Thermosukkahousut

vilukinttu

Hei! Mitä mieltä olette ns. thermosukkahousuista? Tai fleecesukkahousuinakin tunnetaan. Hyvät?.....huonot.....vai jotain siltä väliltä. Itse käytän nykyään kylmillä keleillä jo ihan mielelläni, vaikka ovatkin sisällä sitten liian kuumat. Mutta pakkaskeleillä minulla ainakin ykkösvalinta sukkahousuiksi. Mites muilla?

6

1892

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukkikset

Hyvät ,istuvat ja lämpöiset. Voittaa lököttävät kalsarit

• kaisajo

Ovat todella lämpimät. Pitkien housujen alla liiankin kuumat, mutta hameen kanssa oikein mukavat, ja tarkenee kylmälläkin säällä. Jos kovalla pakkasella pitää ulkoilla, niin laitan thermosukkahousut toppahousujen alle.

• kokeiltu

Riippuu tietysti säätilasta. Alkusyksystä niitä voi käyttää hameen kanssa (loppusyksystä ei enää tarkene) ja talvella pitkien housujen alla, jos ei ole kovin kylmä. Eivät ne yhtä lämpimät ole kuin villahousut, mutta lämmittävät kyllä jonkin verran.

• vilukinttu

Kyllä ne käy villahousutkin tai -sukkahousut. Mutta minulla vaan on kehno tapa poimia kaupoista juuri niitä kutisevia villasukkahousuja, halpis malleja. Lindexiltä viimeksi paritkin neulesukkahousut. Muuten hyvät ja istuvat, mutta vähän kutisee säärissä. Ehkä pehmenee pesussa. Talvella käytän kuitenkin mieluummin thermosukkahousuja, nyt kun on ilmaantunut kauppoihin muitakin värejä kuin mustaa.

• marko5

Myös minä olen tykästynyt thermosukkiksiin, vaikka mies olenkin.
      Cittarilta ostin juuri kahdet itselleni ja muijalle myös, oli edukkaatkin kolme eskoa kpl.

• Pinada

On kyllä liian kuumat housujen alla. Jalat on hiessä ennen kuin pääsee edes ulos ovesta ja sitten tulee kylmä. Hameen kanssa ihan ok pyöräillessä, mutta silti tavalliset villasukkikset on mukavammat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      72
      1106
    2. 64
      1062
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      61
      852
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      687
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      676
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      573
    Aihe