Nainen valehteli ja nautti siitä

ÄtmiToteaa

Nainen levitti valheellista tietoa ja yllytti valhetta jakamaan facebookissa.
Eli rakennus mies oli liikkeellä valkoisella paketti autolla ja etsi seuraavan päivän työ kohdetta päiväkotia, jonka katolle piti asentaa lumiesteet.
Silloinhan on luonnollista ajaa hitaasti ja hidastaa päiväkodin kohdalla, että aamulla osaa tulla oikeaan työkohteeseen.
No siitähän siitähän innostui huolestunut äiti eli nuori nainen kuvasi pakettiauton ja kertoi samana iltana Facebook ryhmässä kuljettajan kytäneen hänen lastaan.
Naisen päivitys päättyi lauseeseen kertokaa kaikille jakakaa.
Seuraus oli, että jonkun ajan kuluttua parkkipaikalla pakettiauton kuljettaja kuuli selkänsä takana isän sanovan pojalleen, että onkohan tuo se pedofiili.
Se oli viimeinen pisara ja pakettiauton kuljettaja selvitti valhetta levittäneet naisen yhteystiedot ja teki asiasta rikosilmoituksen.
Nainen puolustelee tekoaan vain vilpittömällä tarkoituksella hyvään.

Mitä hyvää tässä on ja on erittäin vakava asia levittää tuollaista valheita ilman minkäänlaisia todisteita, kuten Tämä nainen teki, eikä edes kadu, häpeä tai ole pyytänyt mieheltä anteeksi.
Nainen varmaan vihaa miehiä ja ajattelee, että tuo on ihan oikein.
Tämä osoittaa sen, että nainen voi olla hyvinkin luonteeltaan käärme ja levittää kenestä miehestä tahansa valheellista ja todisteetonta tietoa ja syytteitä miestä kohtaan raiskauksesta, tirkistelystä, seuraamisesta, seksuaalisesta ahdistelusta ja MeeToo:sta.
Pahinta hän asiassa on se, että näistä yleensä uskotaan, vaikkei mitään todisteita ole, koska mieshän on aina paha ja tekee pahaa naiselle.

2

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai että kun joku erehtyisi haukkumaan minua selkäni takana, olisi semmoinen turpasauna tulossa, sen voin luvata.

• vitunkeharit

Niin minäkin yleistän yhden paskapäämiehen käytöksestä koko miessukukunnan paskapäiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      106
      4873
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      151
      4834
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4652
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3014
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2683
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2194
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2158
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1390
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      22
      1375
    Aihe