vielä jos et kerran enää halua mua nähdäkään? :/
Miksi sä kirjoittelet tänne
56
1063
Vastaukset
- Vääräkäsitys
Kyllä tämä ainakin haluais. Ainakin sitä nähdä.
- totuuttavain
Olisin halunnut nähdä häntä, mutta kun hän valehteli koko niin se vei pohjan kaikelta luottamukselta.
- Ehkätiedänehkäen
Eihän täällä voi tietää onko joku valehdellut. Eihän täällä tiedä sitäkään onko totta puhunut.
- Ihanirl
Ehkätiedänehkäen kirjoitti:
Eihän täällä voi tietää onko joku valehdellut. Eihän täällä tiedä sitäkään onko totta puhunut.
Mutta hei oikeesti.
Ihanirl kirjoitti:
Mutta hei oikeesti.
Kuka on valehdellut IRL?
Onko valehtelija mies vai nainen?
Mistä on valehdellut?
Minua et ainakan ole voinut saada valheesta kiinni IRL, koska puhun ja kirjoitan totta itsestäni
- asun siellä missä kerronkin (väestörekisteritiedoista näkyy)
- olen lapseton (väestörekisteritiedoista näkyy)
-olen kouluttautunut kuten kerronkin (oma opintopolku-rekisteristä näkyy)
- olen naimisissa (väestörekisteritiedoista näkyy)
- toinen vanhempani kuoli useita vuosia sitten( väestörekisteritiedoista näkyy)
Mitään oleellista en ole kertonut itsestäni tai tilanteestani väärin tai totuutta muunnellen.
- vähemmällä
No kun en tiedä tilanteen laatua. Vapaa, varattu, kiinnostunut, ei kiinnostunut, on paikalla mistä syystä, onko edes. Ensimmäinen viesti tälle pävälle. Tämä naiselle.
Silloin pitää käyttää realistisia kanavia, kuten
-soittamista,
-tekstiviestejä,
-sähköpostia jne
- miksikirjoitellaan
Sepä ei taida ap sulle kuulua paljon paskaakaan.
Aivan. Jokainen kirjoittelee itsestään, ja kaivatulleen, mitä kirjoittelee.
Jokainen tietää omat syynsä kirjoitella, tai lukea palstaa,
eikä niitä tarvitse sivullisille, tai oikeastaan kenellekään, selitellä.
- hrj
Mut helppo nähdä. Meenpä taas lähi huoltikselle"kahville" kaakaolle.
Eipä teistä ole kuin anonyyminä vittuilee. Sit meen lidlii ja ostan "3 olutta" ykkös olutta.
Meenpä nyt.
Siltikin minä ja Metsäketo ollaan yhdenvertaisia Suomen lain edessä. Vääriä luuloja minusta:
1. En voi olla naimisissa, koska pidin tyttönimeni. (Olen naimisissa, vaikka pidin tyttönimeni.)
2. Jos olen naimisissa, minulla on pitänyt olla häät. (Ei, minut vihittiin maistraatissa.)
3. Minulla on lapsia. (Ei ole.)
4. Olen steriili. (Ei, vaan mieheni on.)
5. Mieheni ja minä jaamme samat uskonnolliset ja poliittiset näkemykset. (Emme jaa.)
6. Minua kosittiin romanttisesti. (Jos sairaalan käytävä on romanttinen paikka, niin sitten kyseessä oli romanttinen paikka. En itse ollut potilas, vaan omainen.)
7. Rakastan puolisoani. (Luultavasti. Ainakin arvostan hänen LUOTETTAVUUTTAAN, REHELLISYYTTÄÄN ja VAKAATA luonnettaan.)
8. Poltan tupakkaa. (En ole koskaan tupakoinut.)
Luuloja, luuloja, luuloja, ja hyvin vähän eksaktia tietoa. (Ja mikä pahinta näitä luuloja vielä levitellään tietoina tyyliin: Ei se mitään naimisissa voi olla...Pakkohan sillä on ollu olla kirkkohäät...Täytyyhän sen tupakoida, jos se ei paheksu sitä. Ja vaikka mitä höpölöpöä.)- ÄläSelitä
Kuule naikkonen, miksi luulet että kaikki viestit on sulle? Itse käskit jättää rauhaan.
