Kävittekö tänään hakemassa viinat ja oluet??

Viinamies--

Huomenna on viikonloppu, ja pääsee taas viihteelle bailaamaan.

16

352

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus-

Ei käyty. Menen kalaan viikonloppuna, olin eilen ja tänään ja sain tänäänkin ahvenii noin 8 kiloa. Viikonlopuksi luvatti aika lämmintä keliä joten menen kalaan ja sitten ensi viikolla ehkä otan veneen ylös ja pitää sitten huoltaa moottori.

• Kysyn

Mitäs vaimo ja lapset tykkäävät viinamiehen bailaamisesta?

• Ananias.Palstamäki

Tytöt viikonlopun mulla, joten taas raitis viikonloppu. Mieluummin silti omien lasten kanssa kuin baarissa.

• Kaisanoasaa

Kävin kyllä. Yksinäinen viikonloppu edessä.

• ajattelinvaan

Hain olutta mutta juon vasta huomenna.

• En käynyt, ei ole tarvetta. Mulla on selkä jumissa, eikä sitä hoideta kalsarikänneillä.

• Ananias.Palstamäki

Mietin sitä, että josko vetäisit perseet olalle (en tarkoita Olaa).

En ole nähnyt tuollaista tehtävän käytännössä, mutta jos tuon tekisi, niin kyllähän siinä selkärangan pitäisi kääntyä luokille. Ehkä se tekisi hyvää selällesi.

• Ananias.Palstamäki kirjoitti:

Mietin sitä, että josko vetäisit perseet olalle (en tarkoita Olaa).

En ole nähnyt tuollaista tehtävän käytännössä, mutta jos tuon tekisi, niin kyllähän siinä selkärangan pitäisi kääntyä luokille. Ehkä se tekisi hyvää selällesi.

Kiitos huomaavaisesta neuvosta. En kuitenkaan lääkitse itseäni viinalla. Huomenna olisi selän lisäksi kipeenä myös pää ja koko muu kroppa.
        Olen muutenkin vähän huono käyttämään alkoa. Jo parin viinilasillisen jälkeen alkaa nukuttamaan.

• Ananias.Palstamäki
        tosi..typy kirjoitti:

Kiitos huomaavaisesta neuvosta. En kuitenkaan lääkitse itseäni viinalla. Huomenna olisi selän lisäksi kipeenä myös pää ja koko muu kroppa.
        Olen muutenkin vähän huono käyttämään alkoa. Jo parin viinilasillisen jälkeen alkaa nukuttamaan.

Kun puhutaan alkoholista lääkkeenä, niin sillä tarkoitetaan yleensä pirtua. Pirtu oli lääkeaine, sitä saatettiin levittää selkäänkin jos oli särkyjä. Jossain vaiheessa taiteilijat, ja myöhemmin myös rahvas, keksivät laimentaa lääkeainetta suuhun paremmin sopivaksi seokseksi ja sillä sitten sotkettiin päätä. Nykyisessä muodossa käytettävillä alkoholijuomilla ei ole mitään lääkeainehistoriaa, joten on parempi mieltää alkoholi hermomyrkyksi.

En tiedä selkävaivojesi taustoja, mutta itse olen tehnyt vatsalihasrutistuksia aina kun selkä on vihoitellut. Neuvon antoi mulle joskus aikojen alussa eräs hiihtomaajoukkueessakin toiminut valmentaja ja olen huomannut että se toimii. Päiväsaikaan parin tunnin välein vatsarutistuksia niin paljon kun vain pystyy tekemään, ja viimeistään kolmantena päivänä selkä on kunnossa.

• Ananias.Palstamäki kirjoitti:

Kun puhutaan alkoholista lääkkeenä, niin sillä tarkoitetaan yleensä pirtua. Pirtu oli lääkeaine, sitä saatettiin levittää selkäänkin jos oli särkyjä. Jossain vaiheessa taiteilijat, ja myöhemmin myös rahvas, keksivät laimentaa lääkeainetta suuhun paremmin sopivaksi seokseksi ja sillä sitten sotkettiin päätä. Nykyisessä muodossa käytettävillä alkoholijuomilla ei ole mitään lääkeainehistoriaa, joten on parempi mieltää alkoholi hermomyrkyksi.

En tiedä selkävaivojesi taustoja, mutta itse olen tehnyt vatsalihasrutistuksia aina kun selkä on vihoitellut. Neuvon antoi mulle joskus aikojen alussa eräs hiihtomaajoukkueessakin toiminut valmentaja ja olen huomannut että se toimii. Päiväsaikaan parin tunnin välein vatsarutistuksia niin paljon kun vain pystyy tekemään, ja viimeistään kolmantena päivänä selkä on kunnossa.

Oikein! Olen juuri yrittänyt tehdä niitä vatsaliikkeitä, sekä kontillaan selän kouristuksia ja notkoilua, mutta kun en pääse siitä konttausasennosta ilman apua ylös. Pyörin tuossa lattialla ja ponnistin itseni tähän sohvalle.

Tämä on vanha (keski-) ristiselän urheiluvamma, joka vihoittele aina aika-ajoin. Menee yleensä parissa päivässä ohi.

• örkön

Menen tänään taas baariin iskemään varattuja muijia. Kihlattuja ja naimisissa olevia nuoria naisia.
      Naisilla herää mielenkiinto kun esitän pahaa poikaa. Naisten pikkarit kostuu kun kerron että olen tappanut ihmisiä. Sitten alkaa saamaan pillua kun kerron että olen istunut linnassa.
      Pitkin iltaa vetelen varattuja nuoria naisia vessassa.

• En halua enää juoda tai nähdä naisia. Pyhitän itseni ja mieleni, joten luovun kaikesta ruumiillisesta houkutuksesta.

• Yksin naukkailen parit snapsit,toivottavasti saan nukuttua kunnolla,on vähän univelkaa taas ^-^

• Yksinäinensinkkumies

Kerran vaan eletään, vedä viinaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2313
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1795
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1271
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe