Heips kaikki! Sain aika kivasti pudotettuu hengenvaarallisesta tilanteesta. Verenpaineet oli jo 210 ja paino 192kg.
Oon entinen voimailija ja vammojen takia joutunu urheilun lopettaa. Paino nousi ja masennus.
Pääsin nyt kumminkin takas elämään kiinni ja sain putoomaan viime helmikuun 192 kilosta hitaasti nyt enää 163 kiloon. Koitan kyllä tehdä vielä töitä...
Kun olin kisakunnossa aikoinaan, niin painoin 135-137 kiloo. Se oli normipaino ku pituutta on se 190cm ja isot luut ja massaa muutenki. Nyt on hyvä olo!
192 oli lähtö...
4
239
Vastaukset
- veijo6398736
JarmoEklund
Onneksi olkoon!
ja paino putosi kuinka? Elämäntavanmuutos? - Hienohomma
Hieno homma. Hurjat verenpainelukemat sulla. Toivottavasti olet saanut verenpaineet hallintaan. Puottele vielä kiloja. Elämänlaatu paranee isosti. Jokaisesta pudotetusta kympistä teetät itsellesi pokaalin hyllyyn. On se Halvarikin nykyänsä komeassa kuosissa. Miehen näköinen.
Halvari oli mulle tuttu kaveri. Ollaan samaa ikäluokkaa mut vähä eri piirit. Tunsin miehen kyllä.
Kiitos kannustuksesta! Joo siis jätin juuston ja einesruuat veks. Oikeestaan niillä kaikki on lähteny. Mä luulin enin että en mä noilla asioilla mitään saavuta mutta niin vaan saavutin. En oo karpannu ym. vaan ihan perusravinto on ollu riisiä ja kanaa, ruisleipää ja tutustuin turkkilaiseen jugurttiin. Näillä eväillä ja kilo viikossa noin... tullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1087765Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3686860Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite774229Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293939Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2022408Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os262118- 751937
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps191823Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11690Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11687