Olen 44v nainen. Monta suhdetta takana. Myönnän kyllä että ongelman ydin on oltava minussa kun kaikki suhteet päättyy... Mutta... Miten tulisi suhtautua nykyiseen tilanteeseen jossa mies tienaa lähes kaikki perheen rahat, minä taas teen kaikki remontit ja korjaukset talossa, kun riita tulee, mies raiskaa minut voimiensa näytön merkiksi. Koen kauheaa epätoivoa ja hämmennystä tilanteesta. Äitini raiskattiin ja hakattiin isäni toimesta usein, en halua olla samassa tilanteessa. Olen kova ja luonteeni puolesta napakka nainen, tämä vaan ei toimi näin.
Vastaukset 1
Voisi olla terapeutin paikka. Olisi hyvä saada ketju katkaistuksi. Noudatat miesten suhteen samaa kaavaa kuin äitisi.
Mitä ajattelet miehestä joka ei raiskaisi? Onko se mies ollenkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4191841- 1481192
- 901131
- 671103
- 1101098
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku164931- 96767
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664