Mies laitoi käytetyn naisen myyntiin

https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/mies-laittoi-kaytetyn-tyttoystavan-myyntiin-torkealla-ilmoituksella-lopputulos-yllatti-minua-pommitettiin-viesteilla-kaikkialta/7106012#gs.UtWoJ3Y

Mikä tuossa muka oli törkeää? Ihan asiahomma olisi jos miehet voisi laittaa käyttämänsä naiset kaupaksi, jos niin olisi varmaan naisten, ainakin parempien ja vähän ajettujen, historiasta pidettäisiin tarkkaa kirjaa ja näin olisi toisilla miehillä mahdollisuus tietää siitä. Nyt kun käytettyjen naisten markkinat ovat ihan villejä ei millään voi tietää käyttöhistoriaa ja sehän on ihan hullua semmoisilta markkinoilta mitään hankkia.

22

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkia
      • Fingerporissa lienee kyse oli vuokrasuhteesta. Nehän eivät nykyiselläkään ole ongelma kun lyhytaikaiseen käyttöön naista hankittaessa historialla ei ole niin väliä. Ongelma tulee lähinnä vastaan pitonaisen hankinnassa kun ei semmoisen kukaan tahtoisi olevan useampiomisteinen paljon ajettu.


      • täysilläajettu
        Harmaaritari kirjoitti:

        Fingerporissa lienee kyse oli vuokrasuhteesta. Nehän eivät nykyiselläkään ole ongelma kun lyhytaikaiseen käyttöön naista hankittaessa historialla ei ole niin väliä. Ongelma tulee lähinnä vastaan pitonaisen hankinnassa kun ei semmoisen kukaan tahtoisi olevan useampiomisteinen paljon ajettu.

        Kuulin että pönttistäkin on jo ajettu. ei käy enää.


    • Kaisanoasaa

      Tuossa nainenkin vaan antaa pillua miehelle vaikka mies myy naistaan muille. Kiltti ja kunnollinen mies ei naista saa.

    • Olipa kova kysyntä!

      Vaan mitäs jos laittais käytetyn miehen myyntiin? vähän valuvikoja ja pintavaurioita.. pakoputki vuotaa ja paukkuu.. Eikä vauhti ole kummoista kun vaihdekeppi on jumittunut ykköselle..

      🤗

      • Harmaaritari

        Sun pitää vaan sisukkaasti vatkata sitä keppiä niin kyllä se siitä notkistuu.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sun pitää vaan sisukkaasti vatkata sitä keppiä niin kyllä se siitä notkistuu.

        Jaaaa..

        Kokemuksen äänellä kerrot..jepjep.


      • trolli
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jaaaa..

        Kokemuksen äänellä kerrot..jepjep.

        Se pakoputken paukkuminen vanhoissa roppeloissa yleistä; pelkkää ns. jälkikäyntiähän se on... kun sytytyskään ei ole kohdillaan.
        Olen istunut niin monet kerrat kakarana verstaalla, ja kuunnellut äijien keskenäisiä juttuja siinä sivussa.
        Kun oli kuulokenapit korvissa ja antoi musan välillä soida toistenkin kuullen... panin ne napit korviin ja sammutin soittimen, sitä kuuli paljon mielenkiintoista, ei mun korville tarkoitettua.
        Eihän siinä tarvinnut kuin välillä rytmikkäästi heiluttaa päättän tai jalkaansa... niin musaahan mä siinä istuessani kuuntelin, joten ei mun läsnä oloon kukaan kiinnittänyt huomiotaan.


      • mazy

        Haha, wuhwelin jutuille saa nauraa vedet silmissä aina. 😂🤣

        Loistava huumori sulla nainen!!

        Pakoputken pamppalaakerit siellä on vaihtia vailla...jos prutisee. 😋

        Tai on haukannu jotain vääränlaista polttoainetta, eikä pala kunnolla.


    • Ytmi-

      Käytetyllä naisella ei tee mitään.

    • 456456456456456456

      Naisesta tarjottiin 70000, että osui ukon pilkka omaan nilkkaan. Tuskin ois omalla ilmoituksella saanut kuin tuhannesosan tuosta.

      • Naisasialooser11

        Se oli vitsi, etkö sitä tajunnut. Käytetyn naisen arvo ei ole korkea. Autolla voi olla antiikkiarvoa, mutta naisella ei.


    • Mä en oikein tiedä mitä ajatella tästä, sinänsä törkeetä mieheltä,olipa hyvä vitsi mutta toisaalta aika huvittavaa:) Noi bidit nyt oli tietenkin läpällä heitetty:) paljonkohan mun käytetty patja sais,jos sanon että nukun alasti siinä?:D

      • Patjan hintataso riippuu varmaan siitä, kuinka monta yötä olet nukkunu sen päällä alasti.
        Aika on rahaa.


      • MJTMH kirjoitti:

        Patjan hintataso riippuu varmaan siitä, kuinka monta yötä olet nukkunu sen päällä alasti.
        Aika on rahaa.

        hmmm totta,totta..ostaja saa myös kauniin kukeratavan patja homeen mukana haha on niin paljon ihme kamaa mitä äijät ostaa,helpointa olis myydä mun hikisiä sukkia:D salee joku vanha perverssi maksais niistä:D


      • peppupupu kirjoitti:

        hmmm totta,totta..ostaja saa myös kauniin kukeratavan patja homeen mukana haha on niin paljon ihme kamaa mitä äijät ostaa,helpointa olis myydä mun hikisiä sukkia:D salee joku vanha perverssi maksais niistä:D

        Niin... uskoisin, että liika on kuitenkin liikaa ja ihanteellinen aika on sellainen, jossa myytävään kohteeseen on tarttunut voimakas ominaistuoksu. Liian pitkään käytössä ollut alkaa olla etovaa useimpien asiakkaiden mielestä.


      • MJTMH kirjoitti:

        Niin... uskoisin, että liika on kuitenkin liikaa ja ihanteellinen aika on sellainen, jossa myytävään kohteeseen on tarttunut voimakas ominaistuoksu. Liian pitkään käytössä ollut alkaa olla etovaa useimpien asiakkaiden mielestä.

        aivan,sen takia mä alankin myymään käytettyjä sukkia ebayssä:D pitäiskö koklata looool


      • peppupupu kirjoitti:

        aivan,sen takia mä alankin myymään käytettyjä sukkia ebayssä:D pitäiskö koklata looool

        Jos saat runsaasti asiakkaita, kyllähän siitä varmaan tulee kivasti lisätienestejä.


      • MJTMH kirjoitti:

        Jos saat runsaasti asiakkaita, kyllähän siitä varmaan tulee kivasti lisätienestejä.

        mä kävin tossa ufo puolella vähän:D niin..briteistä ainakin löytyy tarpeeksi perverssejä jotka ostaa ihan ihme kamaakin,mä luulen että hikisukat menee kaupaksi,jos ostais sellasia söpöjä pitsisukkia;D mutta pitäis myydä voitolla plus postikulut.


      • peppupupu kirjoitti:

        mä kävin tossa ufo puolella vähän:D niin..briteistä ainakin löytyy tarpeeksi perverssejä jotka ostaa ihan ihme kamaakin,mä luulen että hikisukat menee kaupaksi,jos ostais sellasia söpöjä pitsisukkia;D mutta pitäis myydä voitolla plus postikulut.

        Käy vaan ihan huoletta useamminkin siellä ufopuolella, se on hauskaa :)


    • hehjaheh

      Hyvä käytetty mies myyntiin. Jaksaa polkea tikankolotkin. Olisko käyttöä vai joutaako jo roskakoriin??

      • Naisasialooser11

        Mies käyttää, nainen on se käyttöesine. Ihan samalla tavalla kuin mies käyttää autoakin tai vessapaperia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe