Hyvä parisuhde vähemmän intohimoa

miten.on

"Miehillä on parempaa seksiä emotionaalisesti epätasapainoisten naisten kanssa. Journal Of Sex Research -lehdessä julkaistu tutkimus selvitti, miten erilaiset persoonallisuuteen liittyvät piirteet vaikuttavat henkilön seksielämään."

Vähän hullu nainen = hyvää seksiä. Tasapainoinen nainen = vähemmän intohimoa

21

567

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuponProfiloija

      Olet asian ytimessä.

    • Ö_Klein

      Vaimoni on tasapainoinen. Emme pane juuri koskaan. Pitänee siis paikkansa tuo...

    • PåBosse

      Och samma på här. Min fru är braxen. Jag vill inte knulla honom.

      • PåBosse

        Helvete!!!!!


      • PåBosse

        Jag är också bök!


      • PåBosse

        Hör du?????!!!!!!


      • PåBosse

        Staten hör inte!!!!!!!!!!!!!!


      • PåBosse

        Jag kan inte sova, system är fel!!!!!!!!!!!


    • wootwootfd

      Tyttökaverini on tasapainoinen ja minulla on parasta seksiä ikinä (20v seurustelukokemusta eri naisten kanssa, suurin osa tasapainottomia ollut).
      Onko tämä siis se poikkeus joka vahvistaa säännön vai onko naiseni sekaisin tietämättäni?

    • mikseiniinkin

      Toi voi pitää paikansa, en voi sanoa että puolisoni (nainen) olisi hullu mutta ailahteleva mieleltään, välillä hyvinkin ailahteleva ja voin sanoa että olen tyytyväinen seksielämäämme eikä se ole aina ihan kiltimmästä päästä ollut.

    • perusseksiävaan

      Kyllä se noin ainakin joissan tapauksissa on. Mulla on hyvä suhde, mutta seksi ei ole kovinkaan intohimoista. Kaipaisin sellaista "tuhmuutta" ainakin välillä. Tyyliin "pane mua oikein kunnolla"

    • 32857343

      Useimmilla intohimoa riittää mainiosti perheenlisäykseen. Sen jälkeen elämän fokus siirtyykin lasten kasvatukseen, mikä vaatii järkähtämätöntä tasapainoa.

      • akai3

        Tapauskohtaista, ainakin puolisollani alkoi tietty kokeilu vaihe lapsen saannin jälkeen eikä se haitannut yhtään äidillistä asennetta, olisikohan myös naisen nuorehko ikä vaikuttanut asiaan.


    • oias

      Tasaiset ja rauhalliset naiset ovat yleensä tylsiä myös petipuuhissa, se on oma kokemus. Nyt olen ollut jo kauan suhteessa jossa ei ole ainakaan ollut tylsää sillä saralla, nainen on ollut aiemmin kovakin bilettämään ja sängyssäon rittänyt "virikkeitä" ja vauhtia.

    • 7470

      Viimeisenkin lapsemme lähdettyä omilleen ja varsinkin jäätyämme pois töistä, tuli uutta vireyttä ja virikkeitä seksielämäämme.

    • Nähtyonjotuomalli

      Olen se "vähän hullu" nainen ja kaipaan intohimoista seksiä. Äijäni on kuitenkin täysin mielikuvitukseton ja makaa kuin laho sonni allani ja odottaa että hoitelen homman. Sen vuoksi joudun etsimään ihania kumppaneita muualta, thats it. Enkä kaipaa mitään muuta, piste.

      • mikäavuksi

        Meillä taas nainen on kuin lahna, makaa koko seksin ajan selällään eikä ajatustakaan osallistua hetkeen, ennen oli toisin.


    • Siperia_opettaa

      Kyllä tuossa voi olla perää, molemmissa sukupuolissa. Pelimiehet ja ns. renttumiehet ovat useinkin seksissä erittäin intohimoisia, naista huomioivia ja väsymättömän kokeilunhaluisia. Aina on kuin ei olis vuoteen saanut ja tunne että tästä lähtee taju. Parisuhteessa ovatkin pettäjiä, valehtelijoita ja tunne-elämältään hankalia, epävakaita tuuliviirejä.

      Arkinen ihminen voi olla tosi arkinen myös seksissä. Onneksi meitä on toisenlaisiakin; osataan olla hyviä vanhempia ja arvostavia vastuunottavia kumppaneita, mutta makkarissa alfauroksia tai kissanaisia. Sitä ei vaan näe meistä heti päällepäin kumpaa laatua ihminen seksuaalisesti on ja monet tekevät virhevalintoja kumppania valitessa. Minäkin.

      n46

      • Fbskskdnd

        Sama kokemus. On lottovoitto jos löytää ihmisen jonka kanssa sekä parisuhde että seksi pelaa.
        Elämäni parasta seksiä olen saanut ihan huithapeli-naistenmieheltä, josta ei ollut kyllä sitten muuten kuin ongelmia arvaamattomuuden vuoksi.


    • seksiina

      Olen vähän "hullu" nainen myös ja yleensä kyllä seksikumppaneilta saanut palautetta, ettei se ole kenenkään aijemman kanssa ollut edes verrattavissa siihen, millaista se minun kanssa on. Haastetta on minussa sitten muilla saroilla kai... "Hullut" myös tarvii seksiä rentoutuakseen ja tunteakseen itsensä jollainlailla lähellekään normaaleiksi. Ehkä se myös selittää sitä kiimaisuutta.

    • Jfddyxyccxcyc

      Tuli vaan mieleen että naisilla (joillakin) seksuaalisuus herää vasta kolmekymppisenä jolloin tiedetää , osataan ja uskalletaan nauttia sängyssä..
      Parikymppisenä ei vielä samalla tavalla tiedetä eikä osata. Eikä välttämättä ne halutkaan ole samanlaiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1766
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1316
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1189
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1166
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      611
      1128
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1034
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      964
    Aihe