Miten unohtaa naiset?

Mies-21v

Elikkä takaraivossa on kokoajan kumppanin kaipuu, mutta en koe olevani kykenevä seurusteluun seuraavista syistä: kokemattomuus, sitoutumiskammo, pettämisen pelko, mustasukkaisuus yms.

Noh tässä ny tuli si ihastuttua yhteen akkaan vuosi sitten. Siitä pääsin yli, mutta se ihastuminen herätti tän kaipuun tunteen. Ennen ihastumista elämä oli mahtavaa, kun ei naishuolia ollut.

Miten tän kaipuun sais pois päästä?

47

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pokaa joku toinen nainen joka toimii lohtuna.

      • Mies-21v

        Ei oikee ny semmone toimi ku täs yrittää unohtaa naiset kokonaan


      • Mies-21v kirjoitti:

        Ei oikee ny semmone toimi ku täs yrittää unohtaa naiset kokonaan

        Naiset on helppo unohtaa ihmisinä kun alkaa mieltämään ne vain seksileluiksi. Ei synny tunnesiteitä.


      • Mies-21v
        Palstamäki kirjoitti:

        Naiset on helppo unohtaa ihmisinä kun alkaa mieltämään ne vain seksileluiksi. Ei synny tunnesiteitä.

        En oikee osaa katsoa naisia vaan seksileluina ku en oo kumminkaa mitää yhen yön juttuja koskaan harrastanu, vielä siitä mainitsen etten ole koskaan pokannu ketään naista, ne (muutamat) ovat itse minua lähestyneet.


      • Mies-21v kirjoitti:

        En oikee osaa katsoa naisia vaan seksileluina ku en oo kumminkaa mitää yhen yön juttuja koskaan harrastanu, vielä siitä mainitsen etten ole koskaan pokannu ketään naista, ne (muutamat) ovat itse minua lähestyneet.

        Jos naiset tulevat iskemään sinua, olet onnenpekka. Sinussa on jotakin mistä naiset pitävät, siitä on helppo alkaa kerryttämään kokemuksia.


      • Mies-21v
        Palstamäki kirjoitti:

        Jos naiset tulevat iskemään sinua, olet onnenpekka. Sinussa on jotakin mistä naiset pitävät, siitä on helppo alkaa kerryttämään kokemuksia.

        Mutta aika nopeesti ovat myös pois kääntyneet, varmaan huomasivat pienen paskanjauhannan jälkeen epävarmuuteni yms


      • Mies-21v kirjoitti:

        Mutta aika nopeesti ovat myös pois kääntyneet, varmaan huomasivat pienen paskanjauhannan jälkeen epävarmuuteni yms

        Sitten sinä tarvit sen oluen.


    • eisaailmanreseptiä

      Suosittelisin jonkinsortin täydellinen salvaamista. Silloin ehkä pääsis ainakin sukupuoliviettiin liittyvistä haluista? Lobotomialla tai kunnon pilleripöhnällä varmaan pystyis liikkumaan julkisestikin vaikka paskat housussa, niin tuskin haittais mikään läheisyydenkaipuukaan?

    • Tsäh...Kakskymppinen pojan kloppi ja puhuu ku olis ollu pidempäänkin ilman.
      Mun vinkkelistä katottuna sä oot laps viel. Käy töissä ja tee rahaa...Laita profiilia nettiin ja yritä bongata sieltä joku 18v kunnollinen tyttönen....Voi voi kun olis tuossa iässä niin loistavat saumat saada vielä koskematon kaunis tyttöystävä...Nyt ei pidä unohtaa, vaan tuo on se ikä kun pitäisi olla aktiivinen.

      • Mies-21v

        Noh 21v ja nolla kokemusta minkään sortin parisuhteista, töissä käyn ja rahaa tulee. Edelleen aiheena on unohtaa naiset, koen sen vaan omaksi parhaakseni.


      • Mies-21v kirjoitti:

        Noh 21v ja nolla kokemusta minkään sortin parisuhteista, töissä käyn ja rahaa tulee. Edelleen aiheena on unohtaa naiset, koen sen vaan omaksi parhaakseni.

