Palstalla romantiikkaa?

Amor.Heikkinen

Onko palstalla romantiikkaa ilmassa? Uusia pareja, ihastusta, rakkautta? ;)

41

472

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heisäjätkänomakulta

      No mulla on ainakin romanttisia ajatuksia paljonkin, mutta ei liity palstalaisiin.

      Rakastan omaa naista jo niin paljon, että sillä tunteella voi pilkkoa puolen metrin halkaisijaltaan olevia petäjiä kuin hammastikkuja.

      Ponsse muuten kysyi jopa konsultaatiota. Pitää poikaVigreenille rimpauttaa huomenna.

      • ykskaksyhtäkkiävaan

        Älä soita sille. Sillä on äkäinen nainen. Näytti mulle kerran keskisormea.


      • Kauppakannattaaaina
        ykskaksyhtäkkiävaan kirjoitti:

        Älä soita sille. Sillä on äkäinen nainen. Näytti mulle kerran keskisormea.

        Sitä suuremmalla syyllä. Nössöille miehille voi myydä vaikka mitä!


    • Minulla ilmas on päinvastaista, sillä päätin hylätä naisystävän, joka ilmoitti, että en saa tulla käymään hänen uuteen asuntoonsa, tapaamisemme piti tapahtua kahvilassa sillon tällöin ja sitten hän ei enää vastannut puhelinsoitteluihini. Päätin, että hän ei ole ystäväni ellei pyydä anteeksi. Mutta toisaalta nyt etsii tosissaan uutta naisystävää ja mahdollista tyttöystävää, vaikka vielä edellisenä päivänä oil sitä mieltä, että sellaista en etsi. Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan? Ehkä tiedossa on jonkun toisen kanssa jotain romantiikkaa?

      • Romantisoitko

        Kyse onkin tapaamisista, eikä parisuhteesta. Miten romantiikasta voisi puhuakaan, jos ei toista vielä tunne?


      • Romantisoitko kirjoitti:

        Kyse onkin tapaamisista, eikä parisuhteesta. Miten romantiikasta voisi puhuakaan, jos ei toista vielä tunne?

        Kenties olen tavannut sen naisen jo? Olen jutellut lähi viikkojen aikana muutaman nuoren naisen kanssa. Romantiikkaa voi olla se, että meinaan olla hänen rinnallaan ystävänä vuosia ilmeisesti. On jotain jatkuvuutta ja kenties jotain voi kehittyä siinä sivussa. Oikeastaan yksi nainen on käynyt luonani ja tapaan hänet viikon päästä sunnuntaina. Todennäköisesti tunnemme toisemme vuosia ja liikumme samoissa piireissä. Ystäväpiirimme on osin yhteinen ja joskus saatamme tosissaan ihastua toisiimme ja sillon romantiikka voi kukkia?


      • trolli

        Sä olet oikea venkula, valtakuntaakin vedätät... ihan miten tahdot "ystävänä" ja ymmärtäjänä.
        5 min. sitten se tohtoriksi lukeva ystäväsi saapui luoksesi ja teillä oli paljon juteltavaa, " joten hyvää yötä vatakunta... palaan tänne palstalle vasta joulukuussa! Nyt olet tänne jo postannut tarinaa.

        Hankitko sinä "uskossa oleva kristitty mies", materiaalia tulevaa kirjaa varten, vai miksi kusetat täällä herkkäuskoisempia yksilöitä?
        Sinähän loikit kuin pupujussi palstalta toiselle ja tarinointi jatkuu... herttaista, hyvin herttaista.

        Mutt aina on joku, joka näkee lävitsesi... enkä mä tarkoita "taivallisia voimia", joihin vedoten sä uit pahaa aavistamattomien yksinkertaisten liiveihin... kristittynä uskovaisena. (mukamas)

        Silloin "sinisenä enkelinä" sä vedätit konnaakin nokasta, se oli vain humoristista munsta silloin, mutt kun sulla on noita rooleja vähän turhan paljon ja ... mä en tykkää ettn käytät "harlekiinin osaa hyväksesi"... Mä olen sua ennenkin varoittanut, kesysti. Nyt ihan tosi lopeta tuo kusetuksesi, kaikkien ego ei ole yhtä vahva kuin konnan, joka vain täälläkin naureskeli, mutt miltä se oikeesti tuntuu tulla vedätetyksi... on kuules ihan toinen asia!


      • trolli kirjoitti:

        Sä olet oikea venkula, valtakuntaakin vedätät... ihan miten tahdot "ystävänä" ja ymmärtäjänä.
        5 min. sitten se tohtoriksi lukeva ystäväsi saapui luoksesi ja teillä oli paljon juteltavaa, " joten hyvää yötä vatakunta... palaan tänne palstalle vasta joulukuussa! Nyt olet tänne jo postannut tarinaa.

        Hankitko sinä "uskossa oleva kristitty mies", materiaalia tulevaa kirjaa varten, vai miksi kusetat täällä herkkäuskoisempia yksilöitä?
        Sinähän loikit kuin pupujussi palstalta toiselle ja tarinointi jatkuu... herttaista, hyvin herttaista.

        Mutt aina on joku, joka näkee lävitsesi... enkä mä tarkoita "taivallisia voimia", joihin vedoten sä uit pahaa aavistamattomien yksinkertaisten liiveihin... kristittynä uskovaisena. (mukamas)

        Silloin "sinisenä enkelinä" sä vedätit konnaakin nokasta, se oli vain humoristista munsta silloin, mutt kun sulla on noita rooleja vähän turhan paljon ja ... mä en tykkää ettn käytät "harlekiinin osaa hyväksesi"... Mä olen sua ennenkin varoittanut, kesysti. Nyt ihan tosi lopeta tuo kusetuksesi, kaikkien ego ei ole yhtä vahva kuin konnan, joka vain täälläkin naureskeli, mutt miltä se oikeesti tuntuu tulla vedätetyksi... on kuules ihan toinen asia!

        Hyvää yötä, sillä tosissaan palaan tänne vasta päivää ennen jouluaattoa tänne. En kuseta täällä ketään valtakuntaa vaan yritän tarjota hänelle jutteluseuraa ja koettaa ymmärtää hänen juttujaan ihan tosissani. Tosissaan kirjoittelen Jeesus-juttuja luterilaisuus puolella.


    • Ei ole. Olemme pakkashorteessa eli kohmettuneina.

      • helmiä_sioille

        Hetken oli tarjolla, mut sit mä pilasin sen... :D


      • Kyllä täällä on ollut romantiikkaa. Yksi kertoi vuonna 2016 sen, kuinka Joensuussa kosi tyttöystäväänsä ja tämä vastasi myöntävästi jossain ravintolassa. Minusta "Tähänsekaappi" kirjoittajan juttu oli erittäin romanttinen ja hänen tarinansa tunteistaan Joensuussa asuvaa tyttöystävää kohtaan. Minusta hänen tarinassansa kosinnasta oli erittäin romantista. Hän ei ollut sinkut-palstalla ainakaan pakkashorteissa! :)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Hetken oli tarjolla, mut sit mä pilasin sen... :D

        Plääh...

        äläpäs nyt.

        En ota sua ens yöks samaan täkkiin.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Plääh...

        äläpäs nyt.

        En ota sua ens yöks samaan täkkiin.

        Ottaisit, jos olisit lähempänä... :D


      • helmiä_sioille
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Kyllä täällä on ollut romantiikkaa. Yksi kertoi vuonna 2016 sen, kuinka Joensuussa kosi tyttöystäväänsä ja tämä vastasi myöntävästi jossain ravintolassa. Minusta "Tähänsekaappi" kirjoittajan juttu oli erittäin romanttinen ja hänen tarinansa tunteistaan Joensuussa asuvaa tyttöystävää kohtaan. Minusta hänen tarinassansa kosinnasta oli erittäin romantista. Hän ei ollut sinkut-palstalla ainakaan pakkashorteissa! :)

        Sä et tunnistais romantiikkaa, vaikka kompastuisit siihen tuhansia kertoja tunnin sisällä.... :D


      • trolli
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Ottaisit, jos olisit lähempänä... :D

        No, nyt mulle nauru kelpaa... Romeo itse ... päää!


      • helmiä_sioille
        trolli kirjoitti:

        No, nyt mulle nauru kelpaa... Romeo itse ... päää!

        Ei millään pahalla, mut sua en viereeni ottaisi... :)


      • trolli
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Ei millään pahalla, mut sua en viereeni ottaisi... :)

        Katsotaan naurattaako sua sitt kun tajuat... mitä mä nauran. Joo Gentsu, ei meistä koskaan paria saisi, kaks joiden maailman kuva on täysin toisistaan poikkeava. Siitä voidaan olla samaa mieltä.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ei millään pahalla, mut sua en viereeni ottaisi... :)

        älä oo julma "helmipoju" ;) taidat vihata pinkkejä hunajaa tihkuvia fiiliksiä ja lässytyksiä:D


      • rollit
        trolli kirjoitti:

        Katsotaan naurattaako sua sitt kun tajuat... mitä mä nauran. Joo Gentsu, ei meistä koskaan paria saisi, kaks joiden maailman kuva on täysin toisistaan poikkeava. Siitä voidaan olla samaa mieltä.

        peukut tälle :)
        uusi palstapari syntynyt :D
        <3 pus


      • helmiä_sioille
        peppupupu kirjoitti:

        älä oo julma "helmipoju" ;) taidat vihata pinkkejä hunajaa tihkuvia fiiliksiä ja lässytyksiä:D

        En mä oikeastaan vihaa mitään. Mun kans saman peiton alle pääseminen ei ole vaan enää yhtä helppoa kuin joskus reilu 20 vuotta sitten. Minusta on tullut vanhempana vaan aika valikoiva ja nirso... :D


      • yybee
        helmiä_sioille kirjoitti:

        En mä oikeastaan vihaa mitään. Mun kans saman peiton alle pääseminen ei ole vaan enää yhtä helppoa kuin joskus reilu 20 vuotta sitten. Minusta on tullut vanhempana vaan aika valikoiva ja nirso... :D

        Maailman omahyväisin ryssä = Genio.Mente :D


      • helmiä_sioille
        peppupupu kirjoitti:

        älä oo julma "helmipoju" ;) taidat vihata pinkkejä hunajaa tihkuvia fiiliksiä ja lässytyksiä:D

        Mut tästä Peppis diggaa. Wayne ja Martin samaa virttä veisaamassa... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=b6yjcK0lqWs


      • Sinäkinbrutukseni

      • helmiä_sioille

    • flowersreally

      Kauhee sutina. Pelaan jalkapeliä itseni kanssa.

    • Romantiikkaa..mitä se on,jotain syötävää? Kuulostaa ihan siirappiselle : p

      • trolli

        Olis uuniomenia, vanilja jädellä.... vaahterasiirappia ehkä löytyy vielä kaapista pikkasen.
        Onks tarpeeks makeeta? Pujis saattais ainakin sortua... uskoisin, hän on makean perso!
        Syö niitä rähmämunkkejakin... yök!
        Siis berliininmunkkeja ne muistaakseni ovat oikeesti, sellaisia tahmeroita!


      • trolli kirjoitti:

        Olis uuniomenia, vanilja jädellä.... vaahterasiirappia ehkä löytyy vielä kaapista pikkasen.
        Onks tarpeeks makeeta? Pujis saattais ainakin sortua... uskoisin, hän on makean perso!
        Syö niitä rähmämunkkejakin... yök!
        Siis berliininmunkkeja ne muistaakseni ovat oikeesti, sellaisia tahmeroita!

        Berliininmunkkejakin on erilaisia, jotkut niistä todellakin ovat rähmäisiä


    • Tulevalle viikolle luvattiin lämpöä jopa 16, tuollainen lämpö voi saada hormoonit hyrräämään

    • Nuuska on ihastunut mun pinkkiin ulkoasuun. Käy ilmi siitä, että hän ujostelee ja välttelee minua :D

      • Kaikki saa tuosta migreenin. Järkyttävää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kaikki saa tuosta migreenin. Järkyttävää.

        No täähän on melkeen tuon oman vihreäsi vastaväri, joten ymmärrän kyllä järkytyksesi.


      • MJTMH kirjoitti:

        No täähän on melkeen tuon oman vihreäsi vastaväri, joten ymmärrän kyllä järkytyksesi.

        Näytämme kaameilta yhdessä. Silmiä särkee.

        Tee jotain hyvä mies.


      • MJTMH kirjoitti:

        No täähän on melkeen tuon oman vihreäsi vastaväri, joten ymmärrän kyllä järkytyksesi.

        Jum.lauta, palsta näyttää lokakuussa joulukuuselta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Näytämme kaameilta yhdessä. Silmiä särkee.

        Tee jotain hyvä mies.

        Olemme kuin kaksi marjaa. Kypsä ja raaka :D


      • MJTMH kirjoitti:

        Olemme kuin kaksi marjaa. Kypsä ja raaka :D

        Mieluummin se sininen, jäätynyt.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mieluummin se sininen, jäätynyt.

        No enmä nyt mikään Frozenin Elsa haluu olla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mieluummin se sininen, jäätynyt.

        Tai Victor Jämes Batman & Robinista.


      • Vanishgold

        Sua nyt välttelee paskatahrakin!


      • Vanishgold kirjoitti:

        Sua nyt välttelee paskatahrakin!

        Pysyypähän paikat puhtaana.


    • helmiä_sioille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe