Miltä se nyt tuntuu siirryttyäsi 5:lle vuosikymmenelle? Mihin aisurin hukkasit?
Onnea MylMyr
7
212
Vastaukset
- VarmaTieto
Se on kuollut vanhuuteen ei se tänne vastaile
- eimenekauaa
Lukuisten nimimerkkiensä takaa hän vastaa noin puolessatunnissa jokaiseen avaukseen, koska hänen elämänsä on vain sinkut palsta.
Sitten hän on kuin yllättyneenä ja salaa onnellinen "oih miksi täällä aina puhutaan vain minusta" eimenekauaa kirjoitti:
Lukuisten nimimerkkiensä takaa hän vastaa noin puolessatunnissa jokaiseen avaukseen, koska hänen elämänsä on vain sinkut palsta.
Sitten hän on kuin yllättyneenä ja salaa onnellinen "oih miksi täällä aina puhutaan vain minusta"Aha... paraskin puhuja... kenen elämä onkin palstalla.
Sori. Kauemmin meni. Oih. Oon niin kauheen otettu et joku stalkkaa minua tai joku tuttuni kirjoittaa täällä 😂
Kiitos onnitteluista. Tuntuu oikein mukavalta.- Peeäräm
Oletko edelleen yhtä mulukun kippee kuin aikaisemminkin?
- NainenRuudunTakaa
Kiitos paljon teille ätmiuskovaiset.
- Haukkaakotyhjää
Kertoo vaan aloittajan elämän tyhjyydestä tämäkin aloitus! Hommaa oma elemä, niin ei tarvitse murehtia muitten elämistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770