Ketkä lähtee linnaan

nimetkää

Valtiksen ilmiantojen pohjalta?

11

259

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No minä nyt ainakin.

    • trolli

      Itsenäisyyspäivän juhliin vai? Olishan ne mielenkiintoista nähdä ihan paikan päällä ja maistella myös mitä herkkuja tarjolla on.... voileipäpöytää lähinnä tarkoitin herkuilla.
      Vaikka tuskin valtis kenellekään mitään hommaa, pikemminkin on ottamassa kuin antamassa mitään.

      • Valtakunnan linnanjuhlat, nepä ne.

        Nimimerkit on vain nimerkkejä, ei oikeustoimikelpoisia luonnollisia ihmisiä. Nimimerkki voi kyllä itse syyllistyä kunnianloukkaukseen, tai vaikka kiihoitukseen kansanryhmää kohtaan, mutta nimimerkin kunniaa ei voi loukata.


      • en.ole.botti
        Wwuwuw kirjoitti:

        Valtakunnan linnanjuhlat, nepä ne.

        Nimimerkit on vain nimerkkejä, ei oikeustoimikelpoisia luonnollisia ihmisiä. Nimimerkki voi kyllä itse syyllistyä kunnianloukkaukseen, tai vaikka kiihoitukseen kansanryhmää kohtaan, mutta nimimerkin kunniaa ei voi loukata.

        Sano tuo ujoatm29v:lle joka ei ole edes rekisteröinyt nimimerkkiään


      • en.ole.botti kirjoitti:

        Sano tuo ujoatm29v:lle joka ei ole edes rekisteröinyt nimimerkkiään

        Samat sanat ihan yleisesti.


    • valtis_itse_linnaan

      Ei kukaan.

      Korkeintaan Valtis saa itse syytteen perättömästä ilmiannosta ja joutuu maksamaan sakot. Ei täällä kukaan ole mitään laitonta kirjoittanut. Se, että jonkun sanat saavat Valtiksen pienen pään sisällä aikaan hallitsemattoman tunnemyrskyn ja itkukiukkureaktion ei merkitse, että rikos olisi tapahtunut.

      Lain mukaan anonyymi nimimerkki ei voi loukata toisen nimimerkin kunniaa. Jotta jokin kommentti olisi kunnianloukkaus, sen täytyy kohdistua todelliseen, tunnistettavissa olevaan henkilöön. "Loukkauksen" esittäjä tuskin on maininnut Valtista nimeltä ja kohdistanut sanojaan häneen niin, että hän olisi ko. viestistä tunnistettavissa.

      • ulina5r

        Mites siinä tapauksessa että valtis nyt jakaisi yhteystietonsa, nimen osoitteineen ja puhelinnumeroineen. Sitten voisi parkua että kaikki jotka on häntä väärin kohdelleen, syyllistyi kunnianloukkaukseen.

        No ehkä valtis voisi kuvitella noin, ja jakaakin.


      • wanhaämmä
        ulina5r kirjoitti:

        Mites siinä tapauksessa että valtis nyt jakaisi yhteystietonsa, nimen osoitteineen ja puhelinnumeroineen. Sitten voisi parkua että kaikki jotka on häntä väärin kohdelleen, syyllistyi kunnianloukkaukseen.

        No ehkä valtis voisi kuvitella noin, ja jakaakin.

        Täällä henkilötietojen levittäminen taitaa olla kiellettyä. Ehkä sais bannin jos niin tekisi. Henkilötiedot menisi myös salamana sosiaaliviranomaisille.


      • cutthecrap

        Älkää nyt jaksako tarttua trollin koukkuihin ja edes teoreettisella tasolla pohtia, että valtakunta olisi mitenkään todellinen hahmo vaan erään vähän karvaisemman tapauksen identiteettivarkauksen tulos, on siis onkinut jonkun perheellisen naisen tarinan ja muutenkaan valtakunnan tehtävä, kuten näiden muidenkin pseudonyymiekkojen on, on ainoastaan kompata öykkäriä ja rageilla hänen pirstoituneen mielensä puolesta.


    • keminmaa

      Minun mielestä valtis pitäisi bannata, tai ainakin ylläpidon antaa hänelle huomautus.

      Miksi hän saa arvostella muiden mielipiteitä ja uhkailee ilmiannoilla jos häntä kritisoidaan. Muutenkin lapsellisella tavalla tuo itseään ja kotiasioitaan esille käsiteltiinpä ketjussa mitä aihetta vaan. Itse kirjoittelee seksihaluistaan ja asennoistaan ym värkeistään. Miksei poisteta K18 palstalle? Selatkaa vaikka palstahistoriaa taaksepäin.

      Missä menee sananvapauden ja mielipiteen ilmaisemisen raja?

    • Uudenmaailmanongelmat

      Tällaisista keskusteluista voi päätellä, kuinka helevetin hyvin tässä maassa on asiat ja elämme seesteistä aikakautta, kun on aikaa murehtia kuka kirjoitti minusta ja mitä ja mieleni pahoitin ja kenelle asiasta valittaisin, kun äitikin on jo niin vanha tai edesmennyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe