Huonosti on työelämä järjestetty jos jokapaikka rupeaa takkuilemaan ilman ylitöitä. Kyllä työt pitäisi hoitua normaalin työajan puitteissa eikä pidä laskea sen varaan että kyllä aina joku on ylitöissä!
Työaikaa pitäisi pikemminkin vähentää koska työelämästä on tullut niin stressaavaa ja piinallista että ei tällaista pitäisi enää ihmisten joutua kärsimään, kaiken koneellistumisen aikana!!
Tekniikka olisi varmasti pystynyt jo vähentämään ihmisten työaikaa mutta ilmeisesti ihan vittuilun ja sadistisen tyydytyksen saamiseksi työaika on edelleen 8 tuntia päivässä, ei saatana mitä kivikautisuutta. Työaika pitäisi olla enintään 4 tuntia, ihan maksimissaan 6 tuntia päivässä viitenä päivänä viikossa ja sen pitäisi riittää, ylityötkin saisi jäädä jo historian roskatynnyriin, kuka sellaista kaipaa, en minä ainakaan!!
Oikea elämä on vapaa-ajalla eikä töissä!!
Huonosti on työelämä järjestetty...
vähemmän.töitä
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398