Haaste palstalaiselle

Illan toisenlaiseksi viihdykkeeksi voisimme oman soman napamme sijaan keskittyä välillä muihin palstalaisiin.

Kuinka haluaisit haastaa palstakirjoittajan kehään tai minkä tehtävän antaisit hänelle suoritettavaksi?

Älkää suotta ujostelko.

82

1269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • folio_on_pop_tänään

No haastaisin tutkimaan ongelmien syntyä ihan lapsuudessa koettujen pelkojen pohjalta. Siinä vois ainakin haastetta olla....

Mutta kuules Ellu...ei tässä nyt jouda, kun on tuolla sotatila....kaiva foliohattus ja ala tulla....ei tässä nyt haasteita tarvita, kun seiväs! :oD

• eituumittääntästäkään

No voi kanin perse....poisto kävi....ja just kun mä pääsin vauhtiin....

-nuupahtaa seiväs kädessä-

• wanhaämmä

Mä jo kävin repäsemässä talkkarilta haravan kädestä, ajattelin jos siitä sais sopivan jatkon antenniin. Nyt se seisoo orvon näköisenä tuolla pihalla ja rapsuttaa korvantaustaansa.

Mitä mä sille nyt sanon?

• Mie jaksa mitään sotailla. Pitää lähteä valvomaan ihmisiä. Kaivan kirveeni esille sitten huomenna, jos oon jo tarpeeks ärsytetty osallistumaan tappeluun.

• pettynytfoliohattuilija
        wanhaämmä kirjoitti:

Mä jo kävin repäsemässä talkkarilta haravan kädestä, ajattelin jos siitä sais sopivan jatkon antenniin. Nyt se seisoo orvon näköisenä tuolla pihalla ja rapsuttaa korvantaustaansa.

Mitä mä sille nyt sanon?

Ai sille talkkarille? Ei sille tarvia sanoa mitään... Ei se sillä kuitenkaan ois osannut mitään tehdä. Katoitko kiireessäs, että kumminpäin se sillä oli edes kädessä?

Kyllä sylettää, kun taas oli kaikki valmiina ja mulla on vielä tää viime palstasodassa ollut kuuluisa katuharjalla koristettu foliohattu...perhana.....miksimiksimiksi ne poisti hyvän ketjun????

• kaitäänkypäränvoiriisua
        elisakettu kirjoitti:

Mie jaksa mitään sotailla. Pitää lähteä valvomaan ihmisiä. Kaivan kirveeni esille sitten huomenna, jos oon jo tarpeeks ärsytetty osallistumaan tappeluun.

No mutta kai tässä itsekin voi sen aikaa turista ihan aiheesta.

Eiks kaikki sellaiset isommat ongelmat osaa johtua siitä, miten me lapsena koettiin asioita? Mä ainakin oon huomannut, että lapsen mieli ja muisti on ihan toisenlainen kuin aikuisten, mutta kerran sitä on lapsi oltu. Ja nämä kaikki lapsuusjutut vielä kertautuu, tosin vaikutukseltaan pieneten jokaisen sukupolven kohdalla. :o)

• wanhaämmä
        pettynytfoliohattuilija kirjoitti:

Ai sille talkkarille? Ei sille tarvia sanoa mitään... Ei se sillä kuitenkaan ois osannut mitään tehdä. Katoitko kiireessäs, että kumminpäin se sillä oli edes kädessä?

Kyllä sylettää, kun taas oli kaikki valmiina ja mulla on vielä tää viime palstasodassa ollut kuuluisa katuharjalla koristettu foliohattu...perhana.....miksimiksimiksi ne poisti hyvän ketjun????

Ehkä meidän varustuksella on kuitenkin käyttöä tässä ketjussa, en palauta harvaa ihan vielä.. :D

• kaitäänkypäränvoiriisua kirjoitti:

No mutta kai tässä itsekin voi sen aikaa turista ihan aiheesta.

Eiks kaikki sellaiset isommat ongelmat osaa johtua siitä, miten me lapsena koettiin asioita? Mä ainakin oon huomannut, että lapsen mieli ja muisti on ihan toisenlainen kuin aikuisten, mutta kerran sitä on lapsi oltu. Ja nämä kaikki lapsuusjutut vielä kertautuu, tosin vaikutukseltaan pieneten jokaisen sukupolven kohdalla. :o)

Aikuiset tupaavat unohtamaan, etä lapsuus on aliarvostettua. Jokaiselle tekee hyvää olla "lapsi" silloin tällöin. Spontaani, vilpitön, ennakkoluuloton ja utelias.

• wanhaämmä kirjoitti:

Ehkä meidän varustuksella on kuitenkin käyttöä tässä ketjussa, en palauta harvaa ihan vielä.. :D

Sun kannattaa vilkaista varastoon, jos sieltä vielä talikko löytyisi :-D

• wanhaämmä
        elisakettu kirjoitti:

Sun kannattaa vilkaista varastoon, jos sieltä vielä talikko löytyisi :-D

Siellä on vanhat puusukset, antaisinko ne talkkarille vaihdossa? Taidan pitää toisen porkan...

• Kerropa mulle ellu mikä saa sinut pyrkimään olemaan järjen äänenä keskellä kiivaimman taistelun?

• Kuules Aki kun mie oon ollut niin monessa taistelussa mukana etten aina jaksa. Joku raja se turpiinottamisella on minunkin kohdalla.

• Lopeta.ajoissa
        elisakettu kirjoitti:

Kuules Aki kun mie oon ollut niin monessa taistelussa mukana etten aina jaksa. Joku raja se turpiinottamisella on minunkin kohdalla.

Varohan nyt! Kohta saat tuolta palstamäeltä saavikaupalla paskaa niskaan. Aloitti näet sinun piirityksen nyt, ja kaikki tiedämme kuinka loppuviimein käy.

• elisakettu kirjoitti:

Kuules Aki kun mie oon ollut niin monessa taistelussa mukana etten aina jaksa. Joku raja se turpiinottamisella on minunkin kohdalla.

Ymmärrän ettet riennä sotaan suunapäänä, mutta mikä saa sinut etsimään liennytystä palstalle?

• Palstamäki kirjoitti:

Ymmärrän ettet riennä sotaan suunapäänä, mutta mikä saa sinut etsimään liennytystä palstalle?

Ei se oo mitään liennytystä. Mielestäni keskustelun keskiössä vaihteeksi voisi patsastella jotkin muutkin hahmot kuin Palstamäki & Harmaaritari. Tulette muuten omahyväisiksi.

• elisakettu kirjoitti:

Ei se oo mitään liennytystä. Mielestäni keskustelun keskiössä vaihteeksi voisi patsastella jotkin muutkin hahmot kuin Palstamäki & Harmaaritari. Tulette muuten omahyväisiksi.

Sinun jos kenen tulisi ymmärtää että olen luontojani hyvin vaatimaton mies, enkä sorru ylpeilyyn vaikka minua kuinka imarreltaisiin.

Voisi sanoa että olen immuuni imartelulle.

• mklbgflrt
        elisakettu kirjoitti:

Liian myöhäistä. Molempien kohdalla.

Tosin epäilen kyllä että molemmat olivat sitä jo alun alkaenkin.

• 1) tehtävä Pujottelijalle:
      - Laita mulle biisi, josta todella arvelet minun pitävän

2) tehtävä Välimerkittömälle:
      - Soita mummolle, äidille tai tädille ja kerro mitä keskustelu koski

3) kysymys Valtakunnalle:
      - Onko yhtäkään kirjoittajaa, joka ei kiusaisi sinua?

• On moni tai sitten kaikki on tekeytynyt puskaksi.
        Aijotko jatkaa heidän jäljissä?

• valtakunta kirjoitti:

On moni tai sitten kaikki on tekeytynyt puskaksi.
        Aijotko jatkaa heidän jäljissä?

No pitää harkita asiaa. Mun kohdalla asia on vaan niin, etten ehkä tiedosta, milloin sopivaisuuden rajat on ylitetty.

• elisakettu kirjoitti:

No pitää harkita asiaa. Mun kohdalla asia on vaan niin, etten ehkä tiedosta, milloin sopivaisuuden rajat on ylitetty.

No palsta kiusaajat ovat hyvin paljon rikkoneet rajojaa erittäin vahvasti.

kuin se että nykypäivään, en pysty kiertää ja kerkeä enkä aina jaksa kirpputoreja kiertää, ja lapseni ei saa koulusta apua mitä tarvitsee vaan päästävät asiat niin pitkälle,että uhkailevat 112 koulussa soittavan kun ei pääse heti hakemaan.
        Kun olen pojan palverissa lääkärissä ties missä labrassa koska olen muka ainut joka rauhoitettua pojan ja jättävät koulunkäynnin avustajan yksinään luokkaan kun opettajakin on palverissa.

Sekä saavat lapsen jumiin pitämällä kiinni ettei karkaa ainut mitä tekee, yrittää karata ei satuta vaan päästä pois otteesta.Lapseni ei edes ensi kuussa ole koulussa.

Aiemmin karkaili jumissa ja rauhoittui piilossaan.
        Luokkia ei ole saatavana hänelle kun on vähennetty juuri niitä luokkia ja monta luokkaa odotti kielellelliseen erityisvaikeuteen, nyt se odottaa autismi ( juurikin autimismi epäilyn vuoksi kun ei pysty aina asettumaan toisen kannalle)

Jotenkin tuntuu joudun ottamaan lakimieheen yhteyttä tässä asiassa,pojan mieliala heittelee. Koska sitä haukutaan kun opettaja ei näe ja hän ei ymmärrä miksi koska ei ymmärrä.

Ja sit tulee tuutin täydeltä täältä onneksi olen vahva puolustaessa vain itseäni ja perhettäni.

Joten ainut keino kiusaajia kohtaan palstaa kohtaa saada tänne rauha on poliisi.
        Minä en puskiin mennyt huutelee.

Kunhan hoitavat sen koulun kun kuulemma koulun verran lapsia pakko palautettu häiritsemään yleistä opetusta tuskin jokainen saa ampua henkilökohtaisesti.

Kuin kerroin kuinka moni syrjäääntyy kun päästetään sekoittumaan kesken ja provosoimaan toisiaan kun oikea opetus puuttuu ja välitunninit on nykyisestä 15minutiista 30minuuttia, missä kerkee mitäkin tapahtuu.

• elisakettu kirjoitti:

Ja kaksois tunteena ja 30 minuutin välitunteja
        Hip hei onneksi olkoon koulu on päästetty pilalle ja sit kehutaan yleisopetusta sekä suurennellaan luokkia myös tytön luokalla on erityisopetusta tarvitsevia, joten mites käy normikoululaisille kun opettajalla ei riitä aika opettaa niitä kun erityisoppilaat tarvitsee apua.

• figuuri
        valtakunta kirjoitti:

kuin se että nykypäivään, en pysty kiertää ja kerkeä enkä aina jaksa kirpputoreja kiertää, ja lapseni ei saa koulusta apua mitä tarvitsee vaan päästävät asiat niin pitkälle,että uhkailevat 112 koulussa soittavan kun ei pääse heti hakemaan.
        Kun olen pojan palverissa lääkärissä ties missä labrassa koska olen muka ainut joka rauhoitettua pojan ja jättävät koulunkäynnin avustajan yksinään luokkaan kun opettajakin on palverissa.

Sekä saavat lapsen jumiin pitämällä kiinni ettei karkaa ainut mitä tekee, yrittää karata ei satuta vaan päästä pois otteesta.Lapseni ei edes ensi kuussa ole koulussa.

Luokkia ei ole saatavana hänelle kun on vähennetty juuri niitä luokkia ja monta luokkaa odotti kielellelliseen erityisvaikeuteen, nyt se odottaa autismi ( juurikin autimismi epäilyn vuoksi kun ei pysty aina asettumaan toisen kannalle)

Jotenkin tuntuu joudun ottamaan lakimieheen yhteyttä tässä asiassa,pojan mieliala heittelee. Koska sitä haukutaan kun opettaja ei näe ja hän ei ymmärrä miksi koska ei ymmärrä.

Ja sit tulee tuutin täydeltä täältä onneksi olen vahva puolustaessa vain itseäni ja perhettäni.

Joten ainut keino kiusaajia kohtaan palstaa kohtaa saada tänne rauha on poliisi.

Kunhan hoitavat sen koulun kun kuulemma koulun verran lapsia pakko palautettu häiritsemään yleistä opetusta tuskin jokainen saa ampua henkilökohtaisesti.

Kuin kerroin kuinka moni syrjäääntyy kun päästetään sekoittumaan kesken ja provosoimaan toisiaan kun oikea opetus puuttuu ja välitunninit on nykyisestä 15minutiista 30minuuttia, missä kerkee mitäkin tapahtuu.

Projisoit koulun ongelmat palstalaisille kiusaamis syytöksinä. Stressireaktio, pidä palsta taukoa.

• valtakunta kirjoitti:

Se mitä tapahtuu palstalla ei liity kouluun. Se mitä tapahtuu koulussa ei liity palstaan.

Jos palsta vie enemmän energiaa kuin tuo, niin pitäisikö irrottaa palstasta? Sä tarvitset sitä energiaa muualla.

• elisakettu kirjoitti:

Minulta kysyttäis tiet ovat jo turhia pitää kunnossa pitää ainakin asfaltti, saisi ihmiset kulkemaan nätimmin tiellä kun asfaltti on saanut iskua.

Ainut mikä vaara on vain auto kun muistaa ne varoituskyltit pistää kun tie hajalla.
        Ja sitä rataa vähentää järkevää käyttäytymistä ja sekä tiessä näkyy köyhyys.

• scrg kirjoitti:

Se mitä tapahtuu palstalla ei liity kouluun. Se mitä tapahtuu koulussa ei liity palstaan.

Jos palsta vie enemmän energiaa kuin tuo, niin pitäisikö irrottaa palstasta? Sä tarvitset sitä energiaa muualla.

Kiusaamista on juurikin minuun kohdistunutta köyhyyttä ja yms äitiyttä sekä minun järkevyyttä.

• scrg kirjoitti:

Sillä ne saakin palstalaiset katua kun alkanut kunnianloukkaan, mun asioista ja herjaamaan kun tänne olen kertonut huoliani.

• figuuri kirjoitti:

Projisoit koulun ongelmat palstalaisille kiusaamis syytöksinä. Stressireaktio, pidä palsta taukoa.

Tämä on valhe.

• Saigoncreepy
        valtakunta kirjoitti:

Sillä ne saakin palstalaiset katua kun alkanut kunnianloukkaan, mun asioista ja herjaamaan kun tänne olen kertonut huoliani.

Mikä kunnia, mikä loukkaus?

• valtakunta kirjoitti:

Kiusaamista on juurikin minuun kohdistunutta köyhyyttä ja yms äitiyttä sekä minun järkevyyttä.

Kenen tahansa järkevyys voidaan kyseenalaistaa. Ei se ole kiusaamista. Mutta ei tuostakaan asiasta ole mitään hyötyä väitellä.

Äitiyteesi liityy, että ympärilläsi on paljon ihmisiä, jotka tarvitsevat sinua. He ovat tärkeitä, ei jotkut palstalaiset, joiden mielipiteellä ei loppujen lopuksi ole mitään merkitystä.

• eisäälipisteitä
        valtakunta kirjoitti:

Tämä on valhe.

tänne olen kertonut huoliani -> älä kerro ei meitä kiinnosta.

• Saigoncreepy kirjoitti:

Mikä kunnia, mikä loukkaus?

Tässä on linkki niin tietää
        https://www.minilex.fi/a/kunnianloukkaus-on-valheellista-tietoa

• eisäälipisteitä kirjoitti:

tänne olen kertonut huoliani -> älä kerro ei meitä kiinnosta.

Kyllä minä sen tiedän jotakin ei kiinnosta.

• eikiinnosta
        valtakunta kirjoitti:

Miksi suutut, kun jotakin ei kiinnosta? Voitko lopettaa yksityiselämäsi ruotimisen tällä palstalla?

• helmiä_sioille
        valtakunta kirjoitti:

Kuules, pentutehtailija. Uskallan väittää, ettei ketään kiinnosta.

• kukatunteesinut

• eikiinnosta kirjoitti:

Miksi suutut, kun jotakin ei kiinnosta? Voitko lopettaa yksityiselämäsi ruotimisen tällä palstalla?

En ole suuttunut.

• helmiä_sioille kirjoitti:

Kuules, pentutehtailija. Uskallan väittää, ettei ketään kiinnosta.

Kyllä kiinosta ihmisiä lapsiensa tulevaisuus. Sinkuillakin on lapsia.

• kukatunteesinut kirjoitti:

Voimassaolevan oikeuden mukaan kunnianloukkaus voi kohdistua vain luonnolliseen henkilöön. Tämä estää nimenomaisen oikeushenkilön, eli esimerkiksi yrityksen, loukkaamisen.

On syytä huomioida, että kunnianloukkaus ei edellytä sitä, että loukattu henkilö on mainittu nimeltä, kunhan ainakin osa viestin vastaanottajista pystyy tunnistamaan kyseessä olevan henkilön.

https://www.google.fi/amp/s/law1.fi/2015/02/15/kunnianloukkaus-ja-muut-rikosnimikkeet-sosiaalisessa-mediassa/amp/

Minut tunnistetaan. Liian paljon vuosia takana palstoilla eniten tietää ensimmäinen ystävä ja alkunaikoina olevat ihmiset.

• häivy
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä kiinosta ihmisiä lapsiensa tulevaisuus. Sinkuillakin on lapsia.

Sinun jutut ei kiinnosta!

• huonojaystäviä
        valtakunta kirjoitti:

Minut tunnistetaan. Liian paljon vuosia takana palstoilla eniten tietää ensimmäinen ystävä ja alkunaikoina olevat ihmiset.

Tahtooko ne sinulle pahaa?

• häivy kirjoitti:

Sinun jutut ei kiinnosta!

Sepä se, joten älä vastaa mulle.
        Sun ei tarvitse.

• ddfsfgfdg45tg

• helmiä_sioille

Mitä niitä haastelee. Voitettuja ei tarvi voittaa.

• Ei jokaista peliä pelata voiton takia. Kyllä se sun jo pitäisi tietää.

Mutta haaste sulle; kirjoita edes yksi kokonainen nätti lause jollekin palstalaiselle. Vaikka trollille.

• helmiä_sioille
        elisakettu kirjoitti:

Ei jokaista peliä pelata voiton takia. Kyllä se sun jo pitäisi tietää.

Mutta haaste sulle; kirjoita edes yksi kokonainen nätti lause jollekin palstalaiselle. Vaikka trollille.

Ei ole juuri nyt mitään nättiä sanottavaa kenestäkään.

Ja pelataan aina voitosta. Leikit on asia erikseen.

• Mahdoton tehtävä analle: Yritä olla puskailematta ja keksimättä juttuja toisista palstalaisista. Älä näe harmiksia kaikkialla ja jos joku trolli sun nikin oliskin rekkaillut yritä edes olla visertelemättä pitkin ketjuja valehtelemassa että harmis sen teki.

• Sinulle mulla ei ole tehtäviä joista olisi realistista odottaa että selviäisit kunnialla.

• odotusta

Jos ottaisi yhteyttä vaikka viestillä. Se olisi minusta reilua kaiken sen "piiloon" menemisen jälkeen.

• Haasteellinen tehtävä. Esimerkillistä.

• Tuo voisi olla hyvä idea.

• yhdelle

Oli tarkoitettu ihmiselle jonka olen tuntenut kymmeniä vuosia, ettei tule väärinkäsitystä.

• yhdelle kirjoitti:

Oli tarkoitettu ihmiselle jonka olen tuntenut kymmeniä vuosia, ettei tule väärinkäsitystä.

Ookoo.

Ajattelin että Pönttöneiti laittoi puskista Harmikselle viestin että voisi pyytää eilistä käytöstään anteeksi sähköpostilla.

• Palstamäki kirjoitti:

Ookoo.

Ajattelin että Pönttöneiti laittoi puskista Harmikselle viestin että voisi pyytää eilistä käytöstään anteeksi sähköpostilla.

Olis ollut sitten varmaan sunb puskailusta se pyyntö mutta koska tiedämme että narsupaska ei kykene pyytämään anteeksi tiedämme ettei ollut sitten sulle.

• Harmaaritari kirjoitti:

Olis ollut sitten varmaan sunb puskailusta se pyyntö mutta koska tiedämme että narsupaska ei kykene pyytämään anteeksi tiedämme ettei ollut sitten sulle.

Sulla kilahti eilen, mutta eipä tainnut olla ensimmäinen kerta.

• Palstamäki kirjoitti:

Ei kilahtanut mutta vitutti sun edellisyön temppuilut, aamulla vähän jo huvitti kun tsekkasin puhelimella sun yölliset sekoilut. misspönttistä kävi vähän sääliksi kun hänetkin taas sotkit sekoiluihisi.

• Joo.o
        Palstamäki kirjoitti:

Täytyykö kaivella esille kaikki sun kilarit ja sekoamiset? Niitähän riittää, samoin rekattuja nikkejä.

Ei kilahtanut mutta vitutti sun edellisyön temppuilut, aamulla vähän jo huvitti kun tsekkasin puhelimella sun yölliset sekoilut. misspönttistä kävi vähän sääliksi kun hänetkin taas sotkit sekoiluihisi.

On sulla pokkaa. Toden puhuakseni, vain ätmit voivat puolustaa sinua, muut tuomitsevat.

• Joo.o kirjoitti:

Täytyykö kaivella esille kaikki sun kilarit ja sekoamiset? Niitähän riittää, samoin rekattuja nikkejä.

Minä sanon sanottavani omalla nikilläni, Harmis puskasta.

• Oletnolla
        Palstamäki kirjoitti:

On sulla pokkaa. Toden puhuakseni, vain ätmit voivat puolustaa sinua, muut tuomitsevat.

Eipä sitä itselläsikään ole järin monta kaveria enää. Sitä se teettää kun perseilee.

• Oletnolla kirjoitti:

Eipä sitä itselläsikään ole järin monta kaveria enää. Sitä se teettää kun perseilee.

Höpöhöpö, en perseile jos sanon totuuden suoraan.

• pää.kiehuu

Minä jätän nykyään tuonkaltaiset uutiset ihan tarkoituksella lukematta.
        Ei katsos vanha verisuoni pääkopassa välttämättä kestä enempää tällaisia juttuja.

• pää.kiehuu kirjoitti:

Minä jätän nykyään tuonkaltaiset uutiset ihan tarkoituksella lukematta.
        Ei katsos vanha verisuoni pääkopassa välttämättä kestä enempää tällaisia juttuja.

Minä kyllä noita tuollaisia kestän katsoa. Ylen uutiset ja muutkin valtamedian "ajankohtaisohjelmat" on sellaisia joita en katso niin ei tule paha mieli.

• Jaa... aika paha.

No ainakin Harmis vois opetella itse leipomaan pullia.

Ja varmaan kaikenlaiset elämäntaitoa käsittelevät kirjat voisivat olla monelle avuksi..

• Höhöö. Ei miehet voi leipoa pullaa, koska siihen tarvitaan hiivaa.

• Tein eilen pannaria, riittääkö se? Ei mutta oikeasti, täytyy kieltäytyä kun jos joskus alana seurustelemaan haluan että naisella on joku taito jota voin oikeasti arvostaa kun itse en "osaa", jos opettelisin leipomaan olisi ehkä haastavaa löytää jotain muuta taitoa tilalle,

Tein eilen pannaria, riittääkö se? Ei mutta oikeasti, täytyy kieltäytyä kun jos joskus alana seurustelemaan haluan että naisella on joku taito jota voin oikeasti arvostaa kun itse en "osaa", jos opettelisin leipomaan olisi ehkä haastavaa löytää jotain muuta taitoa tilalle,

Ei riitä, se on pelkkä lettutaikina.

• flowersreally

Nämä kolme tätäkin ketjua omalla samalla jupinallaan täyttäneet haluaisin haastaa välillä ajattelemaan ja kommunikoimaan jotain muutakin.

• Sinähän alat kuulostamaan gentsulta.

Mitäpä jos sinä toisit keskusteluihin omia näkökulmiasi jotka sitten jalostaisivat sitä keskustelua?

• flowersreally
        Palstamäki kirjoitti:

Sinähän alat kuulostamaan gentsulta.

Mitäpä jos sinä toisit keskusteluihin omia näkökulmiasi jotka sitten jalostaisivat sitä keskustelua?

Bumerangi, yllättävää.

• flowersreally kirjoitti:

Bumerangi, yllättävää.

Sinä, jos joku, ymmärtää haastamisen merkityksen.

• flowersreally
        Palstamäki kirjoitti:

Sinä, jos joku, ymmärtää haastamisen merkityksen.

Ja sinä, jos joku, ymmärrät bumerangin merkityksen.

Ja sinä, jos joku, ymmärrät bumerangin merkityksen.

Oikeastaan minä en ymmärrä tapaasi kommentoida vain piikitelläksesi.

• flowersreally
        Palstamäki kirjoitti:

Oikeastaan minä en ymmärrä tapaasi kommentoida vain piikitelläksesi.

Ymmärtämättömyytesi ei haittaa mua.

Ymmärtämättömyytesi ei haittaa mua.

Se on molempien kannalta hyvä.

• Detuuri

Ap on hienostuneen ovela. Kolmoskysymyksellä paljastit polkua aloitukseen.

• haastemies

NuuskaMuikkusen haastan kirjoittamaan palstatekstinsä niin kuin oikeat ihmiset sen sijaan, että äpöstäisi isoja ja pieniä kirjaimia sikin sokin kuin mikäkin monivammainen.

Vaihtoehtoinen tapa suorittaa haaste on ampua itseään päähän riittävän isokaliiberisella aseella.

• jhghjgjghgjgj

Haastan wanhaämmän..

Kaikki eivät käy salilla, eikä kaikilta löydy yhtä paljon kunnianhimoa kuin sinulta. :( Voisitko vinkata jostain simppelistä treenistä, jonka voisi vetää jp kotona.. On pitänyt kysyä tätä jo monta kertaa..

• .. Mitä Turhia.. Kaikki on Oikeasti Verensä Mukaisia.. KaikinPuolin.. Kaikki muu on Pelkkää Näytöstä&Teatteria.. Kulissia&Kuplaa.. Jne.. Itsekkyydestä ja/tai OloSuhteiden "pakosta" (Pakko, kun ei ole kuin Kuolema.. Noh, Syntymäkin.. Tavallaan.. Oliko niitä muita vielä?.. ;D).. ;P

• .. Katos.. Lopusta UnohtuS sana.. Johtuvaa.. ;P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3886
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2439
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1577
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1057
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      872
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      841
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe