https://www.iltalehti.fi/kotimaa/e323c7fa-bb41-4657-8c04-277c59f58ded_u0.shtml
Typerää, tuo ei johdu mistään muusta kuin suuresta ylinopeudesta.
Onko pakko kaahata
11
233
Vastaukset
- mazy
Voi kun sen kaaharit ymmärtäisi, radoille kaahaamaan asiallisilla ajokeilla ja turvavarusteilla, ei tienpäälle. Joku näyttämisen vimma varmaan....surullista.
Toi on aika pelottavaa, kun lapset varttuu ja autoilla kuljetaan vähäisillä ajokokemuksilla ja taidoilla, kovaa ja uhkarohkeina. - Tämä-selvä
Se ajoi sata viiskyt kilsaa tunnissa. Idootti ansaitsee kuolla ,mutta olisi nyt jättänyt ne kaverit tienposkeen ensin.
Moni aloitteleva jännämies kuolee nuorena, valitettavan monesti vieden muitakin hautaan mukanaan.
Kyllä voitaneen sanoa että tuossa iässä nuorten miesten on pakko kun on laakeeta aakeeta niin kuin noilla seuduin on, eio liikennettä juuurikaan ja aamuyö. Ainakin minä voin hyvin ymmärtää tuon vauhdin. Tulihan sitä itsekin alta parikymppisenä joskus ajettua enemmän kuin rajoitus lupasi ja tuossa kun ollut ihan hyvin kulkeva meppe alla se on varmaan houkutellut ajamaan kovempaa, kävi vaan p..a mäihä tällä kertaa.
- Kaisanoasaa
Niillä oli kai kiire panemaan jotain kurppaa.
Tulevaisuudessa ei voi kaahailla.. sillä..
Autot, paitsi lentää teiden yläpuolella, niin ne noudattavat automaattisesti liikennerajoituksia.- Marmatuksenvakio
Suihkarithan vois kääntyy tosi suuresta vauhdista, mutta ihmiskroppa ei kestä. Tekniikka vois laskee tilaanenopeudet ja sit mentäis automaattisesti maksimaalisen nopeesti paikasta a paikkaan b.
Jatkossa vittuillaan sitten kun guugle ei osannut hommaa ja suorasäärisiä tulee...
- Tämä-selvä
Ajokortti pitäisi myöntää vastaa 35 vuotiaille.
Enpä osannut tuohon kysymykseen vastata kun sitä minulta kysyttiin. Eikä osannut entinen työkaverikaan pojalleen tuohon vastata kun oli viemässä poikaa kavereilleen; olivat sieltä menossa sitten kirkkoon hiljentymään. Ei ollut sanoja hänellä siihenkään toteamukseen että hänellä nyt yksi hyvä kaveri on kuollut ja toinen Oulussa teholla. Onneksi oli antaa edes nenäliina,.
Jonkun aikaa oli ajellut tämä kaverini kotiinpäin mutta sitten oli pakko ajaa tiensivuun kun alkoi silmät hänellä vuotaa. Siinä jonkun aikaa juteltiin ja pyyhittiin silmäkulmia ja sitten hän lähti taas ajelemaan.
Aina ei vain ihmismieli ymmärrä eikä löydä oikeita sanoja kun asiat tulevat näin lähelle.
Aina pitäisi muistaa kertoa läheisille kuinka rakkaita he ovat sillä koskaan ei tiedä mitä huominen tuo.- mazy
"Aina pitäisi muistaa kertoa läheisille kuinka rakkaita he ovat sillä koskaan ei tiedä mitä huominen tuo."
- Todellakin tästä asiasta kannattaa pitää huolta. Pitäisi muutetaan pitää, sillä tuo on niin tärkeä asia.
.. Onko Pakko olla Tyhmä&YksinKertainen?.. ;P
.. Vaikka Tuossa(kin) iässä vaikuttaa myös Persoona/Luonne.. Niin.. Suurin Selittävä tekijä on tuossa iässä.. Nuoren HormoniMyrsky & KeskenEräisetAivot.. Siihen kun Yhdistää ViisaudenPuutteen jne., niin.. ;P
.. On NäyttämisenHalua ja/tai Joukossa (Yllyttämis&Villitsemis) Tyhmyys Tiivistymää jne.. jne.. ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873815
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813340Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.713237On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702790Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli512394Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,492085- 671943
- 421921
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181739- 601708