Taas vääriä luuloja:
1.Olen jo kertonut, etten LUULE, että kaikki viestit olisivat minulle.
Vastaan mahdollisimman moniin viesteihin, jos joku niistä olisi minulle. Mitä useampaan viestiin vastaan tällä anonyymipalstalla, jossa tunnisteita ei käytetä, sitä varmemmin joku vastaukseni osuu kaivatulleni.
2. En vastaa edes kaikkiin viesteihin. On vaikka kuinka monia ketjuja, joissa oheista nimimerkkiäni ei näy, ja joihin en ole kirjoittnut.
3. En ole mikään "naikkonen". Olen viettänyt koko aikuisikäni, 2 pitkässä perättäisessä parisuhteessa, FYYSISESTI uskollisena.
(Naikkonen on nainen, joka liehuu irtosuhteesta toiseen, kaunistellen ilmaistuna "villi sinkku"/ "menevä sinkku")"Äläselitä" oletko puolijohdemies?
Totta on, ettemme ole vuosiin tavanneet.
Itsehän kirjoitit, että sinulla on uusi ihmissuhde,
ja etteivät asiani kuulu sinulle. (Kirjoitit näin yksityisessä sähköpostiviestissä, jonka minulle lähetit. Minulla on kyllä sekin viesti tallella.)
Miksi ihmeessä haluaisin sen jälkeen nähdä sinut "semiconductor"?
Olulaistuneelle miehelle.
- aitoriitta
Olet aivan oikeassa ja todellakin haluaisin lopettaa kommunikoinnin. Ehkä kuitenkaan ei vielä ole sen aika? Haluaisin keskittyä omaan perhe-elämääni täysillä ja unohtaa kaiken muun. Toivon, että sen aika tulee pian.
- Sitätoivonitsellenikin
Ota koppalakki päästä äläkä kirjoita tänne enään.
Saat rauhan..
Taas vääriä luuloja:
1.Olen jo kertonut, etten LUULE, että kaikki viestit olisivat minulle.
Vastaan mahdollisimman moniin viesteihin, jos joku niistä olisi minulle. Mitä useampaan viestiin vastaan tällä anonyymipalstalla, jossa tunnisteita ei käytetä, sitä varmemmin joku vastaukseni osuu kaivatulleni.
2. En vastaa edes kaikkiin viesteihin. On vaikka kuinka monia ketjuja, joissa oheista nimimerkkiäni ei näy, ja joihin en ole kirjoittnut.
3. En ole mikään "naikkonen". Olen viettänyt koko aikuisikäni, 2 pitkässä perättäisessä parisuhteessa, FYYSISESTI uskollisena.
(Naikkonen on nainen, joka liehuu irtosuhteesta toiseen, kaunistellen ilmaistuna "villi sinkku"/ "menevä sinkku")
Ja kerropa kenen minä olen käskenyt jättää itseni rauhaan, ja kenen en?
Tiedätkö sinä edes? Vai huuteletko sivusta vain omia luulojasi?Luuleeko joku minua "aitoriitaksi"?
- Ei, en ole hän. Meillä ei taida olla juuri muuta yhteistä, kuin, että hänkin on varattu. ("Aitoriitalla" taitaa olla lapsia. Minulla ei ole.)
En ole myöskään tarja.
(Ei minulla ole niitä polkkatukkaa, silmälaseja eikä jakkupukuakaan.)- Kunetitseälyä
Timolla on tietona nämä syytöksedi. Pakkohoidossa olet kohta.
Kunetitseälyä kirjoitti:
Mitkä ihmeen "nämä" syytöksesi?
Ei ole mikään syytös, vaan faktaa, etten kirjoita
- nimimerkeillä Tarja tai
-"aitoriitta"
Mihinkähän pakkohoitoon, ja millä valtuuksilla, sinä minut noiden totuuksien pohjalta määräät?Kunetitseälyä kirjoitti:
Oletko "puolijohdemies"?
Itse kerroit yksityisessä sähköpostiviestissäsi olevasi varattu, ja että asiani
eivät siksi kuulu enää sinulle.
Jos olet oululaistunut nuoruudenrakkauteni,
niin, mitä ihmettä kommentoit täällä enää viestejäni?
Yksityisessä sähköpostiviestissähän kerroit minulle,
etteivät HUOLENI ja MURHEENI kosketa, koske eivätkä
kiinnosta sinua enää millään tavalla.
Olulaistunut mies, katkeruudestako sotket viestintääni palstalla,
vaikka yksityisesti ilmoitat, etteivät huoleni ja kuulumiseni kiinnosta.
Tämä viesti oli oululaistuneelle miehelle!- Herjaajalle
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Mitkä ihmeen "nämä" syytöksesi?
Ei ole mikään syytös, vaan faktaa, etten kirjoita
- nimimerkeillä Tarja tai
-"aitoriitta"
Mihinkähän pakkohoitoon, ja millä valtuuksilla, sinä minut noiden totuuksien pohjalta määräät?Syytöksiäsi ja herjaamisia on ikäväpalsta täynnä hänestä sinun toimestasi ja hänen perhesuhteistaan tietoa, joka ei kuulu palstalle.
Arvaa kiinnostaako ketään, kuka olet ja poltatko vai yms.
Ketään täällä ei kiinnosta. Et herätä sympatiaa, ainoastaan vastenmielisyyttä. - Olennainenvain
Oletko "puolijohdemies"?
Itse kerroit yksityisessä sähköpostiviestissäsi olevasi varattu, ja että asiani
eivät siksi kuulu enää sinulle.
Jos olet oululaistunut nuoruudenrakkauteni,
niin, mitä ihmettä kommentoit täällä enää viestejäni?
Yksityisessä sähköpostiviestissähän kerroit minulle,
etteivät HUOLENI ja MURHEENI kosketa, koske eivätkä
kiinnosta sinua enää millään tavalla.
Olulaistunut mies, katkeruudestako sotket viestintääni palstalla,
vaikka yksityisesti ilmoitat, etteivät huoleni ja kuulumiseni kiinnosta.
Tämä viesti oli oululaistuneelle miehelle!En ole johdemies.
Olennainenvain kirjoitti:
En ole johdemies.
Taidat olla mies, koska kirjoitit
olen "nainenvain"!
Kuka nainen aliarvioisi omaa sukupuoltaan
käyttämällä tuollaista nimimerkkiä.
Enkä ole kertonut kenestäkään mitään tietoa,
jota ei olisi tehnyt JULKISEKSI joku muu,
esim. julkisella FB-sivulla.- Olennainenkyllä
olen "nainenvain"!
esim. julkisella FB-sivulla.Kyllä minä olen nainen. Vain on perässä siksi, että "olennainen" on käytössä ja jotain oli lisättävä. En aliarvioi sukupuoltani, olen ylpeä naiseudestani ja sukupuolestani, heteroudestani ja äitiydestäni. Sinulla on tapana tehdä ihmeellisiä päätelmiä.
Onko sinulla aina yhtä vaikea uskoa lukemaasi tai muutenkin näet asioissa aina muuta kuin ne on? - Olennainenkyllä
olen "nainenvain"!
esim. julkisella FB-sivulla.Sinä olet julkistanut Timosta tietoja ja riepotellut niitä härskisti ja alatyylisesti palstalla, Timon fb-profiilista ei käy ilmi hänen perhesuhteensa, firmansa tai mikään muukaan, millä olet tällä palstslla mällännyt.
Olet etova. Olennainenkyllä kirjoitti:
Sinä olet julkistanut Timosta tietoja ja riepotellut niitä härskisti ja alatyylisesti palstalla, Timon fb-profiilista ei käy ilmi hänen perhesuhteensa, firmansa tai mikään muukaan, millä olet tällä palstslla mällännyt.
Olet etova.Minä
- en ole kirjoittanut ihmisistä kuin ETUNIMILLÄ (vailla sukunimeä)
-en ole kertonut kenenkään virka- tai muuta asemaa yhteisössä,
- en ole julkistanut kenenkään työpaikannimeä
Sinä ymppäsit itse nuo viimeksi luettelemani tiedot yhteen ja samaan viestiin tietystä henkilöstä, ja länttäsit sen viestin tälle palstalle.
Halusit ilmeisesti keroa nuo kaikki henkilötiedot yhdessä ja samassa viestissä, ja paljastaa oman tai jonkun toisen palstalla kävijän henkilöllisyyden. Kenen puolella oikeasti olet? (Ilmeisesti vain omalla puolellasi.)- Olennainenkyllä
Minä
- en ole kirjoittanut ihmisistä kuin ETUNIMILLÄ (vailla sukunimeä)
-en ole kertonut kenenkään virka- tai muuta asemaa yhteisössä,
- en ole julkistanut kenenkään työpaikannimeä
Sinä ymppäsit itse nuo viimeksi luettelemani tiedot yhteen ja samaan viestiin tietystä henkilöstä, ja länttäsit sen viestin tälle palstalle.
Halusit ilmeisesti keroa nuo kaikki henkilötiedot yhdessä ja samassa viestissä, ja paljastaa oman tai jonkun toisen palstalla kävijän henkilöllisyyden. Kenen puolella oikeasti olet? (Ilmeisesti vain omalla puolellasi.)Höpöhöpö. Ei se mies täällä käy. Älä luulekaan.
Sun täytyy olla kahjo, kuka tahansa, joka on lukenut juttujasi on voinut tehdä samat päätelmät.
Pyhä yksinkertaisuus.
Et ole niin ovela kuin luulet.
Todellakin olen Timon puolella. Olennainenkyllä kirjoitti:
Höpöhöpö. Ei se mies täällä käy. Älä luulekaan.
Sun täytyy olla kahjo, kuka tahansa, joka on lukenut juttujasi on voinut tehdä samat päätelmät.
Pyhä yksinkertaisuus.
Et ole niin ovela kuin luulet.
Todellakin olen Timon puolella.Kyllä käy, juuri tällä palstalla.
Täältähän minä senkin tiedon sain,
että
"...mulla on nainen lapsi toisen kanssa.
Siksi en halunnut olla yhteydessä...jne"- Todellapitävä
Kyllä käy, juuri tällä palstalla.
Täältähän minä senkin tiedon sain,
että
"...mulla on nainen lapsi toisen kanssa.
Siksi en halunnut olla yhteydessä...jne"Pitävä todiste onkin🤣🤣🤣
Oululaistuneelle miehelle:
Totta on, ettemme ole VUOSIIN TAVANNEET.
Itsehän kirjoitit, että sinulla on uusi ihmissuhde,
ja etteivät asiani kuulu sinulle. (Kirjoitit näin yksityisessä sähköpostiviestissä, jonka minulle lähetit. Minulla on kyllä sekin viesti tallella.)
Miksi ihmeessä haluaisin sen jälkeen nähdä sinut "semiconductor"?
Miksi vielä, sotket "Ikävä"-palstalla viestintääni, kun kerran asiani eivät sinua
kiinnosta? Katkeruudestako? Pahansuopuuttasiko? Yhäkö vihaat minua, kuten erotessamme, ja haluat kostaa sotkemalla välejäni mihin ihmisiin? Niinkö?
Valehteletko sinä minusta "semiconductors"? Niinkö? Puhut minusta perätöntä,
vaikka minä kerron edelleen arvostavani sinua?
Olulaistuneelle miehelle.- Olennainenenmies
Ei herranen aika sua. En ole se johdemies eikä hän täällä ole sotkemassa viestintääsi, sinä kylläkin sotket höpinöilläsi ja sabotoit toistoillasi jokaisen ketjun. Etkö sinä just puolijohde Pekkaa kaivannut täällä, kuka kyseessä nyt on, kun Antonion kaksoisolento sanoi suorat sanat?
Olennainenenmies kirjoitti:
Ei herranen aika sua. En ole se johdemies eikä hän täällä ole sotkemassa viestintääsi, sinä kylläkin sotket höpinöilläsi ja sabotoit toistoillasi jokaisen ketjun. Etkö sinä just puolijohde Pekkaa kaivannut täällä, kuka kyseessä nyt on, kun Antonion kaksoisolento sanoi suorat sanat?
Jos Antonio Banderaksen kaksoisolento on jotenkin sekaantunut tähän vyyhtiin se johtuu siitä, että hänelle on maksettu.
Antonio Banderaksen kaksoisolento
- oli vielä hetki sitten vailla asuntoa ja
- maksamassa suuria oikeudenkäyntikuluja
- rahavaikeuksissa
Onko tässä kysymys erehdyksestä? Sellainen mahdollisuus tuli mieleen.
- äläkeksiomiasi
Mistä olet saanut päähäsi etten haluaisi nähdä?
- ihansiitävain
No kun ei susta ole kuulut mitään vaikka aioit pistää viestiä?
- eisustakaan
ihansiitävain kirjoitti:
No kun ei susta ole kuulut mitään vaikka aioit pistää viestiä?
Ei sustakaan
- juokseesaksienkanssa
Kuinka monta muuta käy ottaa koppaan M -naisen jatkuva avautuminen täällä. Jos kerran se mies löytyy kotoa, voisko tänkin turhan näpyttelyajan käyttää sen miehen hoivaamiseen. MitäHäh?
En juokse saksien kanssa.
Minä kirjoitan, mitä kirjoitan ja minne kirjoitan.
Asia ei kuulu sinulle.
Oletko sama nainen joka ylvästelee nimimerkillä
"Mietipääsitä", kunnes paljastuu,
että minulla on kuvankaappaus siitä ainoasta palstalla
julkaistusta (6.10.2018, klo 9:33) viestistä,
jossa on ympätty yhteen piip-miehen
- etu- ja sukunimi,
-asema ja
-firma?
Niin tuota henkilöllisyyden paljastavaa viestiä en kirjoittanut minä,
vaan joku samanlainen järjen jättiläinen,
kuin "Mietippääsitä" - nimimerkin takana piileksijä!- juoksee_edelleen
Menipä taas niiiin mettään sun analyysit. Voe sitä pahvimies parkaa..
- OmanTienTaablaaja
Mistä päättelet, että sinun hän on luvannut laittaa viestiä sinulle? Täältä löytää helposti sellaisia viestejä, joita voisin omia itselleni, mut todennäköisyys on minusta pieni, että näin olisi? Ennen kuin on faktaa niin ei kannata luottaa toisen kertomaan viestissä.
Harmittaa kans, ku välillä täällä on kaikenlaista ikävän kokijaa, jotka risteilee kaikenlaisten uhkailujen ym. välisessä maastossa. Tunteita on itselläkin yhtä T-naista kohtaan, mut varautunut jonkinverran, syynä menneet viestittelyt, silti elättelen toiveita, et toisen mieli muuttuisi mieleiseen suuntaan?Olen (tässäkin) keskustelussa mukana vain REKISTERÖIDYLLÄ nimimerkilläni
enkä ole luvannut laittaa yhtään mitään viestiä kenellekään.
Eikä "puolijohdemies" mitään viestiä kyselekään. Asiathan on jo viestitelty
yksityisesti pari kuukautta sitten.
T: Vain nimimerkillä "M-nainen_ei-ap.-ei-Mia"- kysynvainsulta
Tämäkin aloitus on taas sulta. Taidat tehtailla niitä ihan työksesi?
- Valitettavasti
Varmasti hyvin palkattua.
Minäkin tein työhakemuksen. Se kylläkin poistettiin.
Varmaankin sen takia, kun sanoin yhteystietoni olevan jo talossa.
- Venevarikollajo
Oliskohan jo aika jättää tää typerä harrastus. Taablata täällä sekopäiden viesteissä. Jos kaipaamani mies olisi täällä, ihmettelisin tod. Ei fiksujen normiäijien paikka ollenkaan. Joten tää normiakkakin kiittää ja kuittaa. Hyvät hörönaurut sai ainakin....
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1383834
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212150Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851707- 371415
Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3591257Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263171195- 2491159
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1441052- 771037
- 279961