Asuu meillä. Onko muillakin niitä
Valehteleva puoliso...mies
13
655
Vastaukset
- Tv.Riku
Minulla on rakastajar Ranskalaiseen tapaan.Olen 54 Vuotias mies.Suhde on kestänyt jo Vuoden ajan ja Seksi on Todella parasta mitä olen kokenut.Oma muija tiedä mitään olen siitä varma.Olen siis Valehteleva Mies mutta en koe niin kun ajattelen Ranskalaisia Miehiä kun tälläinen on siellä hyväksyttyä.Jaksamisia Sinulle.
- Tv.Riku
Kakkonen on ykkönen!
- heijaa_munat_heijaa
Tuollaistako on meno Kemijärvellä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15075943/kemijarvelaista-menoa
- Ihmeteltävääon
Kemijärven hyvä veli verkostoon kuuluva kultamuna, jota verkostolaiset kilpaa kiittelevät ja salailevat hänen tyhjäntoimittaja elämäänsä on myös valehteleva puoliso. Nyt vaimo kyllästynyt kuuleman. Kyllä sitä onkin ihmetelty, että kuinka kauan jaksaa.
- sinneMinäkin
Miten pääsee kultamuna kerhoon, onko helistimien koko ratkaiseva vai valta, ja varallisuus, vai kaikki yhdessä.
- Kaikenkokenut
sinneMinäkin kirjoitti:
Miten pääsee kultamuna kerhoon, onko helistimien koko ratkaiseva vai valta, ja varallisuus, vai kaikki yhdessä.
Kultamunakerhon jäsenet ovat kaikki miehiä. Uskovaisia tai ainakin sellaista esittäviä. Heitä on valtuuston jäseninä ja myös johtavissa viroissa kaupungilla ja seurakunnassa. Jos ei hyväksy naispappeja on mieluusti kepulainen niin kerhoon pääsy on helppoa.. Joukossa on käenpoika,jota ruokitaan...
- Kultamunia_kadehtiva
sinneMinäkin kirjoitti:
Onpahan tällainenkin keskustelusivu, eikä yksistään tällainen
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14081068/voiko-opettaja-piereskennella-oppilaille
- nnnmn
Kyllä sitä pitää vieraissa käydä, muuten alkaa olla tylsää...Vaihtelu virkistää kummasti, varsinki jos rakastaja sattuu oleman paljon nuorempi ja parempi runkosempi kuin oma eukko.
- timmmmmm
Rungoista puheen ollen, miehillä iso maha on paha pahka keskellä runkoa. Ei meinaa edes asentoa löytää kun on kauhea mätisäkki tiellä. Nuorella rakastajalla ei ole sellaista. On kyllä kiva asia.
- Ootkoottanut
selvää, kenen puoliso se on? Ja asuuko se teillä vai sä niillä? Oletko itse mikä sukupuoliolettama?
- onko
... kukason kultamuna?
- tynnyirissäkö-kasvoit
onko kirjoitti:
... kukason kultamuna?
Missäs tynnyrissä sinä olet kasvanut. Kaikki toki kultamunan tuntee vaikkei käsipäivää sille sanokaan päivittäin.
- isopahkala
Yhdysvalloissa nuorten lihavuus vaikeuttaa jo asevoimien rekrytointeja. Tuoreessa raportissa varoitetaan, että lihavuus on uhka paitsi kansanterveydelle myös kansakunnan turvallisuudelle. Lähes joka kolmannella yhdysvaltalaisnuorella on liikaa painoa, jotta nuori voisi päästä asevoimiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain41112832Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2745613Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2434177Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö3203439Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov262166Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi201950Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks1121831En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis851386Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina1771081Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!273995