Hei
Olin tänään estekisoissa. Kun odottelin radalla omaa vuoroani kun edellinen ratsukko oli radalla. Olin vahingossa ratsukon tiellä uusinassa. En siis ollut pahasti tiellä vaan olin vähän siinä kun ratsastaja teki tosi tiukkoja teitä olin vähän siinä reiteillä. Kun olin suorittanut oman ratani niin mut pyydettiin tuomaritorniin ja kuittaisin virheeni. Kun olin tullut tuomaritornista. Se ratsastaja jonka tiellä olin ollut tuli huutamaan mulle kun olin hänen tiellään ja mulla oli aivan itku kurkussa kun olen aika herkkä ihminen. Mutta tämä ratsukko jonka tiellä olin voitti koko luokan ja hänen Instagram päivityksessä valitettiin siitä ettei ihmiset osaa väistää. Mua on kisojen jälkeen koko ajan sellainen tunne että en osaa väistää muita ja olen mokannut tooooosi pahasti. Tarvitsisin vinkkiä miten saisin sen tunteen pois. En siis sijoittunut jos olisin känyt antamassa minun ruusukeeni tälle ratsukolle. Nimittäin se tuntui siinä tapuksessa oikealle.
Moka kisoissa
Lassiponi
0
215
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat321348Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691105- 105965
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43943- 66775
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56749- 42746
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117735Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302676- 29655