        Ei tuossa iässä tarvitse olla minkäälaista kokemusta...Ei muuta kuin profiilia vain ja deittailemaan.....Se on hyvin pieni joukko loppujen lopuks miehiä, jotka selviävät täysijärkisinä läpi elämän kestävästä naisettomuudesta, joten edelleen sanon, että on parempi kun lopetat lässyttämisen ja aloitat vaan sen deittailun.
        Olet liian nuori näkemään omaa parastasi. Itse koen olevani kuin suuren vuoren huipulla ja näen kyllä sinut siellä alhaalla....Tee kuten sanon!


      • Mies-21v
        CamelBoots kirjoitti:

        Ei tuossa iässä tarvitse olla minkäälaista kokemusta...Ei muuta kuin profiilia vain ja deittailemaan.....Se on hyvin pieni joukko loppujen lopuks miehiä, jotka selviävät täysijärkisinä läpi elämän kestävästä naisettomuudesta, joten edelleen sanon, että on parempi kun lopetat lässyttämisen ja aloitat vaan sen deittailun.
        Olet liian nuori näkemään omaa parastasi. Itse koen olevani kuin suuren vuoren huipulla ja näen kyllä sinut siellä alhaalla....Tee kuten sanon!

        Minusta ei kyllä deittailijaa saa kirveelläkään. Ei mitään käryä miten treffeillä ollaan/mitä tehään yms. Ei vain yksinkertaisesti ole mun juttu.


      • 54545454

        "Voi voi kun olis tuossa iässä niin loistavat saumat saada vielä koskematon kaunis tyttöystävä"

        Mitäs tähän sanoo naisasialooseri? :)


      • Mies-21v kirjoitti:

        Minusta ei kyllä deittailijaa saa kirveelläkään. Ei mitään käryä miten treffeillä ollaan/mitä tehään yms. Ei vain yksinkertaisesti ole mun juttu.

        Heh...Tämähän se on se ikuinen ongelma nuorilla miehillä...Sillon kun olis parhaat saumat saada nuorta naista ja nauttia elämästä sillä valtavalla libidolla ja nussia ympäriinsä, niin ei näistä pojista vaan ole siihen...Miehillä monilla se henkinen muna tulee vasta paljo myöhemmin....Waste of human life....


      • Mies-21v

        "Sillon kun olis parhaat saumat saada nuorta naista ja nauttia elämästä sillä valtavalla libidolla ja nussia ympäriinsä"

        Voi kuule ku oliski noin helppoa


      • Mies-21v
        54545454 kirjoitti:

        "Voi voi kun olis tuossa iässä niin loistavat saumat saada vielä koskematon kaunis tyttöystävä"

        Mitäs tähän sanoo naisasialooseri? :)

        Höpöhuuhaata


      • jassoo1111
        Mies-21v kirjoitti:

        Noh 21v ja nolla kokemusta minkään sortin parisuhteista, töissä käyn ja rahaa tulee. Edelleen aiheena on unohtaa naiset, koen sen vaan omaksi parhaakseni.

        Ei taida onnistua enää unohtaa niitä. Jos hyvin käy että olet bi, niin voit pitää hauskaa miesten kanssa. siitä voisit saada tyydytystä jos naiset tuntuvat liian vajakeilta. Homot on muutenkin viisaanpia.


    • Minä rakastuin yhteen naiseen ja en unohtanut. Helsingistä pyysin kaveria ja tämän vaimo lähestymään tätä naista sähköpostilla. Ei hän kirjoittanut Stadin osoitteeseeni mitään, vaikka kaveri pyysi. Oikeastaan hänestä pääsin osin eroon sen myötä, että hänen entinen poikakaverinsa kertoi hänestä. Hylkäsin hänet vaimovaihtoehtona, kun kuulin, että Jeesus ei kelvannut hänelle. Sen jälkeen hänkään ei kelvannut minulle. Mutta jollain tavoin rakastin häntä, mutta hänen ei-kristillisyytensä vaikutti siihen pääsin hänestä yli. Myös ylipääsemiseen vaikutti se, että hän lopulta oli minulle ystävällinen ja jopa hymyili minulle.

      Mutta toisaalta en halua koskaan päästä hänestä eroon, sillä en halua unohtaa sitä rakastumista häneen koskaan. Kun vuosia kului niin en enää riudu hänestä, mutta aivojen pinnalle on jäänyt lähinnä kuplimaan kivoja muistoja hänestä. Kaipui jäi pitkäksi aikaan, mutta kun vuosikymmeneni ensimmäinen numero "2" muuttui "3":ksi niin en muitanut häntä kuin lähinnä unissani 30-luvullani. Silloin minulla oli rakkaussuhde tämän 20-lukuni ihastuksen kanssa. Unissani olin 30-luvullani hänen kanssaan, sillä hän vastasi tunteisiini unessa monella tasolla. Kyllä sinä hänestä pian eroon pääset. Viimeistään silloin, kun vuosikymmenesi vaihtuu toiseksi. Seuraavalla vuosikymmenellä hän on vain kaunis muisto menneisyydestä.

    • aikaaonnnn

      21-vuotiaanan junnuna kaikki on vielä mahdollista, niin jos unohtaa naiset kokonaan voi panostaa vaikka itsensä kehittämiseen yms. josta on paljon enemmän iloa myöhemmin. Jos on älliä tai kykyjä voi oikeastikin saada jotain aikaiseksi ja omata kolmekymppisenä kunnolla statusta, silloin ei ainakaan tartte miettiä miten naisia saisi.

    • mazy

      Sun iässä on mahkuja vielä vaikka mihin, ei tossa iässä vielä kannata luovuttaa. Elämä alussa vasta.

    • haluanauttaa

      älä unohda noin nuorena naisia tai muuten päädyt kirjottelemaan tänne darkfearin kans satuja. Siitä tuli semmonen ku ei 37 ikään mennessä naista saanut

    • urosjorma

      Aluksi aseta oikea kiveksesi alasimen päälle ja tempaise siihen reippaasti leveällä vasaralla. Tarvittaessa toista sama hoito vasemmalle kivekselle ja kas, naiset unohtuvat.

    • peruskouluntaso

      Eikö näitä nykyään enää opeteta koulussa biologian ja psykologian tunneilla? Latenssi-ikäsi 7-11v meni jo ohi. Murrosiässä elimistösi alkaa tuottamaan sukupuolihormonia.

    • Been.there.done.that

      Naisista ei loppujen lopuksi ole mitään muuta seurausta kun mielipaha, turhautuminen, ja tyytymättömyys omaan elämään ynnä muuta vastaavaa.

      Mieti miltä kaikelta säästyt, kun skippaat naiset, vaikka ne ihastumista ja kaipausta aiheuttaisivatkin. Vaikka saisitkin sen ihastumisesi kohteen, niin ajan kanssa hän kuitenkin muuttuu ja kyllästyy sinunun ja haluaa jatkaa elämäänsä ilman sinua, tai sitten vaihtoehtoisesti hän ottaa sinun elämäsi panttivangiksi minkä jälkeen et päätäkään enää omasta elämästäsi mitään.

      Toki silloin voit ottaa itse eron, ellei itseluottamustasi ja itsetuntoasi ole siihen mennessä nakerrettu niin olemattomiin ettei sinusta kerta kaikkiaan ole siihen, milloin olet hävinnyt elämäsi. Jos taas sinut jätetään niin siitä kumpuaa vielä suurempia riittämättömyyden tunteita kun sinulla nyt on.

      • Mies-21v

        Elikkä en ilmeisesti menetä mitään kun en tule seurustelemaan


    • Pelle-Svante

      Rupea homoksi. Me ollaan ihan kivoja, paljo hauskempii kuin naisenretaleet.

      • hei1111

        Onks jotain tapoja miten heteron saa muutettua homoksi?


    • johninveli

      Älä ainakaan sua vanhempaa ota. Haet kaupasta pari siideriä ja sitten meet baariin, siellä heti tanssilattialle ja vedät kuin John Travolta aikoinaan. Naiset tappelee susta senjälkeen, valitse 7 naista niin riittää koko viikoksi.

      • Mies-21v

        Kyllähä ne 18 kesäsetki kattois silmät pyöreenä että mitä vittua, 21v ja kokematon


    • Luuserinainen

      Musta on kans vähä hassua että oot vasta 21 ja haluat kokonaan päästä eroon naisista. Tiiän useammankin yli 20v jätkän jotka on kokemattomia. Jostain syystä ne kaikki on hävennyt sitä ylitsepääsemättömän paljon. Ehkä se on miesten kesken eri asia, mut maailmassa on tosi paljon naisia joille ei oo väliä ootko kokenut vai et. Sitäpaitsi sitten jos/ kun löydät jonkun ihanan, niin asiat sujuu itsestään eikä tarvi miettiä et mitä toi toinen ajattelee.

