Vietättekö yksinäistä viikonloppua?

Kaikysyäsaa

Sinkut palstalla?

36

581

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan yksin :)

    • Kyllä, vietän tämän illan yksin. Mies on töissä ja mä makaan täällä, selkäsäryistä kärsivänä, palstailemassa.

      Aaaauts! Sattuu, kun kääntää kylkeä. Pitäisi olla paikallaan... en vaan pysty.

      • mazy

        Ootko satuttanut selkäs vai mikä on?😐


      • Palstailija

        Kulta diggeri saatana, et mies maksaa kaiken ja sinä makaat mitään tekemättä ja lihot hemmetisti.


      • mazy kirjoitti:

        Ootko satuttanut selkäs vai mikä on?😐

        Vanha urheiluvamma. Ei se vaivaa kovin usein, mutta nyt tuo keskiselkä jymähti taas oikein kunnolla. Onneksi tämä menee yleensä parissa pvivässä ohi.


      • Palstailija kirjoitti:

        Kulta diggeri saatana, et mies maksaa kaiken ja sinä makaat mitään tekemättä ja lihot hemmetisti.

        No just, "saatana"!

        Meinasin juuri itse laittaa itsestäni samankaltaisen viestin. Ehdit ensin. Onneksi olkoon!

        Ei saa naurattaa, mun selkään sattuu! :)


      • mazy

        Voihan kökkö. Selkävaivat on viheliäisiä, eikä missään ole oikeen hyvä olla. Auttaako yhtään mitkään kipugeelit tai lämmin?

        Mulla on alaselkä välillä myös jumissa ja ei kärsi liikkua oikeen mitenkäänpäin silloin. Välilevy siellä vihoittelee,mutta lihaksien jumiin tuntuu auttavan vähän lämmin ja relaxantit.

        Nyt jotaki hyvää musaa ja onhan tääkin ajankulua, parane pian typy!☺️ t. Ex- jazuli...


      • mazy kirjoitti:

        Voihan kökkö. Selkävaivat on viheliäisiä, eikä missään ole oikeen hyvä olla. Auttaako yhtään mitkään kipugeelit tai lämmin?

        Mulla on alaselkä välillä myös jumissa ja ei kärsi liikkua oikeen mitenkäänpäin silloin. Välilevy siellä vihoittelee,mutta lihaksien jumiin tuntuu auttavan vähän lämmin ja relaxantit.

        Nyt jotaki hyvää musaa ja onhan tääkin ajankulua, parane pian typy!☺️ t. Ex- jazuli...

        Hei ex-Jazuli! Kiva nähdä(!!)/ jutella pitkästä aikaa.
        On mulla JOMOa, käytän sitä. Se auttaa vähän.

        Kiitos huomaavaisuudesta. Oikein kivaa viikonloppua sulle ja perheelle. :)


      • Minullakin selkä meni kun jouduin pojan hakemaan koulusta eka rauhoitin kun piti kanniskella istuun ylös.

        Ei se ollut yhtään mukavaa kun venähti. Edellis kerrasta on aikaa mutta kesti se kipu 3vuotta.


        Miten hoidat selkäkivun?


      • valtakunta kirjoitti:

        Minullakin selkä meni kun jouduin pojan hakemaan koulusta eka rauhoitin kun piti kanniskella istuun ylös.

        Ei se ollut yhtään mukavaa kun venähti. Edellis kerrasta on aikaa mutta kesti se kipu 3vuotta.


        Miten hoidat selkäkivun?

        Yritän tässä vähän venytellä, hieman huonolla tuloksella. Yleensä tätä pahinta aikaa kestää pari päivää.
        Heti aamulla herätessä tunsin kipua ja että selkä ontaas jumissa. Olen varmaan nukkunut huonossa asennossa?
        Tuota JOMO geeliä käytän jonkin verran. On mulla kipulääkkeitä, mutta ne nukuttaa. Otan yhden ennen nukkumaan menoa.

        Vieläkö sinun selkä vaivaa? Käytkö jumpassa ja venyttelemässä? Säännöllinen uiminen auttaa myös.


      • mazy
        tosi..typy kirjoitti:

        Hei ex-Jazuli! Kiva nähdä(!!)/ jutella pitkästä aikaa.
        On mulla JOMOa, käytän sitä. Se auttaa vähän.

        Kiitos huomaavaisuudesta. Oikein kivaa viikonloppua sulle ja perheelle. :)

        Täällähän minä hölpötän, kun ml kävi liian sukkelaksi. Hyvät viikonloout sinnekin!!👍


      • tosi..typy kirjoitti:

        Yritän tässä vähän venytellä, hieman huonolla tuloksella. Yleensä tätä pahinta aikaa kestää pari päivää.
        Heti aamulla herätessä tunsin kipua ja että selkä ontaas jumissa. Olen varmaan nukkunut huonossa asennossa?
        Tuota JOMO geeliä käytän jonkin verran. On mulla kipulääkkeitä, mutta ne nukuttaa. Otan yhden ennen nukkumaan menoa.

        Vieläkö sinun selkä vaivaa? Käytkö jumpassa ja venyttelemässä? Säännöllinen uiminen auttaa myös.

        Juu tänään venähti siis uudestaan ja edellinen kesti 3v.

        Venyttelen kyllä mutta nyt en tiedä koska uskallan jumpata sitä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minullakin selkä meni kun jouduin pojan hakemaan koulusta eka rauhoitin kun piti kanniskella istuun ylös.

        Ei se ollut yhtään mukavaa kun venähti. Edellis kerrasta on aikaa mutta kesti se kipu 3vuotta.


        Miten hoidat selkäkivun?

        Tommonen ihan perusneopreenijuttu on hyvä ensiapu jos nitkahtaa. Itellä tuossa viiikko sitten vähän nyrjähti niin pari päivää pidin tuollasta, meni sillä ohi:

        https://www.puuilo.fi/Selkaetuki-L-/-XL


      • valtakunta kirjoitti:

        Juu tänään venähti siis uudestaan ja edellinen kesti 3v.

        Venyttelen kyllä mutta nyt en tiedä koska uskallan jumpata sitä.

        Ai sullakin meni tänään. No, jopas sattui. Mitäs me selkäraihnaiset, otetaan iisisti ja yritetään palautua. Pikaista toipumista myös sinulle.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tommonen ihan perusneopreenijuttu on hyvä ensiapu jos nitkahtaa. Itellä tuossa viiikko sitten vähän nyrjähti niin pari päivää pidin tuollasta, meni sillä ohi:

        https://www.puuilo.fi/Selkaetuki-L-/-XL

        Kiitos sinulle.
        Täytyy odottaa keskiviikkoon tollaista, silloin tulee vasta rahaa, sit voi ostaa ne legentaariset kumpparit pojalle.


    • ajattelinvaan

      Kummasti parisuhteissa olevilla on aikaa olla sinkut palstalla.

      • varatut.sinkut

        Onhan heidän kokeiltava jos jotain irtois.


      • Nyt on aikaa, kun makaan selkä kipeänä ja mies on duunissa. Kiitos huomaavaisuudestasi.
        Viihdyn siellä missä on keskustelua. Ei oikein ole muutakaan tekemistä juuri nyt.

        Onko sulla antaa ristiselän parannus-vinkkejä, tai jptain poppakonsteja? Ne olisi nyt tarpeen.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Nyt on aikaa, kun makaan selkä kipeänä ja mies on duunissa. Kiitos huomaavaisuudestasi.
        Viihdyn siellä missä on keskustelua. Ei oikein ole muutakaan tekemistä juuri nyt.

        Onko sulla antaa ristiselän parannus-vinkkejä, tai jptain poppakonsteja? Ne olisi nyt tarpeen.

        Sirdaludia ja Voltarenia ota kuurina, pitäs auttaa. Kevyttää liikuntaa mahdollisimman paljon ja muu aika sitten pitkällään niin että laita jalkojen alle joku palli että ovat 90 asteen kulmassa.


      • Kiitos vinkistä, Jalkojen alla on juuri nyt 2 isoa tyynyä. Mulla on JOMOa, ei muuta, Pitäisi hankkia jotain vähän tehokkaampaa. Voltarenia voisi ostaa, tuota toista en tunne.
        Mulla on kipulääkettä, en halua ottaa sitä vielä. Se nukuttaa. En ole valmis vielä höyhensaarille. Otan sen myöhemmin.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, Jalkojen alla on juuri nyt 2 isoa tyynyä. Mulla on JOMOa, ei muuta, Pitäisi hankkia jotain vähän tehokkaampaa. Voltarenia voisi ostaa, tuota toista en tunne.
        Mulla on kipulääkettä, en halua ottaa sitä vielä. Se nukuttaa. En ole valmis vielä höyhensaarille. Otan sen myöhemmin.

        Molemmat reseptilääkkeitä, nim. kokemusta on.
        Selkä nytkin kipeä. Sirdaludi on relaxantti ja Voltarin tulehduskipulääke. Sirdaldi on siitä kätävä että se mulla ainakin toimii nukahduslääkkeenä :)


      • Iso_D kirjoitti:

        Molemmat reseptilääkkeitä, nim. kokemusta on.
        Selkä nytkin kipeä. Sirdaludi on relaxantti ja Voltarin tulehduskipulääke. Sirdaldi on siitä kätävä että se mulla ainakin toimii nukahduslääkkeenä :)

        Juuri tuota tulehduskipulääkettä pitää pyytää lääkäriltä. Tätä jymähtämistä tapahtuu harvoin, mutta juuri nyt selkä on niin kipeä, ettei pysty paljoa liikkumaan. Yritän vähän jumpata ja venytellä, sattuu vaan niin pirusti.
        Voisin sanoa, että tänään olen kankee ja ankee. Huomenna on parempi päivä (toivottavasti). :)


    • .. "Parempi Yksinäisenä S24:n SinkutPalstalla, kuin Yksinäisenä Suhteessa..".. =)

    • Loner-84

      Vietän tietysti. Kyselin 2005 neuvoja tältä palstalta ja sanottiin, että kyllä vielä löydät jonkun. Eipäs ole näkynyt. Kaipa se sieltä vielä ilmaantuu.

    • viinamies

      Kun juo viinaa pääsee mukaan porukoihin ja voi lähteä yökerhoon tapaamaan naisia. Viinamies ei ole koskaan yksin.

      Raitis mies on aina yksin kotona. Hänellä ei ole perhettä ja vanhanakin hän on aivan yksin.

      • Loner-84

        Jos vaan olisinkin raitis. Juon arkipäivänäkin jotta saa nollattua päivän. Juon kalsarikännejä eli kyllä se juova mieskin voi olla yksin kotona.


      • viinamies

        Kannattaisi lähteä sinne yökerhoon kun on kunnon pohjat juotu kotona ensin.


    • losers

      Säälittävää olla perjantaina sinkut-palstalla. osaatteko hävetä?

      • Ananias.Palstamäki

        Lasten kanssa kotona, ei tässä ole mitään hävettävää.


      • losers
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Lasten kanssa kotona, ei tässä ole mitään hävettävää.

        Palstanaisetkin ovat panemassa ja juomassa.


    • SoliterniuM1977

      Yksin oleminen on normaali olotila. Aina, koko elämäni olen ollut yksin. Baarit, yökerhot. bileet. Ei niissä olen mitään minua kiinnostavaa. En juo, en polta, en huoraa. Yksin aina. Loppuun asti. Hautaan asti. Ihan normaalia aina ja ikuisesti. Täysin tavallista. Yksin ollaan aina ja iänkaikkisesti. Ei tässä muuta.

      • viinamies

        Olisi vain kannattanut pakottaa itsensä juomaan ja yökerhoihin bailaamaan vaikkei olisi yhtään kiinostanutkaan. Olisi voinut löytää puolison ja perustaa perheen.


    • trolli

      Mä asun Emon ja koiran kanssa, niin en kovin yksinäiseksi itseäni tunne. Eikä mun asuin kumppanini kumpikaan tule toimeen kovin pitkää aikaa ilman mua. Emo liikkuu ulkona vain pyörätuolissa, kun joku työntää häntä.
      Sisällä kotona keppiin tukeutuen ja yöllä unisena rollan kanssa liikkuu wc:hen.

      Koira pitää ulkoiluttaa 3-5 kertaa vrk:ssa. Aika tiiviisti täällä pysytään, jollei joku päivystä asuinkuppaneitteni luona, hoitaen heidän avun tarpeensa.

      Päivisin pääsen alakertaan töihin, kun ensin olen ulkoiluttanut koiran, laittanut Emon siihen kuntoon ett vien mukanani hoivaosastolle, niin voin alkaa päiväntyöt siellä. Puolenpäivän aikaan käytän koiran ulkona... tai Juntunen jos hänellä ei ole kiireellisempää/tärkeämpää työtä. Jos mä olen ollut keittiössä iltavuorossa saan silloin mennä tukkaputkella ulkoiluttamaan koiraa... lenkille.

      Emo on silloin vielä hoivalla sen aikaa, ja pihalle palatessa soitan hoivalle ett joku tuo Emon hissille odottamaan... mennään kolmestaan kotiin, pyyhin Pojun tassut mikrokuituliinalla puhtaaks ja ruokin koiran. Kotona rentoudun... milloin mitenkin. Usein roikun myös täällä, liian usein ilmeisesti.

      Ei elämä tule tylsäksi, oikeastaan teen 3 periodityötä enkä mä ole merkitty työlistaan, paikkaan sitt sairauspoissaoloja ja ne merkataan vasta silloin listaan. Teen hoitajan töitä, vuorovalvojan, fysioterapeutin, kokin, keittiöapulaisen, siivoojan ja virallisesti olen toinen toimistotyöntekijä, työvuorolistassa.

      Nyt mä käyn nopeasti Pojun kanssa vain pihalla... vien sen aamulla aikaisin juoksemaan kun Emo vielä nukkuu.
      Hyvää yötä kaikille, nukkukaa hyvin!

      • trolli

        Koiran käytin lenkillä, toin kotiin ja menin alakertaan rapsalle mukaan. Rapsan päätyttyä totesin ett porukkaa on ihan tarpeeksi töissä, eikä mua tarvittu paikkoohommiin. Otin pari täytettyä sämpylää ja lähdin kotiin. Emo nukkuu vielä ja niin menen minäkin vielä nukkumaan vähäksi aikaa.

        Eli pidän nyt huolta ainoastaan omasta levostani! Aamu unille menen. Moikka!


    • Yksinäistä viikonloppua tulee vietettyä kyllä. :P

    • HeimoVesa_

      Yksinäiset voivat kokeilla periksen konstia eli kehittää kivoja mielikuvitusystäviä :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      243
      2101
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1817
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      70
      1523
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      107
      1225
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1105
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1025
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe