Valtiksen ilmiantojen pohjalta?
Ketkä lähtee linnaan
11
266
Vastaukset
No minä nyt ainakin.
- trolli
Itsenäisyyspäivän juhliin vai? Olishan ne mielenkiintoista nähdä ihan paikan päällä ja maistella myös mitä herkkuja tarjolla on.... voileipäpöytää lähinnä tarkoitin herkuilla.
Vaikka tuskin valtis kenellekään mitään hommaa, pikemminkin on ottamassa kuin antamassa mitään.Valtakunnan linnanjuhlat, nepä ne.
Nimimerkit on vain nimerkkejä, ei oikeustoimikelpoisia luonnollisia ihmisiä. Nimimerkki voi kyllä itse syyllistyä kunnianloukkaukseen, tai vaikka kiihoitukseen kansanryhmää kohtaan, mutta nimimerkin kunniaa ei voi loukata.- en.ole.botti
Wwuwuw kirjoitti:
Valtakunnan linnanjuhlat, nepä ne.
Nimimerkit on vain nimerkkejä, ei oikeustoimikelpoisia luonnollisia ihmisiä. Nimimerkki voi kyllä itse syyllistyä kunnianloukkaukseen, tai vaikka kiihoitukseen kansanryhmää kohtaan, mutta nimimerkin kunniaa ei voi loukata.Sano tuo ujoatm29v:lle joka ei ole edes rekisteröinyt nimimerkkiään
en.ole.botti kirjoitti:
Sano tuo ujoatm29v:lle joka ei ole edes rekisteröinyt nimimerkkiään
Samat sanat ihan yleisesti.
- valtis_itse_linnaan
Ei kukaan.
Korkeintaan Valtis saa itse syytteen perättömästä ilmiannosta ja joutuu maksamaan sakot. Ei täällä kukaan ole mitään laitonta kirjoittanut. Se, että jonkun sanat saavat Valtiksen pienen pään sisällä aikaan hallitsemattoman tunnemyrskyn ja itkukiukkureaktion ei merkitse, että rikos olisi tapahtunut.
Lain mukaan anonyymi nimimerkki ei voi loukata toisen nimimerkin kunniaa. Jotta jokin kommentti olisi kunnianloukkaus, sen täytyy kohdistua todelliseen, tunnistettavissa olevaan henkilöön. "Loukkauksen" esittäjä tuskin on maininnut Valtista nimeltä ja kohdistanut sanojaan häneen niin, että hän olisi ko. viestistä tunnistettavissa.- ulina5r
Mites siinä tapauksessa että valtis nyt jakaisi yhteystietonsa, nimen osoitteineen ja puhelinnumeroineen. Sitten voisi parkua että kaikki jotka on häntä väärin kohdelleen, syyllistyi kunnianloukkaukseen.
No ehkä valtis voisi kuvitella noin, ja jakaakin. - wanhaämmä
ulina5r kirjoitti:
Mites siinä tapauksessa että valtis nyt jakaisi yhteystietonsa, nimen osoitteineen ja puhelinnumeroineen. Sitten voisi parkua että kaikki jotka on häntä väärin kohdelleen, syyllistyi kunnianloukkaukseen.
No ehkä valtis voisi kuvitella noin, ja jakaakin.Täällä henkilötietojen levittäminen taitaa olla kiellettyä. Ehkä sais bannin jos niin tekisi. Henkilötiedot menisi myös salamana sosiaaliviranomaisille.
- cutthecrap
Älkää nyt jaksako tarttua trollin koukkuihin ja edes teoreettisella tasolla pohtia, että valtakunta olisi mitenkään todellinen hahmo vaan erään vähän karvaisemman tapauksen identiteettivarkauksen tulos, on siis onkinut jonkun perheellisen naisen tarinan ja muutenkaan valtakunnan tehtävä, kuten näiden muidenkin pseudonyymiekkojen on, on ainoastaan kompata öykkäriä ja rageilla hänen pirstoituneen mielensä puolesta.
- keminmaa
Minun mielestä valtis pitäisi bannata, tai ainakin ylläpidon antaa hänelle huomautus.
Miksi hän saa arvostella muiden mielipiteitä ja uhkailee ilmiannoilla jos häntä kritisoidaan. Muutenkin lapsellisella tavalla tuo itseään ja kotiasioitaan esille käsiteltiinpä ketjussa mitä aihetta vaan. Itse kirjoittelee seksihaluistaan ja asennoistaan ym värkeistään. Miksei poisteta K18 palstalle? Selatkaa vaikka palstahistoriaa taaksepäin.
Missä menee sananvapauden ja mielipiteen ilmaisemisen raja? - Uudenmaailmanongelmat
Tällaisista keskusteluista voi päätellä, kuinka helevetin hyvin tässä maassa on asiat ja elämme seesteistä aikakautta, kun on aikaa murehtia kuka kirjoitti minusta ja mitä ja mieleni pahoitin ja kenelle asiasta valittaisin, kun äitikin on jo niin vanha tai edesmennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767