      Muuten I feel your pain, oon lähempänä kolmeakymppiä ja oon kokematon nainen. Ihastuin kans tässä yhteen mieheen, joka oli tietysti sit varattu, mutta silti se vaan halusi pitää muhun yhteyttä, ja muutenkin käyttäytyi niinkuin olis ollut musta kiinnostunut. Siitä oli ihan älyttömän vaikea päästä yli, ja se satutti tosi paljon. Sen jälkeen on sit ollu koko ajan päällä just sellanen miehen kaipuu. Ja se on tosi ärsyttävää, ja vaikeuttaa elämää ihan liikaa.
      Muuten oon ihan älyttömän huono sosiaalisissa tilanteissa, joten mahdollisuuksia ei oo mulla ollu kovinkaan montaa.
      Ja vaikka kaipaa toista ihmistä vierelle, ja kaipaa rakkautta, niin silti välillä muistaa miten hyvä on olla sinkkuna. Ei tarvi olla tunteita. Mä ainakin oon huono tunteissa, enkä ehkä osaa oikeen näyttää ulospäin mitä tunnen.
      Ei tarvi ikävöidä ketään tai olla huolissaan, ei tarvi ottaa jonku toisen aikatauluja tai mielipiteitä huomioon, voi tehä mitä haluaa millon haluaa. Eikä oo sitten sitä jättämisen tuskaa.

      • Luuserinainen

        Mun pointti oli ehkä se, että ei tuu olemaan helppoa jos haluat kokonaan unohtaa.. ite en voi unohtaa koska haluja riittää.. vaikka se olisikin omaksi parhaaksi


      • Mies-21v

        En vain voi uskoa, että kukaan nainen katsoisi läpi sormien kokemattomuuteni


      • Luuserinainen

        Kokematon nainen? Nainen joka rakastuu suhun? Voin luvata ja vannoa, että löytyy sellaisia, joille toi asia ei vaikuta mihinkään suuntaan.

        Just tuo pelko estää sua tässä asiassa. Tajuan kyllä että jotkin asiat voi tuntua ylitsepääsemättömiltä, koska myös mulla on sellasia lukkoja. Joskus vaan pitäis kuitenki yrittää hoitaa asioita eteenpäin, vaikka se aluksi satuttaa ja jännittää ihan liikaa.

        Tietysti jos haluat jonku tietyn huoranpenikan joka luulee olevansa parempi ku muut vaan sen takia et menettänyt neitsyytensä 13vuotiaana, niin ymmärrän et vituttaa.


      • Luuserinainen

        Musta tuntuu, että vaikka sulle jankuttais tästä asiasta loputtomiin, niin sä et vaan usko koska pelkäät tunteita. Täälläkin monet eri ihmiset vakuuttaa sulle että sun huoli on ihan turhaa, mutta väität koko ajan vastaan.
        Uskot vasta sitte jos koet sen itse. Sun vaan pitää antaa itselles mahdollisuus.


    • NainenRuudunTakaa

      Tuo on kuule sitä, kun luonto vetää tikanpoikaa puuhun. Itseäsi satutat, jos rupeat tuota tukahduttamaan - ja kadut sitten elämätöntä elämää myöhemmin ja masennut ja katkeroidut. Helpompaa on mennä noiden pelkojen läpi kohti sitä mitä sydän (ja jotkut muut ruumiinosat) halajaa. Tai hakea niihin apua, jos yksin tuntuu mahdottomalta.

      Onnea matkaan.

      • Mies-21v

        Tuntuu ylitsepääsemättömältä päästä näistä "peloista" yli


      • NainenRuudunTakaa
        Mies-21v kirjoitti:

        Tuntuu ylitsepääsemättömältä päästä näistä "peloista" yli

        Villi veikkaus, että sulla on aivokemiassa pieni epäbalanssi liian stresssin ja jännittämisen suuntaan, eikä nuoruus ja mieheys suinkaan helpota asiaa. Mutta onneksi tuohon jännitykseen on lääkkeitä olemassa, mihin reseptit saa psykiatrin kautta. Jos taas sulla on jotain traumaattisia lapsuuden hylkäämisen tms kokemuksia, niin sitten terapia on se tapa päästä niiden läpi.


      • Mies-21v

        Minähän en mitää pöpi-mömmöjä suuhuni työnnä/ terapiaan mene, siinä kohtaa tuntisin itseni arvottomaksi/sairaaksi. Ei auta ku kieriä omassa paskassa ja hyväksyä kohtalo. Noh onneksi pian on viikonloppu ja voi ottaa viinaa.


      • bubgti
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Villi veikkaus, että sulla on aivokemiassa pieni epäbalanssi liian stresssin ja jännittämisen suuntaan, eikä nuoruus ja mieheys suinkaan helpota asiaa. Mutta onneksi tuohon jännitykseen on lääkkeitä olemassa, mihin reseptit saa psykiatrin kautta. Jos taas sulla on jotain traumaattisia lapsuuden hylkäämisen tms kokemuksia, niin sitten terapia on se tapa päästä niiden läpi.

        Sosiaaliset ongelmat eivät ole sairauksia ja niitä ei kuulu ratkoa lääketieteen keinoin. Lääketieteen sekoittaminen nykyään lähes kaikkeen mahdolliseen on ehkä sairainta, mitä ihmiskunta on koskaan keksinyt.


      • NainenRuudunTakaa
        Mies-21v kirjoitti:

        Minähän en mitää pöpi-mömmöjä suuhuni työnnä/ terapiaan mene, siinä kohtaa tuntisin itseni arvottomaksi/sairaaksi. Ei auta ku kieriä omassa paskassa ja hyväksyä kohtalo. Noh onneksi pian on viikonloppu ja voi ottaa viinaa.

        Hölmö ennakkoluulo sulla. Mut toisaalta oot noin nuori vielä ja perusterve, niin ihan ymmärrettävää.

        Sit kun ikä (geenit, elintavat) tuo kaiken maailman sairauksia (diabetes, verenpaine, whatever), niin tajuaa, että se sairaus ja terveys menee niin päin, että kun saa sopivia nappeja, niin se tarkoittaa että voi elää terveesti eikä tarvii olla sairas. Ja sit todella osaa arvostaa, jos on mahdollista saada hyviä nappeja, kun pelkillä elintavoilla jonkun hoitaminen on vaan niiin paljon vaikeempaa eikä yleensä samalla tavalla hoidu. Jos sulla olis nyt joku lääkitystä vaativa perussairaus, niin tietäisit ton jo.

        Kun sä otat sitä viinaa, niin samalla tavallahan sä sitä käytät ton ahdistuksen lieventämiseen kuin käyttäisit jotain muitakin nappeja.

        Mielenterveysongelmat on nykyaikana koko ajan vähemmän stigmatisoituneita, mut toki riippuen ajasta ja paikasta. Etenkin jos et oo missään opiskelupaikassa, minkä kautta sais hyvää terveydenhoitoa - ja varmaan jos sulla ei oo hirveesti kavereita, varsinkaan sellaisia jotka puhuis jostain terapiassa käynnistä siinä kun vaikka hammaslääkäristä, niin onhan se tosi ahdistava ajatus, et apua oonko hullu. Et oo. Ehkä vähän turhan vahvasti ahdistuva vaan.

        Monet saa sosiaaliseen ahdistukseensa apua sitä stressireaktiota laskevista lääkkeistä. Sit on vapaa ratkomaan niitä sosiaalisia ongelmia, kun ei oo hirvee stressi turhaan päällä.


      • hienoahienoa
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Hölmö ennakkoluulo sulla. Mut toisaalta oot noin nuori vielä ja perusterve, niin ihan ymmärrettävää.

        Sit kun ikä (geenit, elintavat) tuo kaiken maailman sairauksia (diabetes, verenpaine, whatever), niin tajuaa, että se sairaus ja terveys menee niin päin, että kun saa sopivia nappeja, niin se tarkoittaa että voi elää terveesti eikä tarvii olla sairas. Ja sit todella osaa arvostaa, jos on mahdollista saada hyviä nappeja, kun pelkillä elintavoilla jonkun hoitaminen on vaan niiin paljon vaikeempaa eikä yleensä samalla tavalla hoidu. Jos sulla olis nyt joku lääkitystä vaativa perussairaus, niin tietäisit ton jo.

        Kun sä otat sitä viinaa, niin samalla tavallahan sä sitä käytät ton ahdistuksen lieventämiseen kuin käyttäisit jotain muitakin nappeja.

        Mielenterveysongelmat on nykyaikana koko ajan vähemmän stigmatisoituneita, mut toki riippuen ajasta ja paikasta. Etenkin jos et oo missään opiskelupaikassa, minkä kautta sais hyvää terveydenhoitoa - ja varmaan jos sulla ei oo hirveesti kavereita, varsinkaan sellaisia jotka puhuis jostain terapiassa käynnistä siinä kun vaikka hammaslääkäristä, niin onhan se tosi ahdistava ajatus, et apua oonko hullu. Et oo. Ehkä vähän turhan vahvasti ahdistuva vaan.

        Monet saa sosiaaliseen ahdistukseensa apua sitä stressireaktiota laskevista lääkkeistä. Sit on vapaa ratkomaan niitä sosiaalisia ongelmia, kun ei oo hirvee stressi turhaan päällä.

        Höpöhöpö. Lääkkeitä ei tulee ottaa ellei ihan välttämättä ole pakko. Esim. statiinit tehoavat muistaakseni vain 3% ihmisistä ja ne aiheuttavat kaiken maailman sivuvaikutuksia. Sen lisäksi kemoterapia on melkeinpä vaarallisempi kuin syöpä itse yms. Kemoterapiaan voi kuolla. Tämän lisäksi tämä:

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/26/masentavat-laakkeet-kasikirjoitus
        ”Aikoinaan havaittiin, että oli tulehduslääkkeitä, joita syövät ihmiset pääsi masennuksesta. Sit havaittiin, että, et nää nimenomaiset lääkkeet lisäsi serotoniinipitoisuutta aivoissa. Ja siitä syntyi sit käsitys, että silloin masennus varmaankin on seurausta serotoniinin puutteesta. Se kuulostaa järkevältä, mut samalla logiikalla voitais ajatella, että ujous johtuu alkoholin puutteesta verestä, koska alkoholin lisääminen vereen taas vähentää ujoutta.”

        ”Harvoja asioita on niin selkeästi osoitettu, että serotoniinin puutteesta aivoista masennus ei johdu.”

        "Silti usko serotoniiniteoriaan elää sitkeästi. Jopa erittäin korkealla tasolla."

        "Lääketutkimukset ovat niin sanottuja kaksoissokkotutkimuksia, joissa puolet koehenkilöistä syö varsinaista lääkeainetta ja puolet placeboa eli lumelääkettä. Keskimäärin vajaa puolet varsinaista lääkettä syöneistä ja kolmannes lumelääkettä syöneistä saa lievitystä masennusoireisiinsa.

        Ero lumelääkkeen ja varsinaisen lääkkeen tehon välillä on vain 16-20 prosenttiyksikköä.

        Tästä saadaan niin sanottu Numbers needed to treat –luku, joka kertoo kuinka monen ihmisen täytyy syödä lääkettä, jotta yksi saisi avun. Masennuslääkkeillä tämä luku on tyypillisesti seitsemän."

        Joten älä pliis levitä valheita lääkkeiden toimivuudesta. Masennuslääkkeet varsinkin ovat tuhoisia ihmisille. Netistä löytää lisätietoa. Terveelliset elämäntavat ja järkevät tavoitteet pitävät masennuksen poissa.


    • hienoahienoa
      • Mies-21v

        Tää oneitis näin tarkkaan ajateltuna osuu kohdalleni aika hyvin, tässä tuumailessani tajusin, että olen tutustunut muutamaan naiseen töissä/kaveriporukassa, mutta mielessä ei ole käynyt pienintäkään ''halua'' näitä kohtaan.


    • Kasva mieheksi ennen ku alat säätää naisten kaa yhtään mitään. Keskity pelkästään itsesi kehittämiseen muutaman vuoden ajan.

      • Mies-21v

        Mitäs täs niinku mielestäs kehittää?


      • Mies-21v kirjoitti:

        Mitäs täs niinku mielestäs kehittää?

        Riippuu aika pitkälti siitä, mikä sua oikeesti kiinnostaa.


    • Mies-21v

      No tällä hetkellä vapaa-aika menee harrastuksen parissa/ kavereitten kans kahvittelus

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe