Etsitään reipasta nuorta henkilöä au pairiksi Ranskan Strasbourgiin joulukuun 2018 tai viimeistään tammikuun 2019 alusta lähtien. Perhe on suomalainen ja siihen kuuluu äiti, 10-vuotias poika sekä kaksi pientä koiraa. Au pairin tehtäviin kuuluu lapsen auttaminen koulutehtävissä (lapsi käy suomalaista etäkoulua), koirien ulkoiluttaminen päivällä sekä pienet kotitaloustyöt. Vapaata on viikonloput sekä kaikki äidin loma-ajat. Au pair saa oman huoneen, puhelimeen ranskalaisen sim-kortin sekä taskurahaa 350 euroa kuukaudessa.
Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää! Myös nykyinen, pitkäaikainen au pairimme on valmis kertomaan omia kokemuksiaan elämästä meidän perheessämme.
[email protected]
Au pairiksi Strasbourgiin
aupairiksiranskaan
2
213
Vastaukset
- Rukka
Hei!
Kelpaisiko hieman vanhempi? Odotan vastausta Italiasta, mutta jos se on kielteinen, niin olen käytettävissä. Lähetän esittelyn sähköpostiin. Ratkaisu on nyt päivien kysymys.
Terveisin Leena Sihvola - aupairiksiranskaan
Paikka on tällä erää täytetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575765
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263554- 792492
- 372049
- 331842
- 421809
- 1041730
- 211616
- 271472
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371388