Kävittekö tänään hakemassa viinat ja oluet??

Viinamies--

Huomenna on viikonloppu, ja pääsee taas viihteelle bailaamaan.

16

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus-

Ei käyty. Menen kalaan viikonloppuna, olin eilen ja tänään ja sain tänäänkin ahvenii noin 8 kiloa. Viikonlopuksi luvatti aika lämmintä keliä joten menen kalaan ja sitten ensi viikolla ehkä otan veneen ylös ja pitää sitten huoltaa moottori.

• Kysyn

Mitäs vaimo ja lapset tykkäävät viinamiehen bailaamisesta?

• Ananias.Palstamäki

Tytöt viikonlopun mulla, joten taas raitis viikonloppu. Mieluummin silti omien lasten kanssa kuin baarissa.

• Kaisanoasaa

Kävin kyllä. Yksinäinen viikonloppu edessä.

• ajattelinvaan

Hain olutta mutta juon vasta huomenna.

• En käynyt, ei ole tarvetta. Mulla on selkä jumissa, eikä sitä hoideta kalsarikänneillä.

• Ananias.Palstamäki

Mietin sitä, että josko vetäisit perseet olalle (en tarkoita Olaa).

En ole nähnyt tuollaista tehtävän käytännössä, mutta jos tuon tekisi, niin kyllähän siinä selkärangan pitäisi kääntyä luokille. Ehkä se tekisi hyvää selällesi.

• Ananias.Palstamäki kirjoitti:

Mietin sitä, että josko vetäisit perseet olalle (en tarkoita Olaa).

En ole nähnyt tuollaista tehtävän käytännössä, mutta jos tuon tekisi, niin kyllähän siinä selkärangan pitäisi kääntyä luokille. Ehkä se tekisi hyvää selällesi.

Kiitos huomaavaisesta neuvosta. En kuitenkaan lääkitse itseäni viinalla. Huomenna olisi selän lisäksi kipeenä myös pää ja koko muu kroppa.
        Olen muutenkin vähän huono käyttämään alkoa. Jo parin viinilasillisen jälkeen alkaa nukuttamaan.

• Ananias.Palstamäki
        tosi..typy kirjoitti:

Kiitos huomaavaisesta neuvosta. En kuitenkaan lääkitse itseäni viinalla. Huomenna olisi selän lisäksi kipeenä myös pää ja koko muu kroppa.
        Olen muutenkin vähän huono käyttämään alkoa. Jo parin viinilasillisen jälkeen alkaa nukuttamaan.

Kun puhutaan alkoholista lääkkeenä, niin sillä tarkoitetaan yleensä pirtua. Pirtu oli lääkeaine, sitä saatettiin levittää selkäänkin jos oli särkyjä. Jossain vaiheessa taiteilijat, ja myöhemmin myös rahvas, keksivät laimentaa lääkeainetta suuhun paremmin sopivaksi seokseksi ja sillä sitten sotkettiin päätä. Nykyisessä muodossa käytettävillä alkoholijuomilla ei ole mitään lääkeainehistoriaa, joten on parempi mieltää alkoholi hermomyrkyksi.

En tiedä selkävaivojesi taustoja, mutta itse olen tehnyt vatsalihasrutistuksia aina kun selkä on vihoitellut. Neuvon antoi mulle joskus aikojen alussa eräs hiihtomaajoukkueessakin toiminut valmentaja ja olen huomannut että se toimii. Päiväsaikaan parin tunnin välein vatsarutistuksia niin paljon kun vain pystyy tekemään, ja viimeistään kolmantena päivänä selkä on kunnossa.

• Ananias.Palstamäki kirjoitti:

Kun puhutaan alkoholista lääkkeenä, niin sillä tarkoitetaan yleensä pirtua. Pirtu oli lääkeaine, sitä saatettiin levittää selkäänkin jos oli särkyjä. Jossain vaiheessa taiteilijat, ja myöhemmin myös rahvas, keksivät laimentaa lääkeainetta suuhun paremmin sopivaksi seokseksi ja sillä sitten sotkettiin päätä. Nykyisessä muodossa käytettävillä alkoholijuomilla ei ole mitään lääkeainehistoriaa, joten on parempi mieltää alkoholi hermomyrkyksi.

En tiedä selkävaivojesi taustoja, mutta itse olen tehnyt vatsalihasrutistuksia aina kun selkä on vihoitellut. Neuvon antoi mulle joskus aikojen alussa eräs hiihtomaajoukkueessakin toiminut valmentaja ja olen huomannut että se toimii. Päiväsaikaan parin tunnin välein vatsarutistuksia niin paljon kun vain pystyy tekemään, ja viimeistään kolmantena päivänä selkä on kunnossa.

Oikein! Olen juuri yrittänyt tehdä niitä vatsaliikkeitä, sekä kontillaan selän kouristuksia ja notkoilua, mutta kun en pääse siitä konttausasennosta ilman apua ylös. Pyörin tuossa lattialla ja ponnistin itseni tähän sohvalle.

Tämä on vanha (keski-) ristiselän urheiluvamma, joka vihoittele aina aika-ajoin. Menee yleensä parissa päivässä ohi.

• örkön

Menen tänään taas baariin iskemään varattuja muijia. Kihlattuja ja naimisissa olevia nuoria naisia.
      Naisilla herää mielenkiinto kun esitän pahaa poikaa. Naisten pikkarit kostuu kun kerron että olen tappanut ihmisiä. Sitten alkaa saamaan pillua kun kerron että olen istunut linnassa.
      Pitkin iltaa vetelen varattuja nuoria naisia vessassa.

• En halua enää juoda tai nähdä naisia. Pyhitän itseni ja mieleni, joten luovun kaikesta ruumiillisesta houkutuksesta.

• Yksin naukkailen parit snapsit,toivottavasti saan nukuttua kunnolla,on vähän univelkaa taas ^-^

• Yksinäinensinkkumies

Kerran vaan eletään, vedä viinaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      117
      6186
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      62
      5131
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      65
      4252
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      97
      3831
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      12
      3611
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      120
      3168
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2546
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2479
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      66
      2232
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      26
      1583
    Aihe