Tuolla videolla naiset kertovat olevan ihan yleistä että niitä isketään, tai ainkin yritetään iskeä niin että kerrotaan että "oot ihan p..ka" ja sitten kohta kehutaan jne. ja näin sitten ainakin toivotaan että sillä lohkeaa:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005865337.html?ref=rss
Niin siis palstan naiset. jos ja kun kerran tuossakin 100% naisista kertoi että noin isketään tai ainakin yritetään niin onko se oikeasti yleinen ja toimiva taktiikka? Onhan sitä täällä palstallakin nähty mutta en tiennyt mitenkään valtavan yleistä olevan.
Kylmää ja kuumaa, naisen huumaa
1
64
Vastaukset 1
- Turpaantommosille
Mulle on pari kertaa yritetty tuommosta mutta on kyllä niin pohjanoteraaustoimintaa etten voi ymmärtää mitä on tyypeillä päässä liikkunut. Molempia aloin heti ensikättelyssä inhoamaan enkä todellakaan halunnut sen jälkeen tutustua paremmin. Molemmissa tapauksissa mies oli hämmentynyt reaktiostani. Huomaavaisuus, hyväntahtoisuus ja kunnioitus toimii muhun paljon paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja211997Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 78748
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192718- 65642
- 64556
- 45540
- 37523
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503