Tapasin netissä runoilevan miehen. Aikamme viestiteltyämme pyysin tapaamista. Monen houkuttelun jälkeen uskalsi tulla. Olimme kahville menossa. Kaikki etikettivirheet kävivät toteen. Halasi tavatessamme. Ei maksanut kahviani. Itse ei ottanut mitään. Ei istinut pöydässä vastapäät vaan tuli vierelle. Puhui päälle. Kimakka nauru. 10min. lopuksi antoi käärön lahjaksi kun läksimme. Inhotus. Toimimaton tekokukka eli Ledruusu joka sai kyydin roskiin. Tapailin myötätunnosta jonkin aikaa. Kipinää ei syttynyt säälin sijaan. Kävi ilmi asuu maalla 82v. äidin kanssa alkeellisessa talossa. Vsin kylmä vesi tulee sisään ja sauna lämpiää kerran viikossa. Likainen olemus. Huonot rikkinäiset ja likaiset vaatteet ja resuinen olemus.. varmaan kiltti mies mitta ei jaksa kun ei pysty.....
.
Vanhapoika toiseltaaikakaudelta
9
413
Vastaukset
- psykolokiÄlä sure, mutta et saa parempaakaan. 
- MistäitseoletkotoisinMitä pahaa halaamisessa on? Muutenkin aloituskommentista käy hyvin selville, että aloittajalla on paljon omia ongelmia, joille runoilijamies ei mahtaisi mitään. - lkjkfsdklfkldNimenomaan, aloittajasta tulee mielikuva että on suvaitsematon, pinnallinen, muista aina vikoja etsivä ja itse itseään täydellisenä pitävä prinsessa. Ei jatkoon. 
 Vai muka toiselta aikakaudelta, kyllä on ahdasmielinen ja kapea muotti elämälle jos luulee että tänä päivänä kaikki asuu kaupungissa ja vanhukset ovat jossain vanhainkodissa. Mistähän johtuu sekin että maaseudulla vanhemmistaan kotona huolehtivat ihmiset ovat aina miehiä, naisia ei maalla näy ollenkaan, vierittävät vastuut ja velvollisuudet aina muiden niskoille ja itse vaan aina huvittelevat, sitten ihmettelevät jos miehistä ei löydy heidän pinnallisia vaatimuksiaan vastaavia henkilöitä.
 Itse en asu maalla mutta en siltikään halua tapailla naisia, en jaksa kuunnella mitä vikoja itsestäni löytyy vaikka nainen itsekin olisi vaan tavallinen arkiharmaa pirkko.
- YmmärrysuupuuJos ei nyt ihan noinkaan, mutta toisten ihmisten ja heidän elämäntarinoidensa ymmärtämisessä ja käsittämisessä on suurimmalla osalla tyypeistä vielä paaaljon tekemistä, ajattelua ja opettelua. 

- ei_tunnevammaista_naistaJuu, itsekin sinkkuna pidin sellaista periaatetta, että jos nainen ei halua arvostaa hellää halaustani, niin sellainen tunnevammainen nainen kadotkoon omille teilleen, eli kiinnostus loppuu tuohon halihaluttomuuteen. 
 No, vaimo piti sitten etsiä ulkomailta, Suomesta kun on erittäin vaikeaa löytää sellaista sinkkunaista, jolla ei olisi jonkinlaista tunnevammaisuutta jo valmiiksi.
- kdsjkkjdlkdflMinkäs sille voi jos on moniaita tuhansia vuosia vanha setä niin eihän sitä hetkeässä opi aina uuden vuosituhannen tavoille... 
- ennen.oli.kaikki.paremmi80-luvulla kaikki oli paremmin. Olen mieluummin yksin kuin taivun nykyajan ala-arvoisiin arvoihin. - EiollutVoisitko valaista noita "nykyajan ala-arvoisia arvoja". Mitähän ne lienevät? Etteivät vain itsenäisiä ja omilla aivoillaan ajattelevia naispuolisia henkilöitä. 
- isjgerijp349wesEiollut kirjoitti:Voisitko valaista noita "nykyajan ala-arvoisia arvoja". Mitähän ne lienevät? Etteivät vain itsenäisiä ja omilla aivoillaan ajattelevia naispuolisia henkilöitä. Mm. kaikenlaiset some-ylilyönnit, miesten järjestelmällinen mustamaalaaminen, telkkariohjelmat ja -mainokset alatyylisiä, jne. 
 Naiset kyllä osasivat ajatella ja olla itsenäisiä ennenkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424895
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161683
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011413
- 1521311