Yö on ihmisen parasta aikaa.
Siellä te nytkin makaatte onnenne ohi, kuola poskella kuorsata päristäen...
Ihminen on luovimmillaan pimeässä, hiljaisuudessa ja rauhassa.
Parhaat ideat ja ajatukset syntyvät yöllä.
Yön hetkissä asuu viisaus.
Mjaa, ehkä on turha selittää. Aamulla on kuitenkin taas sama palstakohellus menossa ja timanttinen hetki mennyttä...
Miksi ihmeessä te nukutte keskellä yötä
20
405
Vastaukset 20
- Tiedäkylläluovuudesta
No ei ihan kaikki. Yövuorossa käkitään.
No hyvä :)
Olisko siinä aikaa vaikka taitella paperilennokki, pärräät siellä vähän ympäriinsä. Tai origami. Siinäkin ois luovuutta...
Onko kiirettä?
Ite opettelin päivällä niin paljon uutta, että piti tulla taas diipadaapailemaan ja kun iltavuoroa tulossa niin sama tässä on vähän keikkua...- nytpätahdonollama
misspönttöuuni kirjoitti:
No hyvä :)
Olisko siinä aikaa vaikka taitella paperilennokki, pärräät siellä vähän ympäriinsä. Tai origami. Siinäkin ois luovuutta...
Onko kiirettä?
Ite opettelin päivällä niin paljon uutta, että piti tulla taas diipadaapailemaan ja kun iltavuoroa tulossa niin sama tässä on vähän keikkua...No mä osoitan huomenna luovuuteni, kun väkäsen tehdä pikkukatoksen naisen omistaman ruokaravintolan takapihalle. Saa sitten näppärästi jättää tukkukuorman sateensuojaan, jos ei kerralla sisään sovi. Hitsailin jo tuet ja maalailin ja suunnittelin kaiken valmiiks, että huomenna vaan julistaa sen seinälle. :o)
nytpätahdonollama kirjoitti:
No mä osoitan huomenna luovuuteni, kun väkäsen tehdä pikkukatoksen naisen omistaman ruokaravintolan takapihalle. Saa sitten näppärästi jättää tukkukuorman sateensuojaan, jos ei kerralla sisään sovi. Hitsailin jo tuet ja maalailin ja suunnittelin kaiken valmiiks, että huomenna vaan julistaa sen seinälle. :o)
Susta on tullu kovempi ku Jorma Piisisestä.
Susta on tullu kovempi ku Jorma Piisisestä.
Ai että mä ihailin sitä joskus
(naurua)- reiskamyfriend
Ai että mä ihailin sitä joskus
(naurua)No on mennyt rakenteluvoittoiseksi nyt nää hommat joo. :oD
Ensin se röllinmökin näköinen ulkohuussi ja nyt katos. Mutta ehkä tuollaiset pikkuhommat sopii mulle. Ei mitään massiivisia rakenteluja enää, tosin ensi kesälle tuntuis olevan yhtäsun toista tilausta....puukatosta ja katonvaihtoa... Toisaalta kroppa alkaa huutaa jo tekemistä...
Remonttireiskahan se oli.... nyt taitaa jonkun homeenestotalkoot-projektin vetäjänä olla? reiskamyfriend kirjoitti:
No on mennyt rakenteluvoittoiseksi nyt nää hommat joo. :oD
Ensin se röllinmökin näköinen ulkohuussi ja nyt katos. Mutta ehkä tuollaiset pikkuhommat sopii mulle. Ei mitään massiivisia rakenteluja enää, tosin ensi kesälle tuntuis olevan yhtäsun toista tilausta....puukatosta ja katonvaihtoa... Toisaalta kroppa alkaa huutaa jo tekemistä...
Remonttireiskahan se oli.... nyt taitaa jonkun homeenestotalkoot-projektin vetäjänä olla?Joo Reiskahan se, siniset haalarit ja ilman paitaa ja niin hemmetin näppärä nakuttelemaan. Mitkä silmät, hymy ja nauru. Olin aivan myyty. Hitto, en ole nähnyt vuosiin.
(naurua)
Jaahas, siellä pukkaa ihan listaa. Varo vaan.
Jokainen nainen on keskikokoinen unelmatehdas, ja mieshän toteuttaa ne :)- Voikylläjäähähaaveeksi
Joo Reiskahan se, siniset haalarit ja ilman paitaa ja niin hemmetin näppärä nakuttelemaan. Mitkä silmät, hymy ja nauru. Olin aivan myyty. Hitto, en ole nähnyt vuosiin.
(naurua)
Jaahas, siellä pukkaa ihan listaa. Varo vaan.
Jokainen nainen on keskikokoinen unelmatehdas, ja mieshän toteuttaa ne :)No listaus pukkaa tulla ihan minusta. Tässä listauksessa on monta elämää helpottavaa asiaa samassa paketissa...
Todella outoa porukkaa!
Nukkuminen! Se on kuulkaa homoille.Tänä yönä ei nukuta!
- murkku
Työssä pakertajan on nukuttava....
Hyviä unia. murkku kirjoitti:
Työssä pakertajan on nukuttava....
Hyviä unia.On kai se nukuttava itse kenenkin...
Taisin hillua liian aikaisin.
Ei jaksa.- murkku
Saa sitä hillua jos tykkää ja jaksaa...
Ite en jaksa.
Mutta ehkä kuitenkin jaksaa.
Tämä ja eilinen ovat olleet vastakohtien päiviä, ja naisella on oikeus muuttaa mieltänsä nopeasti.
Täällä ei ole ketään. Voin riekkua kaikessa rauhassa. Daa dirlandirlan daa...Tarkkailin palstaa. Todella väsynyttä sakkia. Päivän lörpötelleet taas joutavia ja yön tullen häviävät. Olen todellakin täällä yksin.
Puheenvuorolle on tilaa :D Mistähän saarnaisi?Ei kun
https://www.youtube.com/watch?v=dRX0wDNK6S4
kyllä yön alkutunnit kuluu kantrillakin
(laulaa, huojuu)
hmmmm..Oijoi kun on...
https://www.youtube.com/watch?v=Thvm6dADOms
kaunista...:)
(tanssii yöpaidassaan paljain varpain)Luke laulaa
https://www.youtube.com/watch?v=rItv9i6c7AY
aika hyvin laulaakin :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546