Miten löydän henkilön, jota petetään?

Sadutar

Jos tietää henkilöstä vain iän, paikkakunnan ja miehen nimen, joka pettää, miten voin saada selville tämän naisen henkilöllisyyden? Siis tän oettämusen kohteen? Mahdotonta?

32

1014

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 53826

      Mikä paikkakunta?

      • Sadutar

        Seinäjokista, keski-ikäistä naista pettää Espoossa asuva 55-vuotias mues, joka ollut kaukosuhteessa seinäjokisern noin yhdeksän vuotta.


    • Siitäselähtee

      Sinä voit myös tähän laittaa miehen nimikirjaimet ja paikkakunnan missä tapahtuu. Kuvaus ehkä miehen ulkonäöstä. Ja jos tiedät nausystävän nimikirjaimet, laita myös se tähän. Ehkä myös iät.

      • M.R.


    • Juhasi

      Kunnianloukkaus, et voisi.

    • taidatollasairas

      On viimeinen virhe työntää nenänsä toisten asioihin varsinkin yksityisyyteen. Siitä voi saada myös syytteen ja oikeudessa sakot, näitä tapauksia on...kannattaa miettiä kahdesti miksi yrittää puuttua toisten elämään joka sulle ei kuulu. Mitä jos hankkisit itsellesi ihan oman elämän etkä kyttäisi muita

      • Taidatvarattuihin

        Mikä sinä olet sanomaan? Minä ainakin haluan tietää jos mua petetään!


      • hfdjksfhlh
        Taidatvarattuihin kirjoitti:

        Mikä sinä olet sanomaan? Minä ainakin haluan tietää jos mua petetään!

        Höpöä, et olisi mikään taivaanlahja, jos ilmoittaisit toiselle, että häntä petetään. Tietää melko varmasti jo asiasta. Erityisesti jos ilmoittaja on kakkonen, kuten kohdallani, joka soitti tuntemattomasta numerosta, niin hänen toiveensa ilmoituksen johdosta ei toteutunut. Yleensä ei kannata toisten suhteisiin mennä sähläämään edes neuvonantajana.


      • voihyvätavaton

        Eikö tämä tuntemattomasta numerosta kilauttaja ole se joku puhelinmyyjä josta ei ole edes nimi tiedossa ja nyt sitä yhdistellään harhaiseen likapyykin pesuun pitäiskö lukea vaikka kirjoja välillä ? Ja mitä tulee aloitukseen, niin tervettä ei ole sekään että fantasioi jonkun tuntemattoman miehen narauttamisesta, jonka henkilöllisyys perustuu todnäk palstaoletuksiin tai omiin trollauksiin vain siitä kateudesta, että joku tuolla jossain saattaa oikeasti vaikka saada


      • taidatollasairas
        Taidatvarattuihin kirjoitti:

        Mikä sinä olet sanomaan? Minä ainakin haluan tietää jos mua petetään!

        Kaikkilla ihmisillä on YKSITYISYYS JA YKTYISYYDEN SUOJA jos et ole kuullut. Jos rajan yli mennään voi tulla kalliiksi monellakin tavalla. Jos vaimoni pettäis en todellakaan haluis kuulla keneltäkään mitään, sanoisin että parisuhteeni ei kuulu muille joten pitäkää nenänne erossa asioistani.


      • dfgdgdgfd
        voihyvätavaton kirjoitti:

        Eikö tämä tuntemattomasta numerosta kilauttaja ole se joku puhelinmyyjä josta ei ole edes nimi tiedossa ja nyt sitä yhdistellään harhaiseen likapyykin pesuun pitäiskö lukea vaikka kirjoja välillä ? Ja mitä tulee aloitukseen, niin tervettä ei ole sekään että fantasioi jonkun tuntemattoman miehen narauttamisesta, jonka henkilöllisyys perustuu todnäk palstaoletuksiin tai omiin trollauksiin vain siitä kateudesta, että joku tuolla jossain saattaa oikeasti vaikka saada

        Hah haa.. yrität olla vitsikäs vai? Kyllä minulle ainakin kaikki muut ovat tähän mennessä esitelleet itsensä, ne lehtimyyjätkin. Kakkonen sanoin vain: " X:llä on toinen nainen" Oli jopa lausumiseensa kiinnittänyt huomiota eli sanoi sen todella hitaasti, aivan kuin nauttisi sanomastaan.


      • voihyvätavaton kirjoitti:

        Eikö tämä tuntemattomasta numerosta kilauttaja ole se joku puhelinmyyjä josta ei ole edes nimi tiedossa ja nyt sitä yhdistellään harhaiseen likapyykin pesuun pitäiskö lukea vaikka kirjoja välillä ? Ja mitä tulee aloitukseen, niin tervettä ei ole sekään että fantasioi jonkun tuntemattoman miehen narauttamisesta, jonka henkilöllisyys perustuu todnäk palstaoletuksiin tai omiin trollauksiin vain siitä kateudesta, että joku tuolla jossain saattaa oikeasti vaikka saada

        Olin itse tämän miehen kanssa yhteyksissä noin vuoden, ennen kuin sain toiselta naiselta tietää, että tämä mies on ollut suhteessa jo kahdeksan vuotta ja hän itse oli samanaikaisesti ollut viisi vuotta seksisuhteessa tähän mieheen.

        Että melkoinen epeli liikenteessä.

        Olisiko hänen narauttamisensa suuri synti?


      • eimuutakiitos
        kukka.sadutar kirjoitti:

        Olin itse tämän miehen kanssa yhteyksissä noin vuoden, ennen kuin sain toiselta naiselta tietää, että tämä mies on ollut suhteessa jo kahdeksan vuotta ja hän itse oli samanaikaisesti ollut viisi vuotta seksisuhteessa tähän mieheen.

        Että melkoinen epeli liikenteessä.

        Olisiko hänen narauttamisensa suuri synti?

        Pohdi seuraavaa lausetta kaikista mahdollisista tulokulmista:

        ”Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä”


      • onkstämäsitäkiusaamista
        kukka.sadutar kirjoitti:

        Olin itse tämän miehen kanssa yhteyksissä noin vuoden, ennen kuin sain toiselta naiselta tietää, että tämä mies on ollut suhteessa jo kahdeksan vuotta ja hän itse oli samanaikaisesti ollut viisi vuotta seksisuhteessa tähän mieheen.

        Että melkoinen epeli liikenteessä.

        Olisiko hänen narauttamisensa suuri synti?

        kyllä tuo paska alkaa satusetä olla aikatavalla nähty, rekkaantuneena ja ilman sukupuolella tai androgyynina ihan miten vaan


      • Sit tiedät olevasi tekemisissä totaali-idiootin kanssa, jos se nainen jatkaa pettämisen jälkeen sun kanssa.


      • ValheilleStop
        hfdjksfhlh kirjoitti:

        Höpöä, et olisi mikään taivaanlahja, jos ilmoittaisit toiselle, että häntä petetään. Tietää melko varmasti jo asiasta. Erityisesti jos ilmoittaja on kakkonen, kuten kohdallani, joka soitti tuntemattomasta numerosta, niin hänen toiveensa ilmoituksen johdosta ei toteutunut. Yleensä ei kannata toisten suhteisiin mennä sähläämään edes neuvonantajana.

        Jollekin petetylle se voi olla helpotus että pettämiseen saadaan varmuus. Ei tarvitse enää mitään jättää omien epäilyjen varaan ja voi tehdä omia johtopäätöksiä oman elämänsä ratkaisuihin. Jos yksi ei halua tietää joku toinen voi haluta tietää. Tuskin kukaan narauttaa ketään silkasta kiusaamisen ilosta tai pienestä flirtistä. Usein tausta tiedetään paremmin.


      • Haluun nimenomaan antaa tän naisen tehdä oma valinta. Toisaalta, hänhän voi itse olla oettäjä, jolle on ihan sama, mutta sittenhän sen tiedän.

        Joo, ei oo kysymys pelkästä flirtistä. Naitu on...


    • Kaikenlaisiahölmöjä

      No ajattelitko tosiaan saada tämän pettäjämiehen sit itsellesi kun käräytät sen vaimolle? Tyhmä.

      • En. Hänhän pettäis muakin.


      • vahinkokiertämään
        kukka.sadutar kirjoitti:

        En. Hänhän pettäis muakin.

        Kai sä nyt olet lopettanut suhteilun hänen kanssaan kun paljastui parisuhteessa olevaksi?


      • Sadutar

        Totta kai, mutta teen "viimeisen palveluksen".


      • eimuutakiitos
        Sadutar kirjoitti:

        Totta kai, mutta teen "viimeisen palveluksen".

        Pohdi sitä, kenelle teet palveluksen? Itsellesi vai petetylle vai pettäjälle?

        Itsellesi: suloinen kosto ja nautinto siitä?
        Petetylle: pahimmassa tapauksessa suistat hänen elämänsä raiteiltaan, kannatko vastuun siitä?
        Pettäjälle: tähän voit itse keksiä vastauksen, kun pettäjän niin hyvin tunnet?


      • Pettäjäthirteen

        Pettäjähän tässä sisustanut petetyn elämän raiteiltaan. Petetty ei vain itse sitä tiedä! Ei varmasti pistäisi tikkua ristiin tuon miehen takia. Nyt mies käyttää petettyäkin hyväkseen. Ottaa vain parhaat palat kaikilta ja kusettaa!

        Hyi


      • eimuutakiitos
        Pettäjäthirteen kirjoitti:

        Pettäjähän tässä sisustanut petetyn elämän raiteiltaan. Petetty ei vain itse sitä tiedä! Ei varmasti pistäisi tikkua ristiin tuon miehen takia. Nyt mies käyttää petettyäkin hyväkseen. Ottaa vain parhaat palat kaikilta ja kusettaa!

        Hyi

        Uskallan jatkaa, koska olen kakkosen ilmiannon kokenut, tuli täysin puskista. Hirtinkin pettäjän melkein munaskuista, mutta ensin sekosin pariksi kuukaudeksi niin, etten muista ajasta yhtään mitään. Hoidin perheen ja arjen kuin kone, mutta pää sekoamistilassa, vasta kun sain ajatukset jäsenneltyä, alkoi asian purkaminen. Jälkikäteen ajateltuna vain enkelit suojelivat, jotta ei olisi tullut sellaisia menetyksiä, joita ei enää olisi voinut peruuttaa ja tarkoitan nyt vain ihan itseäni. Suomeksi sanottuna pohdin henkeni riistämistä. Siksi ne puskista tulevat ilmoitukset ovat kaikkein huonompia, kun koskaan ei tiedä, että mikä vastaanottajan terveystilanne on.


      • asdfgvbnhj
        eimuutakiitos kirjoitti:

        Uskallan jatkaa, koska olen kakkosen ilmiannon kokenut, tuli täysin puskista. Hirtinkin pettäjän melkein munaskuista, mutta ensin sekosin pariksi kuukaudeksi niin, etten muista ajasta yhtään mitään. Hoidin perheen ja arjen kuin kone, mutta pää sekoamistilassa, vasta kun sain ajatukset jäsenneltyä, alkoi asian purkaminen. Jälkikäteen ajateltuna vain enkelit suojelivat, jotta ei olisi tullut sellaisia menetyksiä, joita ei enää olisi voinut peruuttaa ja tarkoitan nyt vain ihan itseäni. Suomeksi sanottuna pohdin henkeni riistämistä. Siksi ne puskista tulevat ilmoitukset ovat kaikkein huonompia, kun koskaan ei tiedä, että mikä vastaanottajan terveystilanne on.

        kenenä ikinä kirjoitteletkin niin lopeta se toisten itsemurhilla mässäileminen oot ihan vitun sic tapaus


      • Mä ymmärrän kyllä tonkin näkökulman, mutta tässä tapauksessa suhde on koko ajan ollut kaukosuhde, eli baisen arkipäivään sillä ei oo niin paljoo vaikutusta kuin silloin, jos pari pyörittää yhteistä taloutta jne.

        Mutta on toi nyt ihan paskaa, että mies juoksee Helsingissä joka hameen perässä, pitää lähi- ja kaukopanoja, ja sitte selittelee paljastuttuaan varatuksi, että hänellä on Seinäjoella suhde ollut jo yheksän vuotta eikä aio sitä lopettaa.

        Tää mies ei ansaitse kumpiakaan: ei suhdettaan ei rakastajattaria. Tämmönen mulkku on ihan pahin laatuaan. Ja nai vielä joka naista paljaalla!


      • eimuutakiitos
        asdfgvbnhj kirjoitti:

        kenenä ikinä kirjoitteletkin niin lopeta se toisten itsemurhilla mässäileminen oot ihan vitun sic tapaus

        Saako omista kokemuksista kirjoittaa vai ei? Itseasiassa pettäjän lähisukulainen pelasti henkeni, ihminen oikeassa paikassa ja oikeassa hetkessä, ikuisesti kiitollinen.


      • niin.niinp.niin
        kukka.sadutar kirjoitti:

        Mä ymmärrän kyllä tonkin näkökulman, mutta tässä tapauksessa suhde on koko ajan ollut kaukosuhde, eli baisen arkipäivään sillä ei oo niin paljoo vaikutusta kuin silloin, jos pari pyörittää yhteistä taloutta jne.

        Mutta on toi nyt ihan paskaa, että mies juoksee Helsingissä joka hameen perässä, pitää lähi- ja kaukopanoja, ja sitte selittelee paljastuttuaan varatuksi, että hänellä on Seinäjoella suhde ollut jo yheksän vuotta eikä aio sitä lopettaa.

        Tää mies ei ansaitse kumpiakaan: ei suhdettaan ei rakastajattaria. Tämmönen mulkku on ihan pahin laatuaan. Ja nai vielä joka naista paljaalla!

        Tuo panokateus viimeistään paljasti, eipä vissiin oo ollut luettavissa rivien välistä katkeruus varsinkin niistä oletuksista käsin, että joku ns saa paljaalla. Jätä se seinäjokinen nainen rauhaan et tule häntä psykoottisilla maneereillasi saamaan etkä tiedä niin hänen kuin muiden suhteista, eikä asia kuulu sinulle. Siinä, että joku on varattu ei ole mitään väärää


      • Ei ole väärää olla varattu, mutta aattelin, että kenties tätä seinäjokista kiinnostaisi tietää, että häntä NÄIN PITKÄSSÄ SUHTEESSA on koko ajan petetty. Mutta jos hän on tahollaan pettäjä itsekin, niin sittenhän kaksi samanlaista ovat kohdanneet. Eikä sillon oo ongelmaa. Mutta mielelläni kuulisin tän naisen oman kommentin asiasta: Ota siis muhun yhteys [email protected]. oon ihan fiksu korkeekoulutettu täysjärkinen nainen. Turha demonisoida MUA. Mä en oo pettänyt ketään. Käyn myös entisenä sjokisena Seinäjoella sillon tällön. Mut voi nähdä myös kasvokkain. En oo katkera mistään. Mulla kaikki hyvin.


      • Vai oliks toi ylläoleva kommentti sulta, M-o?


      • Kaks kusettajaa together?


    • Näinon

      Petetyksi tulevalla on oikeus tietää mitä hänen selän takana tehdään. Itselleni tämä selvisi liian myöhään että puolisoni oli pettänyt jo vuosia satunnaisesti vaikka liittomme oli hyvä. Kun asia selvisi ja soitin naiselle jonka kanssa mieheni oli minua pettänyt huusi hän vain anteeksi puhelimeen eikä suostunut puhelua jatkamaan. Sen sain selville että nainen valmistuu lääkäriksi jonkin ajan päästä Sjoella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe