Bonusrannekello

kelloranteeseen

Terve,

Saan elämäni ensimmäiset bonukset ensi kuun, korjaan kuluvan kuun, palkkaan. Ahkera vuoden työ on siis hiukkasen huomioitu. Nyt kysyisinkin mielipidettänne, minkälaisen kellon ostaisin tätä juhlistamaan? Isä aikanaan osti merkkikellon ensimmäisestä bonuksestaan, ja ajattelin jatkaa perinnettä.

Taustaa hieman. Olen valmis noin mittaluokkaa tonnin investointiin, tavoitteena olisi siisti puku/käyttökello, jonka arvo mielellään säilyisi tai jopa nousisi. EI mielellään kovin isoa taulua kun ei tuo ripustuspaikka mikään salimaken ranne ole.

Kiitos näkemyksistä!

10

370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KelloMies

Seiko.

• ArvokellotErikseen

Tuon hintaluokan kellojen arvo ei nouse ja onko arkikellon arvolla merkitystä muutenkaan, tuskin sitä myydään? Vaihtoehtoja on satoja noilla spekseillä.

• KelloMies

Tonnilla ei arvokelloa saa. Seikolla on paras tarjonta tuohon hintaluokkaan.

• kelloranteeseen

Juu sillä rahalla saa sellaisen kellon kuin sillä saa. Ehkä alustin vähän huonosti, siis hinta-laatu suhde tietenkin mahdollisimman hyvä, ei ole tarkoitus myydä tätä kelloa, vaan itse käytellä mielellään pitkään. Mutta luulisi tuolla rahalla saavan pitkäaikaisen kellon ja harrastuksen käyntiin.

Seiko siis hyvän laadun merkki, onko muita vinkkejä?

• Näinonon
        kelloranteeseen kirjoitti:

Juu sillä rahalla saa sellaisen kellon kuin sillä saa. Ehkä alustin vähän huonosti, siis hinta-laatu suhde tietenkin mahdollisimman hyvä, ei ole tarkoitus myydä tätä kelloa, vaan itse käytellä mielellään pitkään. Mutta luulisi tuolla rahalla saavan pitkäaikaisen kellon ja harrastuksen käyntiin.

Seiko siis hyvän laadun merkki, onko muita vinkkejä?

Automaattikello ja voisi olla vesitiiviskin, kevyehkö sukelluskello löytyy esim Tissot seastar powermatic 80 koneistolla Suokolta 632€

• Seikoselkeä

Suosittelen Seikoa. Seiko tekee erittäin laadukkaita ja arvonsa hyvin pitäviä kelloja. Oma valintani oli Seiko SKX007. Seikolla on lyömättömän hyvä valikoima siinä hintaluokassa mitä aloittaja ajattelee.

• Hyväksihavaittu

Minä suosittelen certinaa. On ollut minun kello vuodesta 91 tammikuun 4. Päivästä lähtien ja sama kello käy edelleen.

• Osta vähän erikoisempi. Vaikka sellainen missä on vain yksi viisari.

• Ohessa pari kiinnostavaa vaihtoehtoa.
      --
      www.luch.​by/en/kollektsii/odnostrelochn​ik/

--

www.​ablogtowatch.​com/botta-design-uno-24-neo-si​ngle-hand-watch/

--

• tyylikäsAjaton

Longines v.h.p kvartsi, heittää vain -5 sec. vuodessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7342
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2275
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37