Palstan sisällöllinen tuotanto on sen verran kirjavaa ja laajaa, etten saa tolkkua mitä kukakin on taas tehnyt tai jättänyt tekemättä.
Onko palstakirjoittajaväelle tapahtunut mullistavia muutoksia? Oletko yksin kotona suunnittelemassa kepposia vai onko tähtäimessäsi jotain todella tavoittelemisen arvoista?
Viimeksi kun palstaa luin, niin joka toisella tuntui olevan flunssaa tai jotain muuta tautia liikkeellä. Joko sairastelut on hoidettu että täällä pystyy turvallisesti surffailemaan ilman pelkoa mahdollisesti tarttuvista viruksista?
Jaa, itselleni kuuluu vapaapäivää. Nautin loikonomi-olotilastani villasukat jalassa ja mukissa on vaihtelevasti vichyä ja kahvia. Joka riivatun luuta kolottaa ja vihvoo. Joko se prkl:een tauti on iskuvalmiudessa vai vanhuusko tässä on jo vaanimassa?
Mitä teille kuuluu?
49
554
Vastaukset
- Deepuskissajahesas
Hesassa surffailemassa. Koitin saada Wuppiksen kaljoille, mutta se oli sienipöllyssä vääntänyt jalkansa. Ei muuta...
Mittee sie siellä Hesassa?
Jaa, vai on Wuppis alkanut nautiskella sieniä. Kannattaisi pysytellä ihan tateissa...- Hassuttelukivaa
elisakettu kirjoitti:
Mittee sie siellä Hesassa?
Jaa, vai on Wuppis alkanut nautiskella sieniä. Kannattaisi pysytellä ihan tateissa...Oli jo akku aika finaalissa ja istuin Metrossa kohti Itistä, niin ei onnistunut vastata.
Naiseni kävi koulutuksessa ja mä taas tsillasin sen ajan keskustassa. Wuppis ei lähtenyt kaljoille, mutta muuten oli mukavaa, kävin syömässä ja luonnontieteellisessä. Ihastuin kyllä siihen rakennukseen enempi. Hieno rakennus kertakaikkiaan.
Sisältöä jotenkin vaikea kirjoitella palstalle, kun vaste on vähän sellaista sitä sun tätä. En tarkoita, että kyse olis niinkään mistään huonosta vasteesta, vaan ehkä ennemmin siitä, että puhuisin jo ihan toisenlaisista ulottuvuuksista. Olen omaltakohdalta päässyt jo lähelle....niiiiin lähelle sitä varsinaista tautia, että oikeastaan oireillakaan ei ole väliä.
Sisällöntuotto siis tuppaa menemään joko runo/ajatelma tai sitten tälläisten hassuttelujuttutyylisiksi. Ja puskailu sopii nyt kuin nenä päähän. Ei jää mitään merkkejä ja muistutuksia. Eli siis täysin vastuutonta touhua nykyään! 😂😂😂 sopii mulle.
Mulla oli flunssa ja sitten kävin ensi kertaa elämässäni sienessä ja sillä reissulla taittui nilkka ja nyt köpötellään kepeillä..
Jee 😄Wwuwuw kirjoitti:
Nilkka taittui kun en mahtunu sieneen..
HAHHA. ..puujalka. 😏Mummo mustikassa jatko osa?
"..oli flunssa.." Kai tähän on ihan turvallista vastata (*vilkuilee epäluuloisena näyttöä*)?
Sienestäminen on ihan kivaa. Siks suosittelinkin sulle noissa tateissa pysymistä ;)
Vai ette menneet dissen kaa kaljoille? Olisi siinä livahtanut iltapäivä poikineen kun te kaksi olisittte päässeet yhdessä mekastamaan.super-ytm kirjoitti:
Una persona ordinaria
:-)Sun lettiis ihmettelin. Ja siksi toisekseen, persoonakuvaus sivullasi toi mielleyhtymän... hmm... erääseen henkilöön.
elisakettu kirjoitti:
Sun lettiis ihmettelin. Ja siksi toisekseen, persoonakuvaus sivullasi toi mielleyhtymän... hmm... erääseen henkilöön.
Niin?
Wwuwuw kirjoitti:
Niinpä..
Mummo mustikassa ja vaari kalassa..Mä luen näitä juttuja haavi auki
:-Oelisakettu kirjoitti:
"..oli flunssa.." Kai tähän on ihan turvallista vastata (*vilkuilee epäluuloisena näyttöä*)?
Sienestäminen on ihan kivaa. Siks suosittelinkin sulle noissa tateissa pysymistä ;)
Vai ette menneet dissen kaa kaljoille? Olisi siinä livahtanut iltapäivä poikineen kun te kaksi olisittte päässeet yhdessä mekastamaan.Mä innostuin siitä..Se oli kivaa.. Sieniä siellä, sieniä täällä, hyvä etten seinille hyppiny..Tai ehkä mä yritinkin hyppiä..ja sitten niin..mmph.
No, onneks ei ehditty kauas autolta.- Paloposti
Wwuwuw kirjoitti:
Tottakai ne syö, ei ne muuten pysyis elossa.
Doh!Paitsi kännikalat jotka ainoastaan juovat. Sen takiahan vedessä kelluu välillä tölkkiä ja pulloa. Vedenpinnan alle kun vilkaisee niin jösses....
Itse aloin tänä aamuna kirjoittamaan onnesta kirjaa! Olin aamulla onnellinen ja vielä päivällä kahvillakin. Ulkomainen ystäväni sanoi, että näytin onnelliselta, mutta samalla tajusin hänellä se onni olevan ilmeisesti. Tämä ulkomaalainen tohtoriopiskelijamies oli juuri muuttanut yhteen ulkomaalaisen tohtorinaisopiskelijan kanssa. Molemmilla on väestökirja loppusuoralla. Kun ne ovat valmiit niin heillä saattaa olla yhteinen tulevaisuusauki hyvillä tuloilla. Heidän nähdessään tajusin, että minulta onnesta puuttuu nainen. Minulla ei ole kuin yksi naistuttavaystävä koko kaupungissa ja hänkin on koko syksyn käytännössä katsoen poissa kaupungissa. Nyt on halu löytää naisystävä, joka olisi kaupungissa ja jonka kanssa voisi edes jutella. Tajusin tänään, että ilmeisesti sen naisystävän puute on saanut paljon kirjoittelemaan juuri sinkkupalstalle. Täältä on vähän naisseuraa löytänyt.
Jotenkin olettaisin, että opiskeluympyröissä olisi paljonkin kavereita myös naisista. Ehkei sitten aina kuitenkaan. Ja kun yliopistollakin ollaan satunnaisesti, niin...?
Onnea kirjan kirjoittamiseen. Jokos edellinen teos on paketissa?Wwuwuw kirjoitti:
Kuinka kauan sä olet opiskellut yliopistolla? Jos passaa kysyä.
Lähemmäs kaksikymmentä vuotta, mutta välillä olen ollut töissä. Miksi kysyit? Minulla on ikuinen opiskeluoikeus ja saatan olla vielä kymmenen vuotta, jos saavutan kirjailijana jotain tuloja. Sitten voi paremmilla tuloilla jatkaa ikuista opiskelua jopa kaksikymmentä vuotta, kun on ikuinen opiskeluoikeus. Enköhän minä sen gradun jossain vaiheessa saa aikaan. Nyt tutut alkavat olla järjestään jotain tohtoriopiskelijoita, vaikka itse tekee maisterintutkintoa.
elisakettu kirjoitti:
Jotenkin olettaisin, että opiskeluympyröissä olisi paljonkin kavereita myös naisista. Ehkei sitten aina kuitenkaan. Ja kun yliopistollakin ollaan satunnaisesti, niin...?
Onnea kirjan kirjoittamiseen. Jokos edellinen teos on paketissa?elisakettu: "Onnea kirjan kirjoittamiseen. Jokos edellinen teos on paketissa?"
Viimeistellen jostain maaliskuusta kesään lähtien ja lähetän kustantajalle. Lokakuun lopusta 2018 lähtien en kirjoita mitään kirjaa vaan viimeistelen vähiä puuttuvia opintojani. Joskus pitäisi valmistua. Sitten kun yksi luento ja kaksi tenttiä suoritettu niin maaliskuussa voi palata kirjaprojekteihin.
On niitä naisia paljon yliopistolla ja minusta tuntuu siltä, että pian minulla on naisystävä, sillä nyt aloin vasta häntä etsimään todella. Nyt on halu löytää elämäänsä jonkilainen nainen. Aikaisemmin häntä ei oikeastaan aktiivisesti etsinyt - kun ei halunnut oikein löytää niin ei löytänyt.
Kiitos sinulle hyvästä aloituksesta ja vastaamisesta.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Lähemmäs kaksikymmentä vuotta, mutta välillä olen ollut töissä. Miksi kysyit? Minulla on ikuinen opiskeluoikeus ja saatan olla vielä kymmenen vuotta, jos saavutan kirjailijana jotain tuloja. Sitten voi paremmilla tuloilla jatkaa ikuista opiskelua jopa kaksikymmentä vuotta, kun on ikuinen opiskeluoikeus. Enköhän minä sen gradun jossain vaiheessa saa aikaan. Nyt tutut alkavat olla järjestään jotain tohtoriopiskelijoita, vaikka itse tekee maisterintutkintoa.
Ihan vain uteliaisuudesta kysäsin..
Etkö sä haluis joskus valmistuakin..Wwuwuw kirjoitti:
Ihan vain uteliaisuudesta kysäsin..
Etkö sä haluis joskus valmistuakin..Kirjoitin jo yliopiston päättötyötä eli gradua vuonna 2006. Sillon sairastuin vakavasti. Siihen loppui halua valmistua ja mennä työelämään. Myös haave perheenperustamista sammui silloin. Ei voi vakavan sairauden takia hakea oikein töitä tai jostain treffipalstalta naisseuraa. Onneksi sairaus ei ole Aids, syöpä tai skitsofrenia, mutta elämä osin päättyi Stadissa, kun olin keräämässä gradumateriaalia. Stadissa olin sinä kesänä viimeksi graduntekopuuhissa ja terve. Lähinnä nyt hankkeena on kirjoitella kirjoja, kun on aikaa ja päätä ei tarvitse vaivata perheellä tai työelämällä.
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Kirjoitin jo yliopiston päättötyötä eli gradua vuonna 2006. Sillon sairastuin vakavasti. Siihen loppui halua valmistua ja mennä työelämään. Myös haave perheenperustamista sammui silloin. Ei voi vakavan sairauden takia hakea oikein töitä tai jostain treffipalstalta naisseuraa. Onneksi sairaus ei ole Aids, syöpä tai skitsofrenia, mutta elämä osin päättyi Stadissa, kun olin keräämässä gradumateriaalia. Stadissa olin sinä kesänä viimeksi graduntekopuuhissa ja terve. Lähinnä nyt hankkeena on kirjoitella kirjoja, kun on aikaa ja päätä ei tarvitse vaivata perheellä tai työelämällä.
Joo..o.. Elämä heittelee..Itse voi päättää sen, miten siihen asennoituu.
Onnea kirjaprojektiin.Wwuwuw kirjoitti:
Joo..o.. Elämä heittelee..Itse voi päättää sen, miten siihen asennoituu.
Onnea kirjaprojektiin.Juon parhaillaan pientä olutta opiskelijahintaan ja katselen, kun aurinko paistaa Joensuun torille. Torin taulu näyttää Carelicumin yllä 5 astetta lämpötilaksi. Oikeastaan olen onnellinen, vaikka kaikki voisi olla paremmin. Kyseessä neljäs alkoholiannos ja toinen olut tänä vuonna. Sinä puhuit jostain terassilla olosta kauan sitten. Nyt olen vähän niin kuin terassilla tai loungeassa.
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Juon parhaillaan pientä olutta opiskelijahintaan ja katselen, kun aurinko paistaa Joensuun torille. Torin taulu näyttää Carelicumin yllä 5 astetta lämpötilaksi. Oikeastaan olen onnellinen, vaikka kaikki voisi olla paremmin. Kyseessä neljäs alkoholiannos ja toinen olut tänä vuonna. Sinä puhuit jostain terassilla olosta kauan sitten. Nyt olen vähän niin kuin terassilla tai loungeassa.
Ai sulla on oikein torinäkymä siellä? Hyvä paikka pubille tms. Ei kai siellä terassilla enää tarkene? Tai ole enää aukikaan?
Täällä näyttää noin neljää astetta. Ja yöksi jopa luvattu pakkasia. Hrrr. En mitenkään ole innoissani odottamassa talvea saapuvaksi.elisakettu kirjoitti:
Ai sulla on oikein torinäkymä siellä? Hyvä paikka pubille tms. Ei kai siellä terassilla enää tarkene? Tai ole enää aukikaan?
Täällä näyttää noin neljää astetta. Ja yöksi jopa luvattu pakkasia. Hrrr. En mitenkään ole innoissani odottamassa talvea saapuvaksi.Bar Blayssa olin sisällä, mutta ikkuna aukesi torille. Aurinko paistoi, mutta olut ei maistunut. Sitten lähdin yhteen harrastukseen keskustassa. Nyt on ihmisiä ympärillä ja nuoria naisia. Katsomme elokuvaa kohta.
- tokaisijaman
Syydin muutama sata euroa vanhaan harrastukseen vain huomatakseni, että ei kertakaikkiaan enään ole sydän, eikä kiinostuskaan mukana.
Elämässä on nyt menossa murrosvaihe.
Hyvää syksyä!Joskus on aika luopua - ja saada jotain uutta tilalle. Ajattele sitä mahdollisuutena.
Hyvää syksyä myös sinulle.
Työkomennuksella kehäkolmosen sisäpuolella; sen verran jo hotellikuolemaa pukkaa että käyn kohta respassa kysymässä saisinko vaihtaa verhot.
Kuntosali on onneksi lähellä eikä pururadallekaan ole pitkä matka. Jää vielä aikaa opiskelulle ja yrityksen miettimiselle. Kotia ja kotitöitä kyllä vähän jo kaipaa.
Parisuhdekaipuu on pikkuhiljaa noussut sieltä veresnahan alueelta orvaskeden pintaan. En tiedä onko täällä etelässä naiset epätoivoisempia vai erilainen miesmaku kuin kotikulmilla mutta treffipyyntöjä ja aloitteita on Tinderin kautta tullut. Treffeilläkin käyty vaikka etukäteen oli selvää että jatkosta ei mitään tule pitkän välimatkan takia. Mukava kuitenkin kierrellä ostoskeskuksia ja puistoja; vähän sama fiilis kuin katsoisi kiekko-ottelua jossa pelaa joukkueet joita ei kumpaakaan kannusta. Ei tarvi jännittää.
Mukava tietää että parisuhde olisi ehkä mahdollinen vaikkakin se sitten vaatisi elämän siirtämistä tänne. Jotenkin suloisen katkera tilanne.Mitenkä olen havaitsevinani hivenen kyynisyyttä ilmassa (=onko tähän koira haudattuna kun musta ollaan kiinnostuneita?)?
Mjoo. Mulle on tullut susta kuva fiksuna henkilöä. Kyllä sellainen yleensä vetoaa naisiin, ainakin tietynlaisiin naisiin. Minusta sitä ei pitäisi jättää huomioimatta.
Tuo välimatka-asai on hieman sellainen itselle selitetty helppo keino olla saamatta mitään pysyvämpää - ollaan ikäänkuin valmiita perääntymään, jos on tarpeellista. Mutta näkisin sen etunakin. Jos siis on valmis poistumaan mukavuusalueeltaan. Itse aikoinaan ajattelin että voiko tästä mitään tulla. Mutta koti eri paikoissa ei ole lainkaan hullumpi ratkaisu. Tottakai siinä on monenmoista säätämistä ja asioiden keinottelua, mutta en voisi kuvitellakaan palaavanani enää ns normaaliin elämään. Tylsistyisin varmaan kuoliaaksi. Minusta tämä on eräänlainen rikkaus, mahdollisuus.
Tsemppii työmatkailuun. Onhan tuokin eräällälailla, mahdollisuus :) Ja itse juuri kuvailit hyvin sen, miten alkaa kaivata sitä toisenlaista elämää, ollessaan muualla tekemässä jotain muuta.Verhot :'D
Mitä mallia haluat? Vallillan "Rajamailla"? "Hankokin" saadaan jos ompelu on nopeaa.misspönttöuuni kirjoitti:
Verhot :'D
Mitä mallia haluat? Vallillan "Rajamailla"? "Hankokin" saadaan jos ompelu on nopeaa.Jokos pönttiksellä on "Joensuu"-verhot? Luin jostain, että sellaisetkin on laskettu markkinoille.
elisakettu kirjoitti:
Jokos pönttiksellä on "Joensuu"-verhot? Luin jostain, että sellaisetkin on laskettu markkinoille.
Jumankekka. Mitä ne niihin ovat piirtäneet?
misspönttöuuni kirjoitti:
Jumankekka. Mitä ne niihin ovat piirtäneet?
Mehtimäen jäähalli ja prisma.
Eipä keuhkokuumetta kummempaa. No big deal ahahah, öh...
No niin, oikeasti ollut kamalaa. :(elisakettu kirjoitti:
Kammottavaa. On vissiin aika paha ja uuvuttava tauti? Oletko pitkään ollut kipeänä?
Elämän kauhein kyllä. Reilu kuukausi, osan ihan sairaalassa vuodepotilaana. Nythän pääsin jo töihin, mutta olo on vähän toistaitoinen ja eiväthän nuo keuhkot entisellään ole..
Luulisin, että tukehtumiskuolema on ihmiselle pahin.misspönttöuuni kirjoitti:
Elämän kauhein kyllä. Reilu kuukausi, osan ihan sairaalassa vuodepotilaana. Nythän pääsin jo töihin, mutta olo on vähän toistaitoinen ja eiväthän nuo keuhkot entisellään ole..
Luulisin, että tukehtumiskuolema on ihmiselle pahin.Kuulostaa hirveltä. Ja nuorella ihmisellä noin paha tauti. Olit vissiin NIV-tuessa? Ja otat pneumokokkirokotteen? Sulla on sitten pitkä toipumisaika.
Mulla oli viime vuonna/ viime talvena jatkuvasti flunssia. Kumma pneumokkkirokotteen jälkeen ei ole ollut yhtäkään, vaikka eihän se siltä suojaa. Mutta toisaalta, vastustuskyky oli päässyt matalalle muista syistä.
Nyt ei ole enää niinsanotusti varaa sairastaa. Olen ryystänyt inkiväärishottia monta viikkoa, jos se auttaisi ehkäisyssä. Mutta jostain syystä luutii siihen maliin, että jotain yrittää tehdä.
- huoltatanskalaisista
Ilmeisen hauskaa ihmisillä on kai, kiitos kysymästä, mutta huolestuttavin asia mielessä on Tanskan valtion uppoutuminen veteen kokonaan, Aller-yhtiökin uppoutuu kokonaan Atlantin valtamereen silloin.
- ja.sit.haistaa
Kuuluu sitä et haluisin tyäntää sormen sun pyllyyn ja sit haistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174346
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251280Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 113918
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830