vaikka täällä on monia naisia ja miehiä monenlaista mutta yksikään ei tule toimeen toisen kanssa niin luulisi että joku olisi samalla aalto pituudella ja tulisi toimeen keskenään eli monta ihmistä ja kaikki erilaisia niin tuliskohan edes kaveria kenestäkään no parista nyt puhumattakaan
kumma juttu
18
270
Vastaukset
Luulisi että täälläkin joku jokaiselle tai sitten ei. Esteitä on kaikenlaisia. :P
- niinhän.sitä.luulisi
samaa mieltä niin tosiaan luulisi täällä joku jokaiselle
- mklbgflrt
niinhän.sitä.luulisi kirjoitti:
samaa mieltä niin tosiaan luulisi täällä joku jokaiselle
Miten täällä voisi olla joku jokaiselle jos miehiä on vähintään kymmenkertainen määrä naisiin verrattuna, suurin osa niistä naisistakin on jo varattuja, eikä taida iätkään osua ihan kohdilleen?
- pitkätukka-68
mklbgflrt kirjoitti:
Miten täällä voisi olla joku jokaiselle jos miehiä on vähintään kymmenkertainen määrä naisiin verrattuna, suurin osa niistä naisistakin on jo varattuja, eikä taida iätkään osua ihan kohdilleen?
Ja pariutumisen suhteen ongelaksi voi osoittautua maantiede.
Minen ainakaan alkais enää kqukosuhteesen.
Meillä menee kaikki aika rettelöintiin.
- miksi.riehut
miksi täällä rettelöidään
miksi.riehut kirjoitti:
miksi täällä rettelöidään
En minä tiedä.
"Se on veres", sanois Nuuska? :)- mutta.kivoja
misspönttöuuni kirjoitti:
En minä tiedä.
"Se on veres", sanois Nuuska? :)oinaat on äkkipikasii rauhattomia
Eikös täältä se yksikin pari toisensa klöytänyt ja sehän se vasta rettelöinniksi sitten menikin.
- pitkätukka-68
Niinhän parisuhteet usein.
- lazyz
Ken tietää vaan ei kerro, vaikkois löytänytkin. Jokku vaan on hilijaa siitä. 🤐
- hyvin.mahdollista
hyvin mahdollista tuokin
- heistä.tuli.pari
pujotteIija kirjoitti:
Ai Ken Kerchevall, se joka näytteli Dallasissa?
ken ja barbie
- lazyz
pujotteIija kirjoitti:
Ai Ken Kerchevall, se joka näytteli Dallasissa?
Ai kuka? Ei kai tällä julkkikset käy, muuten täällä ei ois yhtään akkaa enää läpättämässä. Palstateorian mukaan.
- Pillujen--asiantuntija
Luulisi että palstan rumille naisille kelpaa ätmi mutta niille kelpaa vain komea top 10 mies.
- Mietin.vaan
Miksi kelpaisi kun palstan ätmithän jaksavat jankata päivästä toiseen että naisille kelpaa vain komea top 10 mies? Vai eivätkö ätmit usko itsekään omiin väitteisiinsä?
- pitkätukka-68
Mietin.vaan kirjoitti:
Miksi kelpaisi kun palstan ätmithän jaksavat jankata päivästä toiseen että naisille kelpaa vain komea top 10 mies? Vai eivätkö ätmit usko itsekään omiin väitteisiinsä?
Ja ätmeille kelpaa vain alle 25v neitsyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612