En uskalla saunoa työpaikan naisten kanssa

m25v

Monesti työporukassa järjestetään sekasauna iltoja jossa rentoudutaan ja jutellaan erilaisista kiinnostavista asioista.... joihin itse en osallistu.

Kun minulta kysytään että miksen tuu mukaan niin keksin aina typeriä selityksiä tai sanon että en tykkää saunomisesta. Toki sieltä välillä tulee kommenttia perään että ei kannata hävetä omaa kroppaa jne jne. mutta se ei ole ongelmana, vaan ongelma on se että pelkään kiihottuvani sauna session aikana.

Ajatus siitä että olisin kiihottuneena työporukan vieressä saunassa on aivan hirvittävä.. Mitä jos toiset loukkaantuu siitä että äijällä ei ole moraaleja kun stondaa saunassa. Miten siinä tilanteessa pystyn selittämään heille että olen 25v joka kiihottuu pienistäkin asioista ja ei pysty kontrolloida täysin sitä (eikä käsien taakse piiloon saa)... Jos kaunis nainen istuu alasti vieressä niin ajatukset alkaa pyörii tuhmien asioiden ympärillä.

En kehtaisi tulla työpaikalle seuraavana päivänä :D

Mietin tässä että mitä porukka ajattelee täällä.. Onko teille käyny niin että itellä tai joku samaan aikaan saunssa olevalla ollut erektio? Miten asia eteni siitä sitten? Miten estää sen että ei saa erektion saunassa jossa on myös naisia, jotta voisi nauttia siitä kavereiden ja työporukan kanssa?

45

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen.poika

      No o​n mullakin ollut vastaavia tilanteita. Useimmiten oli nuorempana kun erektioo oli silloin varsinkin vaikea joskus jopa mahdoton estää. Paras tilannne oli kuin olin jotain 13-14v sukulaisten mökillä. Olin vielä murrosiässä osittain ja kullikin vasta osittain kehittynyt. Muutama karvanhaivn kasvoi kullin tyven ympärillä. En halunnut mennä enää vanhempien kanssa saunaan vaan sain mennä yksin. Ajattelin , että saan myös olla yksin. Kävikin niin että kaksi serkkulikkaa muutaman vuoden vanhempia yhdessä mökkinaapurin niiden kaverin kanssa olivat sit tulla päättäneet tulla kolmistaan myös saunaan. Yhtäkkiä ovi avautui ja se naapurin likka tuli sisään bikinit päällä. Hetken se hämmästyi kun olinkin siellä. Mut sit se sano ” moi, ei kai haittaa jos mekin tullaan saunaan sun kanssa?.” Ööörh.. sopersin et ei kai siinä mitään. Ajattelin äkkiä Lähtee menee sieltä kun se nainen meni pesuhuoneeseen täyttää löylyvettä. En ehtinyt liikahtaakaan kun tajusin että mulla osittain keskenkasvuinen kulli sojottaa suoraa taivasta kohti. Samassa myös taas ovi avautui ja kaveri huomasi mun stondiksen välittömästi. Jätti löylykulhon saunaan ja sanoi” Ai säkin olet alasti niin mekin voidaan sit myös tulla alasti”. Poistui pesuhuoneen läpi pukuhuoneeseen sitä ainoata reittiä. Pukuhuoneesta kuulin myös muiden riisuvan ja tämä kaverilikka kertoi että olen saunassa alasti joten me kaikki voidaan mennä alasti myös. Kukaan naisista ei epäröinyt vaan ne sano et mikäs siinä. Mietin mihin pääsen piiloon tai miten istun ettei mun erektio näkyis. No sehän oli täysin mahdotonta. Samantien saunakiukaita aukes ja likat saunaan. Istuutuivat kaikki kolme luonnollisesti just vastapäätä. Yritin olla haarat ja polvet kiinni. Eihän se mitään auttanut ne alkoi vitsailee että:-” o​nkos se meidän serkkupojasta kasvamassa mies ja hymyilivät ja tiirailivat mun seisovaa kullia. Löylysanko oli alemmalla lauteella lauteiden välissä. Yksi tokaisi : voisitkohan serkkupoika heittää hiukan löylyä? Sangon kauhaan ei ylwttnyt heittämään löylyä ilman että nousi seisomaan ja ottamaan askeleen heittämisen löylyä. Tämän nakittavat mulle ihan selkeesti jotta seison heidän edessään kulli pystyssä, kulli juuri heidän kasvojensa edessä... nolotti aika vähän heitellä sitä löylyä kun naiset hymyilivät , katselivat mun kullia.

      • kivamuistovarmaan

        Ehkä noloa, mutta sinäkin pääsit näkemään pillun jo sangen nuorella iällä


    • seksi.ei.kuulu.saunaan

      Sekasaunoissa saunoneena en näe saunaa muuna kuin "pyhänä" paikkana. Se ei ole minulle mikään seksuaalinen paikka.

    • Viinamies---

      Erektiossa ei ole hävettävää. Nainen haluaa heti seksiä kun näkee miehellä seisovan.

      • aivan.salamana

        Tuo on kyllä totta.


      • pikkuisen.omaava

        Ei ne aina halua. Joillakin on niin pieni ettei erektiota oikein havaitse. Paha on silloin seksiä haluta.


      • Mietin.vaan

        Jos haluaisi niin dick pickejä ei ällöttäisi kuten nyt ällötään.


    • Enpä ole vastaavaan tilanteeseen joutunut..Siis että pitäisi alasti mennnä saunomaan työporukan miesten kanssa..!?

      • jännä.sauna

        en ole moista ennen minäkään kuullut ja ketä mies menee miesten kanssa saunaan taitaa olla gei sauna ja tuskin kukaan nainenkaan haluaa naisten kanssa saunaan ellei ole lesbo mutta tinderityttö äkkiä menee tinderimiesten kanssa saunomaan niin se on jännä sauna


      • jännä.sauna kirjoitti:

        en ole moista ennen minäkään kuullut ja ketä mies menee miesten kanssa saunaan taitaa olla gei sauna ja tuskin kukaan nainenkaan haluaa naisten kanssa saunaan ellei ole lesbo mutta tinderityttö äkkiä menee tinderimiesten kanssa saunomaan niin se on jännä sauna

        ja kuka ihme menee yksin saunaan taitaa olla tosi yksinäinen ihminen ja mitä se siellä tekee kun ei saunassa ole tinderityttöjä eikä arabimiehiä niin miksi ihminen menee yksin saunaan


    • ihmeissään

      Ei mun työpaikalla ole koskaan saunottu työkaverien kanssa. Ei työpaikalla ole saunaakaan.

    • wanhaämmä

      Meillä ollaan siveitä ja saunotaan sekaporukassa aina uikkareissa. Nehän peittää stondiksen, vai kuinka?

      • ei.anna.lupaa

        mitä jos miehesi ei anna lupaa saunoilla


      • wanhaämmä
        ei.anna.lupaa kirjoitti:

        mitä jos miehesi ei anna lupaa saunoilla

        Joku miehistäni antaa aina.


      • verinen.sauna
        wanhaämmä kirjoitti:

        Joku miehistäni antaa aina.

        mitä jos joku ei annakkaan vaan kesken saunomisien koputetaan ovea ja kun joku aukaisee niin se revitään auki ja oven suulla seisoo mies ja kirves tai eroatte


      • wanhaämmä
        verinen.sauna kirjoitti:

        mitä jos joku ei annakkaan vaan kesken saunomisien koputetaan ovea ja kun joku aukaisee niin se revitään auki ja oven suulla seisoo mies ja kirves tai eroatte

        niin tai mieti jos meteoriitti tippuu päähän tai kirves ei ole terävä tai ovi jää vetävän käteen niin mitä sitten


      • älä.mene.saunaan
        wanhaämmä kirjoitti:

        niin tai mieti jos meteoriitti tippuu päähän tai kirves ei ole terävä tai ovi jää vetävän käteen niin mitä sitten

        ei siinä enään mietitä meteoriittejä tai jäikö karmia paikalle ehkä joku toivoo että terä on terävä ei satu niin paljon tai onhan siinä sekin mahdollisuus että kirves on lonkkaluussa jumissa kun löi liian lujaa eli joku on kahtia halki ja ehkä voi päästä karkuun muuten tulee kamalia eli älä mene saunomaan ilman lupaa tai ei sinulla ole pian työkavereita tai joudutte työpaikallasi etsimään uusia tekijöitä


      • wanhaämmä
        älä.mene.saunaan kirjoitti:

        ei siinä enään mietitä meteoriittejä tai jäikö karmia paikalle ehkä joku toivoo että terä on terävä ei satu niin paljon tai onhan siinä sekin mahdollisuus että kirves on lonkkaluussa jumissa kun löi liian lujaa eli joku on kahtia halki ja ehkä voi päästä karkuun muuten tulee kamalia eli älä mene saunomaan ilman lupaa tai ei sinulla ole pian työkavereita tai joudutte työpaikallasi etsimään uusia tekijöitä

        Minähän en lupia kysele.


      • epäilen.suuresti
        wanhaämmä kirjoitti:

        Minähän en lupia kysele.

        onkohan noin epäilen


    • ParempiToisin

      Tuohan on ihan normaalia. Paljon pahempi olisi, jos miehellä alkaisi seisomaan miesporukan sauna illassa.
      Silloin leimaantuisi homoksi.

    • 34ewfdcswed

      Ei kait siellä silloin selällään maata kulli pystyssä, jos istuu niin ei se samalla lailla paista. Ja voi sitä laittaa vaikka pyyhkeen vyötärölleen lisäksi.

    • 0letkinHomppeli

      Seuraavan kerran kun menet miesporukassa saunaan, sinulla alkaa seisoa.
      Muista tämä!! Sen jälkeen saat homppelimaineen ja ehkä turpaasi.

      • poikain.sauna

        eikö homppelit yhdessä sauno eli jos seisoo niin muut pyllistää


    • ei.meillä.vaan

      Meidän työpaikan saunailloissa on naisten ja miesten saunavuorot. Kukaan ei ole koskaan ehdottanut sekasaunomista.

    • ettäsellaistakin

      Mutta mikähän siinä sitten niin paljon pelottaa naisissakin jos heidän kanssaan ei uskalla keskustellakaan ollenkaan?

      Minua ei pelota yhtään, on vain hauskaa jutella naisten kanssa erilaisista asioista, toisaalta minua ei pelota puolustusvoimien komentajatkaan, heidänkin kanssa pystyn keskustelemaan ja vitsailemaan.

    • Ei.onnistus

      Pelkkä ajatus naisten kanssa saunomisesta saa penikseni jäykistymään.

      • naistentyötä

        No jos jäykistyy niin ompahan sitten naisia lähellä jotka hoitavat "homman" pois alta.


      • Ei.onnistus
        naistentyötä kirjoitti:

        No jos jäykistyy niin ompahan sitten naisia lähellä jotka hoitavat "homman" pois alta.

        Eipä heitä ätmin seisova tai seisomaton kulli kiinnosta tippaakaan :(


      • Ei.onnistus kirjoitti:

        Eipä heitä ätmin seisova tai seisomaton kulli kiinnosta tippaakaan :(

        No sittenhän voit mennä rauhallisin mielin saunaan naisten kanssa ilman minkäänlaista huolta siitä että luvassa olisi jotakin muutakin kuin pelkkää saunomista ja löylyn heittoa.


    • TheVaraus

      Homouden pelko kynnys kysymyksenä.

    • kaikkisaunomaanmars

      Minulla on ja erilaisia fantasioita ja niistä teen sitten aloituksia näille sivuille...

    • Itse en edes ymmärrä, että miksi pitäisi saunoa tai edes suihkutella työkavereiden kanssa...
      En ymmärrä miksi miehet haluavat päästä toistensa kanssa saunaan? Onko siinä alastoman miehen näkemisessä jotain kiihottavaa? Onko se eräänlaista piilohomostelua loppujen lopuks?
      Itseäni inhottaa jo pelkkä ajatus lihavien alastomien miesten näkemisestä saunassa..Toisaalta en koskaan osallistu edes mihinkään muihinkaan työpaikan järjestämiin kekkereihin.
      -Käyn töissä ainoastaan rahan vuoks ja vapaa-aikani vietän toisaalla...

      • ihmettelen_

        Mitä se miesten lihavuus sua häiritsee, jos kerta et ole homo/bi ja kiinnostunut miesvartaloista?


    • nautin-saunasta-yksin

      Inhosin aina saunailtoja!!!! Enkä käynyt koskaan saunassa edes naisten (olen nainen) kanssa, puhumattakaan jossain saunailtojen sekasaunassa. Olen koko ikäni halunnut olla saunassa yksin ja se oli/on mun oikeus. Ällötti jopa äidin tai siskojen kanssa saunominen, jota aina vältin. Tämä "inhous" alkoi minulla jotain 10 - 12 vuotiaana.

      • Samma här, en ole ikinä nauttinut kimppasaunoista. Ajatus saunomisesta jonkun työporukan kanssa on ihan naurettava. Kyllä oma rauha siellä lauteilla pitää olla..ja se että saan lukea akkareita rauhassa:D


      • Jokomennään
        peppupupu kirjoitti:

        Samma här, en ole ikinä nauttinut kimppasaunoista. Ajatus saunomisesta jonkun työporukan kanssa on ihan naurettava. Kyllä oma rauha siellä lauteilla pitää olla..ja se että saan lukea akkareita rauhassa:D

        Kyllä mä voisin sun kans kimppasaunoa ;)


    • Vulva

      Itse jopa esittelen sitä.

      • idiot

        Mitä esittelet???? Jotain pikkupönnää, jota itsepaljastajat yleensä tekee.


    • kaisanoasaa

      Olen nähnyt vitun saunassa.

    • 43-Sinkkumies

      Kylpylän höyrysaunassa oli alastomia naisia monta ja istuivat ihan vieressä. Sai oikein pinnistella ettei kulli alkanut seisoo kun oli kauniita naisia.

      • assssssssss

        Kokeile lihoa vaikka 40 kg ja odota 20 vuotta. Vieläkö seisoo kulli?


    • Lukiolaispoika

      Tätä jäin miettimään. Vuosia sitten lukiolaispoikana olin kesätöissä pienessä insinööritoimistossa, jonka omistaja teetätti pieniä palveluksia, kuten polttopuiden tekoa kesämökillään. Siihen kuului sitten myös saunomista yhdessä perheen kanssa. Insinöörillä oli nuori kaunis vaimo, kaksi alle kouluikäistä lasta. Se oli tavallaan luonnollista ja täysin viatonta, mutta samalla siinä oli mukana, kuten silloin jo ajattelin, suorastaan vanhatestamentillista synnillisyyttä. Halusiko isäntä näyttää minulle vaimonsa hävyn, paljastaa omansa, pakottaa eli houkutella siihen minutkin. Mihin kyllä auliisti mukaan menin, oikein odottamalla odotin seuraavaa kertaa, että tulisiko sellainen. Tai olinko miehelle ja avioparille eroottinen kiihoke, olla he piristivät keskinäistä seksielämäänsä?

    • nojust

      vai, että oikein sekasaunomista työporukassa. Kaikkee sitä kuuleekin. Ja kaikki työkaverit ovatkin sitten sinkkuja. Mitäköhän varattujen puolisot ajattelee näistä sekasaunoista. Vai eikö niistä kotona kerrota.

    • säetnyttajua

      Sä et nyt ymmärrä. Asiaan kuuluu, että työpaikan naisia myös kiksitään siellä saunassa. Ne on ORGIAT, ääliö!

    • Anonyymi

      Itse olin kerran yhdessä sekasuihkutilassa ja siellä katselin yhtä naista, joka peseytyi. Ruma muuten, mutta helkkarin hyvä perse ja sitten minulla alkoi seistä niin juoksin äkkiä pyyhkeeseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      366
      7990
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2284
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1672
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1529
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      119
      1251
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      78
      1251
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      345
      1091
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      985
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      51
      958
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      106
      875
    Aihe