Paljon suurempi ihmisoikeusongelma Suomessa ovat nje noin 300 000 kroonisessa puutteessa elävää miestä. Inceleiden määrä perustuu omaan arviooni.
Miksi homojen oikeuksista vaahdotaan?
9
104
Vastaukset
Homojen oikeuksilla parannetaan myös ätmien oikeuksia, koska ätmi ei kuulu "perus jätkiin". Jos ei kuulu "perus jätkään", on joku "muu jätkä". Pahimmillaan luullan homoksi. Hyvä, että homoilla on nykypäivänä erityisen hyvä suojelu.
- wanhaämmä
Vasen käsi, oikea käsi, näppylähanska, tummeli...
Kädettömyys on paha ongelma. 300 000? - pillujen--asiantuntija
Asian ajamista ei ainakaan edistä, että heittää jotain lukuja hatusta.
Homot tykkää huomiosta ja uhriutumisesta.
Niillä on samat oikeudet kuin muillakin.
Eihän normi-ihmiset ees tietäis niiden seksuaalisesta suuntautumisesta jos ne ei tulis hyppimään silmille..Homoa ja lesboa ei välttämättä pysty tunnistamaan, jos ei itse kerro. Olen törmännyt naisiin, jotka kertovat seurustelevansa keskenään, vaikka aluksi luulin heitä vain kavereiksi. Itse olin aluksi kiinnostunut, joten tottakai oletin, että se "paremman näköinen" on hetero. Ok, voihan seurusteleva naispari olla bi-seksuaalejakin.
- Vaahtopää
Homojen oikeuksista pitää vaahdota niin kauan, että ne toteutuvat. Ihmisoikeuskysymykset vaativat usein "vaahtoamista".
- Pikkukalle2.5cm
Kuka välittää meirän pienimunasten oikeuksista?
Ätceleiden ongelmia ei pysty ratkomaan muu kuit ätceli itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725