Asuu meillä. Onko muillakin niitä
Valehteleva puoliso...mies
13
603
Vastaukset
- Tv.Riku
Minulla on rakastajar Ranskalaiseen tapaan.Olen 54 Vuotias mies.Suhde on kestänyt jo Vuoden ajan ja Seksi on Todella parasta mitä olen kokenut.Oma muija tiedä mitään olen siitä varma.Olen siis Valehteleva Mies mutta en koe niin kun ajattelen Ranskalaisia Miehiä kun tälläinen on siellä hyväksyttyä.Jaksamisia Sinulle.
- Tv.Riku
Kakkonen on ykkönen!
- heijaa_munat_heijaa
Tuollaistako on meno Kemijärvellä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15075943/kemijarvelaista-menoa
- Ihmeteltävääon
Kemijärven hyvä veli verkostoon kuuluva kultamuna, jota verkostolaiset kilpaa kiittelevät ja salailevat hänen tyhjäntoimittaja elämäänsä on myös valehteleva puoliso. Nyt vaimo kyllästynyt kuuleman. Kyllä sitä onkin ihmetelty, että kuinka kauan jaksaa.
- sinneMinäkin
Miten pääsee kultamuna kerhoon, onko helistimien koko ratkaiseva vai valta, ja varallisuus, vai kaikki yhdessä.
- Kaikenkokenut
sinneMinäkin kirjoitti:
Miten pääsee kultamuna kerhoon, onko helistimien koko ratkaiseva vai valta, ja varallisuus, vai kaikki yhdessä.
Kultamunakerhon jäsenet ovat kaikki miehiä. Uskovaisia tai ainakin sellaista esittäviä. Heitä on valtuuston jäseninä ja myös johtavissa viroissa kaupungilla ja seurakunnassa. Jos ei hyväksy naispappeja on mieluusti kepulainen niin kerhoon pääsy on helppoa.. Joukossa on käenpoika,jota ruokitaan...
- Kultamunia_kadehtiva
sinneMinäkin kirjoitti:
Onpahan tällainenkin keskustelusivu, eikä yksistään tällainen
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14081068/voiko-opettaja-piereskennella-oppilaille
- nnnmn
Kyllä sitä pitää vieraissa käydä, muuten alkaa olla tylsää...Vaihtelu virkistää kummasti, varsinki jos rakastaja sattuu oleman paljon nuorempi ja parempi runkosempi kuin oma eukko.
- timmmmmm
Rungoista puheen ollen, miehillä iso maha on paha pahka keskellä runkoa. Ei meinaa edes asentoa löytää kun on kauhea mätisäkki tiellä. Nuorella rakastajalla ei ole sellaista. On kyllä kiva asia.
- Ootkoottanut
selvää, kenen puoliso se on? Ja asuuko se teillä vai sä niillä? Oletko itse mikä sukupuoliolettama?
- onko
... kukason kultamuna?
- tynnyirissäkö-kasvoit
onko kirjoitti:
... kukason kultamuna?
Missäs tynnyrissä sinä olet kasvanut. Kaikki toki kultamunan tuntee vaikkei käsipäivää sille sanokaan päivittäin.
- isopahkala
Yhdysvalloissa nuorten lihavuus vaikeuttaa jo asevoimien rekrytointeja. Tuoreessa raportissa varoitetaan, että lihavuus on uhka paitsi kansanterveydelle myös kansakunnan turvallisuudelle. Lähes joka kolmannella yhdysvaltalaisnuorella on liikaa painoa, jotta nuori voisi päästä asevoimiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772