Koettu on tämäkin

konekäynnissätaas

Paljon puhutaan nykyään näistä ns. Kaverisuhteista vaikka olisi oma puoliso kyseessä. Miten puolison kanssa voi olla kaveri mietin nuorempana no sekin selvis kun naiselta lähti halut. Siinä oltiin pitkään vain kuin kaverit, nainen ei halunut mua iholleen, ei halunut koskettaa eikä halunut mun koskettavan. Nainen jonka kanssa oli jopa intohimoista seksiä ennen kylmeni täysin. Mietin onko joku muu mies kuvioissa, onko seksisuhdetta tai jotain vastaavaa. Kysin ihan rauhassa että onko jotain menossa, puoliso vain sanoi ettei ole mitään tai ketään miestä kuvioissa mutta hän ei vaan halua mua seksuaalisesti. Kaveruus kävi hermoille, saman katon alla naisen kanssa joka haluaa olla vain kaveri. Meinasi pää seota, hermot kiristyi, tuli suuttumis puuskia ajoittain. Pahinta oli kun nainen tuli esim. saunasta, aina ennen tuli viereeni kuivaamaan ja pyysi rasvaamaan selkänsä, sittemmin tiukasti kylpytakki päällä, ei halunnut enää olla alasti mun nähden. Tiukkaa teki kun kaverit pyysi ulos, vieraat naiset pisti sietokyvyn lujille, ihan puhdas pulmunen en ollut, joskus tuli pusuteltua ja suudeltua naisten kanssa, seksiinkin olis ollut monesti mahdollisuus mutta ei antanut luonto periksi. Nämäkin sitten käytiin puolison kanssa läpi kun jutut kiertää. Nykyään ollaan taas normaalisti, on seksiä ja läheisyyttä, puoliso jopa hanakammin iholla kuin minä ennen taukoa. Näin vain naiset muuttuu, nyt on haluja jota ei tuossa pitkään aikaan ollut, olis vaan kiva tietää mikä aiheuttaa naisessa noi muutokset ja koska tulee seuraava haluttomuus. Näen kuitenkin selvästi naisesta koska ei kannata mitään ehdottaa joten olen sen toimen siirtänyt muijalle niin ei tule sanomista, nainen on vaan todennut et kyllä hän ilmoittaa selvästi kun mieli tekee eikä siinä turhaa hienostelua ole enää tässä vaiheessa. Se on se kaikkien tuntema sana panettaa.

7

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 54345

      Haluttomuutta on parisuhteissa ja se on normaalia. Meillä jokaisella on huonoja kausia, jolloin haluaa selvitellä asioitaan. Naisilla on myös hormonaalista haluttomuutta. Parisuhteen näivettyminen aiheuttaa haluttomuutta. Hoidit asian aika vastuuttomalla tavalla olemalla muiden naisten kanssa.
      Puolisosi toimi väärin jos hän ei pystynyt sanomaan mistä haluttomuus johtuu. Monesti se on naisen omista tunnetiloista ja sitä on vaan vaikea selittää. Ehkäpä nainen haluaa jotain muutakin teidän parisuhteelta kuin panemista. Toivottavasti et jatka puolisosi loukkaamista niinden toisten naisten kanssa kun panettaa. Se johtaa vain siihen jatkuvaan haluttomuuteen puolisosi osalta.

      • 98278343

        Ei ihminen voi tietää, miksi haluaa tai ei halua. On väärin tivata toiselta perustelua tiedostamattomalle viettitoiminnalle.


      • ihmekötuo
        98278343 kirjoitti:

        Ei ihminen voi tietää, miksi haluaa tai ei halua. On väärin tivata toiselta perustelua tiedostamattomalle viettitoiminnalle.

        Kyllä haluttomuuteen on syy, niin oli munkin kohdalla vaikka olen mies. Mun halut lähti vaimon lihomisen myötö. Mielummin siis normaalikuosissa oleva kuin ylipainpoinen ja jäykkä.


      • Ossopukko
        98278343 kirjoitti:

        Ei ihminen voi tietää, miksi haluaa tai ei halua. On väärin tivata toiselta perustelua tiedostamattomalle viettitoiminnalle.

        Seksuaalisuus ei ole tiedostamatota viettitoimintaa, heh. Ihmisillä on seksuaalinen identiteetti, joka kytkeytyy voimakkaasti persoonaan ja käyttäytymiseen. Ihminen tiedostaa mitä haluaa ja mitä ei. Ja myös tiedostaa mikä on moraalisesti väärin tai laitonta.

        Jos ihminen sanoo, että minua ei nyt seksi kiinnosta, ei ole mitään seksidraivia, se on ihan selkeä syy. Joillakin ihmisillä seksidraivi vaihtelee, joillakin se on tasainen. Aloittajan naisella vaihtelee näemmä tosi voimakkaasti. Se on parisuhteessa aika vaikea juttu sietää. Pitäisi välillä elää kuin kaverina ja sammuttaa kaikki omat halut, leikkiä seksuaalisesti kuollutta.

        Joskus noissa tilanteissa käy niin, että omat halut ei enää herää puolisoa kohtaan tauon jälkeen. Ne on tukahdutettu ja torjuttu liian monta kertaa.


      • 9843748
        Ossopukko kirjoitti:

        Seksuaalisuus ei ole tiedostamatota viettitoimintaa, heh. Ihmisillä on seksuaalinen identiteetti, joka kytkeytyy voimakkaasti persoonaan ja käyttäytymiseen. Ihminen tiedostaa mitä haluaa ja mitä ei. Ja myös tiedostaa mikä on moraalisesti väärin tai laitonta.

        Jos ihminen sanoo, että minua ei nyt seksi kiinnosta, ei ole mitään seksidraivia, se on ihan selkeä syy. Joillakin ihmisillä seksidraivi vaihtelee, joillakin se on tasainen. Aloittajan naisella vaihtelee näemmä tosi voimakkaasti. Se on parisuhteessa aika vaikea juttu sietää. Pitäisi välillä elää kuin kaverina ja sammuttaa kaikki omat halut, leikkiä seksuaalisesti kuollutta.

        Joskus noissa tilanteissa käy niin, että omat halut ei enää herää puolisoa kohtaan tauon jälkeen. Ne on tukahdutettu ja torjuttu liian monta kertaa.

        Eilen ruokakaupassa rupesi tekemään mieli karkkia. Tuijottelin karkkihyllyä, mutta mikään tarjolla olevista karkkipusseista ei houkuttanut. Lähdin kaupasta ilman karkkia.

        Miksi rupesi tekemään mieli karkkia?

        Miksi mikään karkkipussi ei houkuttanut?

        En itse osaa vastata.


    • 7470

      Erään, vaimoni terveyttä heilauttaneen vaiheen jälkeen hän ilmoitti, että hän on hankkinut yöpöydälleen liukkarituubin. Viesti oli selvä.
      Arkipäivän harmiton sujuminen ja molemminpuolinen, vilpitön halu tehdä kumppanin elämä miellyttäväksi ja tyydyttäväksi, hoitaa monet asiat mallikkaaseen lopputulokseen.

      Huoli terveydestä vaihe on koettu.
      Kaverivaihe on kokematta.

      • kaikkimuuttuu1

        Kaikki naiset ei halua ajatella miestä kun seksistä kyse vaikka hyvän arjen sujuminen on myös seksistä kiinni. Puutteessa on saanut olla pitkiä jaksoja eikä mikään uusi juttu muijani kohdalla, olo kuin vuoristoradalla, välillä haluttaa useinkin kun taas tulee pitkiä seksittömiä vaiheita, en kuitenkaan haluis naista vaihtaa. Tuttu ja turvalinen pimpero parasta vaikka harvoin tarjolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe