Johannes on jännämies ja paska

hyisaatana_

12

533

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännyys_kiinnostaa

"Tytöt ilmaantuivat Rimpiläisen asunnolle. Rimpiläinen suostui majoittamaan heidät ja haki heille olutta.

Rimpiläisen ollessa kaupassa 15-vuotias kertoi 14-vuotiaalle vanhasta suhteestaan Rimpiläiseen. Hän oli aiemmin karkumatkoillaan majaillut tämän luona. Rimpiläinen oli suhteen yhteydessä myös sitonut 15-vuotiaan tuoliin kiinni."

• yksityiskohta

Tyttö oli kuvaillut 34-vuotiasta miestä noin 50-vuotiaaksi. Kuvastaa hyvin kuinka vanhukseksi 14-15v. mieltää yli 30-vuotiaan.

• lihavihatipunen

Samaan kiinnitin huomiota.

• aikamies__

Ei ollut enää mikään pojanrimpula.

• vanhasuolajanotti
        lihavihatipunen kirjoitti:

Samaan kiinnitin huomiota.

Mielenkiintoista, että jo aimmin panemassa käynyt tyttö oli kiinnostunut palaamaan jännämiehne luo ja hänen kämppään. Ja ollut maistui.

• en-nyt-ihan-sanoisi
        vanhasuolajanotti kirjoitti:

Mielenkiintoista, että jo aimmin panemassa käynyt tyttö oli kiinnostunut palaamaan jännämiehne luo ja hänen kämppään. Ja ollut maistui.

Vanhempi tyttökaveri oli antanut pillua viinaa vastaan. Se oli se "suhde".

• vanhasuolajanotti
        en-nyt-ihan-sanoisi kirjoitti:

Vanhempi tyttökaveri oli antanut pillua viinaa vastaan. Se oli se "suhde".

oli siinä kuitenkin tunnetta mukana. Naisethan eivät tunteettomasti ympäriinsä paneskele.

• Kaisanoasaa

Jokainen nainen tuntee jonkun väkivaltaisen jännämiehen ja käyvät aina sen luona muka turvaa hakemassa.

• 4555667

Saastahan tuo on. En pidä ihmisenä

• Ja parin vuoden jälkeen kun tytöt on 16 v, niin ottavat useamman kaverinkin vielä mukaan.

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Naiset menee aina jännämiehen luokse panemaan. Tuossa jutussa selvä todiste siitä, nainen tiesi että mies on saastainen jännämies.

• ime.mulkkuas.olmi

Älä puhu uhrista naisena.

14-vuotias on lapsi.

Liian nuorena seksiin ryhtyneet tai raiskatut saattavat oireilla vielä keski-ikäisenäkin. Tätä ei moni aikuinen ihminen ymmärrä. Varsinkin miehillä tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää sitä, että vaikka murrosikäisillä ulkonäkö saattaa olla täysikasvuisen naisen, on murrosikäisen psyyke vielä kehittymätön ja kypsymätön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      822
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe