Mjtmh=nainen

Ensolemina

Palstalta tuttu miesvihainen feministi, joka pukeutuu miehen kaapuun, mutta jonka kellonajat, jutut, kirjoitustyyli yms liputtavat samaan kastiin hänen muut nainenruuduntakana, n39vee yms nikit, jotka eivät yllättäen vastaa rekisteröityneelle nimimerkille. Edes ytmi ei käyttäydy niin, vaan ainoastaan tokitokia kylvävä miehiin kyllästynyt palstafemakkovakkari.
Muuttaisi edes kirjoitustapaansa, kuten tekee silloin jos käyttää tunnettua nikkiään;)

35

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kellonajat? :/

      Tykkäättekö muuten punaisesta ja pinkistä? Aattelin vaihtelun vuoksi tuoda vähän väriä palstalle kaiken maailman Harmaaritareiden keskuuteen.

      • lempeä_herätys

        Älä välitä aloittajan kaltaisista ilkeilijöistä.

        Uusi pinkki kaapusi on muuten aivan hurmaava!


      • trolli

        Joo, tuo syklaamin punainen on kyllä hyvä. Mutt tuolla pelkällä värillä sä kyllä jäät kakkoseks peppupupulle, pelkään pahoin! Peppis on näyttänyt muutakin kuin pelkkää väriä, sillä naisella on mitä näytellä ja pokkaa myös tehdä se. Harmaaritari nyt ei varmaan niin väreistä piittaa... kunhan on punaista, sen näköjään sinäkin olet keksinyt. Onnittelut, siitä suorituksesta.

        Miten on, onko Muikkuse kiusaaminen sulta kokonaan nyt unohtunut ja Harmis päässyt ykköseks?
        Huomasin tuossa taanoin ett kaipasit mun kannanottojani... mutt silloin huomattuani sen tokaisu oli aikaa jo kulunut tovin, joten annoin asian silloin olla. Ihan oikeesti... oikeastaan en karttele ketään, mutt Gentsun ketjuihin harvemmin edes reakoin, nyt tuli yks musa juttu postattua suoraan sille itselleen.
        Nyt tuli sullekin ihan henkilökohtainen vastaus... se edellinen ei kyllä ollut sulle, mihin sä vastasit,... mutt ollos hyvä tästä.


      • trolli kirjoitti:

        Joo, tuo syklaamin punainen on kyllä hyvä. Mutt tuolla pelkällä värillä sä kyllä jäät kakkoseks peppupupulle, pelkään pahoin! Peppis on näyttänyt muutakin kuin pelkkää väriä, sillä naisella on mitä näytellä ja pokkaa myös tehdä se. Harmaaritari nyt ei varmaan niin väreistä piittaa... kunhan on punaista, sen näköjään sinäkin olet keksinyt. Onnittelut, siitä suorituksesta.

        Miten on, onko Muikkuse kiusaaminen sulta kokonaan nyt unohtunut ja Harmis päässyt ykköseks?
        Huomasin tuossa taanoin ett kaipasit mun kannanottojani... mutt silloin huomattuani sen tokaisu oli aikaa jo kulunut tovin, joten annoin asian silloin olla. Ihan oikeesti... oikeastaan en karttele ketään, mutt Gentsun ketjuihin harvemmin edes reakoin, nyt tuli yks musa juttu postattua suoraan sille itselleen.
        Nyt tuli sullekin ihan henkilökohtainen vastaus... se edellinen ei kyllä ollut sulle, mihin sä vastasit,... mutt ollos hyvä tästä.

        Mulla ei ole minkäänlaista intressiä edes yrittää syöstä peppupupua pois ykköspaikaltaan.

        Tuo keväinen episodini Nuuskan kanssa (joka jatkui aina kesään saakka) oli nyt vaan sellainen vaihe, joka on jo takana päin. Se nyt vaan piti käydä läpi, vaikka ei se kivaa ollutkaan. Tarkoitukseni ei koskaan ollut kiusata häntä, ainoastaan painostaa erinäisillä tavoilla selvittääkseni hänen todellisen henkilöllisyytensä. Mikä ei kuulu kenellekään, jos ette tiedä.

        Olis kyl kiva jos voitais keskustella useammin mitä tähän saakka. Olet fiksu ihminen.


      • MJTMH kirjoitti:

        Mulla ei ole minkäänlaista intressiä edes yrittää syöstä peppupupua pois ykköspaikaltaan.

        Tuo keväinen episodini Nuuskan kanssa (joka jatkui aina kesään saakka) oli nyt vaan sellainen vaihe, joka on jo takana päin. Se nyt vaan piti käydä läpi, vaikka ei se kivaa ollutkaan. Tarkoitukseni ei koskaan ollut kiusata häntä, ainoastaan painostaa erinäisillä tavoilla selvittääkseni hänen todellisen henkilöllisyytensä. Mikä ei kuulu kenellekään, jos ette tiedä.

        Olis kyl kiva jos voitais keskustella useammin mitä tähän saakka. Olet fiksu ihminen.

        Jumankekka! Oletko sinä nyt nainen vai mies?

        Et kai ole huijannut minua???

        P.s. Olen hetero.


      • MJTMH kirjoitti:

        Mulla ei ole minkäänlaista intressiä edes yrittää syöstä peppupupua pois ykköspaikaltaan.

        Tuo keväinen episodini Nuuskan kanssa (joka jatkui aina kesään saakka) oli nyt vaan sellainen vaihe, joka on jo takana päin. Se nyt vaan piti käydä läpi, vaikka ei se kivaa ollutkaan. Tarkoitukseni ei koskaan ollut kiusata häntä, ainoastaan painostaa erinäisillä tavoilla selvittääkseni hänen todellisen henkilöllisyytensä. Mikä ei kuulu kenellekään, jos ette tiedä.

        Olis kyl kiva jos voitais keskustella useammin mitä tähän saakka. Olet fiksu ihminen.

        Vaihda sininen väri.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vaihda sininen väri.

        Hmmm.... en.


      • MJTMH kirjoitti:

        Hmmm.... en.

        Entä ensimmäinen kysymys? Äkkiä vastaus siihen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Entä ensimmäinen kysymys? Äkkiä vastaus siihen.

        Mies.


      • mikko.poika
        trolli kirjoitti:

        Joo, tuo syklaamin punainen on kyllä hyvä. Mutt tuolla pelkällä värillä sä kyllä jäät kakkoseks peppupupulle, pelkään pahoin! Peppis on näyttänyt muutakin kuin pelkkää väriä, sillä naisella on mitä näytellä ja pokkaa myös tehdä se. Harmaaritari nyt ei varmaan niin väreistä piittaa... kunhan on punaista, sen näköjään sinäkin olet keksinyt. Onnittelut, siitä suorituksesta.

        Miten on, onko Muikkuse kiusaaminen sulta kokonaan nyt unohtunut ja Harmis päässyt ykköseks?
        Huomasin tuossa taanoin ett kaipasit mun kannanottojani... mutt silloin huomattuani sen tokaisu oli aikaa jo kulunut tovin, joten annoin asian silloin olla. Ihan oikeesti... oikeastaan en karttele ketään, mutt Gentsun ketjuihin harvemmin edes reakoin, nyt tuli yks musa juttu postattua suoraan sille itselleen.
        Nyt tuli sullekin ihan henkilökohtainen vastaus... se edellinen ei kyllä ollut sulle, mihin sä vastasit,... mutt ollos hyvä tästä.

        vai et karttele valekukko mikä mies on mikko avopuolisosi


      • MJTMH kirjoitti:

        Mies.

        Oletko nyt ihan varma?

        Tuo pinkkikin...auts.

        Käy räikeänä silmiin.


      • lempeä_herätys
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Oletko nyt ihan varma?

        Tuo pinkkikin...auts.

        Käy räikeänä silmiin.

        Höps, se on ihana.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oletko nyt ihan varma?

        Tuo pinkkikin...auts.

        Käy räikeänä silmiin.

        Tiedoksi vain, että vihreä on väri, josta pidän kaikesta vähiten.

        Mä en jaksa alkaa väittelemään tästä nyt. Pelaan GT Sporttia. Ruoditaan sukupuoltani vaikka myöhemmin.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Höps, se on ihana.

        Kuka sinä sitten olet?

        Nyt te kyllä sekoitatte minut :O


      • MJTMH kirjoitti:

        Tiedoksi vain, että vihreä on väri, josta pidän kaikesta vähiten.

        Mä en jaksa alkaa väittelemään tästä nyt. Pelaan GT Sporttia. Ruoditaan sukupuoltani vaikka myöhemmin.

        Eihän sitä kysytty.

        Muista olla miesmäinen kun/jos keskustelet kanssani.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eihän sitä kysytty.

        Muista olla miesmäinen kun/jos keskustelet kanssani.

        Mitä väliä sillä on millainen olen? Et kuitenkaan uskalla tavata mua. Leikit vain miesten kanssa.


      • MJTMH kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on millainen olen? Et kuitenkaan uskalla tavata mua. Leikit vain miesten kanssa.

        Kyllä minä haluan tietää, kenelle juttelen.

        Miten 'leikkiminen' tapahtuu?


      • NainenRuudunTakaa

        Erinomainen värivalinta.

        Aloittaja kuten moni muukin ätmi on niin pihalla normaalista elämästä, että jos vastaan tulee useampi ihminen joilla on tervehenkinen käsitys ihmisen omasta vastuusta ja oikeudesta omiin rajoihin ja haluihin, niin ei voi olla kyse mistään muuta kuin siitä että kyseessä on sama tyyppi.

        Voi voi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä minä haluan tietää, kenelle juttelen.

        Miten 'leikkiminen' tapahtuu?

        Äärimmäistä flirttailua ilman aikomustakaan edetä pidemmälle.

        Ehkä poikkeustapauksissa olet tavannut jonkun, mutta ihan sama. Yleinen linjasi on vaib leikkiä eikä ottaa minkäänlaisia riskejä kenenkään suhteen.

        Kyllä monet muutkin toimivat samansuuntaisesti, mutta sinä olet viennyt asian aivan äärimmäisyyksiin.


      • MJTMH kirjoitti:

        Äärimmäistä flirttailua ilman aikomustakaan edetä pidemmälle.

        Ehkä poikkeustapauksissa olet tavannut jonkun, mutta ihan sama. Yleinen linjasi on vaib leikkiä eikä ottaa minkäänlaisia riskejä kenenkään suhteen.

        Kyllä monet muutkin toimivat samansuuntaisesti, mutta sinä olet viennyt asian aivan äärimmäisyyksiin.

        Hahhah, varsinainen kommentaattori. Alustava työ on tehtävä tarkkaan.

        Ethän sinä tiedä, millaisia riskejä olen jo ottanut. Olen saattanut jo edetä :D

        Mitäs itse touhuat?


      • MJTMH kirjoitti:

        Äärimmäistä flirttailua ilman aikomustakaan edetä pidemmälle.

        Ehkä poikkeustapauksissa olet tavannut jonkun, mutta ihan sama. Yleinen linjasi on vaib leikkiä eikä ottaa minkäänlaisia riskejä kenenkään suhteen.

        Kyllä monet muutkin toimivat samansuuntaisesti, mutta sinä olet viennyt asian aivan äärimmäisyyksiin.

        Meepäs nyt siihen maasturiis ja ajele vähän ympäriinsä (pari käsijarrukäännöstä jne), että mieles lauhtuu.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Meepäs nyt siihen maasturiis ja ajele vähän ympäriinsä (pari käsijarrukäännöstä jne), että mieles lauhtuu.

        Teen jotakin tuontapaista juuri 700 heppaisilla rata-autoilla virtuaalisesti. Toki ei oo sama asia kuin irl, mutta on se siltikin tosi hauskaa.


      • MJTMH kirjoitti:

        Teen jotakin tuontapaista juuri 700 heppaisilla rata-autoilla virtuaalisesti. Toki ei oo sama asia kuin irl, mutta on se siltikin tosi hauskaa.

        Pääasia ettet mekasta täällä ja syyttele minua palstahurmaajaksi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pääasia ettet mekasta täällä ja syyttele minua palstahurmaajaksi.

        Ok. Rauha.


    • NainenRuudunTakaa

      F.H.L on myös nainen.

      • Ja sinä oletkin mies?


      • NainenRuudunTakaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja sinä oletkin mies?

        Meitä on ainakin 2 tyyppiä, jotka kirjoittavat tuolla nimimerkillä (usein vielä samana iltana), joten sitä kannattaa katsoa normaalin nettikriittisellä silmällä.

        Ensimmäisellä on ne pidemmät analyysit. Näistä lyhyemmistä kommenteista ei useinkaan voi niin helposti tietää.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Meitä on ainakin 2 tyyppiä, jotka kirjoittavat tuolla nimimerkillä (usein vielä samana iltana), joten sitä kannattaa katsoa normaalin nettikriittisellä silmällä.

        Ensimmäisellä on ne pidemmät analyysit. Näistä lyhyemmistä kommenteista ei useinkaan voi niin helposti tietää.

        Voi hyvänen aika. Rekisteröitykää nyt pikku kirppuset kun ei teistä kohta tiedä, kuka helvata on kukakin.


      • NainenRuudunTakaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Voi hyvänen aika. Rekisteröitykää nyt pikku kirppuset kun ei teistä kohta tiedä, kuka helvata on kukakin.

        Musta on hulvatonta huomata kun joku on käynyt trollaamassa nimimerkilläni. Otan sen semmoisena, että kylläpäs joku nyt arvostaa palstaimagoani kun menee sen taa piiloon. Ihan parasta jos kommentti on edes vähän sinne päin, mitä olisin itsekin voinut sanoa. Jos taas ei, niin vieläkin lystikkäämpää.

        En ota tätä palstailua niin vakavasti ja voin sitten toisaalta välillä avautua pitkästikin jos on sellainen fiilis.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Musta on hulvatonta huomata kun joku on käynyt trollaamassa nimimerkilläni. Otan sen semmoisena, että kylläpäs joku nyt arvostaa palstaimagoani kun menee sen taa piiloon. Ihan parasta jos kommentti on edes vähän sinne päin, mitä olisin itsekin voinut sanoa. Jos taas ei, niin vieläkin lystikkäämpää.

        En ota tätä palstailua niin vakavasti ja voin sitten toisaalta välillä avautua pitkästikin jos on sellainen fiilis.

        Tämä kävi kyllä vähän mielessä. :/

        Tälleenhän sitä sotketaan..


    • Vihainen? - Ei ole.

      Feministi? - Ei ole.

      Ilmankos joillakin menee ihmissuhderintamallakin huonosti, kun ei tunnisteta edes yksinkertaisia käyttäytymismuotoja.

      • NainenRuudunTakaa

        Etenkin nainen39vee on ihailtavan pitkämielinen.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Etenkin nainen39vee on ihailtavan pitkämielinen.

        Samaa mieltä. Maltillinen.

        Kuten NainenRuudunTakaakin.

        Lempeässäherätyksessäkin on jotain samansuuntaista. Mutta en hirveästi huomaa yhtäläisyyksiä MJTMH:aan. Tuskin n39 tai NRT viitsisi kiusata Muikkusta. Ei oikein sovi kuvaan.

        Sen olen kyllä pistänyt merkille, että LempeäHerätys kommunikoi erityisesti todellavaikeeta-kanssa ja NainenRuudunTakaa MJTMH-kanssa. Sattuma, ehkä. Nainen39vee taas lähestyy sujuvasti lähes kaikkia. Mutta niinhän se on, että monet kirjoittajat etsiytyvät tietynlaisten kirjoittajien/kirjoitusten pariin.

        Niin, enkä ole mitään erityisen feminististä tai vihamielistä huomannut näiden naiskirjoittajienkaan kommenteissa.


      • NainenRuudunTakaa
        elisakettu kirjoitti:

        Samaa mieltä. Maltillinen.

        Kuten NainenRuudunTakaakin.

        Lempeässäherätyksessäkin on jotain samansuuntaista. Mutta en hirveästi huomaa yhtäläisyyksiä MJTMH:aan. Tuskin n39 tai NRT viitsisi kiusata Muikkusta. Ei oikein sovi kuvaan.

        Sen olen kyllä pistänyt merkille, että LempeäHerätys kommunikoi erityisesti todellavaikeeta-kanssa ja NainenRuudunTakaa MJTMH-kanssa. Sattuma, ehkä. Nainen39vee taas lähestyy sujuvasti lähes kaikkia. Mutta niinhän se on, että monet kirjoittajat etsiytyvät tietynlaisten kirjoittajien/kirjoitusten pariin.

        Niin, enkä ole mitään erityisen feminististä tai vihamielistä huomannut näiden naiskirjoittajienkaan kommenteissa.

        Mä ja lempeä ollaan jaksettu vääntää todellavaikeetalle. Mulla takana on se, että tyyppi muistuttaa niin paljon nörttipoikia, joita olen tuntenut elämäni aikana niin paljon ja kommentteihin ei tuu takas naisvihaista paskaa.

        Ja MJTMH taas sanoo monesti sen, mitä itse tahtoisin just rajoista, vastuusta jne. Ja hyvä että miehenä sanoo, vaikka sukupuolta sitten epäillään.

        Mut ja n39:n erottaa siitä, että oonhan mä lyhytpinnaisempi ja kipakampi. En jaksa samalla tavalla vääntää rautalankaa siitä mitkä on terveissä suhteissa ihmisten rajat. Ja molempien meidän nikeillä kans trollataan välillä.

        Mä katon aika valkoivasti mitä luen ja mihin vastaan. Palstavakkariätmijuttuja en yleensä jaksa tai lähteä mukaan jo monta kertaa nähtyihin vääntöihin.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Mä ja lempeä ollaan jaksettu vääntää todellavaikeetalle. Mulla takana on se, että tyyppi muistuttaa niin paljon nörttipoikia, joita olen tuntenut elämäni aikana niin paljon ja kommentteihin ei tuu takas naisvihaista paskaa.

        Ja MJTMH taas sanoo monesti sen, mitä itse tahtoisin just rajoista, vastuusta jne. Ja hyvä että miehenä sanoo, vaikka sukupuolta sitten epäillään.

        Mut ja n39:n erottaa siitä, että oonhan mä lyhytpinnaisempi ja kipakampi. En jaksa samalla tavalla vääntää rautalankaa siitä mitkä on terveissä suhteissa ihmisten rajat. Ja molempien meidän nikeillä kans trollataan välillä.

        Mä katon aika valkoivasti mitä luen ja mihin vastaan. Palstavakkariätmijuttuja en yleensä jaksa tai lähteä mukaan jo monta kertaa nähtyihin vääntöihin.

        No mun mielestä olette hyviä kirjoittajia kaikki. Hienoa kun olette mukana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe