Bonusrannekello

kelloranteeseen

Terve,

Saan elämäni ensimmäiset bonukset ensi kuun, korjaan kuluvan kuun, palkkaan. Ahkera vuoden työ on siis hiukkasen huomioitu. Nyt kysyisinkin mielipidettänne, minkälaisen kellon ostaisin tätä juhlistamaan? Isä aikanaan osti merkkikellon ensimmäisestä bonuksestaan, ja ajattelin jatkaa perinnettä.

Taustaa hieman. Olen valmis noin mittaluokkaa tonnin investointiin, tavoitteena olisi siisti puku/käyttökello, jonka arvo mielellään säilyisi tai jopa nousisi. EI mielellään kovin isoa taulua kun ei tuo ripustuspaikka mikään salimaken ranne ole.

Kiitos näkemyksistä!

10

395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KelloMies

Seiko.

• ArvokellotErikseen

Tuon hintaluokan kellojen arvo ei nouse ja onko arkikellon arvolla merkitystä muutenkaan, tuskin sitä myydään? Vaihtoehtoja on satoja noilla spekseillä.

• KelloMies

Tonnilla ei arvokelloa saa. Seikolla on paras tarjonta tuohon hintaluokkaan.

• kelloranteeseen

Juu sillä rahalla saa sellaisen kellon kuin sillä saa. Ehkä alustin vähän huonosti, siis hinta-laatu suhde tietenkin mahdollisimman hyvä, ei ole tarkoitus myydä tätä kelloa, vaan itse käytellä mielellään pitkään. Mutta luulisi tuolla rahalla saavan pitkäaikaisen kellon ja harrastuksen käyntiin.

Seiko siis hyvän laadun merkki, onko muita vinkkejä?

• Näinonon
        kelloranteeseen kirjoitti:

Juu sillä rahalla saa sellaisen kellon kuin sillä saa. Ehkä alustin vähän huonosti, siis hinta-laatu suhde tietenkin mahdollisimman hyvä, ei ole tarkoitus myydä tätä kelloa, vaan itse käytellä mielellään pitkään. Mutta luulisi tuolla rahalla saavan pitkäaikaisen kellon ja harrastuksen käyntiin.

Seiko siis hyvän laadun merkki, onko muita vinkkejä?

Automaattikello ja voisi olla vesitiiviskin, kevyehkö sukelluskello löytyy esim Tissot seastar powermatic 80 koneistolla Suokolta 632€

• Seikoselkeä

Suosittelen Seikoa. Seiko tekee erittäin laadukkaita ja arvonsa hyvin pitäviä kelloja. Oma valintani oli Seiko SKX007. Seikolla on lyömättömän hyvä valikoima siinä hintaluokassa mitä aloittaja ajattelee.

• Hyväksihavaittu

Minä suosittelen certinaa. On ollut minun kello vuodesta 91 tammikuun 4. Päivästä lähtien ja sama kello käy edelleen.

• Osta vähän erikoisempi. Vaikka sellainen missä on vain yksi viisari.

• Ohessa pari kiinnostavaa vaihtoehtoa.
      --
      www.luch.​by/en/kollektsii/odnostrelochn​ik/

--

www.​ablogtowatch.​com/botta-design-uno-24-neo-si​ngle-hand-watch/

--

• tyylikäsAjaton

Longines v.h.p kvartsi, heittää vain -5 sec. vuodessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      250
      4526
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      125
      2965
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2732
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1700
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      17
      1437
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      52
      1295
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      202
      1067
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1055
    Aihe