40v haaskat eivät saa edes rumilta ATM kavereiltan

Naisasialooser11

i.

Kerran eräs 40v känninen haaska kysyi keskellä kirkasta päivää ATM kaveriltani, että lähdetäänkö nussimaan. Vaikka kaverini oli kännissä ja puutteessa niin ei kelpuuttanut rupsakkoa edes kännipanoksi. Vanhalla naisella ei ole mitään seksuaaliarvoa. Sen sijaan samanikäinen komistus saa nuoria ja kauniita naisia oikealta ja vasemmalta

39

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahahaha

      Keksitkö ihan itse jutun, kas kun et aiemmin ole asiasta maininnut.

    • Suponprofiloija

      Antoiko vanhempi nainen pakit? Siitäkö olet nyt nyreissäsi? Mitäs jos hankkisit vaikka elämän ja kokeilisit sitten uudestaan. Onnea.

      • Juurikin näin voi rivien välistä lukea. Se 40v naikkonen ei sinua huolinut. Mikset iske niitä 18-24v naisia? Ai niin, kun he eivät sylkäisekkään suhun päin.. Voi kyynel. 40v naisen seksuaaliarvo on vieläkin ja nuoria kolleja tulee ovista ja ikkunoista..


      • Samamenojatkuu
        Puma kirjoitti:

        Juurikin näin voi rivien välistä lukea. Se 40v naikkonen ei sinua huolinut. Mikset iske niitä 18-24v naisia? Ai niin, kun he eivät sylkäisekkään suhun päin.. Voi kyynel. 40v naisen seksuaaliarvo on vieläkin ja nuoria kolleja tulee ovista ja ikkunoista..

        Että tänään tällainen nimimerkki, jota itse peukuttaa; )


      • Naisasialooser11
        Puma kirjoitti:

        Juurikin näin voi rivien välistä lukea. Se 40v naikkonen ei sinua huolinut. Mikset iske niitä 18-24v naisia? Ai niin, kun he eivät sylkäisekkään suhun päin.. Voi kyynel. 40v naisen seksuaaliarvo on vieläkin ja nuoria kolleja tulee ovista ja ikkunoista..

        40v haaskalla ei ole mitään seksuaaliarvoa. Ja tuo kyseinen 40v nainen totesi minusta ensinäkemältä että liian hyvännäköinen eikä edes seksiä yrittänyt saada koska tiesi ettei ole mahdollisuuksia. Sen sijaan hän yritti rumaa ATM kaveriani yliarvioiden tasonsa siinäkin koska ei saanut edes häntä kännipanoksi. Nuori ja läskikin nainen saa miehen sentään kännipanoksi, vanha ruttana ei saa sitäkään.


      • Mietin.vaan
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        40v haaskalla ei ole mitään seksuaaliarvoa. Ja tuo kyseinen 40v nainen totesi minusta ensinäkemältä että liian hyvännäköinen eikä edes seksiä yrittänyt saada koska tiesi ettei ole mahdollisuuksia. Sen sijaan hän yritti rumaa ATM kaveriani yliarvioiden tasonsa siinäkin koska ei saanut edes häntä kännipanoksi. Nuori ja läskikin nainen saa miehen sentään kännipanoksi, vanha ruttana ei saa sitäkään.

        Olisiko 40v haaskalla seksuaaliarvoa HC-ätmin silmissä?


      • Eitotta
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        40v haaskalla ei ole mitään seksuaaliarvoa. Ja tuo kyseinen 40v nainen totesi minusta ensinäkemältä että liian hyvännäköinen eikä edes seksiä yrittänyt saada koska tiesi ettei ole mahdollisuuksia. Sen sijaan hän yritti rumaa ATM kaveriani yliarvioiden tasonsa siinäkin koska ei saanut edes häntä kännipanoksi. Nuori ja läskikin nainen saa miehen sentään kännipanoksi, vanha ruttana ei saa sitäkään.

        Johan vitsin murjaisit, et ole minkään näköinen ja tuo 40v nainen ei sinua ole halunnut millään tavalla. Nainen saa halutessaan aina, mutta ruma mies ei.


    • Ei kyllä kaikki nelikybäset oo pahan näkösiä:) Jossain räkälässä saattaa olla aika pubiruusuja tho..

    • einenussi

      miehet kuolee niin nuorena

    • Mietin.vaan

      Hyvä Naisasialooser11 ,

      Olet aiemmin monesti osoittanut "empatiaa" totaalisaamattomia HC-ätmejä kohtaan, ja suositellut heille lämpimästi itsemurhaa.

      Nyt tässä tilanteessa kohteliaasti kysyisin, että jos tuollainen 40v haaska ja HC-ätmi kohtaavat, niin kumpi on se joka antaa pakit? Eikö haaska kelpaa HC-ätmillekään, vai eikö HC-ätmi kelpaa haaskalle?

      Kunnioittavasti,
      Mietin.vaan

      • Naisasialuuser11

        Haaskalle ei kelpaa ätmi. Ei korppikotkakaan syö vanhaa lihaa


      • Naisasialooser11

        Kyseessä ei ole HC-ATM vaan ATM, eikä edes AT-miehelle kelpaa vanha haaska. HC-AT-miehestä en tiedä.


      • Mietin.vaan
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Kyseessä ei ole HC-ATM vaan ATM, eikä edes AT-miehelle kelpaa vanha haaska. HC-AT-miehestä en tiedä.

        Niinpä niin, tässä tapauksessa. Mutta kun vanhat haaskat ja HC-ätmien totaalisaamattomus ovat molemmat suosikkiaiheitasi, niin ajattelin että olisit voinut jakaa viisauttasi tässäkin asiassa. Kysymys on edelleen vastaamatta: jos haaska ja HC-ätmi kohtaavat, niin kumpi ei kelpaa kummalle?


      • syövaikkamitä
        Naisasialuuser11 kirjoitti:

        Haaskalle ei kelpaa ätmi. Ei korppikotkakaan syö vanhaa lihaa

        Korppikotka kylläkin on raadonsyöjä.


      • ja.vitut.se.syö
        syövaikkamitä kirjoitti:

        Korppikotka kylläkin on raadonsyöjä.

        Mutta on se nyt saatana sillä korppikotkalla joku naamaraja siinä, mitä se suostuu syömään. Ei helvetti sekään sentään kovin pilaantunutta lihaa ala puputtamaan, jos raatoja syödä tarvii niin se on sama syödä Premium-raatoja. Joku roti se olla tarvii ! ! !


    • mazy

      Sä olet sitten aina niin haaska tappaus näiden tarinoidesi kanssa,että meniaan tuolilta puvota ja poskia kipottaa hirnuminen.. :D

      • hippadiu

        Juu, joku on välillä parhaimmillaan 40v ja toisenä päivänä puolestaan 50v ;) Tylsää kun aina tasaluku... Ois joku päivä vaikka 32,6v tai jotain ;)


      • mazy
        hippadiu kirjoitti:

        Juu, joku on välillä parhaimmillaan 40v ja toisenä päivänä puolestaan 50v ;) Tylsää kun aina tasaluku... Ois joku päivä vaikka 32,6v tai jotain ;)

        Heh, älä muut virka. Kumma kun aina tarttee pyöristää tasakymmeniin. :D


      • Kurttuohimot.hiessä
        mazy kirjoitti:

        Heh, älä muut virka. Kumma kun aina tarttee pyöristää tasakymmeniin. :D

        Taitaa sullakin olla jo aiheellinen pelko perseessä, että milloin se kymmenen vuotta nuorempi miehesi lähtee nuoremman naisen mukaan.
        Kannattaa pikku hiljaa valmistautua siihen, sillä niin siinä väistämättä tulee käymään.


      • hippadiu
        Kurttuohimot.hiessä kirjoitti:

        Taitaa sullakin olla jo aiheellinen pelko perseessä, että milloin se kymmenen vuotta nuorempi miehesi lähtee nuoremman naisen mukaan.
        Kannattaa pikku hiljaa valmistautua siihen, sillä niin siinä väistämättä tulee käymään.

        Teikä kun tietää aina kaikesta kaiken, niin et viittis kertoo tän illan oikeita eurojackpotin numeroita? ;Oisin tosi kiitollinen ;)


      • Kurttuohimot.hiessä
        hippadiu kirjoitti:

        Teikä kun tietää aina kaikesta kaiken, niin et viittis kertoo tän illan oikeita eurojackpotin numeroita? ;Oisin tosi kiitollinen ;)

        Ei tämä ole mitään lottoa, vaan julma luonnon laki mikä tulee toteutumaan ennemmin tai myöhemmin. Se on naps vaan ja kurttana on jo laitettu pitkin tietä ilman tunnontuskia.


      • mazy
        Kurttuohimot.hiessä kirjoitti:

        Taitaa sullakin olla jo aiheellinen pelko perseessä, että milloin se kymmenen vuotta nuorempi miehesi lähtee nuoremman naisen mukaan.
        Kannattaa pikku hiljaa valmistautua siihen, sillä niin siinä väistämättä tulee käymään.

        Oot laskenut väärin..eikä se mihkään lähre. Tossa se on uhonnu vanhettuvansa mun kanssa kilpaa. Lupas olla ryppynenkin ennen mua. :)


      • Joo.o
        mazy kirjoitti:

        Oot laskenut väärin..eikä se mihkään lähre. Tossa se on uhonnu vanhettuvansa mun kanssa kilpaa. Lupas olla ryppynenkin ennen mua. :)

        Siinähän uskottelet itsellesi.


      • mazy
        Joo.o kirjoitti:

        Siinähän uskottelet itsellesi.

        Ei tartte uskotella. :)

        https://youtu.be/BL3IDi7RPCk

        Rakkaus on hyvä pakkaus.... 💓


      • mazy
        Kurttuohimot.hiessä kirjoitti:

        Ei tämä ole mitään lottoa, vaan julma luonnon laki mikä tulee toteutumaan ennemmin tai myöhemmin. Se on naps vaan ja kurttana on jo laitettu pitkin tietä ilman tunnontuskia.

        Vai luulet sinä, että minä tyhjäpään mimbon kanssa oisin suhdetta rakennellut? Ei, ei tyhjäpäitä pintaliitäjiä, rakas on rakas vanhanakin. :)


      • Eihyvinmene
        mazy kirjoitti:

        Ei tartte uskotella. :)

        https://youtu.be/BL3IDi7RPCk

        Rakkaus on hyvä pakkaus.... 💓

        Miksi sinä päivystät vuorokaudet ympäriinsä palstalla? Meneekö kotona huonosti ja täytät tyhjän olosi palstailulla?
        Sillä normaalia perhearkea elävällä ihmisellä ei voi olla noin paljon aikaa istuskella netissä.


      • mazy
        Eihyvinmene kirjoitti:

        Miksi sinä päivystät vuorokaudet ympäriinsä palstalla? Meneekö kotona huonosti ja täytät tyhjän olosi palstailulla?
        Sillä normaalia perhearkea elävällä ihmisellä ei voi olla noin paljon aikaa istuskella netissä.

        Olin jo välillä poiskin, muksut hain hoidosta ja viritettiin pelit paikoilleen. Pesin kamppeita ja tein ruokaa. Nyt istuksin varttumassa, että nuo tallert malttaa lopettaa pelin ja lähtee suihkuun.

        Mä olen ollut saikulla koko viikon, muksut melkeen koko viime viikon. On tässä jo töihin vähän ikävä. Aika on käsite, jota voi toteuttaa oman mielen mukaan sillon, kun kotosalla.

        Meinaatko etten ehdi tarpeeksi olemaan perheen kanssa? Ehdin kyllä nou hätä. Antaa lasten olla keskenäänkin, ei ne ole enää äidistä niin riippuvaisia, että pitäs 24/7 kyylätä vieressä.


      • mazy
        mazy kirjoitti:

        Olin jo välillä poiskin, muksut hain hoidosta ja viritettiin pelit paikoilleen. Pesin kamppeita ja tein ruokaa. Nyt istuksin varttumassa, että nuo tallert malttaa lopettaa pelin ja lähtee suihkuun.

        Mä olen ollut saikulla koko viikon, muksut melkeen koko viime viikon. On tässä jo töihin vähän ikävä. Aika on käsite, jota voi toteuttaa oman mielen mukaan sillon, kun kotosalla.

        Meinaatko etten ehdi tarpeeksi olemaan perheen kanssa? Ehdin kyllä nou hätä. Antaa lasten olla keskenäänkin, ei ne ole enää äidistä niin riippuvaisia, että pitäs 24/7 kyylätä vieressä.

        Ja päivällä olivat päivähoidossa. On olleet paljon pois, niin pitää sielläkin joskus olla ettei vieraannu.😃

        Mimmonen sun perhearki on oli tai olisi? Haluatko kertoa, kun näät selvästi intoa ohjeistaa?


      • Eihyvinmene
        mazy kirjoitti:

        Ja päivällä olivat päivähoidossa. On olleet paljon pois, niin pitää sielläkin joskus olla ettei vieraannu.😃

        Mimmonen sun perhearki on oli tai olisi? Haluatko kertoa, kun näät selvästi intoa ohjeistaa?

        Minä olen sinkku ja saan viettää päiväni miten haluan. Tämä on sitäpaitsi sinkkupalsta jos et ymmärtänyt?

        Sinun lapsistasi tässä ollaan huolissaan. Ethän halua että teistä tehdään lastensuojeluilmoitus?


      • mazy
        Eihyvinmene kirjoitti:

        Minä olen sinkku ja saan viettää päiväni miten haluan. Tämä on sitäpaitsi sinkkupalsta jos et ymmärtänyt?

        Sinun lapsistasi tässä ollaan huolissaan. Ethän halua että teistä tehdään lastensuojeluilmoitus?

        Voithan sinä sellaisia tehdä, jos sille tuntuu. Aika huono vedota palstan käyttöön, kun monet istuu kapakoissa ja jättää lapsensa heitteille. Mun lapset ei ole heitteillä, joten mitä ajattelit sepittää
        kiristys vimmoissasi? ☺️

        Ei perheellisyys vaadi sirkushuveja ja äiti isi 24/7 niskaan huohotusta.


      • mazy
        mazy kirjoitti:

        Voithan sinä sellaisia tehdä, jos sille tuntuu. Aika huono vedota palstan käyttöön, kun monet istuu kapakoissa ja jättää lapsensa heitteille. Mun lapset ei ole heitteillä, joten mitä ajattelit sepittää
        kiristys vimmoissasi? ☺️

        Ei perheellisyys vaadi sirkushuveja ja äiti isi 24/7 niskaan huohotusta.

        Jos sä Eihyvinmene yrität mua härnätä ja provosoida, niin suosittelen vaihtamaan kohdetta. Minuun nuo mutinat ei vaikutusta tee. Siirry seuraavaan härkittävään...

        Enkä hermotu kuten eräät.🤣


      • Sönkkisfani
        mazy kirjoitti:

        Jos sä Eihyvinmene yrität mua härnätä ja provosoida, niin suosittelen vaihtamaan kohdetta. Minuun nuo mutinat ei vaikutusta tee. Siirry seuraavaan härkittävään...

        Enkä hermotu kuten eräät.🤣

        Älä välitä noista. Ihanaa viikonloppua sinulle <3


      • mazy
        Sönkkisfani kirjoitti:

        Älä välitä noista. Ihanaa viikonloppua sinulle <3

        En välitä sanan varsinaisessa merkityksessä. Tänne mölyä mahtuu. Kiitos, samoin sinulle. 😃


      • hyvätnaurutsain
        Eihyvinmene kirjoitti:

        Minä olen sinkku ja saan viettää päiväni miten haluan. Tämä on sitäpaitsi sinkkupalsta jos et ymmärtänyt?

        Sinun lapsistasi tässä ollaan huolissaan. Ethän halua että teistä tehdään lastensuojeluilmoitus?

        Lastensuojeluilmoitus? Johan lähti laukalle :D


    • Kurppa27

      Miehille kelpaa vain alle 25 vuotias kokematon nainen. Yli 25 vuotiaat ovat jo kurppia.

      • mazy

        On olemassa miehiä ja sitten olemassa Miehiä. Eikä ne Miehet kierrä kurppia kaukaa. :D


      • pikkupojat

        Missä ne ovat


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4384
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      240
      2375
    3. 133
      1657
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1351
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      181
      1127
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1066
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1064
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1000
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1000
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      985
    Aihe