Kävittekö tänään hakemassa viinat ja oluet??

Viinamies--

Huomenna on viikonloppu, ja pääsee taas viihteelle bailaamaan.

16

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus-

Ei käyty. Menen kalaan viikonloppuna, olin eilen ja tänään ja sain tänäänkin ahvenii noin 8 kiloa. Viikonlopuksi luvatti aika lämmintä keliä joten menen kalaan ja sitten ensi viikolla ehkä otan veneen ylös ja pitää sitten huoltaa moottori.

• Kysyn

Mitäs vaimo ja lapset tykkäävät viinamiehen bailaamisesta?

• Ananias.Palstamäki

Tytöt viikonlopun mulla, joten taas raitis viikonloppu. Mieluummin silti omien lasten kanssa kuin baarissa.

• Kaisanoasaa

Kävin kyllä. Yksinäinen viikonloppu edessä.

• ajattelinvaan

Hain olutta mutta juon vasta huomenna.

• En käynyt, ei ole tarvetta. Mulla on selkä jumissa, eikä sitä hoideta kalsarikänneillä.

• Ananias.Palstamäki

Mietin sitä, että josko vetäisit perseet olalle (en tarkoita Olaa).

En ole nähnyt tuollaista tehtävän käytännössä, mutta jos tuon tekisi, niin kyllähän siinä selkärangan pitäisi kääntyä luokille. Ehkä se tekisi hyvää selällesi.

• Ananias.Palstamäki kirjoitti:

Mietin sitä, että josko vetäisit perseet olalle (en tarkoita Olaa).

En ole nähnyt tuollaista tehtävän käytännössä, mutta jos tuon tekisi, niin kyllähän siinä selkärangan pitäisi kääntyä luokille. Ehkä se tekisi hyvää selällesi.

Kiitos huomaavaisesta neuvosta. En kuitenkaan lääkitse itseäni viinalla. Huomenna olisi selän lisäksi kipeenä myös pää ja koko muu kroppa.
        Olen muutenkin vähän huono käyttämään alkoa. Jo parin viinilasillisen jälkeen alkaa nukuttamaan.

• Ananias.Palstamäki
        tosi..typy kirjoitti:

Kiitos huomaavaisesta neuvosta. En kuitenkaan lääkitse itseäni viinalla. Huomenna olisi selän lisäksi kipeenä myös pää ja koko muu kroppa.
        Olen muutenkin vähän huono käyttämään alkoa. Jo parin viinilasillisen jälkeen alkaa nukuttamaan.

Kun puhutaan alkoholista lääkkeenä, niin sillä tarkoitetaan yleensä pirtua. Pirtu oli lääkeaine, sitä saatettiin levittää selkäänkin jos oli särkyjä. Jossain vaiheessa taiteilijat, ja myöhemmin myös rahvas, keksivät laimentaa lääkeainetta suuhun paremmin sopivaksi seokseksi ja sillä sitten sotkettiin päätä. Nykyisessä muodossa käytettävillä alkoholijuomilla ei ole mitään lääkeainehistoriaa, joten on parempi mieltää alkoholi hermomyrkyksi.

En tiedä selkävaivojesi taustoja, mutta itse olen tehnyt vatsalihasrutistuksia aina kun selkä on vihoitellut. Neuvon antoi mulle joskus aikojen alussa eräs hiihtomaajoukkueessakin toiminut valmentaja ja olen huomannut että se toimii. Päiväsaikaan parin tunnin välein vatsarutistuksia niin paljon kun vain pystyy tekemään, ja viimeistään kolmantena päivänä selkä on kunnossa.

• Ananias.Palstamäki kirjoitti:

Kun puhutaan alkoholista lääkkeenä, niin sillä tarkoitetaan yleensä pirtua. Pirtu oli lääkeaine, sitä saatettiin levittää selkäänkin jos oli särkyjä. Jossain vaiheessa taiteilijat, ja myöhemmin myös rahvas, keksivät laimentaa lääkeainetta suuhun paremmin sopivaksi seokseksi ja sillä sitten sotkettiin päätä. Nykyisessä muodossa käytettävillä alkoholijuomilla ei ole mitään lääkeainehistoriaa, joten on parempi mieltää alkoholi hermomyrkyksi.

En tiedä selkävaivojesi taustoja, mutta itse olen tehnyt vatsalihasrutistuksia aina kun selkä on vihoitellut. Neuvon antoi mulle joskus aikojen alussa eräs hiihtomaajoukkueessakin toiminut valmentaja ja olen huomannut että se toimii. Päiväsaikaan parin tunnin välein vatsarutistuksia niin paljon kun vain pystyy tekemään, ja viimeistään kolmantena päivänä selkä on kunnossa.

Oikein! Olen juuri yrittänyt tehdä niitä vatsaliikkeitä, sekä kontillaan selän kouristuksia ja notkoilua, mutta kun en pääse siitä konttausasennosta ilman apua ylös. Pyörin tuossa lattialla ja ponnistin itseni tähän sohvalle.

Tämä on vanha (keski-) ristiselän urheiluvamma, joka vihoittele aina aika-ajoin. Menee yleensä parissa päivässä ohi.

• örkön

Menen tänään taas baariin iskemään varattuja muijia. Kihlattuja ja naimisissa olevia nuoria naisia.
      Naisilla herää mielenkiinto kun esitän pahaa poikaa. Naisten pikkarit kostuu kun kerron että olen tappanut ihmisiä. Sitten alkaa saamaan pillua kun kerron että olen istunut linnassa.
      Pitkin iltaa vetelen varattuja nuoria naisia vessassa.

• En halua enää juoda tai nähdä naisia. Pyhitän itseni ja mieleni, joten luovun kaikesta ruumiillisesta houkutuksesta.

• Yksin naukkailen parit snapsit,toivottavasti saan nukuttua kunnolla,on vähän univelkaa taas ^-^

• Yksinäinensinkkumies

Kerran vaan eletään, vedä viinaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe