetäytyy keskustelusta ja siten hiljenee samasta syystä. Tämäkin on alkukantainen reaktio pelkoon - pakeneminen. Sillä mikä voikaan olla pelottavampaa kuin tosiasia?

        Toisinaan "ätmi" heittäytyy aggressiiviseksi, koska haluaa puolustaa omaa maailmankuvaansa. "Ätmi" pelkää, että hänen turvallisuudentunnetta pönkittävä maailmakuvansa on vaarassa joutua liian kyseenalaiseen valoon, ja siksi sitä on vahvistettava, tavalla tai toisella. Kyllä vain, tämäkin on alkukantainen reaktio pelkoon - taisteleminen pelkoa tai sen aiheuttajaa vastaan. Mutta jos/kun "ätmi" saa huomata taistelun olevan turhaa, hän pakenee, eli hiljenee.
        Koska edelleen pelkää.

        Olet sinkkuselittäjä pahimmasta päästä.
        Jos olet homo haluatko että tuntematon ulkopuolinen kutsuu sinua homoksi?
        Vaikka minä sinkku olisinkin ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa ainakaan ulkopuolisten että miksi.


      • selittäjä kirjoitti:

        Olet sinkkuselittäjä pahimmasta päästä.
        Jos olet homo haluatko että tuntematon ulkopuolinen kutsuu sinua homoksi?
        Vaikka minä sinkku olisinkin ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa ainakaan ulkopuolisten että miksi.

        Sori vaan mutta tuo edellinen kirjoitukseni on täyttä faktaa. En odota että kukaan "ätmi" sitä uskaltaisi myöntää. Sehän olisi sama kuin kaataisi kuninkaansa shakissa - luovutus.

        Toisaalta, kaikista fiksuimmat ihmiset ymmärtävät luovuttaa ajoissa niinä hetkinä, kun peli on täysin menetetty, eikä toiminnan jatkamisella voi saavuttaa enää mitään lisävaivannäön arvoista.

        Miljoonan dollarin kysymys: onko "ätmeillä" viisautta luovuttaa ajoissa? Haluaisin uskoa että olisi, mutta varsin huonolta on ennuste tähän mennessä näyttänyt.

        Silti toivoa edelleen on. "Ätmit": näyttäkää, että teillä todella on järkeä päässänne! Luopukaa nykyisistä periaatteistanne ja aloittakaa puhtaalta pöydältä!

        En minä pakota, mutta mikäli ette toimi näin, tulette erittäin todennäköisesti, ellette aivan varmasti elämään koko loppuelämänne ilman naisen läheisyyttä ja rakkautta.

        Tehkää valintanne.
        Elämä on valintoja.


      • ihbij
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mä oletan että ätmit oikeasti pelkää sitä, että muut olisivat sittenkin oikeassa. He pelkäävät sitä, että heidän ihan oikeasti olisi tehtävä korjausliike omaan asenteeseensa. He pelkäävät mukavuusalueeltaan poistumista.

        Tämä pelko ilmenee palstalla kahdella tavalla: hiljaisuutena sekä aggressiona.
        "Ätmi" saattaa pysyä keskustelussa hiljaa silloin, kun ei uskalla ottaa siihen osaa ja ryhtyä kaivelemaan sen taustoja, sillä oma maailmankuva saattaisi tuolloin horjua liikaa. Tämä on alkukantainen reaktio pelon hetkellä - jäädytään paikalleen.

        "Ätmi" vetäytyy keskustelusta ja siten hiljenee samasta syystä. Tämäkin on alkukantainen reaktio pelkoon - pakeneminen. Sillä mikä voikaan olla pelottavampaa kuin tosiasia?

        Toisinaan "ätmi" heittäytyy aggressiiviseksi, koska haluaa puolustaa omaa maailmankuvaansa. "Ätmi" pelkää, että hänen turvallisuudentunnetta pönkittävä maailmakuvansa on vaarassa joutua liian kyseenalaiseen valoon, ja siksi sitä on vahvistettava, tavalla tai toisella. Kyllä vain, tämäkin on alkukantainen reaktio pelkoon - taisteleminen pelkoa tai sen aiheuttajaa vastaan. Mutta jos/kun "ätmi" saa huomata taistelun olevan turhaa, hän pakenee, eli hiljenee.
        Koska edelleen pelkää.

        Korvaa tekstin ätmi-sanat sanoilla ytmi tai nainen, niin kirjoitus on lähempänä totuutta.


      • Sulle on nyt yritetty puhua järkeä. Jos se ei riitä, niin sitten se ei riitä.


      • NainenRuudunTakaa
        muultiinikkkkiiiii kirjoitti:

        Siinä taas tämä palsta feministi joka on milloin nainenruuduntakana milloin n39vee ja milloin mikäkin rekattu valittaja mutta stoorit aina samat.
        Yksi ja sama monen nimimerkin takaa. Kuvitteletko todella että tuolla multinikkaamisella pääset pätemään täällä tai omien kirjoituksiesi jälkijättöisellä peukuttamisella lukuisten rekisteröityjen nimimerkkiesi takaa?
        Painu sinne parisuhde, nettideittailu yms muiden ikuisten suhde aiheidesi taakse miesvihaasi potemaan.

        Suloista kyllä, mutta minä ja nainen39vee ollaan tosiaan 2 eri henkilöä. Ei tietenkään ätmien tarvii sitä uskoa, mutta näin se vaan on - ja musta aivan ihanaa että hänkin on täällä rautalankaa vääntämässä, kun itse en yhtään samalla tavalla jaksaisi.

        Lempeä_herätys on myös ihana.

        Ja MiesJokaTietää on järki päässä ja jalat maassa ja vastuu itsellä kans.


      • hienoahienoa
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Suloista kyllä, mutta minä ja nainen39vee ollaan tosiaan 2 eri henkilöä. Ei tietenkään ätmien tarvii sitä uskoa, mutta näin se vaan on - ja musta aivan ihanaa että hänkin on täällä rautalankaa vääntämässä, kun itse en yhtään samalla tavalla jaksaisi.

        Lempeä_herätys on myös ihana.

        Ja MiesJokaTietää on järki päässä ja jalat maassa ja vastuu itsellä kans.

        Tehän jo yhdessä langassa todistitte, ettette edes hallitse englantia! Kun linkitettiin englanninkielinen uutinen tai tutkimus, niin aloitte vääntämään "rautalangasta" ihan päin prinkkalaa, vaikka siinä julkaisussa väitettiin ihan eri tavalla. Tarkoittaa siis sitä, että joko ette sitä julkaisua lukenut tai sitten ette osaa edes englantia, jota opetellaan jo peruskoulusta lähtien. :D :D :D Ei mikään ihme, että palstan valkoritarit ja feministit elävät omassa kuplassaan!


      • Tyhjänlässyttäjät
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Suloista kyllä, mutta minä ja nainen39vee ollaan tosiaan 2 eri henkilöä. Ei tietenkään ätmien tarvii sitä uskoa, mutta näin se vaan on - ja musta aivan ihanaa että hänkin on täällä rautalankaa vääntämässä, kun itse en yhtään samalla tavalla jaksaisi.

        Lempeä_herätys on myös ihana.

        Ja MiesJokaTietää on järki päässä ja jalat maassa ja vastuu itsellä kans.

        Niin "ihania" on henkilöt joilla on sama prioriteetti ja ideologia (feminismi)
        Yhden ajatusmaailman ihmisten kanssahan ei koskaan kunnon dialogia voi saadakaan, koska jääräpäisyytenne estää normaalin vuorovaikutuksen. Mutta totta se on, että kirjoitustyylistä ja tavoista tulkiten samat kirjoittajat monien nimimerkkien takaa huutelevat ja jopa vastailevat itselleen omia juttujaan kompaten.


      • hienoahienoa

        Sinähän et valkofeministi tiedä asioista yhtään mitään. Maailmassa on ties kuinka monta MGTOW-miestä, jotka ovat globaali vastine ätmille. Tai no ätmi voi toki olla myös incel, mutta ei välttämättä. Sen sijaan sinun kaltaisiasi tradcuckeja on ihan liikaa...te teette mitä vain päästäksenne parisuhteeseen naisen kanssa, jonka lapset on joko matu tai alfamies siittänyt. :D :D :D


      • totuus-
        hienoahienoa kirjoitti:

        Sinähän et valkofeministi tiedä asioista yhtään mitään. Maailmassa on ties kuinka monta MGTOW-miestä, jotka ovat globaali vastine ätmille. Tai no ätmi voi toki olla myös incel, mutta ei välttämättä. Sen sijaan sinun kaltaisiasi tradcuckeja on ihan liikaa...te teette mitä vain päästäksenne parisuhteeseen naisen kanssa, jonka lapset on joko matu tai alfamies siittänyt. :D :D :D

        Ätmi on ällöttävän tason mies=incel=hienoahienoa.


      • hienoahienoa kirjoitti:

        Sinähän et valkofeministi tiedä asioista yhtään mitään. Maailmassa on ties kuinka monta MGTOW-miestä, jotka ovat globaali vastine ätmille. Tai no ätmi voi toki olla myös incel, mutta ei välttämättä. Sen sijaan sinun kaltaisiasi tradcuckeja on ihan liikaa...te teette mitä vain päästäksenne parisuhteeseen naisen kanssa, jonka lapset on joko matu tai alfamies siittänyt. :D :D :D

        Siinähän piipität sitten kuin pikkulintu.
        (Tsirp-tsirp!)>🐦


    • unohtakaakurisijat

      Niin, sepostelu on turhaa... Palstan valittavat aikamiespaapat vaan pitää jättää marmattamaan keskenään marmatuksiaan. Jättääkää aloittajan kaltaiset marisemaan vaan keskenään, kyselkööt toisiltaan elämän omituisuuksia, kutan miksi naiset eivät tykkää marisevasta ihmisrauniosta, vaikka tämä itse väittää olevansa maailman paras mies.

      • hiekkaapillussako

        Katkeran kuuloista valitusta edellä.....


      • Helvettiäköskyselette
        hiekkaapillussako kirjoitti:

        Katkeran kuuloista valitusta edellä.....

        Olen kyllä mies, eikä ole yhtään katkeruutta. Mitä pitäisi vastata teille marisijoille? Että niin, ette saa naista ja mitä sitten? Voi voi... ja kättä housuun. Ei, kun pitäisi alkaa myötämarisemaan ja sanoa, että on se niin väärin, että naiset ei anna kuvotuksille pillua. Ja on se inhottavaa, kun jotkut muut saa... Sekö se helvetti helpottaa?


      • Paska.housussa.jo
        Helvettiäköskyselette kirjoitti:

        Olen kyllä mies, eikä ole yhtään katkeruutta. Mitä pitäisi vastata teille marisijoille? Että niin, ette saa naista ja mitä sitten? Voi voi... ja kättä housuun. Ei, kun pitäisi alkaa myötämarisemaan ja sanoa, että on se niin väärin, että naiset ei anna kuvotuksille pillua. Ja on se inhottavaa, kun jotkut muut saa... Sekö se helvetti helpottaa?

        Oletpa sinä kova poika.


      • Peloittaapas

        Hui hirmuista. Peloittaapas nytten hirmuisesti. Ajaako Scanialla yli vai kertooko noin hurrrrjan hurjia juttuja yleisillä palstoilla???iiik!


    • "...rumille tai muutenvaan statuksettomille ... ja että he ("ette tee mitään sille että pääsisitte parisuhteisiin") eivät muka olisi yrittäneet kaikkensa."

      No mitäs vi**ua sä nyt sitten olet yrittänyt? Mennä baariin joka viikonloppu muna pystyssä kauluspaita päällä kivalla kampauksella eikä ole naisia napannut sun setämiesasenne?

      • ei.kalju.ole.syy.raivoon

        Älä setämies raivoa.


      • ei.kalju.ole.syy.raivoon kirjoitti:

        Älä setämies raivoa.

        Turhaan yrität pokata mua. En ole kiinnostunut miehistä.


      • jääkö.darkki.toiseksi
        ei.kalju.ole.syy.raivoon kirjoitti:

        Älä setämies raivoa.

        Ollaanko saatu palstalle toinenkin raivoava harvahiuksinen setämies?


      • h567jh67
        jääkö.darkki.toiseksi kirjoitti:

        Ollaanko saatu palstalle toinenkin raivoava harvahiuksinen setämies?

        MiesJokaTietääMitäHaluaa nyt taitaa olla muutenkin kävelevä vitsi jolla ei ole palstalla yhtään ystävää.


      • h567jh67 kirjoitti:

        MiesJokaTietääMitäHaluaa nyt taitaa olla muutenkin kävelevä vitsi jolla ei ole palstalla yhtään ystävää.

        Ai puhut(te) musta? :D Mun ystävät ovat tarpeeksi fiksuja tajuamaan, ettei kovin pitkään kantsi roikkua näissä paskaketjuissa pitämässä seuraa sun/teidänkaltaisille punaniskajunteille.


      • h567jh67
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Ai puhut(te) musta? :D Mun ystävät ovat tarpeeksi fiksuja tajuamaan, ettei kovin pitkään kantsi roikkua näissä paskaketjuissa pitämässä seuraa sun/teidänkaltaisille punaniskajunteille.

        Sinulla on siis itseäsi fiksumpia ystäviä. No, siihen ei paljoa tarvita.


      • h567jh67 kirjoitti:

        Sinulla on siis itseäsi fiksumpia ystäviä. No, siihen ei paljoa tarvita.

        Jonkun on oltava se tyhmin ja lähdettävä viimeisenä.


      • 987698769
        h567jh67 kirjoitti:

        MiesJokaTietääMitäHaluaa nyt taitaa olla muutenkin kävelevä vitsi jolla ei ole palstalla yhtään ystävää.

        On -tosiaankin. Ihan hiton älykäs ja terävä kaveri..

        Kenellä ätmillä on täällä yhtään ystävää? Kenen ätmin juttuja jaksaa yksikään normaali ihminen lukea? Päässä ei liiku mitään, eikä mitään annettavaa kenellekään.


      • yigbi
        987698769 kirjoitti:

        On -tosiaankin. Ihan hiton älykäs ja terävä kaveri..

        Kenellä ätmillä on täällä yhtään ystävää? Kenen ätmin juttuja jaksaa yksikään normaali ihminen lukea? Päässä ei liiku mitään, eikä mitään annettavaa kenellekään.

        Tottakai mielistelijällä on aina kavereita. Totuuden puhujilla sen sijaan harvemmin.


      • yigbi kirjoitti:

        Tottakai mielistelijällä on aina kavereita. Totuuden puhujilla sen sijaan harvemmin.

        Mikäli "totuuden puhujilla" viittaat "ätmeihin", olet joko päästäsi sekaisin tai trolli.


    • No tehdäänpä tästä yksinkertaista.

      Millaisia neuvoja tai millaista tukea sinkut toivovat kysymyksiinsä?

      • Älä vaivaudu.


      • yksinkertaistettuna

        No käytähän päätäsi. Haluaako köyhä kuulla rikkaalta vaikka tarvitsee autoa joka päiväisissä asioissa että "myy autosi" tai jolle ehkä se koira on ainoa iloa tuova ja sängystä nostava asia, että "lopeta koirasi kun rahaa menee sen ruokaan" Vaikka tiedetään, että hän on tehnyt jo kaikkensa pysyäkseen yhteiskunnan rattaissa mukana ja laitellut lukuisia työhakemuksia ja on erittäin aktiivinen muutenkin, että saisi tulotasonsa nousemaan.
        Luuletko että pakosti sinkkuna oleva haluaa kuulla ns vinkkeinä, että "et tee kuitenkaan sille mitään, että saisit naisen, muutu rikkaammaksi, mene kauneus(komeus) leikkaukseen, muutu juopporentuksi" jne jne.
        Edellä mainitut esimerkit ovat ennemminkin kiusaamiseen, kun neuvomiseen liittyviä "vinkkejä" joiden perimmäinen tarkoitus on vain nauraa rikotulle ja työntää puukkoa syvemmälle haavaan.
        Jokainen osaa halutessaan asiallisen dialogin neuvoineen, jos ajattelee asiaa vaikka omalle kohdalleen miten haluaisi vinkkejä ongelma tilanteeseen..


      • jljljlk
        yksinkertaistettuna kirjoitti:

        No käytähän päätäsi. Haluaako köyhä kuulla rikkaalta vaikka tarvitsee autoa joka päiväisissä asioissa että "myy autosi" tai jolle ehkä se koira on ainoa iloa tuova ja sängystä nostava asia, että "lopeta koirasi kun rahaa menee sen ruokaan" Vaikka tiedetään, että hän on tehnyt jo kaikkensa pysyäkseen yhteiskunnan rattaissa mukana ja laitellut lukuisia työhakemuksia ja on erittäin aktiivinen muutenkin, että saisi tulotasonsa nousemaan.
        Luuletko että pakosti sinkkuna oleva haluaa kuulla ns vinkkeinä, että "et tee kuitenkaan sille mitään, että saisit naisen, muutu rikkaammaksi, mene kauneus(komeus) leikkaukseen, muutu juopporentuksi" jne jne.
        Edellä mainitut esimerkit ovat ennemminkin kiusaamiseen, kun neuvomiseen liittyviä "vinkkejä" joiden perimmäinen tarkoitus on vain nauraa rikotulle ja työntää puukkoa syvemmälle haavaan.
        Jokainen osaa halutessaan asiallisen dialogin neuvoineen, jos ajattelee asiaa vaikka omalle kohdalleen miten haluaisi vinkkejä ongelma tilanteeseen..

        Onhan täällä ollut hyviä ja huonoja neuvoja tapetilla, jos ne osaa tunnistaa erilleen niin sittenhän kaikki on ok. Valituksista päätellen ne on tunnistettu erilleen joten mikä maksaa? Maailmaa ei ole tehty pumpulista, sen kun ymmärtää niin sitä paremmin menee.

        Jos itse etsin neuvoa tai vinkkiä johonkin asiaan, ei tule mieleenkään etsiä sitä suomi24 keskustelupalstalta, ei miltään palstan osastolta.


      • kerroseheille
        jljljlk kirjoitti:

        Onhan täällä ollut hyviä ja huonoja neuvoja tapetilla, jos ne osaa tunnistaa erilleen niin sittenhän kaikki on ok. Valituksista päätellen ne on tunnistettu erilleen joten mikä maksaa? Maailmaa ei ole tehty pumpulista, sen kun ymmärtää niin sitä paremmin menee.

        Jos itse etsin neuvoa tai vinkkiä johonkin asiaan, ei tule mieleenkään etsiä sitä suomi24 keskustelupalstalta, ei miltään palstan osastolta.

        No sittenhän varmaan mielelläsi kerrot mistä niitä vinkkejä haet parisuhteisiin liittyvissä kysymyksissä, jos et kerran s24 palstoilta?


      • dddlg
        kerroseheille kirjoitti:

        No sittenhän varmaan mielelläsi kerrot mistä niitä vinkkejä haet parisuhteisiin liittyvissä kysymyksissä, jos et kerran s24 palstoilta?

        Jos tarvitsisin neuvoja parisuhdeasioissa, tämä ei ole takuulla se paikka mistä etsisin.
        Sitä varten löytyy ammattilaisia joilta kysyä asiaan kuin asiaan, täältä turha kysellä, tämä on vain viihdepalsta.


      • roskis-
        dddlg kirjoitti:

        Jos tarvitsisin neuvoja parisuhdeasioissa, tämä ei ole takuulla se paikka mistä etsisin.
        Sitä varten löytyy ammattilaisia joilta kysyä asiaan kuin asiaan, täältä turha kysellä, tämä on vain viihdepalsta.

        Rypemispaikka *tämä* palsta enimmältään on. Dingon sanoin, levottomia tuhkimoita, jos nyt ei ihan pullollaan niin puolillaan ainakin,
        "Päivästä päivään levoton tuhkimo tekee itsestään marttyyrin."
        Satunnaiselle ulkopuoliselle näyttää koomiselta ja siten viihdepalstaltakin kyllä, tosin surkuhupaisalta samalla.
        Kaikista vähiten täällä ymmärretään parisuhdeasioista perusjengin osalla, toki ulkopuolelta asiallisiakin juttuja, mutta kuka niitä perusjoukossa kuuntelee (kuten ylläkin asennoitumisellaan osoitetaan), sama kuin kuka laittaa roskat roskikseen jos viereen (roskakasa!) on jo heitetty ;)
        Periaatteessa eri keissit s24:nkin palstoilla on ok, kuka niitä vaan osaa tulkita vääntelemättä niin, että voisi itse ottaa onkeensa jos tilaisuus on, se on toinen kysymys.


      • Taasvaihtuu

        Jaha n39vee/nainenruuduntakana yms on nyt tällaisen nikin takana xD


      • roskis-
        Taasvaihtuu kirjoitti:

        Jaha n39vee/nainenruuduntakana yms on nyt tällaisen nikin takana xD

        "n39vee/nainenruuduntakana yms on nyt tällaisen nikin takana" ?

        Olen muutaman kerran max.2-3 krt/kk heittänyt parit kommentit palstalle, nyt tämän ja palstaveljesten tahallisestakin "lievinä kehareina" esiintymisestä toiseen ketjuun äskettäin.
        Pari kk sitten yritin lykätä eteenpäin nimimerkki todellavaikeeta, mutta osoittautui ettei hänen kanssaan voi kommunikoida vuorovaikutuksellisesti kirjallisesti normaalilla tavalla asioita, mitkä sisältävät abstrakteja (=ei-konkreettisia) käsitteitä ilmenneiden as-piirteiden vuoksi. Ammatti-ihmisen tonttia arvatenkin, jos ns.asiakkaalla vaan mahdollisuus kustantaa, yhteiskunnan tukipalveluihin on jono.
        ( Tässä ohessa toisena esimerkkinä "valtakunta", kun ymmärtää toisten kirjoituksia kohtuullisen hyvin, vaikka itsellään hankala tuottaa aluksi tottumattomalle lukijalle ymmärrettävää tekstiä. )

        Syrjäytyminen on yksi hyvinvointiyhteiskunnan ilmiö, sitä ei voi kieltää. Humaanisuuteen sisältyy ilman muuta jonkin asteinen tukeminen, ja Suomessahan se lienee absoluuttisesti ajatellen maailman kärkiluokkaa. Sitäkään ei voi kieltää.
        Suhteellisesti ajatellen taas "tietenkin" : moniko on tyytyväinen ;) Ja edelleen tietenkin: miten olisikaan helpointa viettää aikaa muuten ja ilmentää yhteistä tyytymättömyyttään palvelujen puutteisiin kuin tämän oloinen, käytännössä vapaa anonyymi some-palsta! Palstaveljeskunta ;)

        Tällaisen yhteenliittymän ongelma vaan on, että se passivoittaa edelleen: näkyvin aktiviteetti näyttää olevan vaan, että "Liittykää kuoroon!" "Samassa veneessä ollaan".
        Pitkälti vielä sodan jälkeen pelkkä toimeentulo omavaraisesti oli täyttä työtä, yhteiskunnan tukiverkkoa ei juuri ollut. Mikäs tänä päivänä laulellessa, kun aineellinen elintaso palstaveljelläkin on korkeampi kuin 50-60-luvun vaihteen suht varakkaalla. Nyt klubilaiselta puuttuu vaan käypä nainen, joten palveluissa on vielä kehittämistä.
        Minun ym.esimerkkinikkini ajoi vakaasti ja voimakkaasti kulttuurin kokonaisvaltaista muutosta: eliitti alas. Väärämieliset tuomiolle.

        Ketjun alussa mainitusta "syyllistämisestä" sen verran, että palstaveljien mukaan syy on paljolti naisten (ja tietenkin tuon eliitin, koska ovat tuhonneet naisten oikeamielisen ajattelun): naiset eivät tunne velvollisuudekseen rakastua ns.palstaätmeihin ja vastaaviin "kiltteihin ja kunnollisiin", vaan hakevat kumppaninsa ulkomailta, maahanmuuttajista ja suurella riskillä kotimaisistakin "jännämiehien ringeistä", jolloin suuri osa ylijäämämiehistä ajautuu ("on kai pakko hakeutua"? ) jotain yhteisyyttä tunteakseen eri someyhteisöihin; lieneekö niitä muuallakin kuin tämän palstan puitteissa, mene tiedä? Palstaa lueskelemalla selvinnee, jos mielenkiintoa löytyy...
        Lienee niin, että yhteinen asia tuntuu sitä kelvollisemmalta, mitä enemmän asian oikeamielisyyden takaajia löytyy?
        Ps. muistaakseni mm "nainenruuduntakaa" yritti kommentoida rinnallani ym.esimerkkijuttuun, mutta sen aloittaja vei yksipuolisesti vain omaa agendaansa, ei osannut reagoida vastakommentteihin juuri mitään asiaan liittyvää, tosin ohesta kylläkin. Nimim. n39vee ei muistaakseni tämän kaverin aloituksiin osallistunut.


      • Tyyppiesimerkkiedellä
        roskis- kirjoitti:

        "n39vee/nainenruuduntakana yms on nyt tällaisen nikin takana" ?

        Olen muutaman kerran max.2-3 krt/kk heittänyt parit kommentit palstalle, nyt tämän ja palstaveljesten tahallisestakin "lievinä kehareina" esiintymisestä toiseen ketjuun äskettäin.
        Pari kk sitten yritin lykätä eteenpäin nimimerkki todellavaikeeta, mutta osoittautui ettei hänen kanssaan voi kommunikoida vuorovaikutuksellisesti kirjallisesti normaalilla tavalla asioita, mitkä sisältävät abstrakteja (=ei-konkreettisia) käsitteitä ilmenneiden as-piirteiden vuoksi. Ammatti-ihmisen tonttia arvatenkin, jos ns.asiakkaalla vaan mahdollisuus kustantaa, yhteiskunnan tukipalveluihin on jono.
        ( Tässä ohessa toisena esimerkkinä "valtakunta", kun ymmärtää toisten kirjoituksia kohtuullisen hyvin, vaikka itsellään hankala tuottaa aluksi tottumattomalle lukijalle ymmärrettävää tekstiä. )

        Syrjäytyminen on yksi hyvinvointiyhteiskunnan ilmiö, sitä ei voi kieltää. Humaanisuuteen sisältyy ilman muuta jonkin asteinen tukeminen, ja Suomessahan se lienee absoluuttisesti ajatellen maailman kärkiluokkaa. Sitäkään ei voi kieltää.
        Suhteellisesti ajatellen taas "tietenkin" : moniko on tyytyväinen ;) Ja edelleen tietenkin: miten olisikaan helpointa viettää aikaa muuten ja ilmentää yhteistä tyytymättömyyttään palvelujen puutteisiin kuin tämän oloinen, käytännössä vapaa anonyymi some-palsta! Palstaveljeskunta ;)

        Tällaisen yhteenliittymän ongelma vaan on, että se passivoittaa edelleen: näkyvin aktiviteetti näyttää olevan vaan, että "Liittykää kuoroon!" "Samassa veneessä ollaan".
        Pitkälti vielä sodan jälkeen pelkkä toimeentulo omavaraisesti oli täyttä työtä, yhteiskunnan tukiverkkoa ei juuri ollut. Mikäs tänä päivänä laulellessa, kun aineellinen elintaso palstaveljelläkin on korkeampi kuin 50-60-luvun vaihteen suht varakkaalla. Nyt klubilaiselta puuttuu vaan käypä nainen, joten palveluissa on vielä kehittämistä.
        Minun ym.esimerkkinikkini ajoi vakaasti ja voimakkaasti kulttuurin kokonaisvaltaista muutosta: eliitti alas. Väärämieliset tuomiolle.

        Ketjun alussa mainitusta "syyllistämisestä" sen verran, että palstaveljien mukaan syy on paljolti naisten (ja tietenkin tuon eliitin, koska ovat tuhonneet naisten oikeamielisen ajattelun): naiset eivät tunne velvollisuudekseen rakastua ns.palstaätmeihin ja vastaaviin "kiltteihin ja kunnollisiin", vaan hakevat kumppaninsa ulkomailta, maahanmuuttajista ja suurella riskillä kotimaisistakin "jännämiehien ringeistä", jolloin suuri osa ylijäämämiehistä ajautuu ("on kai pakko hakeutua"? ) jotain yhteisyyttä tunteakseen eri someyhteisöihin; lieneekö niitä muuallakin kuin tämän palstan puitteissa, mene tiedä? Palstaa lueskelemalla selvinnee, jos mielenkiintoa löytyy...
        Lienee niin, että yhteinen asia tuntuu sitä kelvollisemmalta, mitä enemmän asian oikeamielisyyden takaajia löytyy?
        Ps. muistaakseni mm "nainenruuduntakaa" yritti kommentoida rinnallani ym.esimerkkijuttuun, mutta sen aloittaja vei yksipuolisesti vain omaa agendaansa, ei osannut reagoida vastakommentteihin juuri mitään asiaan liittyvää, tosin ohesta kylläkin. Nimim. n39vee ei muistaakseni tämän kaverin aloituksiin osallistunut.

        Kannattaa muistaa mihin osallistut ja mihin et ja millä nikillä. Missäs ne rekatut nikit tänään on?
        Sinun kaltaisen narsistisen ajattelumallin omaavan ihmisen tyypillinen tyyli onkin ajatella, että "vain yksi on minua vastaan, mutta kaikki muut puolellani"
        Eli sinunlaisesi henkilö mielellään niputtaa eriävät mielipiteet yhden ja saman henkilön kirjoittamiksi, vaikka niiden takana olisi useampikin "vääräuskoinen"
        Kaikki muuthan ovat sinun "oikeamielisen" kanssa samaa mieltä eiks jeh?
        Tuo on hyvin tyypillistä palstapsykologiaa, jolla pyritään uskottelemaan, että vain minä ja muut olemme oikeassa ja vain tuo yksi on väärässä, vaikka heitä olisi montakin koska joukkoalasajo toimii paremmin kuin yksin olla monia vastaan.
        Siksi "oikeamielinen" mieluiten komppaa vastaamalla itselleen ja pitää huolen, että rekisteröidyillä nimimerkeillään plussailee omia tekstejään näyttääkseen, että muka moni olisi puolellaan.
        Sillä erotuksella, että vastaavien henkilöiden mielipiteitä ei ehkä ole plussailtu kuin vain kerran kun taas narsumarsu on muistanut omiaan peukuttaa useastikin;)
        Passiivisagressiiviset hymiöt luonnollisesti asian tehostuksena. Näinollen dialogia ei ole, vaan se on ainoastaan yksipuolista. Eli hyvin tyypillinen sinkkurikas selittäjä.


    • en minä niitä lähde auttamaan parisuhteeseen heitä, jotka ei sitä halua. En näe syytä siihen.

      • Kenen agendaa ajat? Taidat syyllistyä tähän itsekin.


      • Mietin.vaan
        possu kirjoitti:

        Kenen agendaa ajat? Taidat syyllistyä tähän itsekin.

        Mun mielestäni valtakunta on vetänyt melko ätmiystävällistä linjaa, mutta nyt hänkin lienee kyllästynyt ja vakuuttunut siitä, että ätmit eivät kerta kaikkiaan halua parisuhdetta läheskään niin paljon kun valittaa parisuhteettomuudestaan.


      • mietilisää
        Mietin.vaan kirjoitti:

        Mun mielestäni valtakunta on vetänyt melko ätmiystävällistä linjaa, mutta nyt hänkin lienee kyllästynyt ja vakuuttunut siitä, että ätmit eivät kerta kaikkiaan halua parisuhdetta läheskään niin paljon kun valittaa parisuhteettomuudestaan.

        Haluta parisuhdetta on täysin eri asia kuin saada parisuhde.
        Sanontakin sanoo "siitä puhe mistä puute" Miksi ätmit sitten puhuvat ja valittavat jatkuvasti kun eivät saa suhdetta ja naista jos kerran eivät sitä edes halua?
        Niin eli totuus on se että rikassinkku selittäjät (parisuhteita helposti saavat) käyttävät käänteispsykologiaa. Eli kääntämällä yhtäkkiä asia niin että "eivät he edes halua suhdetta" putsataan tavallaan pöytä haluamatta paneutua asiaan vakavamielisemmin.
        Ihan sama periaate kuin se miten helppoa rikkaan on ylpeillä köyhille "mitä valitatte rahan puutetta" kuin miksi suhteita saavien on helppo inistä suhteita saamattomille mitä valittavat.
        Eli tuo on juurikin se tapa mitä avauksessa mainittiin.
        Yhdellekään komealle miehelle parisuhteen saaminen ei tule koskaan olemaan ongelma mutta rumille miehille on. Yksikään nainen ei jää pakosta sinkuksi koska jo luontokin sen määrää että kaikki naiset naaraat saavat mutta kaikki miehet ja urokset eivät vaikka haluaisivatkin.
        Totuus ei näinollen ole se että "he eivät vaan halua naista"
        Tähän seikkaan MAT on antanut teoriallaan vastauksen.


      • Mietin.vaan
        mietilisää kirjoitti:

        Haluta parisuhdetta on täysin eri asia kuin saada parisuhde.
        Sanontakin sanoo "siitä puhe mistä puute" Miksi ätmit sitten puhuvat ja valittavat jatkuvasti kun eivät saa suhdetta ja naista jos kerran eivät sitä edes halua?
        Niin eli totuus on se että rikassinkku selittäjät (parisuhteita helposti saavat) käyttävät käänteispsykologiaa. Eli kääntämällä yhtäkkiä asia niin että "eivät he edes halua suhdetta" putsataan tavallaan pöytä haluamatta paneutua asiaan vakavamielisemmin.
        Ihan sama periaate kuin se miten helppoa rikkaan on ylpeillä köyhille "mitä valitatte rahan puutetta" kuin miksi suhteita saavien on helppo inistä suhteita saamattomille mitä valittavat.
        Eli tuo on juurikin se tapa mitä avauksessa mainittiin.
        Yhdellekään komealle miehelle parisuhteen saaminen ei tule koskaan olemaan ongelma mutta rumille miehille on. Yksikään nainen ei jää pakosta sinkuksi koska jo luontokin sen määrää että kaikki naiset naaraat saavat mutta kaikki miehet ja urokset eivät vaikka haluaisivatkin.
        Totuus ei näinollen ole se että "he eivät vaan halua naista"
        Tähän seikkaan MAT on antanut teoriallaan vastauksen.

        Ehkä rumat miehet eivät jäisi yksin, jos he oikeasti etsisivät sitä kumppania itsensä ikäisistä ja itsensä kaltaisista naisista eivätkä nuoremmista top 10 naisista joille olisi enemmänkin ottajia.

        Olisin muuten valmis ottamaan sinun kantaasi enemmän myötäilevän näkemyksen, jos palstalla edes huomattava osa olisi oikeasti painiskelisi näiden asioiden kanssa, mutta ei, paino on naisten syyttelyllä, perusteettomalla väittelyllä, ja kaikkien potentiaalisten naisten hylkäämistä sillä asenteella "liian vanha/liian ruma/liian lihava/liian käytetty".


      • naisten.vanha.mantra

        "Ota itseäsi vanhempi, rumempi, lihavampi, käytetympi etc."


      • p950412
        naisten.vanha.mantra kirjoitti:

        "Ota itseäsi vanhempi, rumempi, lihavampi, käytetympi etc."

        Miehille kelpaa vain se top 10 naisista vaikka itse olisivat millaisia öttiäisiä.


      • Mietin.vaan
        naisten.vanha.mantra kirjoitti:

        "Ota itseäsi vanhempi, rumempi, lihavampi, käytetympi etc."

        Jos haluat sen parisuhteen niin sitten otat. Jos haluat vain valittaa parisuhteettomuudestasi, niin et ota. Ja mehän tiedämme minkä vaihtoehdon sinä valitset. M.O.T. Kiitos kun todistit näin välittömästi väitteeni oikeaksi.


      • possu kirjoitti:

        Kenen agendaa ajat? Taidat syyllistyä tähän itsekin.

        Kenenkö? toiset viihtyy yksin koska saaneet tarpeeksi yhteisestä ajasta tai kokevat ajan menneen ohi yms.
        Miksi pitäisi painostaa, ovat yksin onnellisia.


      • vaioikeinottamalla
        Mietin.vaan kirjoitti:

        Ehkä rumat miehet eivät jäisi yksin, jos he oikeasti etsisivät sitä kumppania itsensä ikäisistä ja itsensä kaltaisista naisista eivätkä nuoremmista top 10 naisista joille olisi enemmänkin ottajia.

        Olisin muuten valmis ottamaan sinun kantaasi enemmän myötäilevän näkemyksen, jos palstalla edes huomattava osa olisi oikeasti painiskelisi näiden asioiden kanssa, mutta ei, paino on naisten syyttelyllä, perusteettomalla väittelyllä, ja kaikkien potentiaalisten naisten hylkäämistä sillä asenteella "liian vanha/liian ruma/liian lihava/liian käytetty".

        Ei, vaan olet sinkkurikas selittäjä. Keksit edelleen syyksi sen, että palstan ätmeille ei muka kelpaisi kukaan, vaikka totuus on se, että he eivät kelpaa edes niille alempitasoisille naisille.
        On vain kaltaisellesi helpomman selittelyn tie kirjoittaa "ette halua ketään" ja siirtyä seuraavaan aiheeseen, kuin paneutua itse syihin, koska asia ei luonnollisesti ole sinkkurikas selittäjän elämässä ongelmana.
        Jos vain "ottamalla" olisi sinkkuus selätetty palstan ätmeiltä koko palsta marinaa ei olisi olemassakaan, kun jokainen vaan "ottaisi" kuin marjan mättäästä sankoonsa.
        Mikähän sana itse naisilla tällaiseen "ottamiseen" olisi?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1864
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      230
      1517
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      242
      1486
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      51
      1364
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1308
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1169
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      283
      1139
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1121
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1113
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe