Kommenttien poistot

Rasismiajavalhetta

Miksi täältä poistetaan ihan asialliset kommentit samantien. Ymmärrettävää on että roisit kommentit poistetaan mutta nyt on tullut tavaksi poistaa myös asialliset. Miksi ? Onko joku yksittäinen taho joka poistaa jos ei sinne suutaan tule pelkkää kehua. Suomi 24 on kuntien oma yhteinen keskustelupaikka elkä jonkun suvun tai henkilöiden yksityis palsta. Näyttää että kyse on Keskustapuolueen osa joukko poistaminen muiden kommentit. Törkeää ja rasistista toimintaa jonka lisäksi sallii tämän palstan ylläpito.

4

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihapoistajavaihtoon

      Sanos muuta olen samaa mieltä liittyy kepuun tämä ei ole mikään konepoistaja vaan henkilö asuu täällä joka poistelee jos vähänkin kepua morkkaa uskon että joku tietää tästä vihapoistajasta
      eli täysi rasisti, hänen poistonsa on täysin lainvastaista katokaa muita palstoja lähikunnista siellä on vaikka mitä kirjoituksia mitään ei poisteta nehän on ihmisten kirjoituksia sanan vapaus on kaikilla
      joka ei pysty lukemaan sanomisia parein pysyä poissa, ovat ihan hyvän sanomisen kirjoituksia siitäkin huolimatta. Tälläistä vihapoistajaa (vihaterroristi) ei ole missään suomenkunnassa kuin täällä. täytyy joku tuntea tämän poistajan kertokaa ehkä sitten lopettaa.

      • rohkeamies

        Poistot eivät liity mitenkään mihinkään puolueeseen,tallenteet puhuvat ihan muuta.Turha väittää vastaan,poistot on minulla kaikki tallella.Halutaan johtaa harhaan.


    • lomallesitten

      Talleta ihan vapaasti tämä on kaikille avoin formaatti vaikka tiet matrikkelin tästä meiän palstasta paskan hailee. Nyt ulkomaanloma kutsuu kattotaan sitten onko matrikkeli valmis

    • rohkeamies

      Poistot suurelta osin eivät liity politiikkaan mitenkään,minulla on kyllä tallenettuna kaikki poistetut .Tätä menoa saa sanoa hyvästi Enontekiön palstalle,koska kaikki asiallisetkin kirjoitukset pilataan tyhmillä jutuilla ja ollaan kommentoimassa aina samaa utopia juttua.Kirjoittelija haluaa itseään esille.Ei täällä voi mitään kirjoitella tai kysyä jotain asiallista koska heti siellä pilataan keskustelu typerillä jutuilla.Poistot johtuvat näistä eikä mistään muusta.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      56
      2960
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1477
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1163
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      63
      1063
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      957
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      950
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      872
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      751
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      748
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      732
    Aihe